ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Το ΓΕΕΘΑ. Ξανά λέω το ΓΕΕΘΑ. Λες και ο ΓΕΕΘΑ είναι ναυταίος και ξέρει και από πλοία. Αλλά θα μου πεις εδώ γιατί "ξέρει" από αεροπλάνα;;. Μην περιμένετε τίποτα σοβαρό από ανθρώπους που θεωρούν ενίσχυση την εισαγωγή μιας τράτας με 57αρι πυροβόλο και hellfire αντιαρματικούς των 10km. Η θητεία τους αθροίζει ένα απόλυτο μηδέν. Μηδέν στους spice, rampage, jsm, jassm-er, aargm-er, sniper atp, legion, harpoon.Μηδέν σε ραντάρ. Μηδέν στα πάντα. Ότι αγορές έγιναν, οτι σχεδιασμοί έγιναν προήλθαν από τα επιτελεία της αεροπορίας και του ναυτικού. Επιτελεία που έκαναν την δουλειά τους χωρίς καμία κάμερα.
Κινητικότητα παρατηρείται στο Πολεμικό Ναυτικό ως προς την επαναφορά του ζητήματος προμήθειας μεταχειρισμένων πλοίων. Το ζήτημα επανάφερε το ΓΕΕΘΑ και η ηγεσία του, η οποία έδωσε «οδηγίες» και «κατευθύνσεις» προς το ΓΕΝ και τον Αρχηγό ΓΕΝ να ξανά διερευνηθούν όλες οι διαθέσιμες επιλογές μεταχειρισμένων πλοίων στην ευρωπαϊκή και αμερικανική αγορά.
Είναι γεγονός πως το ΠΝ τα προηγούμενα έτη είχε διερευνήσει πολλές επιλογές αλλά ουδεμία αξιόλογη είχε βρεθεί με άμεσο ορίζοντα απόκτησης. Τελικώς το ΠΝ είχε καταλήξει πως η βέλτιστη επιλογή ήταν η απόκτηση τεσσάρων φρεγατών με ενισχυμένες δυνατότητες αεράμυνας περιοχής (ως εκ τούτου εισηγήθηκε την απόκτηση των FDI HN), τη πρόσκτηση τεσσάρων κορβετών γενικών καθηκόντων που θα συμπληρώσουν τις FDI HN και τέλος τον εκσυγχρονισμό μέσης ζωής των τεσσάρων φρεγατών τύπου ΜΕΚΟ 200 ΗΝ. Στόχος η διατήρηση κατ’ ελάχιστο 12 κύριων και συνάμα σύγχρονων μονάδων κρούσης με ιδανικό στόχο τις 16 και πιο ρεαλιστικό τις 14.
Τις προηγούμενες όμως εβδομάδες παρατηρήθηκε μια κινητικότητα μεταξύ ΓΕΕΘΑ και ΓΕΝ με στόχο την επαναφορά του προγράμματος απόκτησης μεταχειρισμένων πλοίων με πρόσχημα τις οροφές πλοίων. Ρεαλιστικά η μοναδική περίπτωση μεταχειρισμένων πλοίων είναι η επιλογή των αμερικανικών LCS που το US Navy επείγεται να αποσύρει για να απαλλαχθεί από ένα δυσθεώρητο όγκο προβλημάτων και υψηλότατου κόστους κύκλου ζωής.
Από ορισμένους κύκλους που και στο παρελθόν είχαν ταχθεί υπέρ των LCS/ MMSC προβάλλεται ως λύση μια τέτοια επιλογή. Διότι άλλες σχεδιάσεις μεταχειρισμένων πλοίων στο άμεσο μέλλον δεν υπάρχουν. Η απειλή που καραδοκεί είναι να οδηγούμε σε πρόγραμμα μεταχειρισμένων πλοίων και να εγκαταλειφθεί το πρόγραμμα ναυπήγησης των νέων κορβετών ελέω έλλειψης οικονομικών πόρων.
Θα επανέλθουμε.
2 σχόλια:
Καλημέρα , και αυτά τα λαμόγια θέλουν παλούκωμα χωρίς αναισθητικό . Νομίζουν ότι είναι ακόμα στον Β παγκόσμιο πόλεμο και τα νοιάζει μόνο η μίζα . Ούτε θαλάσσια drone κρούσης - επιτήρησης έχουμε , ούτε spike στις κανονιοφόρους , ούτε φερόμενες έξυπνες τορπίλες στις κανονιοφόρους ούτε ραντάρ επιτήρησης θαλάσσια ούτε έξυπνες τορπίλες σε κάθε βραχονησίδα που έχει φρουρά κτλ . Από το άρθρο μάλλον πάνε να μας ξαναφορτώσουν την τράτα . Μπαμ κάνει το Αιγαίο ότι με 15 κορβέτες σαν αστακούς δεν κουνάει ρούπι . Αν ξεφορτωθούμε κάποια στιγμή τα f16 στο μέλλον πρέπει να φάει άκυρο από τους διαγωνισμούς η LM για σαμποτάζ της μαχητικής δύναμης της χώρας + ότι δεν μας δίνει τα σοβαρά όπλα . Θέλει σιγά σιγά να ψωνίζουμε από κάθε ανταγωνιστή της για σπάσιμο . Εδώ χτες πάει να σαμποτάρει και τον νέο κινητήρα του f35 , σε εμάς θα σταματήσει .
Το ερώτημα είναι ένα ποιος θα αποκεφαλίσει τους προδότες σιγά σιγά για να μαζεύονται .
kakos04
https://techxplore.com/news/2023-07-glass-carbon-footprint-10x-resistant.html
Διαφορά της τράτας με πιθανά μελλοντικά υλικά σε σοβαρά σκάφη .
kakos04
Δημοσίευση σχολίου