ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2020

Δεν παίζουμε με αυτά τα πράγματα.!!

 

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Ας μιλήσουμε και λίγο σοβαρά.!! Ναι ναι μπορούμε να το κάνουμε και αυτό, πληροφορίες που έχουν έρθει μόλις τώρα αναφέρουν ότι στην Τουρκία έχουν πάθει κοκομπλόκο μετά τις δηλώσεις Γεραπετρίτη.! Πιστεύουν ότι είναι μια αριστοτεχνική παγίδα για να τους παρασύρουμε στα 6 ΝΜ και να τους βυθίσουμε με σφεντόνες.
Νομίζω είναι δίκαιο, η πρώτη νέα φρεγάτα που θα παραλάβουμε το 2032 να ονομαστεί Γιώργος Μπαλάφας. Μέχρι τότε βέβαια θα έχουν θέσει κι άλλοι σοβαρές υποψηφιότητες...και έχω και τον Φώντα να με μου λέει.." Γιατί όχι Γιώργος Γεραπετρίτης δηλαδή" ;;

Για να του απαντήσω βεβαίως βεβαίως ότι τιμούμε πάντα τον κορυφαίο. Δυστυχώς δε θα πάρουμε τόσες φρεγάτες να τιμηθούν όλοι. Μια λύση θα ήταν να ονομάζουμε και τις λέμβους τότε, και για το λιμενικό, η πρώτη μαούνα που να πάρει το όνομα : Τασία.

Whatever it takes για αποφυγή και του παραμικρού πολεμικού επεισοδίου. Αυτή ήταν η δήλωση του κυβερνητικού εκπροσώπου με τη διευκρίνιση ότι κανείς δεν μπορεί να εκβιάζει την Ελλάδα με πόλεμο, γιατί αυτή έχει όλες τις προσωπικότητες για να τον αποφύγει.
Δεν τίθεται ζήτημα. Αν γίνει απόβαση Τούρκων στη Ζάκυνθο θα ζητήσουμε άμεσα εντός 15 ημερών να αποχωρήσουν, αλλιώς θα πάμε το θέμα στον ΟΗΕ και στο συμβούλιο εξωτερικών υποθέσεων της Ευρώπης. 

Δεν παίζουμε με αυτά τα πράγματα.


 

10 σχόλια:

ΝΙΚΟΣ 56 είπε...

Λύκαστρε Καλησπέρα.
Εκεί που σε συμπάθησα θα αρχίσω να σε... ξε-συμπαθώ... Τι είναι αυτά που γράφετε, θα μας τρελάνετε;;; Είναι δυνατόν να προτείνετε για όνομα φρεγάτας του Γεραπετρίτη ;;; Επειδή λοιπόν μιλάω και εγώ πολύ σοβαρά -όπως εσείς- προτείνω για όνομα φρεγάτας το: Ντόρα Μπακογιάννη. Άλλωστε είναι και τα δύο θηλυκά. Και είναι σημαντικό αυτό. Για σκεφτείτε το.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλημέρα ΜΙΚΟ56

Μην δίνεις σημασία τα κάνουμε εμείς αυτά....εγώ και ο εαυτός μου. Και εγώ πότε με αγαπώ και πότε με ξε-αγαπώ.!

Θέλω να με βρω, να μου μιλήσω
Ψάχνω να βρω το νούμερο να μου τηλεφωνήσω
Έτσι μια μέρα σπίτι μου με κάλεσα
Μα δε μου άνοιξα και έξω με περίμενα
Τι μου έχω κάνει και δε με θέλω πια
Αυτή η εσωστρέφεια μας θέλει χωριστά.

Εγώ μαζί μου δε μιλιόμαστε
Όποτε είμαι μαζί μου πάντα τσακωνόμαστε
Με πήρα στο τηλέφωνο και το `κλεισα
Μ’ είδα στο δρόμο μ’ έφτυσα και με κλώτσησα.
Σε μια πορεία στην Αθήνα μέρος έλαβα
Μα ήμουν μέλος των ΕΚΑΜ και με συνέλαβα

Τώρα για την Ν Τ Ο Ρ Α Κ Λ Α....αυτό είναι όνομα για αεροπλανοφόρο φίλε μου...τόσες χιλιάδες κυβικά δεν χωράνε σε μια μικρή μαουνίτσα.!! χα χα χα

ΝΙΚΟΣ 56 είπε...

Πολύ καλό το ποιηματάκι σου... μου άρεσε. Γράφω και εγώ κάποιες φορές παρόμοια. Θα συμφωνήσω απόλυτα φίλε στο θέμας της Ντόρας. Πράγματι αυτή δεν Ντόρα, τώρα, είναι Ντοράκλα... οπότε το όνομά της πάει μόνο σε Φρεγάτα. Άντε πάλι μου την έφερες...(χαχαχαχα).

ΗΛΊΟΥ ΑΛΚΗ είπε...

Χαρά αχαχαχαχαααααα.....!!!!
Τι μου θύμησες......
Τρελλααααα.....

https://youtu.be/IMUzEl_DkE4


Μιλααα ρεεε μιλα ρε εσυυυυ......


Και όταν δεν βρεις την λύση Μητσοτάκη....ακου αυτό,,,

https://youtu.be/jP-TwRAfee8

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Βλέπω φίλε Ρόκκο...γνωρίζεις όλα τα καλά γκρουπάκια σαν και μένα.!! χαχαχαχα το γνωρίζω και το δεύτερο που έστειλες...το τραγουδούσα παλαιότερα. Το έλεγα στον Φώντα...όταν θέλαμε να κάνουμε πλακίτσα.

Πλησίασε θα...απαγγείλω..χαχαχα μην φοβάσαι, από την συλλογή.."Οι Μοιραίοι"...

Φταίει το ζαβό το ριζικό μας!
Φταίει ο Θεός που μας μισεί!
Φταίει το κεφάλι το κακό μας!
Φταίει πρώτ' απ' όλα το κρασί!
Ποιος φταίει; ποιος φταίει; Kανένα στόμα
δεν τό βρε και δεν τό πε ακόμα.

Έτσι στη σκοτεινή ταβέρνα
πίνουμε πάντα μας σκυφτοί.
Σαν τα σκουλήκια, κάθε φτέρνα
όπου μας έβρει μας πατεί.
Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα,
προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα!

Αλλά αυτό σίγουρα δεν το ξέρεις.!! χα χα χα
https://www.youtube.com/watch?v=fmtR_lc1sCk

ΗΛΊΟΥ ΑΛΚΗ είπε...

Όχι δεν το ήξερα
Νομίζω ο Κούγιας το έπαιζε συχνά....


Είμαι πιο κοντά στη φύση....

Προτιμώ τα ντοκιμαντέρ του ντισκαβερι.......


https://youtu.be/xat1GVnl8-k

ΗΛΊΟΥ ΑΛΚΗ είπε...

Ίσως και Τατσόπουλος.....

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Τσατσόπουλος...Κούγιας;;; Σαν να λέμε γατάκια δηλαδή.!! χα χα Τι να μας πούνε και αυτοί..

https://www.youtube.com/watch?v=H97Bkb54eHc

ΗΛΊΟΥ ΑΛΚΗ είπε...

χεχεχε.....

Ενα κρασακι πιο περα δεν βλαπτει.....
Πετας καλυτερα...


https://youtu.be/NyOTaHRBTXc

η ετσι

https://youtu.be/ls2CwZjQ9es

το αποτελεσμα το ιδιο.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Δεν χρειάζομαι κρασάκι για να πετάω καλύτερα..ο Yoda μου το απαγορεύει. Έχουμε άλλη μέθοδο πετάγματος. χα χα χα

https://www.youtube.com/watch?v=yJRkRgzkiBA&t=18s