ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :Ας μιλήσουμε να πούμε την γνώμη μας...το συμβάν ΔΕΝ ήταν ατύχημα, ούτε τυχαίο γεγονός. Έχω μιλήσει με δικά μου άτομα που υπηρετούν στο Πολεμικό Ναυτικό....η υπόθεση "βρωμάει" και όσο θα περνά η ώρα θα πάνε να το κουκουλώσουν.!! Μέρες επετείου (του ΟΧΙ) που είναι θυμήθηκα τον τορπιλισμό της Έλλης.! Τορπιλίστηκε στις 15 Αυγούστου πάλι σημαδιακή μέρα για εμάς τους Έλληνες. Αυτό που δεν θα πούνε τα βοθροκάναλα είναι ότι το πλοίο
Maersk Launceston, που τσάκισε το Ν/θ του Πολεμικού μας Ναυτικού,
"Καλλιστώ", ανήκει στην ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ εφοπλιστική εταιρία ΕSSBERGER με έδρα
το Αμβούργο που τα γραφεία της είναι στον ποταμό Έλβα στην οδό Palmaille
45 !!!
Αυτό που λένε είναι ότι έχει πορτογαλική σημαία. Όποιος
γνωρίζει εκεί την περιοχή είναι γνωστό ότι πρέπει να έχει συγκεκριμένους
κόμβους γιατί είναι γύρω γύρω λιμάνια. Έχει νησιά και βραχονησίδες και
η ταχύτητα των 16 κόμβων είναι απαγορευτική...Η John T. Essberger είναι η εταιρία! Για την ακρίβεια ονομάζεται Deutsche Afrika-Linien // John T. Essberger Group. Το πλοίο ανήκει στην Essberger !!! Πάντα ένας Γερμανός υπάρχει πίσω απο κάθε "αναποδιά" που συμβαίνει στην Ελλάδα.
DAL Deutsche Afrika-Linien GmbH & Co. KG / John T. Essberger GmbH & Co. Η KG (DAL / JTE)
Όμιλος εταιρειών με έδρα το Αμβούργο, από το 1924.
Ο
όμιλος DAL / JTE είναι ιδιοκτήτης πλοίων και διαχειρίζεται διάφορες
ναυτιλιακές εταιρείες και συναφείς ναυτιλιακές υπηρεσίες. Συνολικά
απασχολεί 1200 έως 1300 άτομα παγκοσμίως.
Οικογενειακή επιχείρηση που διευθύνεται από την τρίτη γενιά των
οικογενειών Essberger και von Rantzau. Η έδρα της εταιρείας είναι στο
Palmaille στο Αμβούργο-Altona, βρίσκεται στον Έλβα και αποτελείται από
ένα παλάτι του 18ου αιώνα και πολλά σύγχρονα κτίρια.
Κατά κύριο λόγο, η εταιρεία αποτελείται από τα ακόλουθα τρία μέρη:
1-Η
ναυτιλιακή εταιρεία Deutsche Afrika-Linien διαθέτει υπηρεσίες μεταφοράς
εμπορευματοκιβωτίων και εμπορευμάτων από την Ευρώπη προς τα Κανάρια
Νησιά, την Ανατολική και τη Νότια Αφρική και τον Ινδικό Ωκεανό.
2-Τα δεξαμενόπλοια φυσικού αερίου και χημικών λειτουργούν με την ονομασία Essberger Tankers.
3-Το τμήμα John T. Essberger κατέχει κοντέινερ και λειτουργεί ως μεταφορέας εμπορευματοκιβωτίων.
Επιπλέον,
ο όμιλος επανδρώνει και ναυλώνει το στόλο, προσφέρει υπηρεσίες
logistics, ασφάλιση και ταξίδια με το ταξιδιωτικό γραφείο του ομίλου
Hammonia.
Εδώ δεν υπάρχουν δικαιολογίες...!Και πρέπει να εξεταστεί η πορεία του...και
γιατί.. και με το πρόγραμμα παρακολούθησης στίγματος να δούμε ποια ήταν η πορεία του.... έγινε ελιγμός αποφυγής; Η ελιγμός
σύγκρουσης ;;;Αυτό θα δείξει τα πάντα....!
3 σχόλια:
Ελιγμός σύγκρουσης ΕΓΙΝΕ.
απο το πρωι που διαβασα την ειδηση οχι μονο εγω αλλα και σχολια σε καποιο σαιτ καταλαβαμε πως η δουλεια ηταν στημενη .
το οτι η υποθεση θα κουκουλωθει ειναι βεβαιο .
περαν αυτου τα βοθροκαναλα κλαινε μαζι με τον φοδρα για τα πολλα κρουσματα κορονομουφας .
εχουμε αλλα θεματα μ αυτο θα ασχολουμαστε βρε .
ο ανεργος
Ο/Γ ΜΕΡΛΙΝ
Βυθίστηκε στις 15 Νοεμβρίου 1972 μέσα σε λίγα λεπτά, 3 μίλια νότια από το λιμάνι του Πειραιά, όταν συγκρούστηκε με το γιγαντιαίο δεξαμενόπλοιο WORLD HERO, συμπαρασύροντας συνολικά 44 άτομα από το πλήρωμα.
ΤΠΚ Κωστάκος
Στις 4 Νοεμβρίου 1996 στα Αυλάκια της Σάμου, προσέκρουσε σε αυτήν το επιβατηγό ΣΑΜΑΙΝΑ, με αποτέλεσμα να βυθιστεί η πυραυλάκατος ΚΩΣΤΑΚΟΣ και να παρασύρει στη βύθιση της 4 άτομα από το πλήρωμα της. Μετά από επίπονες προσπάθειες, το πλοίο ανελκύσθηκε στις 15 Μαρτίου 1997, αλλά δεν κρίθηκε οικονομικά σκόπιμη η επισκευή και ενεργοποίησή του.
ΚΙΜΩΝ
Βρωμοξενόδουλοι, ψευδέλληνες,
νεοκοτσαμπάσηδες πολιτικοί
μια ζωή προδοσία, ραγιαδισμός
και συγκάλυψις μισελληνική.
Αν είναι δίκαιοι εκεί πάνω οι ουρανοί
και οι μάρτυρες του έθνους δικαστικοί,
να μην λιώσετε εκεί που θα πέσετε!
Δημοσίευση σχολίου