ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2020

26 Οκτωβρίου 1912: Η απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης.

 ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ : Νομίζω έφτασε η ώρα να ελευθερώσουμε και την υπόλοιπη Ελλάδα....που βρίσκεται κάτω από την τουρκική καταπίεση και δουλεία. Είμαστε ένα έθνος γιγάντων που κατάφεραν και το έδεσαν τόσα χρόνια με δεσμά και με γάντζους κάτω στο χώμα. Καιρός να σηκωθούμε επάνω...και πολύ αργήσαμε. Βρισκόμαστε ήδη σε πόλεμο...αλλά αυτό δεν μας τρομάζει. Διότι είμαστε οι ηγέτες της Αργείας-Πελασγικής Λευκής φυλής , που θα την  οδηγήσουμε στην σύγκρουση με τους νεότερους Άτλαντες (Σίνες)… και τον ενσαρκωμένο «αντίχριστο» ή Σέτ ή Τυφώνα ή Σατανά.



46 σχόλια:

Όλα είναι ατμός.... είπε...

Μέχρι στιγμής πάντως δεν μας βλέπω και πολύ οργανωμένους......

Ανώνυμος είπε...

Ατμε ο αρχηγος που μας λειπει ειναι Εδω.
Την οργανωση που θα χρειαστουμε θα την κανει ο ιδιος συμφωνα παντα με την κριση του λιγο υπο.ονη ακομη

Ανώνυμος είπε...

Από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα πολύ μελάνι έχει χυθεί και πολύς λόγος έχει γίνει για την προέλευση των Πελασγών. Βεβαίως, κανένας σύγχρονος ερευνητής δεν έχει κάτι το θετικό και εξακριβωμένο να καταθέσει για αυτή την περίεργη φυλή εκτός από κάποιες διαπιστώσεις ομογλωσσίας με τους Τυρρηνούς.

Από τους παλαιότερους έχουμε αρκετές αναφορές ιδιαίτερα από τον φλύαρο Ηρόδοτο από την Καρία, ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ ονόμασε ολόκληρη την Ελλάδα «Πελασγία» αγνοώντας τη γνώμη που είχαν οι Αθηναίοι για τους Πελασγούς ή αυτά που έγραφε ο Θουκυδίδης .

Ο ανόητος Ηρόδοτος, αξίζει να πούμε, σε κάποιο άλλο απόσπασμα αυτοδιαψεύδεται γράφοντας ότι οι «Πελασγοί ελάλουν γλώσσαν βάρβαρον».

Διερωτώμαι λοιπόν αγαπητέ φίλε Λύκαστρε, πως προκύπτει ότι οι Πελασγοί ήταν Έλληνες;

Ενδιαφέρομαι απλώς ως ερευνητής να μάθω αν έχει προκύψει κάτι νεότερο που να συνδέει τους βαρβαρόφωνες Πελασγούς, που μας έφεραν και τα Καβείρια Μυστήρια, με τους γηγενείς Έλληνες.


ΕΡΙΩΠΑΣ

Όλα είναι ατμός.... είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Μία υπόθεση να κάνω αν μου επιτρέπεις Ερίωπα .
Σε κάποια παλαιότερο σχόλιο είχες αναφέρει πως η μάνα του Αλέξανδρου ήταν σελληνολάτρης και μυημένη στα Καβείρια μυστήρια ,συνεπώς αυτά τα μυστήρια δεν τα έφεραν οι Έλληνες Πελασγοί επειδή είναι φύση και θέση αντίθετα σε αυτά που πρεσβεύουν.

Το άλλο ενδεχόμενο που το θεωρώ και πιο πιθανό είναι πως αυτοί που τα έφεραν δεν ήταν οι Έλληνες Πελασγοί ,τα χρέωσαν στο διάβα των χρόνων στους Πελασγούς επειδή «βόλευε» στην απόκρυψη της αλήθειας ,ή ακόμη μπορεί να οφείλεται τον συγγραφικό ίστρο των ιστορικών ,ποιητών ή απλά καταγραφέων της εποχής. Όσο απομακρυνόμαστε από την πραγματική πηγή των γεγονότων τόσο αλληθωρίζουμε προς την παραμορφωμένη εικόνα τους.

Κάτι ανάλογο με τους Τρώες που για τους περισσότερους είναι ένα Ελληνικό φύλο.

Συμπερασματικά καταλήγω στο γεγονός πως οι Έλληνες Πελασγοί δεν είχαν καμία σχέση με τα μυστήρια αυτά ,πολύ δε με την βαρβαρισμένη γλώσσα τους,ενισχύεται η άποψη πως κάτι άλλο έχει γίνει στην αναφορά προς αυτούς.
Μπορεί βέβαια και η δική μου ατελής υπόθεση να είναι μακριά από την αλήθεια.



Μάριος -.-

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Μάριε, αν αγνοήσουμε τις αναφορές του Ηρόδοτου για τους Πελασγούς και κυρίως εκείνη που έλεγε ότι «οι Πελασγοί ελάλουν γλώσσαν βάρβαρον» και ότι μετοίκησαν κάποτε στην Σαμοθράκη και εκεί τελούσαν τα Μυστήριά τους , τα λεγόμενα και Καβείρια Μυστήρια, ή «καμπίρ» στη γλώσσα τους, που σημαίνει «Μεγάλα», έρχεται ο Στράβων και μας πληροφορεί ότι οι Πελασγοί είναι οι Τυρρηνοί.
Ακολουθεί ο Θουκυδίδης (9:109) ο οποίος αναφέρει επίσης ότι οι Πελασγοί ή Τυρσυννοί ήλεγχαν το Άθως της Χαλκιδικής, το λεγόμενο και Άγιον Όρος και εδώ βάζουμε χίλια ερωτηματικά.
Ο Όμηρος πάντως τους τοποθετεί στην Ασία και τους χαρακτηρίζει όμορους των Κιλίκων (Ιλιάς Β:840) και συμπληρώνω λέγοντας, και των Καρών (Καρία).

Οι Πελασγοί αναφέρονται και ως Τυρρηνοί, Ετρούσκοι, Ταρσυνοί, και Σκύθες, Ενώ οι ίδιοι στα κείμενα που βρέθηκαν μέσα στην Αιγυπτιακή μούμια αυτοαποκαλούνται Ρασίνοι και τίποτα περισσότερο.

Ενδιαφέρον έχει αυτό που υποστηρίζουν οι Εβραίοι, ότι δηλαδή οι Πελασγοί ήσαν περιπλανώμενοι Σκύθες και αυτοί τους γνώρισαν ως Φιλισταίους. Ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι οι Φιλισταίοι ήλεγχαν την πόλη Βασάν ή Σκυθόπολη. Εκεί μαρτύρησαν κάποτε χιλιάδες Έλληνες στα χέρια τους.
Οι Φιλισταίοι όμως ήσαν λάτρεις του Άτλαντος ή Δάγωνος όπως τον ήθελαν οι Εβραίοι.
Περιπλανώμενους Σκύθες τους ονόμαζαν και οι Αθηναίοι, και πολύ ορθώς, και τους παρομοίαζαν με τα αποδημητικά πουλιά και γι’ αυτό τους έλεγαν, ειρωνικά βεβαίως και μόνον, Πελαργούς αντί Πελασγούς.

Υπάρχουν και πολλά άλλα στοιχεία που μαρτυρούν ότι οι Πελασγοί εκτός από Αιγυπτιόφωνοι αφού ήσαν οι παλαιοί Καρόφωνοι Καρομεμφίτες (από την Καρία) ήσαν και παραμένουν οι θεματοφύλακες της πανάρχαιας Σεληνονατρίας. Βοηθά και πάλι ο Ηρόδοτος (Ουρανία:133-136) ο οποίος αναφέρει ότι η Πελασγική γλώσσα ήταν παντελώς άγνωστη στους Έλληνες διότι ήταν Καρική. Το ζητούμενο σε αυτή τη περίπτωση δεν είναι να αναπτύξω κάποια ισχυρή επιχειρηματολογία με στοιχεία για να αποδείξω ότι οι Πελασγοί δεν ήσαν Έλληνες, αλλά να διερευνηθεί στη βάση γιατί ο μέσος Έλληνας σήμερα θεωρεί με τόση επιμονή, καλώς ή κακώς, τον Πελασγό ως Έλληνα και όχι τον Ιλλυριό ή τον Τόσκο Αλβανό.

ΕΡΙΩΠΑΣ

Βίντεο Ορθοδοξίας είπε...

28η Οκτωβρίου 1940 - Εμείς οι Έλληνες δε νικάμε με τη λογική, νικάμε με την ΠΙΣΤΗ και την ΟΜΟΨΥΧΙΑ

https://www.youtube.com/watch?v=wXonLwO_vtE

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Αγαπητέ Ερίωπα...το σκέφτηκα πολύ πριν σου απαντήσω..και η αλήθεια είναι ότι είμαι κουρασμένος για πολλά λόγια, και για να κάθομαι να γράφω κατεβατά...είμαι από τις 5 τα ξημερώματα στο πόδι για να τακτοποιήσω πολύ σημαντικά θέματα. Επειδή είμαι πρακτικός άνθρωπος θα σου στείλω δύο εικόνες για να δούμε τι γράφει σε κάποιο βιβλίο για τους Πελασγούς ο συγγραφέας του.

https://prnt.sc/v80fmy

https://prnt.sc/v80ldl

Μήπως γνωρίζεις τον συγγραφέα του Βιβλίου με τίτλο ο ΝΟΜΟΣ του ΗΛΙΟΥ Βιβλίο δεύτερο;; Διότι εδώ βλέπουμε ότι οι Πελαργοί ΔΕΝ ήταν ούτε Σκύθες ούτε Τυρρηνοί...ούτε κάτι άλλο. Διότι αυτά που γράφει στο βιβλίο εδώ έρχονται σε πλήρη αντίθεση με αυτά που έγραψες εδώ σήμερα.!

