Πάμε τώρα στην τελευταία και κρίσιμη ερώτηση για το ποσό του 1.000.000€.
Μπορεί και σαν αστρόπλοιο. Κανένας λόγος να περιορίζεται, ας ανοίξει τα γρανάζια του για νέους πλανήτες
Κοίτα να δεις τελικά που υπάρχουν περισσότεροι τρατόπληκτοι από ότι θα ανέμενε κανείς. Μας λένε ότι αναγκαστικά και με βαριά καρδιά πρέπει να πάρουμε τις τράτες γιατί οι S κοντεύουν τα 50. Βέβαια τι έχουν να προσφέρουν τα συγκεκριμένα πλοία δεν το λέει κανένας.
Καμία κριτική στην κυβέρνηση που δεν μπορεί να υλοποιήσει ούτε βασικά πράγματα. Φαντάζονται Ανατολική Μεσόγειο EastMed και ΑΟΖ την στιγμή που δεν μπορούν να ασκήσουν στο Αιγαίο τα στοιχειώδη δικαιώματα του διεθνούς δικαίου που τόσο ευαγγελίζονται.
Λυγουρεύονται ναυπηγική βιομηχανία και ανάσταση της αμυντικής βιομηχανίας, την ίδια ώρα που προωθούν/αγοράζουν Island, LCS, Tico. Τελικά ούτε λαμαρινοδουλειά εδώ, αν και περιέργως κάτι ύποπτοι την βαφτίζουν ως ύψιστη αναγκαιότητα για την αμυντική βιομηχανία.
Είναι γνωστό ότι στην Α.Μ. δεν βγαίνεις με τις νέες κορβέτες με τους 16 πυραύλους, παρά μόνο με LCS Freedom (Hellfire και τέρμα τα γκάζια). Όσο για την πίεση του χρόνου που διατυμπανίζουν μερικοί, ας αναλογιστούν πόσος χρόνος έχει χαθεί με τους δήθεν διαγωνισμούς-παρωδίες.
Για κάποιο λόγο πρέπει οι γιάνκηδες να μπουν στο ΠΝ και ας μην έχουν πλοίο να προσφέρουν. 3+ χρόνια η ίδια ιστορία και ένας δεν έχει βρεθεί να τους πετάξει στα μούτρα τις προτάσεις second to none και λοιπές αηδίες. Μάλλον πρέπει κάπως να βγει η ζημιά της μαμάς εταιρείας.
Παράλληλα λένε τα γνωστά παπαγαλάκια για συμμετοχή στην FFGX. Το ίδιο κράτος που δεν αγοράζει την 4η FDI, ανακοινώνει εδώ και 2 χρόνια τις νέες κορβέτες, κάνει mlu στις ΜΕΚΟ με καθυστέρηση 10 ετών, επιχειρεί με υποβρύχια 50 ετών, θα δώσει 1,5 δις για κάθε FFGX.
Δεν φταίνε αυτοί που γράφουν τα παραμύθια, οι υπόλοιποι φταίνε που τα πιστεύουν. Θα έρθει και το χιλιοπαιγμένο παραμύθι ότι η απόκτηση της τράτας δεν θα είναι ανταγωνιστική των κορβετών και όλα τέλεια. Όπως έχω πει και στο παρελθόν καμία ελπίδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου