ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Όταν τα λέγαμε ΕΔΩ εμείς ΠΡΙΝ από όλους ότι γινόταν ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΥΣΙΜΩΝ από τον ΟΣΕ , τότε κάποια κωλόπαιδα πήγαν να μας την πούνε.!! Μόκο τώρα σκατιάρικα και να ακούτε καλά τι σας λέμε. Διότι όταν λέμε και γράφουμε κάτι το έχουμε ψάξει το θέμα. Τι λέγαμε τότε :
"Έγκλημα των Τεμπών: Γίνεται λαθρεμπόριο καυσίμων από τον ΟΣΕ;; Είναι το μανιτάρι τής έκρηξης δηλητηριώδες για την κυβέρνηση;;
Η πυρκαγιά που έκαψε το ιντερσίτι και εξαΰλωσε δεκάδες συνανθρώπους μας ΔΕΝ προήλθε από το ιντερσίτι αλλά προκλήθηκε στα δύο πρώτα βαγόνια τού εμπορικού τα οποία μετέφεραν εξαιρετικά εύφλεκτο φορτίο το οποίο μεταφέρεται σιδηροδρομικώς μόνο κατόπιν τήρησης αυστηρότατων πρωτοκόλλων ασφαλείας....Τούτων δοθέντων, το φορτίο που μετέφερε το εμπορικό τρένο στα δύο πρώτα βαγόνια εμπίπτει προφανώς στις εύφλεκτες ύλες και, εκ του αποτελέσματος, πιθανολογείται σφόδρα ότι (α) ήταν φορτίο απαγορευμένο/ (β) μεταφερόταν λαθραία/ (γ) μεταφέρονταν δίχως την τήρηση των αυστηρότατων πρωτοκόλλων ασφαλείας που προβλέπονται για τη σιδηροδρομική μεταφορά εξαιρετικά εύφλεκτων υλών. "
Αποκαλυπτικά είναι τα ευρήματα των πραγματογνωμόνων των οικογενειών των θυμάτων της τραγωδίας με τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη, αφού ανακαλύφθηκε μεταξύ άλλων και μια ουσία που δεν δικαιολογείται η ύπαρξή της στο σημείο του δυστυχήματος σε καμία περίπτωση.
Όπως αναφέρθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, το πόρισμα της Επιτροπής Διερεύνησης Ανεξάρτητων Πραγματογνωμόνων Οικογενειών για το δυστύχημα των τρένων στα Τέμπη θα δοθεί αύριο (17.7.2023) στη δημοσιότητα, ωστόσο μερικά στοιχεία του παρουσιάστηκαν από σήμερα.
Σύμφωνα, λοιπόν, με το πόρισμα των πραγματογνωμόνων, το Γενικό Χημείο του Κράτους πήρε δείγματα από το σημείο της σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη μετά από 1 μήνα από το δυστύχημα και ανίχνευσε μεταξύ άλλων την ουσία ξυλόλιο, η οποία δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση.
Η ουσία ξυλόλιο χρησιμοποιείται ως διαλύτης στη χημική βιομηχανία αλλά επειδή τα χαρακτηριστικά του μοιάζουν με της βενζίνης χρησιμοποιείται ακόμα και στη νοθεία καυσίμων. Τέτοια ουσία δεν θα έπρεπε να υπήρχε μαζί με τα υπόλοιπα υλικά – στοιχεία των τρένων. Το μεγάλο ερώτημα που καλείται ο ειδικός εφέτης ανακριτής που πραγματοποιεί έρευνα για το τρομερό αυτό δυστύχημα είναι ποιος, γιατί και για ποιον προοριζόταν αυτό το φορτίο. Το χρωστάει στη μνήμη των νεκρών και των οικογενειών τους που βυθίστηκαν στο πένθος.
Επίσης, σύμφωνα με τον ΑΝΤ1, στο πόρισμα τονίζεται και η απουσία του συστήματος τηλεδιοίκησης και του ETCS, τα οποία θα μπορούσαν να αποτρέψουν τη σύγκρουση αν είχαν εγκατασταθεί. Παράλληλα, επισημαίνει και ότι δεν υπήρχε πλήρης επικοινωνιακή κάλυψη της διαδρομής οποιουδήποτε συρμού.
Μεταξύ άλλων, στο ίδιο πόρισμα αναφέρεται και η απουσία κανονισμών πυρασφάλειας και ότι υπήρχαν μόνο συστάσεις για τα τρένα, με τους ειδικούς να κρούουν τον «κώδωνα» του κινδύνου για άμεση ανάγκη λήψης μέτρων ώστε να εξασφαλίζεται η επικοινωνία στο σύνολο των γραμμών.
2 σχόλια:
Υπάρχει ένα υπερκομματικώς βαθύτατο, υπόκωφο όσο και καταπιεσμένο και διωγκούμενο, εθνοπατριωτικό αίσθημα εις τον ελληνικόν λαό το οποίο επικουρούμενο και από το συναφές αίσθημα της κοινωνικής αδικίας και πολιτικής απογοητεύσεως, αργότερα ή συντομότερα, μέλλει λαβείν εκρηκτικάς διαστάσεις και θα διαμορφώσει επαναστατικώς το εθνικόν προσεχές είτε επί τα βελτίω είτε επί τα χείρω.
Γλωσσική δημοσιογραφική ξεφτίλα επί δεξιοκρυπτοκομμουνιστικής α-παιδείας.
¨Βουλή: Ά ρ ε τ αι (αντί αίρεται) η ασυλία της Ρένας Δούρου
για την τραγωδία στο Μάτι.¨ Χα, χα!.. Ά (ντε) ρε!
Δημοσίευση σχολίου