Επίσης κάτι πολύ βασικό τελικά η Μυρτάλη η Ολυμπιάδα η μητερά του Αλέξανδρου ήταν Σεληνολάτρισα η Ιέρεια σε ΗΛΙΑΚΟ ναό στην Δωδώνη.;; Διότι σύμφωνα με τον συγγραφέα του βιβλίου ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ Βιβλίο πρώτο...η Ολυμπιάδα ήταν ιέρεια σε Ηλιακό Ναό.

Θα σε παρακαλέσω πολύ επίσης να μας διαφωτίσεις τι ισχύει σχετικά με τον Ιησού και τον Απολλώνιο ήταν το ίδιο πρόσωπο ή όχι;;; Διότι μέσα σε άλλο ιστολόγιο μας έχεις γράψει ότι ΔΕΝ ήταν το ίδιο άτομο...ενώ ο συγγραφέας του Βιβλίου ο Νόμος του Ήλιου τόμος δεύτερος μας λέει ότι είναι το ίδιο πρόσωπο.!

https://prnt.sc/v80tl9

Έχω και άλλες απορίες , και θα μπορούσα να σου φέρω ολόκληρη ανάλυση από που βγαίνει η λέξη "Δραβίδες" και ότι είναι καθαρότατα ελληνική...αλλά αυτά για την ώρα. Άλλωστε μικρός είμαι δεν βιάζομαι να μάθω εε και αν κάνω και κανένα λάθος δεν πειράζει. Η γνώση από μόνη της δεν φτάνει για να γίνει κανείς άνθρωπος...."Μακάριοι οι φτωχοί το πνεύματι" που έλεγε και ο Δάσκαλος.

Ανώνυμος είπε...

λυκαστρε αν μου επιτρεπεις για την τελευταια σου φραση το "Μακάριοι οι φτωχοί το πνεύματι" σημαινει αυτος που δεν εχει στο πνευμα του δηλαδη στο νου του κακους και αμαρτωλους λογισμους.

φτωχος απο τετοιους λογισμους .

το γραφω γιατι το μεγαλο ποσοστο του κοσμου νομιζει πως ειναι καποιος χαζος .
και ομως ειναι το αντιθετο .




ο ανεργος

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Κάπως έτσι φίλε άνεργε...αλλά υπάρχει και άλλη έννοια πίσω από την λέξη "Μακάρες"...ποιοι ήταν αυτοί άραγε;;;

Ανώνυμος είπε...

φιλε λυκαστρε ομιλω για την αναλυση της φρασης του ΧΡΙΣΤΟΥ .

το αλλο δεν γνωριζω αλλα πολλα που εχει πει ο ΧΡΙΣΤΟΣ εχουν περασει λαθος στον κοσμο.

τελως παντων μην πιασουμε θεολογικη συζητηση γιατι δεν θα βγαλουμε ακρη.

ο ανεργος

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Μα και εγώ για αυτήν την φράση του Χριστού μιλάω φίλε άνεργε...Μπορείς να τον αποκαλείς και Απολλώνιο...το ίδιο πρόσωπο είναι. Απλά άλλαξε όνομα.

Ανώνυμος είπε...


Πάνω που είπα πως τα έβαλε σε μια σειρά Λ μου γύρισες τα πάνω κάτω.
Ποιός έγραψε το βιβλίο?Επειδή πολλά αντιφατικά διαβάζουμε συνεχώς.


Μάριος -.-

Χρήστος είπε...

Πού θα βρούμε αυτό το βιβλίο; Πώς θα το κατεβάσουμε και φυσικά στα ελληνικά αν γίνεται ποιος το έγραψε;

Όλα είναι ατμός.... είπε...

Την παλαιά+καινή διαθήκη(Αγία γραφή) μπορείς να την πάρεις στα σοβαρά αν την δεις σαν εσωτερική διδασκαλία. Αν κάνεις την προσέγγιση με αναλυτική και λογική χροιά, θα έρθεις σε σύγκρουση με τον εαυτό σου και με τους γύρω σου. Είναι έτσι δομημένη που θα φας τα μούτρα σου,δηλαδή ναι-μεν αλλά, αυτό εννοεί σαν κυριολεξία, αυτό το λέει μεταφορικά, άλλο το πνεύμα της παλαιάς, άλλο το πνεύμα της καινής, αλήθειες ανακαταμένες με ανακρίβειες, και ούτω καθεξής.Υπάρχει βέβαια και η προσέγγιση του φανατικού που θα υποστηρίξει με κάθε τρόπο ότι όλα είναι καλώς.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Φίλε Ατμέ να σε ρωτήσω κάτι...γιατί έσβησες το σχόλιο σου πριν;; Αυτό που έλεγες για το πλοίο Καλυψώ;;

Όλα είναι ατμός.... είπε...

Γιατί τελικά είδα ότι δεν ήταν Καλυψώ, αλλά Καλλιστώ.....

Ανώνυμος είπε...

Στο εισαγωγικό σημείωμα του πρώτου σχολίου γράφω ότι «Από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα πολύ μελάνι έχει χυθεί και πολύς λόγος έχει γίνει για την προέλευση των Πελασγών. Βεβαίως, κανένας σύγχρονος ερευνητής δεν έχει κάτι το θετικό και εξακριβωμένο να καταθέσει για αυτή την περίεργη φυλή εκτός από κάποιες διαπιστώσεις ομογλωσσίας με τους Τυρρηνούς»
Είναι εμφανές λοιπόν ότι με αυτή την εισαγωγή προδιαθέτω τον αναγνώστη για έρευνα και κυρίως ανταλλαγή απόψεων.

Στην συνέχεια ενισχύω για χάρη και πάλι των φίλων αναγνωστών και σχολιαστών αρκετά στοιχεία για τους περιβόητους Πελασγούς με σκοπό να φτάσω τουλάχιστον στην ετυμολόγηση αυτού του προσωνυμίου. Διότι εκεί εντοπίζεται όλο το ενδιαφέρον. Πελασγός σημαίνει κάτι, ας φωτίσουμε πρώτα αυτό το σημείο και μετά πάμε στα υπόλοιπα.

Όποιος έχει διαβάσει τα ΠΕΛΑΣΓΙΚΑ του Ιάκωβου Θωμόπουλου, Εκδόσεις Πελεκάνος, με το άνοιγμα του βιβλίου βλέπει μία δήλωση σφραγίδα του συγγραφέα για την προέλευση και την γλώσσα των Πελασγών η οποία στην συνέχεια όταν μπαίνει κάτω από το αναλυτικό μικροσκόπιό του κυριολεκτικά αυτοδιαψεύδεται. Ο λόγος είναι απλός, ο συγγραφέας ανιχνεύει το θέμα μόνο με όσα γνωρίζει τα οποία δεν είναι και λίγα (καλή γνώση της Αλβανικής γλώσσας) αλλά δεν μας δίνει σαφείς θέσεις. Ακόμη και το γεγονός ότι στα Αιγυπτιακά ευρήματα οι ίδιοι αυτοαποκαλούνται ή χαρακτηρίζονται από τον συγγραφέα των κειμένων, «Ρασίνοι», για τον συγγραφέα αυτό παρέμεινε απόλυτα ασχολίαστο. Άραγε γιατί;

Έχοντας υπ’ όψιν τις θέσεις του Ι. Θωμόπουλου πέρασα στο επόμενο σχόλιο και γράφω «Το ζητούμενο σε αυτή τη περίπτωση δεν είναι να αναπτύξω κάποια ισχυρή επιχειρηματολογία με στοιχεία για να αποδείξω ότι οι Πελασγοί δεν ήσαν Έλληνες, αλλά να διερευνηθεί στη βάση γιατί ο μέσος Έλληνας σήμερα θεωρεί με τόση επιμονή, καλώς ή κακώς, τον Πελασγό ως Έλληνα και όχι τον Ιλλυριό ή τον Τόσκο Αλβανό.»
Νομίζω ότι απ’ αυτή και μόνο την δήλωση διακρίνονται οι προθέσεις μου, αρκεί να θελήσει κάποιος να πάρει την ρακέτα και το μπαλάκι στο χέρι, όπως έκανες προς στιγμήν, φίλε Λύκαστρε, αλλά δυστυχώς απ’ ό,τι μας γράφεις έχεις κάποιες σοβαρές υποχρεώσεις αυτές τις μέρες, που σε εμποδίζουν να αναλάβεις τέτοιο ρόλο. Εύχομαι ο φίλος Αρρίων ή κάποιος αναγνώστης να κάνει κάτι.

ΕΡΙΩΠΑΣ


Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε Λύκαστρε, διάβασα τα αποσπάσματα από το βιβλίο που αναφέρεις εδώ:https://prnt.sc/v80fmy και https://prnt.sc/v80ldl

Σε κάποιο κεφάλαιο, μετά την αναχώρηση του Δασκάλου, ο Ιαπετός επικοινωνεί, υποθετικά και ποιητική αδεία, με τον νεαρό μαθητή και παραπονείται σε αυτόν για την κακοδοξία και την άγνοια των ανθρώπων. Η αφήγηση του Αστέρος παίρνει σταδιακά μορφή παραπόνου και κάποια στιγμή του λέει ότι οι Πελαργοί ή Πελασγοί, όπως είναι γνωστοί σήμερα, δεν είναι δικά μου παιδιά και αμέσως στην σελίδα 121, που ακολουθεί, του τονίζει ότι η ορθή ονομασία τους ήταν κάποτε Πελαίγοι και όχι Πελασγοί.

Συμπληρώνω ότι το Προσωνύμιο Πελαίγος συναντάται σε παλαιότερες εκδόσεις του 17ου και 18ου αιώνος με θέμα την Προϊστορία και Μυθολογία.

