ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τρίτη 30 Απριλίου 2024

Ποιο μετρό με λες τώρα;; (υπανάπτυκτοι Αθηναιζοι... )

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Το Fly-over στην οδό Τσι Μι Σκη κάπως έτσι θα πηγαίνει: μέσα από τo σαλόνι σου, αλλάζοντας τις γραμμές όπως στο βίντεο άνωθεν.

Ποιο μετρό με λες τώρα;; (υπανάπτυκτοι Αθηναιζοι... )

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όταν επεσκεύθην την Μπανγκόκ το 2005 για 1η φορά, μου έκανε εντύπωση το "σκάυ τραίην" όπως αυτό του βίντεο, όπου βρίσκεται σε ύψος 60 μέτρων ενώ από κάτω περνάει (σε αρκετά σημεία) το "χάηγουέη" ένας δρόμος που διατρέχει την πόλη κάθετα-οριζόντια και διαγώνια το οποίο βρίσκεται και αυτό πάνω σε γέφυρα και έχει από 4-5 λωρίδες κυκλοφορίας.Κάτω από αυτές τις 2 γέφυρες υπάρχει ο "αμαξωτός" που γράφει στο κουίζ ο Λεξήθηρ, στο ύψος της γής.
Το ΄χαηγουέη μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση , γιατί ήρθε ένας φίλος μου να με πάρει από το αεροδρόμιο, με το που βγήκαμε από το πάρκιν' ανεβήκαμε σ'αυτόν, και πηγαίναμε, πηγαίναμε,πηγαίναμε, μέχρι που φτάσαμε στην καρδιά της πόλης, και ξεζέψαμε.Όταν επισκεύτηκα το μετρό τους, μου έκανε εντύπωση ότι στους σταθμούς επιβατών υπάρχει τζαμαρία με συρόμενες πόρτες , και ο συρμός σταματάει ακριβώς έτσι ώστε να ευθυγραμμίζονται οι πόρτες βαγονιού-σταθμού.Και ενώ έννοιωθα πολύ βλάκας που μας έλεγαν ότι είμαστε ο 1ος κόζμος, και η Ασία είναι ο 3ος, όταν έβλεπα τους ουρανοξύστες, εκεί που το εμπέδωσα είναι όταν πήγαμε στην Πατάγια οδικώς (100χλμ. απόσταση) και ο δρόμος ήταν πάλι ΟΛΟΣ πάνω σε γέφυρα, με 4-5 λωρίδες ανά κατεύθυνση(τσαντιζόταν ο φίλος μου γιατί κάθε λίγο και λιγάκι του έλεγα να κατεβούμε, για να κατουρήσω καννά δέντρο και γκρίνιαζε για τα διόδια-1 € περίπου, αλλά σκύλος είμαι στο κινέζικο, έπρεπε ν'αφήσω το καρτ βιζίτ μου).
Τέλος, έκατσα το 2018 1 βράδυ στην Σιγκαπούρη (καλά, πάντα ήξερα ότι είναι η Νέα Υόρκη της Ασίας) όπου το μετρό τους είναι χωρίς οδηγό, και τράβηξα βίντεο από τη θέση που έχουν στα δικά μας οι μηχανοδηγοί(δεν έχει ξεχωριστό κουβούκλιο, είναι ενιαίο το 1ο βαγόνι).
Α, να μην ξεχάσω, στην Ιαπωνία το σκάητραίην έχει κι εκεί το σύστημα με τα πλέξιγκλας, αποτρέποντας την πτώση στις ράγες.
Εδώ στον 1ο κόσμο (λέμε και καμμιά μ@λ@κί@) αν είχαμε σκάητραίην/χάηγουέη, θα έπεφτε κανονικά ο ουρανός στο κεφάλι μας, ενώ στα τζάμια του μετρό θα ήταν τόσα τα γκράφφιτυ , που δεν θα βλέπαμε πότε έρχεται το τραίνο.

Σ'ότι αφορά τη Σαλλονίκη, η γνώμη μου είναι πως έπρεπε να έχει τραμ οι μισές κεντρικές οδοί είναι αρκετά φαρδιές(π.χ. η Β.Όλγας, και η αποκάτω προς τη θάλασσα εκει που είναι η Κομαντατούρ,εεεεε η πρεσβεία της Γερμανίας), και ένα 2ο μπάζωμα στο θαλάσσιο μέτωπο, πάλι για 2 λωρίδες τραμ, και μετατόπιση του πεζόδρομου Λ.Πύργος-Μέγαρο μουσικής κάμποσα μέτρα πιό πέρα, και επέκταση ως το λιμάνι, ίσως και πιό πέρα (δεν έχω πάει από κει για να ξέρω), όχι υποθαλάσσιεα τούνελ και παπαριές της μίζας και του μακέτου
ΞΕΝΟΔΟΧΩΦ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλησπέρα κ.Ξενοδόχε...δες και αυτό το τρένο 7 αστέρων και μετά τα λέμε. Πολύ θα ήθελα να ταξιδέψω με ένα τέτοιο τρένο.

https://www.youtube.com/watch?v=KoUEQca_k9I

Ανώνυμος είπε...

τσάμπα πράμα, και χωρίς ένα γράφφιτυ απ'έξω να σπάει τη μονοτονία....
Ωραία η Νιππόν, αλλά για όταν πιάσω το τζόκερ