Ο Ιαπετός συνεχίζει στο κείμενο, και λέγει ότι «αυτοί οι άνθρωποι που τους σέβονται οι «θεοί» και τους τρέμουν οι «δαίμονες» ευρίσκονται ένα σκαλοπάτι πριν από τον Ίων(α). Η σοφία τους έχει την δύναμη του Λόγου και την χάρη του σύμπαντος. Δίχως αυτούς τους λίγους που έχουν απομείνει εδώ κάτω στη γη, εσείς οι υπόλοιποι δεν θα ζούσατε σήμερα. Είναι οι φύλακες άγγελοι και Πελαργοί κομιστές της ζωής και την ίδια ώρα γίνονται οι φοβεροί Δεκανοί και τιμωροί για τους αδίκους. Με μόνη τη σκέψη τους μπορούν να προκαλέσουν μεγάλες οικολογικές καταστροφές, να ανατρέψουν ισορροπίες σε πολεμικές αναμετρήσεις, να προκαλέσουν φοβερούς σεισμούς, τυφώνες, καταιγίδες. Μπορούν επίσης με την δύναμη της σκέψης να ταράξουν το πνεύμα οποιουδήποτε κοινού ανθρώπου, να τον τρελάνουν, να τον αρρωστήσουν ή να του χαρίσουν την απόλυτη πνευματική ικανοποίηση.

Νωρίτερα ο Ιαπετός, στη σελ 99, ξεκαθαρίζει τη θέση του λέγοντας ότι «όταν οι άνθρωποι έφθασαν στον υπέρτατο βαθμό της νοημοσύνης τους, αντιλήφτηκαν την ύπαρξη της Αιγός, του μέγιστου Αστέρος ή Ηλίου στην γλώσσα σας που κάποτε γραφόταν και Άργα και Άρκα. Η Αίξ, αυτός ο τεράστιος Ήλιος με ακτίνα όσο η απόσταση απ’ τον Άρη μέχρι το κέντρο του ηλίου μας που έλκει τα πάντα, ακόμα και αυτούς τους μικρότερους ηλίους όπως τον Σείριο ΑΜ και το ζεύγος του Ταύρου, θεωρήθηκε η αρχή της Κοσμικής Δεκάδος.

Εδώ καλείται ο αναγνώστης να επανάγει μία εικόνα μέσα απ’ το διάστημα χρησιμοποιώντας τις λεπτομέρειες που του δίδονται σταδιακά από το κείμενο. Μεταφέρει δηλαδή ο συγγραφέας τον Πελαίγο δίπλα στην κοσμική ακμή της Αίγας και ολοκληρώνοντας την σκέψη του ζητεί από τον Ιαπετό να πει τα εξής «Στην κοσμική ιεραρχία ο Πελαίγος είναι ένα σκαλοπάτι πριν τον Τρισμέγιστο ΙΩΝ(α), στον οποίο υποκλίνομαι και εγώ με σεβασμό και γίνομαι υποπόδιό του.»

Γράφεις όμως φίλε Λύκαστρε: «Διότι αυτά που γράφει στο βιβλίο εδώ, έρχονται σε πλήρη αντίθεση με αυτά που έγραψες (δηλαδή εσύ Ερίωπα) εδώ σήμερα.!»

-Η δήλωσή μου βέβαια είναι απλή. Πράγματι έτσι είναι όπως το λες, άλλο θέμα διαπραγματεύεται το βιβλίο και άλλο θέμα τα σπαράγματα που κατέθεσα από διαφόρους αρχαίους αλλά και νεώτερους συγγραφείς για τους πολυώνυμους όπως διαπιστώθηκε Πελασγούς, οι οποίοι παραδόξως αυτοαποκαλούνταν κυρίως Ρασσίνοι και στις επιγραφές τους και στα κείμενά τους.

ΕΡΙΩΠΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Ερίωπα .

Μας παραθέτεις στο πρώτο σου σχόλιο στοιχεία από διάφορους συγγραφείς σχετικά με τις αναφορές τους για τους Πελέγους.
Κατόπιν μας βάζει μια αναφορά ο Λ από ένα βιβλίο που είναι σε πλήρη αντίθεση με τα λεγόμενα των συγγραφέων που προανέφερες,και μάλιστα σε σημείο που συμφωνείς μαζί τους

"Περιπλανώμενους Σκύθες τους ονόμαζαν και οι Αθηναίοι, και πολύ ορθώς"

Έχω μερικές ερωτήσεις να καταθέσω με τα εξής δεδομένα.
Το προαναφερόμενο βιβλίο δεν το έχουμε στο σύνολο του για να δούμε τι πραγματεύεται άρα δεν γνωρίζουμε αν είναι μυθοπλασία,αν βασίζεται σε έρευνα από κάποια κείμενα ή είναι αποτύπωση με βάση την προσωπική αντίληψη του συγγραφέα γιατί μένει σε αυτό ο Λ?(μια εκτίμηση έχω αλλά θέλω την τοποθέτηση σου)

Ο Λ είναι ένας άνθρωπος πολυεργαλείο, μπορεί να διασταυρώσει εύκολα τα αναφερόμενα.
σε αντίθεση με τους περισσότερους σχολιαστές που θα χρειαστούν πολύ χρόνο,δεν θα ήταν καλό για την οικονομία της συζήτησης αλλά και για την διατύπωση σαφής θέσης να μας πεις την δική σου άποψη έτσι ώστε να ξεκινήσει μια συζήτηση?

Εγώ για παράδειγμα με τα όσα έχω διαβάσει και όσα μπόρεσα να κατανοήσω πιστεύω πως είναι

" «αυτοί οι άνθρωποι που τους σέβονται οι «θεοί» και τους τρέμουν οι «δαίμονες» ευρίσκονται ένα σκαλοπάτι πριν από τον Ίων(α). Η σοφία τους έχει την δύναμη του Λόγου και την χάρη του σύμπαντος. Δίχως αυτούς τους λίγους που έχουν απομείνει εδώ κάτω στη γη, εσείς οι υπόλοιποι δεν θα ζούσατε σήμερα. Είναι οι φύλακες άγγελοι και Πελαργοί κομιστές της ζωής και την ίδια ώρα γίνονται οι φοβεροί Δεκανοί και τιμωροί για τους αδίκους. Με μόνη τη σκέψη τους μπορούν να προκαλέσουν μεγάλες οικολογικές καταστροφές, να ανατρέψουν ισορροπίες σε πολεμικές αναμετρήσεις, να προκαλέσουν φοβερούς σεισμούς, τυφώνες, καταιγίδες. Μπορούν επίσης με την δύναμη της σκέψης να ταράξουν το πνεύμα οποιουδήποτε κοινού ανθρώπου, να τον τρελάνουν, να τον αρρωστήσουν ή να του χαρίσουν την απόλυτη πνευματική ικανοποίηση."

Είναι λειτουργοί που όταν επιτραπεί από την συμπαντική νομοτέλεια μπορούν να επαναφέρουν την τάξη ή την αποκατάσταση της δικαιοσύνης,θα επιμείνει δε στις τελευταίες 3 προτάσεις γιατί εκεί κρύβεται το μυστικό για μένα.

Φυσικά Λ θα ήταν χρήσιμο να έχουμε και την δική σου τοποθέτηση.


Μάριος -.-









ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Αγαπητέ φίλε Μάριε...ο Λ μένει σε αυτό το βιβλίο, και το ανέφερα εδώ στην συζήτηση διότι το Βιβλίο " Ο Νόμος του Ήλιου" είναι γραμμένο από τον Ερίωπα.!!

Τα πράγματα είναι πολύ απλά στην πραγματικότητα, για το τι είναι οι Πελαιγαίοι. Μας το έχει πει και ο Όμηρος αλλά και ο Αισχύλος.

" τοῖς δὲ τριήκοντα γλαφυραὶ νέες ἐστιχόωντο.
Νῦν αὖ τοὺς ὅσσοι τὸ Πελασγικὸν Ἄργος ἔναιον,
οἵ τ᾽ Ἄλον οἵ τ᾽ Ἀλόπην οἵ τε Τρηχῖνα νέμοντο,
οἵ τ᾽ εἶχον Φθίην ἠδ᾽ Ἑλλάδα καλλιγύναικα,
Μυρμιδόνες δὲ καλεῦντο καὶ ΕΛΛΗΝΕΣ καὶ Ἀχαιοί," (Ιλιάδα Ραψωδία Β)

Δηλαδή άλλο το Αχαικό Άργος και άλλο το Πελασγικό, επίτηδες τα μπερδεύουν σήμερα. Είναι σαν να έχεις δύο Μακεδόνες σήμερα , έναν από τα Σκόπια και έναν από την Θεσσαλονίκη. Σίγουρα αυτός απο τα Σκόπια θα είναι βαρβαρόφωνος...και ΔΕΝ θα μιλάει ελληνικά...διότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ...όμως παριστάνει τον Μακεδόνα και υποκρίνεται ότι είναι Μακεδόνας.!! Ο Όμηρος σε αυτό το απόσπασμα μας λέει ....

" όσοι κατοικούσαν το ΠΕΛΑΣΓΙΚΟ ΑΡΓΟΣ
την Άλο, την Αλόπη και την Τραχίνα
και αυτοί που είχαν την Φθία και την Ελλάδα την καλλιγύναικα
ονομαζόντουσαν Μυρμιδόνες, Έλληνες και Αχαιοί…"

Η Φθία ήταν η έδρα το κέντρο διοίκησης του Πηλέα (πατέρα του Αχιλλέα) και υπήρχε πόλη με αυτό το όνομα .Μας το λέει και ο Στράβων πως διατηρούσε αυτό το όνομα και μνήμες για....χίλια χρόνια.!! Ο κατάλογος των νέων ( η στρατολογία της εποχής της Φθίας) στην Ιλιάδα Β (Β681) μας λέει τις πιο σημαντικές πόλεις που είχε το βασίλειο του Αχιλλέα, ΠΕΛΑΣΓΙΚΟ ΑΡΓΟΣ , Αλόη Αλόπη,Τραχίνα, ΕΛΛΑΣ και Φθία.!!
Ενώ το ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟ ΑΡΓΟΣ που βρίσκεται νότια αποτελούσε μια ένωση πόλεων του νότου, το ΠΕΛΑΣΓΙΚΟ ΑΡΓΟΣ του Αχιλλέα περιελάμβανε μια ένωση πόλεων (περιοχών) του βορρά. Ο Στράβων σχολιάζοντας στην ομηρική αναφορά (Πελασγικόν Άργος) μας λέει πως η ονομασία αφορά γενικότερα την περιοχή της Θεσσαλίας η Θετταλίας (Θετ και αλία η μητέρα του Αχιλλέα) ...." την μεν Θεσσαλία Πελασγικόν Άργος καλών (ο Όμηρος)" συνεπώς ένα κομμάτι του βασιλείου του Αχιλλέα και του Πηλέα είναι Θεσσαλικό, όχι όμως όλο...υπάρχουν και άλλα κομμάτια.

Ο Φερεκύδης μας λέει ότι η Φθία ήταν πόλη και μάλιστα η αρχαία Φάρσαλος, κάτι που μας επαναλαμβάνει και ο Ευριπίδης στην " Ιφιγένεια εν Αυλίδι" όταν συνδέει την πόλη της Φθίας με τον ποταμό Απιδανό που είναι δίπλα στην Φάρσαλο. Ο Όμηρος χρησιμοποιεί 17 φορές !!!! τους όρους ΕΛΛΑΣ-ΦΘΙΑ για το βασίλειο του Αχιλλέα κάτι που δεν το κάνει για κανέναν άλλο βασιλιά που πήρε μέρος στον Πόλεμο της Τροίας.Και ο τρόπος που το μνημονεύει η το συνδυάζει μαζί μας φανερώνει ότι το βασίλειο του Αχιλλέα είχε ...ΔΥΟ ΕΠΑΡΧΙΕΣ.....που η μια ήταν η έδρα του βασιλείου, όπου υπήρχε το ανάκτορο και λεγόταν Φθία......και η άλλη περιοχή ΟΝΟΜΑΖΟΤΑΝ ΕΛΛΑΣ.!!!!!


ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Ο Όμηρος περιγράφει τον Αχιλλέα να προσεύχεται στον Δωδώνιο Ζευ ως τον αρχέγονο θεό των Πελασγών: «Βασιλέα Ζευ, φώναξε, Άρχοντα της Δωδώνης, θεέ των Πελασγών».

Δηλαδή θα βγάλουμε και τον Αχιλλέα τώρα ότι δεν είναι Έλληνας και ότι δεν μιλούσε ελληνικά;; ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ.!!! Ας δούμε όμως τι μας λέει και ο Αισχύλος...στο έργο Ικέτιδες (235 - 260)....

«Του ΓΗΓΕΝΟΥΣ Παλαίχθονος είμαι εγώ γιος, ο Πελασγός, που κυβερνώ τη χώρα. Και αφού είμαι ο βασιλιάς επόμενο είναι να πάρουν από μένα τ΄ όνομά τους οι Πελασγοί που κατοικούν τη χώρα. Όλη αυτή που τη διασχίζει ο αγνός Στρυμόνας στη δυτική πλευρά του. Και τη χώρα των Περραιβών ακόμη εξουσιάζω και όσα μέρη είναι πέρα από την Πίνδο και της Δωδώνης τα βουνά. Τα σύνορά μου ορίζει η θάλασσα»

Εδώ μας το ξεκαθαρίζει ΑΠΟΛΥΤΑ...είναι γηγενείς και δεν ήρθε από πουθενά αλλού...όπως ο Δαναός που όταν ήρθε από την Αίγυπτο με το ξενόφερτο μπουλούκι του άλλαξε το όνομα της χώρας απο «Πελασγιώται» σε Δαναούς.!!! Κάτι παρόμοιο με σήμερα με τα διάφορα κυβερνητικά και ανθελληνικά ΦΕΚ που ψηφίζονται στην Βουλή.

Τώρα αν αυτοί αυτοαποκαλούνταν μεταξύ τους κυρίως Ρασσίνοι και στις επιγραφές τους και στα κείμενά τους...εμένα αυτό δεν μου λέει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ...διότι και οι Σκοπιανοί ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ αποκαλούνται στο κράτος τους και μεταξύ τους, και όχι μόνο εκεί αλά τους αποκαλούν Μακεδόνες και άλλες χώρες του πλανήτη. Οι περισσότερες μην σου πω.

Ανώνυμος είπε...


Φίλε μου επειδή είμαι και εγώ Μακεδόνας καταλαβαίνω πολύ καλά τον πόνο.

Αν οι προδότες δεν τους χάριζαν το όνομα, όσο και να έλεγαν πως είναι Μακεδόνες θα έφτανε στο να γίνουν κιόλας?

Αλλά και που το έχουν σημαίνει πως είναι?
Τα ονόματα όπως της Μακεδονίας συνοδεύονται και από το ανάλογο ΑΙΜΑ
που το έχουν μόνο οι κληρονόμοι και όχι οι σφετεριστές του ΘΡΟΝΟΥ.

Όσα για τις άλλες πληροφορίες είναι θησαυρός.
Καλά σε λέω πολυεργαλείο,ελβετικός σουγιάς χαχαχ.


Μάριος -.-

Ανώνυμος είπε...


Αφού έχεις το βιβλίο Λ μπορείς να μας πεις τι πραγματεύεται μήπως έτσι κατανοήσουμε περισσότερο την θέση του Ερίωπα?


Μάριος -.-

Ανώνυμος είπε...

Ο Στέφανος Βυζάντιος γράφει τα εξής για την Φθία ή Φθιώτιν την οποία ο Στράβων θεωρεί ένα από τα τέσσαρα τμήματα της Θετταλίας, μαζί με την Πελασγιώτιν, Εστιαιώτιν και Θετταλιώτιν. Ο δε Παρμενίσκος ονομάζει την Φθίαν χώρα και όχι πόλιν. Κάτι που ο Στέφανος Βυζάντιος χαρακτηρίζει μη ορθόν. Ο ίδιος ετυμολογεί το όνομα από κάποια γυναίκα Φθία ή από τον Φθίο Ποσειδώνα και την Λάρισσα (εδώ αρχίζουν τα δύσκολα)

Φθία: πόλις και μοίρα Θετταλίας. Παρμενίσκος δε χώραν αυτήν φησι και ου πόλιν, ουκ ορθώς. Εκλήθη δε από Φθίου γυναικός, ή Φθίου Ποσειδώνος και Λαρίσσης. Στράβων δε εις τέσσαρα διαιρεί την Θεσσαλίαν: Φθιώτιν Εστιαιώτιν, Θετταλιώτιν και Πελασγιώτην, Ο πολίτης Φθιώτης, το θηλυκόν και Φθίος, αφ’ ου Φθίοι και Φθίες. Εύρηται και Φθιάς θηλυκώς παρ’ Ευριπίδη εν Ανδρομάχη.

Σ.Σ. Όσο ενδιαφέρον έχει η ονομασία Phthius που έδιναν οι παλαιότεροι Λατίνοι στην αρχαία Ελλάδα, άλλο τόσο έχει και η αναφορά του Στεφάνου στον Φθίο Ποσειδώνα και στην (Πελασγή) Λάρισσα ως ιδρυτές αυτής της χώρας.

Άλλοι πάλι υποστηρίζουν ότι: Φθία είναι Όνομα μυθολογικών προσώπων.

1 Επώνυμος ήρωας της πόλης Φθίας, της Φθιώτιδας χώρας και του λαού των Φθίων. Σύμφωνα με την παράδοση, ο Φθίος. και οι αδελφοί του Αχαιός και Πελασγός ήταν γιοι του Ποσειδώνα και της Λάρισας. Αυτοί οδήγησαν τους Πελασγούς από την Πελοπόννησο (εδώ τίθεται θέμα πραγματικών Καδμείων) στη Θεσσαλία και ίδρυσαν τις ομώνυμες περιοχές της Φθιώτιδας, της Αχαΐας και της Πελασγιώτιδας. Ο Ηρόδοτος αναφέρει τη διαφορετική άποψη ότι ο Φθἰος. ήταν γιος του Αχαιού και πατέρας του Άρχανδρου.
2. Πατέρας του Έλληνα και εγγονός του προηγούμενου.
3. Γιος του Σπερχειού ποταμού (εδώ γελάμε).
4. Γιος του Άμμωνα (του Λίβυου θεού Θαμούν, ή Όσιρη, ή Σάραπι) και αδελφός του Πελασγού και του Αχαιού.
5. Ένας από τους πενήντα γιους, από διάφορες γυναίκες, του βασιλιά των Αρκάδων Λυκάονα (εδώ χαλάει το γλυκό), γιου του Πελασγού και της Ωκεανίδας Μελίβοιας ή της Κυλλήνης (και εδώ ακόμη περισσότερο).

Σ.Σ. οι παρενθέσεις δικές μου.


ΕΡΙΩΠΑΣ

Ανώνυμος είπε...


Νιώθω πως είμαι το βατράχι ανάμεσα στα βουβάλια,θα τολμήσω όμως να πως τα εξής.

Ερίωπα είναι κατανοητό από το σύνολο των σχολίων σου πως έχεις ένα συγκεκριμένο
τρόπο διεξαγωγής διαλόγου για να υπάρχει πάντα ένα αποτέλεσμα το οποίο θα μείνει
στην μνήμη του συνομιλητή ή των αναγνωστών μοιάζει με την Σωκρατική μέθοδο.

Επίσης δεν υπάρχουν περίσσια λόγια στις εκάστοτε θέσεις σου άρα για να επιμένεις εδώ
θέλεις να καταδείξεις μια άλλη οπτική ή και να μας βάλεις να αμφισβητήσουμε την εικόνα που έχουμε απογυμνώνοντας την, πόσοι άραγε μπορούν να το κάνουν αυτό?

Όπως λοιπόν επιμένεις να μας παρουσιάζεις τις θέσεις των εκάστοτε αρχαίων ,έτσι θα επιμείνω και εγώ στο αρχικό μου ερώτημα .ΕΣΥ τι γνώμη έχεις για τους Πελασγούς ποια είναι η δική σου θέση ως ερευνητή?

Η απάντηση του Λ ήταν έμμεση αλλά σαφής μέσα από την παράθεση των στοιχείων του.
Η δική σου έβαλε περισσότερες αμφιβολίες και απορίες, αν πάρουμε δε και ως δεδομένο
την γενικότερη έλλειψη πληροφοριακού υλικού ειδικά με στοιχεία του 17 αιώνα ή ακόμη
χειρότερα με τα μη ασφαλή διαδικτυακά αναγνώσματα πειραγμένα και αυτά από το αιώνιο σύστημα βλέπω σκοτάδια.

"Ένας από τους πενήντα γιους, από διάφορες γυναίκες, του βασιλιά των Αρκάδων"
Αυτό πάλι με τους 50 γιους και τις 50 κόρες τι κρύβει?

"Αυτοί οδήγησαν τους Πελασγούς από την Πελοπόννησο (εδώ τίθεται θέμα πραγματικών Καδμείων)"
Οι Κάδμειοι από εκεί ξεκίνησαν ?

Μην εκ λάβεις στραβά τις ερωτήσεις μου,να καταλάβω θέλω.


Μάριος -.-






Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε Μάριε γράφεις ότι «τα ονόματα, όπως και αυτό της Μακεδονίας, συνοδεύονται και από το ανάλογο ΑΙΜΑ που το έχουν μόνο οι κληρονόμοι και όχι οι σφετεριστές του ΘΡΟΝΟΥ»

Ποιος μπορεί να διαφωνήσει μαζί σου ιδιαίτερα στον χαρακτηρισμό «κληρονόμοι» όταν επικαλούμεθα την νομιμότητα της ιδιοκτησίας και του κληρονόμου αυτής;-

Με όλη τη βεβαιότητα του κόσμου η απάντηση θα είναι ακριβώς όπως την παρουσίασες εσύ. Μόνον ο δόλιος σφετεριστής, ο απατεών, ο εισβολέας, ο κατακτητής, ο καταπατητής, ο ληστής, ο άρπαγας.

Το όλο θέμα ξεκίνησε όταν κάποτε είδα στο διαδίκτυο τον Λύκαστρο να μάχεται επί ημέρες ηρωικά με κάποιους «παντογνώστες» για την νομιμότητα της λέξης Πελαίγοι και κάποια άλλα παρεμφερή θέματα και τότε τον καμάρωνα.

Τα πράγματα άλλαξαν με το παρόν άρθρο στο οποίο δηλώνει ότι «είμαστε οι ηγέτες της Αργείας-Πελασγικής Λευκής φυλής που θα την οδηγήσουμε στην σύγκρουση με τους νεότερους Άτλαντες (Σίνες)… και τον ενσαρκωμένο «αντίχριστο» ή Σέτ ή Τυφώνα ή Σατανά»
Τότε σκέφτηκα ότι είναι η κατάλληλη ώρα να γίνει μία καλοπροαίρετη αποσαφήνιση στην φύση αυτού του ονόματος ή επιθέτου, ανάλογα με την χρήση του μέσα από ένα διάλογο, από τον οποίο ο Λύκαστρος θα δικαιωνόταν.

Στις 28/10/2020 γράφω το εξής «Νωρίτερα ο Ιαπετός, στη σελ 99, ξεκαθαρίζει τη θέση του λέγοντας ότι «όταν οι άνθρωποι έφθασαν στον υπέρτατο βαθμό της νοημοσύνης τους, αντιλήφθηκαν την ύπαρξη της Αιγός, του μέγιστου Αστέρος ή Ηλίου στην γλώσσα σας που κάποτε γραφόταν και Άργα και Άρκα.

Η Αίξ, αυτός ο τεράστιος Ήλιος με ακτίνα όσο η απόσταση απ’ τον Άρη μέχρι το κέντρο του Ηλίου μας, που έλκει τα πάντα, ακόμα και αυτούς τους μικρότερους ηλίους όπως τον Σείριο ΑΜ και το ζεύγος του Ταύρου, θεωρήθηκε η αρχή της Κοσμικής Δεκάδος.»
Με αυτὀν τον συγγραφικό ελιγμό είναι πλέον έκδηλο στον αναγνώστη ότι η Αίξ ή Αίγα δεν είναι το αγαθό ζωάκι που ξέρουμε αλλά μία πολύ βαθύτερη έννοια.

Πόλεις με τ’ όνομα Αίγαι υπήρξαν πολλές μας λέει ο Στέφανος Βυζάντιος και εκ των πραγμάτων δεν αντλούν το έτυμό τους από το Αιγαίο. Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει διότι υπάρχει και πόλη Αίγαι στην Κιλικία που δεν βρέχεται από το Αιγαίο.

Εδώ περίμενα τους γνήσιους Μακεδόνες να αρπάξουν την ευκαιρία από τα μαλλιά και να αρχίσουν να ζωγραφίζουν με την ΑΙΓΑ, τον Πελαίγο, τον Βιβλικό Πελαίγο ή Παλέγ ή Φαλέγ, που αναφέρεται στην Παλαιά Διαθήκη και ως πρόγονος του Ιησού.
Περίμενα ότι «αι νόμιμαι Αἰγαὶ» και ο «Πηλεύς» θα ήταν το κύριο θέμα και όχι «οι σφετεριστές του θρόνου» λεηλάτες και βαρβαρόγλωσσοι Πελασγοί οι λάτρεις του Άτλαντος.
«Πηλεύς», ο οποίος πριν από την χρήση του στοιχείου Η, το οποίο αντικατέστησε το διπλό «ΕΕ» ήταν ο Πεελεύς, συνώνυμο του «νόμιμου κληρονόμου», (εδώ δικαιώνεσαι φίλε Μάριε)…

(Συνεχίζεται)


ΕΡΙΩΠΑΣ

Χρήστος είπε...

Αγαπητέ Λ παρατηρώ ότι με την κάθοδο διαφόρων Ηλιακών ιερέων υπάρχει ένας διαφορετικός τρόπος δράσεις και διδασκαλίας ανάμεσά τους εκτός από τον ίδιο τον Ήλιο-Ηρακλή που καθάρισε τον κόπρο του αυγεία. Η διαφορά του Ορφέως και του Ερμή δεν γνωρίζω αλλά βασίζεται σε μία διδασκαλία απλή και κατανοητή.. η διαφορά του Ιησού με τον Απολλώνιο τυανεύς όπως βλέπουμε εδώ από τα γραφόμενά του βιβλίου είναι συγκεχυμένα διαφορετικός ο τρόπος διδασκαλίας του Ιησού με τον απολλώνιο. Ενώ βλέπουμε τον Ιησού να λέει εγώ ειμί ο υιός του Θεού και την άλλη να λέει εγώ ειμί ο υιός του ανθρώπου, κάτι που δεν φαίνεται στα γραφόμενά του απολλώνιου... Σε παρακαλώ Αποσκότησων με”..

Ανώνυμος είπε...


@ ΕΡΙΩΠΑΣ 29 Οκτωβρίου 2020 - 11:30 μ.μ.

"Το όλο θέμα ξεκίνησε όταν κάποτε είδα στο διαδίκτυο τον Λύκαστρο να μάχεται επί ημέρες ηρωικά με κάποιους «παντογνώστες» για την νομιμότητα της λέξης Πελαίγοι και κάποια άλλα παρεμφερή θέματα και τότε τον καμάρωνα."

Δυστυχώς εγώ έχασα αυτή την μάχη και δεν έχω εικόνα πιο ξεκάθαρη, σχετικά με το θέμα των Πελαίγων είμαι σίγουρος πως τον καμάρωνες και τον καμαρώνεις ακόμη.

Την αναφορά αυτή την έκανες για εμάς,μήπως αποφασίσουμε και κάνουμε το μεγάλο μακροβούτι στην πραγματική ιστορία των ανθρώπων,της γαίας,των παιδιών των ήλιων, ξεκαθαρίζοντας το γενεαλογικό τους δένδρο,και κατ' επέκταση το δικό μας .
Είμαστε στους κληρονόμους ή στους σφετεριστές,ή ακόμη χειρότερα στους παντελώς ανυποψίαστους.

Ο Λ έδωσε την μάχη και είμαι σίγουρος πως την κέρδισε επειδή ήξερε την αλήθεια.

Εμείς πάλι εδώ είμαστε χαμένοι στην μετάφραση κυριολεκτικώς.Τον λιγοστό χρόνο που έχουμε τον επενδύουμε στο ψάξιμο με την ελπίδα να ακουμπήσουμε την αλήθεια,είναι όμως τόσα πολλά τα στρεβλά.
Θα ήθελα πάντως να το ξεκαθαρίσουμε γιατί αξίζει να έχουμε μια σωστή αρχή στον μίτο αυτό που θα ξετυλιχτεί.

"όταν οι άνθρωποι έφθασαν στον υπέρτατο βαθμό της νοημοσύνης τους, αντιλήφθηκαν την ύπαρξη της Αιγός, του μέγιστου Αστέρος ή Ηλίου στην γλώσσα σας που κάποτε γραφόταν και Άργα και Άρκα."

Ποιοι ήταν οι άνθρωποι αυτοί που έφτασαν σε αυτό τον υπέρτατο βαθμό,και μπόρεσαν να αντιληφθούν τον υπέρτατο Ήλιο ?και πως συνδέεται με το θέμα.

Η Αρκα είναι ένα τεράστιο θέμα συζήτησης και η αρχή των πάντων.

Η συνέχεια προμηνύεται ενδιαφέρουσα.








Ανώνυμος είπε...

@ Χρήστος 30 Οκτωβρίου 2020 - 12:10 μ.μ.

Χρήστο γράφεις στο σχόλιο σου
"Η διαφορά του Ορφέως και του Ερμή δεν γνωρίζω αλλά βασίζεται σε μία διδασκαλία απλή και κατανοητή¨" αφού δεν γνωρίζεις πως λες πως είναι απλή και κατανοητή μήπως θα έπρεπε να παραλείψεις το δεν εάν όχι εξήγησε γιατί με μπέρδεψες.

"είναι συγκεχυμένα διαφορετικός ο τρόπος διδασκαλίας του Ιησού με τον απολλώνιο.¨"
λες εδώ είναι συγκεχυμένα διαφορετικός τρόπος από που προκύπτει αυτό?επειδή εγώ το ανάγνωσμα το βρίσκω απόλυτα σαφές ΄ως προς τις τρεις αυτές γραμμές ,εκτός εάν έχεις το σύνολο του βιβλίου οπότε μάλλον θα έχεις και περισσότερα ερεθίσματα και ενδεχομένως και σωστότερα.


Μάριος -.-

υ.γ στο προηγούμενο σχόλιο προς τον Ερίωπα δεν έβαλα όνομα συγνώμη .



Χρήστος είπε...

Έχεις δίκιο φίλε Μάριε ας προσπαθήσω να γίνω πιο συγκεκριμένος όταν λέω δεν γνωρίζω εννοώ εις βάθος της διδασκαλίας, παρά μόνο από αυτά που έχουμε διαβάσει κατά καιρούς.. η διαφορά του Ιησού με τον Απολλώνιου είναι ότι ο Ιησούς μας μάθανε ότι είχε μαθητές ενώ ο Απολλώνιος έναν και δεν έπαιξε το ρόλο του μαθητή από όσα γνωρίζω,για αυτό ζητάω μία καθοδήγηση..

Ανώνυμος είπε...

Χρήστος

" όταν λέω δεν γνωρίζω εννοώ εις βάθος της διδασκαλίας, παρά μόνο από αυτά που έχουμε διαβάσει κατά καιρούς."

Εντάξει Χρήστο το κατάλαβα,έχω άγνοια για την συγκεκριμένη διδασκαλία κάτι λίγα σκόρπια,και πίστευα πως θα μπορούσες να βάλεις μερικές απόψεις στο τραπέζι για να αναπτυχθεί ένας διάλογος.

"Ιησού με τον Απολλώνιου είναι ότι ο Ιησούς μας μάθανε ότι είχε μαθητές ενώ ο Απολλώνιος έναν"

Πιστεύεις Χρήστο πως αυτά που μας έμαθαν είναι η αλήθεια?
Νομίζεις πως έφτασαν αναλλοίωτα εδώ σε εμάς τα πεπραγμένα
του Αρχηγού της Ζωής?

Ο όρος δάσκαλος τον οποίο καταχρηστικά χρησιμοποιούν όλοι για πολλούς νομίζεις ότι κατοπτρίζει αυτό που ήταν πραγματικά? Θέλω την θέση σου εδώ πάντα για έναν εποικοδομητικό διάλογο.

Κατά την ταπεινή μου άποψη όλες οι θρησκείες κυρίως όμως οι μονοθεϊστικές κατασκευάστηκαν για να εγκλωβίσουν τον κόσμο ελέγχοντας τον με προδιαγεγραμμένες ντιρεκτίβες έτσι ώστε να περιοριστεί η αλήθεια μέχρι να γίνει μύθος με την σημερινή έννοια του όρου, και στο τέλος να έρθει και η εξαφάνισή της.Ακόμη και η τάση της αθεΐας είναι ένα κελί εγκλωβισμού των ανθρώπων που έχει και εκεί κανόνες και όρια,ψέματα,και το κυριότερο την αιώνια προσπάθεια της απόκρυψης σχετικά με την ψυχή του ανθρώπου και δη του Έλληνα.

Στον ιδεολογικό πόλεμο των θρησκειών πιστεύουν πολλοί,αναλόγως με το που στέκονται θρησκευτικά, πως είναι ανώτεροι,από τους άλλους ενώ στην πραγματικότητα ρίχνουν στον μύλο του συστήματος νερό.
Ποιος Θεός θέλει τον περιποιημένο σβέρκο μου κάτω από το σπαθί του άλλου,ποιος Θεός θέλει το αίμα ως ενέργεια για να κινήσει την ζωή.

Ο δικός μου,ο Αργηγός της Ζωής ΠΟΤΕ.
Άρα γιατί να γίνεται αυτό στις μέρες μας, στην έκταση που γίνεται,
ποιος ο απώτερος σκοπός?Το ίδιο ισχύει για τους άθεους,είναι εκτεθειμένοι το ίδιο,και για τους ενδεδυμένους Ελληνογενείς που καταχρώνται την Ελληνική αξία για να παρουσιάσουν την καλυμμένη θέση τους.

Φωνάζει ο Λύκαστρος εδώ "εγώ ανήκω στους ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ"και μας δηλώνει έτσι την θέση του και που έχει φτάσει.
Εσύ πως το αντιλαμβάνεσαι αυτό?
Θεωρητικά πάντα εγώ και εσύ είμαστε ελεύθεροι.
ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ.Έχουμε ή νομίζουμε πως έχουμε?



Μάριος -.-


Χρήστος είπε...

Πιστεύεις Χρήστο πως αυτά που μας έμαθαν είναι η αλήθεια?
Νομίζεις πως έφτασαν αναλλοίωτα εδώ σε εμάς τα πεπραγμένα
του Αρχηγού της Ζωής?

Ο όρος δάσκαλος τον οποίο καταχρηστικά χρησιμοποιούν όλοι για πολλούς νομίζεις ότι κατοπτρίζει αυτό που ήταν πραγματικά? Θέλω την θέση σου εδώ πάντα για έναν εποικοδομητικό διάλογο.
Καλημέρα φίλτατε Μάριε θα πάρουμε μέρος σε ένα διάλογο χωρίς να γνωρίζουμε πολλά , παρά μόνο θα εκθέσουμε τη γνώμη μας από αυτά που έχουμε μάθει η μας έχουν μάθει μέχρι τώρα και αυτό το λέω γιατί είναι πάγια τακτική του Λ να μην μιλάει για θρησκευτικά θέματα παρά μόνο κάποια σχόλια κατά καιρούς και σκόρπια.. ως εκ τούτου θα απαντήσω σε όσα γνωρίζω και σε όσα αντιλαμβάνομαι. Από τη στιγμή της γέννησής μας σε αυτόν τον κόσμο μέχρι κάποια ορισμένη ηλικία αποφασίζουν άλλοι για το δρόμο και τον τρόπο σκέψης μας Με λίγα λόγια μας πλάθουν όπως θέλουν. Τα διάφορα ιερατεία παίξανε το παιχνίδι τους για το μαντρωμα των ψυχών. Είναι αδύνατον να μας λένε την αλήθεια δεν το θέλουν δεν το επιδιώκουν. Του αρχηγού της ζωής όπως τον αναφέρεις. Εδώ είναι που έχω μία ένσταση, ποιος είναι ο αρχηγός της Ζωής; Κατά τη δική μου γνώμη--άγνοια κάθε ψυχή πού προέρχεται από την ΑΡΧΙΚΉ πηγή που είναι αναλλοίωτη ταυτόχρονα μετασχηματίζεται σε αρχηγό της Ζωής απλά δεν παίρνουμε μέρος στην μύηση που γίνεται προς αυτόν το σκοπό.. τον όρο Δάσκαλος μπορεί να τον παίξει μόνο αυτός πού είναι αδογματιστος--Ελεύθερος που παίρνει μέρος σε μία κίνηση ασταμάτητη και δεν βάζει πάγο και τοίχους.

Ανώνυμος είπε...


Ο Αβραάμ διέθετε 380 αξιωματικούς στον στρατό του.
Η πρώτη Οικουμενική Σύνοδος είχε και αυτή 380 Καρδινάλιους με αρχιποιμένα τον Κωνσταντίνο ο οποίος μέχρι εκείνες τις μέρες ήθελε να τον παρουσιάζουν στο "Σινάτο" με ένα Τρικέφαλο άγαλμα.
Ο Απολλώνιος Τυανεύς σχεδόν τρεις αιώνες νωρίτερα βλέποντας ένα νεογέννητο τρικέφαλο πλάσμα το εξομείωσε με τους Ρωμαίους αυτοκράτορες που ήταν κάποτε βασιλείς της Θήβας και θεματοφύλακες της Σεληνολατρίας.
Οι Μακεδόνες λάτρευαν τον Ήλιο στον οποίο έδιναν ένα παράξενο όνομα.

Και τώρα μία σειρά από απλές ερωτήσεις.

Ο Αιγαίων, ο Ήλιος των Μακεδόνων, έχει καμία σχέση με το τοπωνύμιο Αιγαί που ήταν η πανάρχαια πρωτεύουσα τους; Το γνωστό σύμβολο των Πελαίγων Μακεδόνων, ήταν Ηλιακό ή Σεληνιακό; Η Καθολική Εκκλησία είναι Ηλιοκεντρική ή Σεληνοκεντρική ή Συγκρητιστική; Υπάρχουν τεκμήρια που να επιβεβαιώνουν κάποια από τις τρεις περιπτώσεις; Ο Ιησούς σε ποία εκδοχή μπορεί να τοποθετηθεί; Με τον ίδιο τρόπο και οι πρώτοι Χριστιανοί, σε ποιά εκδοχή ανήκουν;

ΕΡΙΩΠΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Χρήστο .
Σε ένα μπλογκ που είναι ανοιχτά τα σχόλια σημαίνει πως επιτρέπεται ο διάλογος,ανάμεσα σε όλα τα μέλη όταν αυτός -ο διάλογος-διακρίνεται από ευγένεια,κριτική σκέψη,γενικά έχει μια κόσμια εικόνα ,δεν βλέπω λοιπόν το λόγο να μην ανταλλάσσουμε κάτω από αυτό το πρίσμα απόψεις.

Μετά το πέρας των 18 ετών έχουμε δικαίωμα, μα περισσότερο ιερή υποχρέωση να βάλουμε τις δικές μας βάσεις,και να αναθεωρήσουμε τυχόν δοξασίες και εμβόλιμες θέσεις.Το κάνουμε ?

Συμφωνούμε στο κύριο σημείο πως δεν μας έμαθαν την αλήθεια και πως αυτό έγινε από πρόθεση για των εγκλωβισμό των ψυχών σε κατώτερα στρώματα δόνησης μέχρι να χάσει εντελώς τον δρόμο της.

Λες "προέρχεται από την ΑΡΧΙΚΉ πηγή που είναι αναλλοίωτη ταυτόχρονα μετασχηματίζεται σε αρχηγό της Ζωής απλά δεν παίρνουμε μέρος στην μύηση"

Ναι η ψυχή έχει ένα άπειρο ελάχιστο της Θεικής Αρχής το οποίο είναι αναλλοίωτο.Είναι εξελίξιμο όμως δεν μετασχηματίζεται σε αρχηγό της Ζωής είναι σχεδόν αδύνατον.Αυτό γιατί ο Αργηγός της Ζωής είναι ο ΥΙΟΣ.Στέκει τόσο ψηλά και περιμένει να τον πλησιάσουμε αλλά δεν είμαστε αρχηγοί.Αυτά πάντα κατά την δική μου ταπεινή άποψη από όσα υιοθέτησα.
Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω εάν ονομάζουμε συλλήβδην όλους δασκάλους με την σημερινή έννοια του όρου τότε κάνουμε κατάχρηση, γιατί αυτός που ήταν ο μέγας δάσκαλος κατεβαίνει στο επίπεδο των γιαλανζί.Θα σε παρακαλούσα να μην τοποθετήσεις το σχόλιο στο επίπεδο της θρησκείας του Χριστιανισμού γιατί εγώ δεν ομιλώ για αυτήν.Δεν έχει σχέση ο Ιησούς με το κατασκεύασμα που βλέπουμε.

Οι πραγματικοί δάσκαλοι δεν αποδέχονται τον όρο αυτό,σου μαθαίνουν χωρίς να σου επιβάλουν,σου δείχνουν χωρίς να σου κρύβουν τυχόν άλλες προοπτικές,σε αφήνουν εσύ να επιλέξεις από τις ανοιχτές πόρτες ποια θα περάσεις,είναι εκεί να σε βοηθήσουν αν στραβοπατήσεις αλλά δεν είναι πατερίτσα για να στηριχθείς.Θέλουν να ανοίξεις τα δικά σου φώτα να μην είσαι με δανικά εν προκομμένου τα δικά τους.Επειδή αυτό θα είναι χειραγώγηση χειρίστου είδους.
Σίγουρα φράχτες και πάγους δεν βάζουν,αλλά αυτό ακριβώς γιατί το ανέφερες τι είχες κατά νου εξήγησε μου.
Όπως επιμένω να λάβουμε απαντήσεις από τον Ερίωπα στις ερωτήσεις που του έθεσε ο Λ,έτσι θέλω να μου απαντήσεις πως αντιλαμβάνεστε το" ανηκω στους Ελεύθερους του Λ " σχετικά με το τι εννοεί.

Δεν είναι από διάθεση επίκρισης,θέλω να γνωρίσω και να καταλάβω τα εξής.
Σήμερα μετά από 10 χρόνια μνημονίων,ψευτοιούς,ΕΕ που κάνει τον νταβατζή σε εμάς,λάθρο,πουλημένους πολιτικούς και τα χίλια κατά της μοίρας μας,σε τι αντιληπτικό επίπεδο έχουμε φτάσει ως κάτοικοι,ως συν Έλληνες αυτής της χώρας.

Τι εικόνα αφήνει στο διαδίκτυο το κάθε σχόλιο,τι μορφοποιεί στην συνείδηση.

Ανώνυμος είπε...


Χρήστο συγνώμη
Με βάρεσε άνοια δεν έγραψα στο σχόλιο το όνομα μου

Μάριος -.-

Ανώνυμος είπε...


@ ΕΡΙΩΠΑΣ 1 Νοεμβρίου 2020 - 1:25 π.μ.

"Και τώρα μία σειρά από απλές ερωτήσεις"

Χαχα μας πειράζεις πρωί,πρωί ΑΠΛΕΣ?

Αστειεύομαι,λίγο χρόνο να ανοίξει καλά ο εγκέφαλος να δεχθεί το πρωινό Ήλιο και θα ψαχτούμε.

Μάριος -.-

Ανώνυμος είπε...

"Σήμερα μετά από 10 χρόνια μνημονίων,ψευτοιούς,ΕΕ που κάνει τον νταβατζή σε εμάς,λάθρο,πουλημένους πολιτικούς και τα χίλια κατά της μοίρας μας,σε τι αντιληπτικό επίπεδο έχουμε φτάσει ως κάτοικοι,ως συν Έλληνες αυτής της χώρας."

-Φίλε Μάριε, αν δίναμε λίγη προσοχή στον Ηράκλειτο που έλεγε ότι απαιτείται πριν διαχειριστούμε τα θέματα που μας απασχολούν, να θεολογήσουμε, και αφού ολοκληρώσουμε και κατανοήσουμε τη Θεολογία, να αρχίσουμε να πολιτικολογούμε, και πάλι αφού ολοκληρώσουμε, μόνο τότε να σκεφτούμε να Νομοθετήσουμε, τὀτε τα πράγματα για εμάς θα ήταν καλύτερα.
Στις μέρες μας οι Τούρκοι μαζί με τον ακατονόμαστο λεχρίτη που τους κυβερνά με την δόλια συμμορία του, όλοι μαζί ακόμα θεολογούν με ιδιαίτερο ζήλο, γράφουν στα παπούτσια τους την Πολιτική και τον Νόμο την ώρα που εμείς απλώς νομίζουμε ότι έχουμε τους τέλειους θεσμούς και είμαστε δέκα βαθμίδες ανώτεροι.
Γι'αυτό έθεσα το ερώτημα πίσω από την δήλωση για τους 380 του Αβραάμ και τους 380 του Κωνσταντίνου. Ιδρυτές Θρησκειών ήσαν και οι δύο και μάλιστα από την ίδια δόλια φυλή. Απλούστατα εμείς δεν μπορούμε να δούμε σήμερα ότι ο διαχρονικός Αβραάμ και Κωνσταντίνος συνεργαζόμενοι προσπαθούν να εφαρμόσουν τους νόμους τους πάνω μας και απλώς έχει τεθεί θέμα μεταξύ τους για το ποιός τελικά θα ελέγξει την άπορη κορασίδα που λέγεται Ελλάς, όπως θέλουν να μας εμφανίζουν και οι μεν και οι δε, αν το έχεις προσέξει.
Το τούρκικο γαυγόσκυλο είναι ο καταλύτης σε αυτή τη περίπτωση, ρόλο που παίζει εδώ και 10 αιώνες και πληρώνεται αδρά κάθε φορά και από τις δύο ολοκληρωμένες πλευρές που έχουν μοιράσει τον πλανήτη στα δύο. Απ' ό,τι φαίνεται η Ελλάδα με τον ρυθμό που εξελίσσονται οι καταστάσεις, σύντομα θα περάσει στην κατηγορία "Διάφορα" με προϊστάμενο και διαχειριστή τον τούρκο, εξ΄ού και η συστηματική και χυδαία ισλαμοποιήση της χώρας, η φτωχοποίηση του λαού, και η συστηματική δίωξη των εθνικών πυρήνων.

ΕΡΙΩΠΑΣ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

" Απλούστατα εμείς δεν μπορούμε να δούμε σήμερα ότι ο διαχρονικός Αβραάμ και Κωνσταντίνος συνεργαζόμενοι προσπαθούν να εφαρμόσουν τους νόμους τους πάνω μας και απλώς έχει τεθεί θέμα μεταξύ τους για το ποιός τελικά θα ελέγξει την άπορη κορασίδα που λέγεται Ελλάς, όπως θέλουν να μας εμφανίζουν και οι μεν και οι δε, "

Ξέχασες να αναφέρεις τον αγνώστου πατρός και παιδόφιλο Μωάμεθ..και την θρησκεία του το ΙΣΛΆΜ. Μόνο Αβράαμ και Κωνσταντίνος;;; Έχουμε μεγάλο απόθεμα και στόκ από λαμόγια.

Ανώνυμος είπε...


"Ο Αιγαίων, ο Ήλιος των Μακεδόνων, έχει καμία σχέση με το τοπωνύμιο Αιγαί που ήταν η πανάρχαια πρωτεύουσα τους;"
Σαφώς και νομίζω πως είναι άμεση αναφορά στην Αίγα στον μεγάλο Ήλιο, τον οποίο επιμελώς φρόντισαν να μην τον γνωρίσουμε.

"Το γνωστό σύμβολο των Πελαίγων Μακεδόνων, ήταν Ηλιακό ή Σεληνιακό;"
Η αναφορά στο σύμβολο με τις δεκαέξι ακτίνες είναι είναι αναφορά στο άστρο τους και ταυτόχρονα στην γραμμή αίματος των χρυσών κληρονόμων Πελαίγων,άρα μόνο Ηλιακό είναι και τίποτα άλλο.

"Η Καθολική Εκκλησία είναι Ηλιοκεντρική ή Σεληνοκεντρική ή Συγκρητιστική;"
Με μια πρώτη ματιά θα έλεγε κανένας πως είναι Συγκρητιστική όμως πιστεύω πως είναι Σεληνιακή βαθιά.

"Υπάρχουν τεκμήρια που να επιβεβαιώνουν κάποια από τις τρεις περιπτώσεις;"
Έχουν αργηγό τους τον Ποντίφικα

"Ο Ιησούς σε ποία εκδοχή μπορεί να τοποθετηθεί;"
Εγώ ειμί το φως,η οδός και η αλήθεια,η φράση αυτή είναι η αποκάλυψη από τον ίδιο ακριβώς τι είναι μόνο ένας Φωτεινός θα μπορούσε να είναι Ηλιοκεντρικός όλοι η άλλοι είναι σκοταδιστές με την σελήνη εκπρόσωπο τους.

"Με τον ίδιο τρόπο και οι πρώτοι Χριστιανοί, σε ποιά εκδοχή ανήκουν;"
Οι πρώτο Χριστιανοί και μάξιμουμ μέχρι το δεύτερο με τρίτο αιώνα είναι κατά αντιστοιχία Ηλιακοί.Όμως κάπου εκεί ο Κωνσταντίνος έβαλε το χέρι του και άρχισε η μεγάλη απόκρυψη.


Μάριος -.-

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Μάριε, εκτιμώ τον κόπο που έκανες και το χρόνο που δώρισες απαντώντας στις ΑΠΛΕΣ ερωτήσεις που υπέβαλα χθές. Δεν νομίζω να διαφωνήσει κανένας μαζί σου, και εάν το κάνει κάποιος θα είναι για τις λεπτομέρειες.
Αυτό που έχω να δηλώσω τώρα είναι το εξής. Εάν ο αγαπητός Λύκαστρος επιθυμεί την συνέχιση αυτού του διαλόγου, θα ήταν κατά τη γνώμη μου, μιά καλή ευκαιρία να μεταφέρει τον άρθρο με όλα τα σχόλια σε ένα νέο επιμελημένο άρθρο, θα έλεγα με ένα νέο, σχετικό με τα σχόλια, τίτλο και σε εμφανή θέση, για γρήγορη πρόσβαση.


ΕΡΙΩΠΑΣ

Χρήστος είπε...

Αγαπητέ Χρήστο .
Σε ένα μπλογκ που είναι ανοιχτά τα σχόλια σημαίνει πως επιτρέπεται ο διάλογος,ανάμεσα σε όλα τα μέλη όταν αυτός -ο διάλογος-διακρίνεται από ευγένεια,κριτική σκέψη,γενικά έχει μια κόσμια εικόνα ,δεν βλέπω λοιπόν το λόγο να μην ανταλλάσσουμε κάτω από αυτό το πρίσμα απόψεις. ________________________ Θα πω δυο λόγια για το πώς αντιλαμβάνομαι εγώ το παρόν blog.. το ιστολόγιο το γνωρίζω εδώ και έξι μήνες, το έμαθα τυχαία από ένα προηγούμενο blog και έτυχε να δω κάποια σχόλια του Λ και πάτησα πάνω στο όνομα του... Και τον είδα μόνο του να τα βάζει με έναν σχολιαστή από το άλλο το blog. Δυστυχώς ο άλλος σχολιαστής δεν έκανε τίποτα άλλο παρά μόνο σε όλα τα άρθρα του να βρίζει τους Έλληνες, κάτι που πραγματικά δεν μου αρέσει. Και τελικά αποδεικνύεται ότι είναι και αυτός ελληνόφωνος απλά και όχι Έλληνας. Ο Έλληνας τον Έλληνα δεν μπορεί να τον βρίσει είναι αδιανόητο.. Για να μην μακρυγορώ διαβάζοντας το παρόν ιστολόγιο νιώθω ότι παίρνω μέρος σε μία μύηση και μέρος σε έναν ανώτερο σκοπό αυτόν της Ελευθερίας.. και εξηγούμαι τον σκοπό της Ελευθερίας τον αντιλαμβάνομαι εγώ προσωπικά ως ΠΑΝ ΑΡΙΣΤΟ ΆΡΙΣΤΟ.. Αυτά τα λίγα για το πώς αντιλαμβάνομαι εγώ την Ελευθερία.. Τώρα όσον αφορά την λέξη μύηση πού έγραψα θα την αιτιολογήσω.. Όταν έκανα μία ερώτηση τον Λ από ποιο βιβλίο να ξεκινήσω το διάβασμα δεν πήρα απάντηση, και έκανα κάτι απλό. Άρχισα να διαβάζω περισσότερο το παρόν ιστολόγιο, από παλαιότερα άρθρα και τα σχόλια. Αυτό που διαπίστωσα είναι σαν να βρίσκομαι σε μία Εκκλησία του δήμου και να βλέπω κάποια άτομα από το παρελθόν. Στο πρόσωπο του ΑΡΡΙΩΝ γνώρισα τον Ηράκλειτο στο πρόσωπο του ΕΡΙΩΠΑ τον Σωκράτη στο πρόσωπο του ΑΡΡ τον Αριστοτέλη και στον υπέροχο Μ Μ με το αστείρευτο χιούμορ τον Αίσωπο με κάτι από Διογένη τον κυνικό και από όλους τους άλλους σχολιαστές σαν να αναγνώρισα κάτι και φυσικά έμεινε το πρόσωπο του Λ που εδώ αναγνώρισα το πρόσωπο του Αχιλλέα και του Αλέξανδρου. Τώρα τελειώνοντας να πω ότι δεν θα μπλέξω το πρόσωπο του Ιησού με τις θρησκείες αν το κανα θα ήμουν βλάκας. Και κάτι τελευταίο...
ΕΓΏ ΕΊΜΑΙ ΈΛΛΗΝ ΩΣ ΕΚ ΤΟΎΤΟΥ ΔΕΝ ΔΎΝΑΤΑΙ ΝΑ ΕΊΜΑΙ Χριστιανός..

Χρήστος είπε...

Σίγουρα αν θα είχαμε το βιβλίο του ΕΡΙΩΠΑ θα ήταν καλύτερα..

Ανώνυμος είπε...


"Σίγουρα αν θα είχαμε το βιβλίο του ΕΡΙΩΠΑ θα ήταν καλύτερα.."
Καλύτερα για ποιόν και γιατί.
Χρειαζόμαστε το βιβλίο του Ερίωπα για μιλήσουμε,χωρίς αυτό δεν μπορούμε να σκεφτούμε,να αναπτύξουμε διάλογο ?

"το ιστολόγιο το γνωρίζω εδώ και έξι μήνες,"
Πολύ γρήγορα τότε οδηγήθηκες σε συμπεράσματα για το ποιος είναι τι.
Κάνεις εύκολα χρήση ονόματα όπως ο Ηράκλειτος και ο Σωκράτης σε άτομα που δεν γνωρίζεις.

"Ο Έλληνας τον Έλληνα δεν μπορεί να τον βρίσει είναι αδιανόητο.."
Μια χαρά μπορεί να το κάνει όταν ο άλλος έχει αφήσει την νόηση στην άκρη και δρα επιφανειακά και επιπόλαια.

"Αυτά τα λίγα για το πώς αντιλαμβάνομαι εγώ την Ελευθερία.."
Δεν σε ρώτησα πως αντιλαμβάνεσαι ΕΣΥ την ελευθερία ,αλλά πως αντιλαμβάνεσαι αυτή την δήλωση του Λ,συμπέρασμα δικό μου είναι πως δεν κατάλαβες.

"την λέξη μύηση πού έγραψα θα την αιτιολογήσω."
Δεν χρειάζεται να την αιτιολογήσεις ,πολύ απλά επειδή η όποια ΜΥΗΣΗ δεν γίνεται διαδικτυακά είναι η χαρά της ενσωμάτωσης σε κάτι που σου αρέσει αλλά μύηση δεν είναι.

"Τι εικόνα αφήνει στο διαδίκτυο το κάθε σχόλιο,τι μορφοποιεί στην συνείδηση."
Η φράση αυτή είναι ακριβώς αυτό το οποίο πρέπει να σκεφτούμε, όλοι όσο θέλουμε κάτι καλύτερο για αυτή την χώρα.

Να σταματήσουμε να δίνουμε μορφή στους ανύπαρκτους,και χώρο στους επικίνδυνους.
Εμείς και πρώτα από όλα εμείς πρέπει να κάνουμε πράξη το
"μη προτρεχέτω η γλώττα της διανοίας"

"ΕΓΏ ΕΊΜΑΙ ΈΛΛΗΝ ΩΣ ΕΚ ΤΟΎΤΟΥ ΔΕΝ ΔΎΝΑΤΑΙ ΝΑ ΕΊΜΑΙ Χριστιανός.."
Αυτό πάλι δεν το κατάλαβα,ζήτησα εγώ πιστοποιητικό θρησκευτικών φρονημάτων ?
Χρήστο εμένα δεν με απασχολεί καθόλου τι δηλώνει ο κάθε ένας,με απασχολεί πως τον αντιλαμβάνεται η ψυχή μου.Δεν έχω ανάγκη να τοποθετήσω σε κουτιά τους ανθρώπους,άλλο αν κάποιος τα φτιάχνει μόνος του και μπαίνει μέσα.
Επειδή έτσι απλά σε μια στιγμή αυτός που δηλώνει Έλληνας αποδεικνυεται πως δεν είναι,ούτε από έξω δεν πέρασε ,λόγια αραδιασμένα στην σειρά χωρίς πραγματικό υπόβαθρο έχουμε ακούσει πολλά.

Καλή εβδομάδα να έχουμε.
Καλή δύναμη γι αυτά που ήρθαν.
Χρήστο καλή συνέχεια.


Μάριος -.-




ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

ΕΔΩ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΦΙΛΕ ΜΑΡΙΕ....ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

Χρήστος είπε...

Καλή εβδομάδα φίλε Μάριε για αυτά που ήρθαν και σε αυτά που έρχονται..