ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Πολύ σημαντική είδηση. Δείτε και εδώ. Το J-20 έχει πιο
ισχυρό ραντάρ (το ραντάρ του J-11B υπερβαίνει το F-22 σε ισχύ και είναι
AESA, του J-20s είναι πολύ πιο ισχυρό), το DAS, το IRST, έχουν πολύ
μεγαλύτερο εύρος και σύντομα θα είναι εξοπλισμένο με τους κινητήρες WS-15 που είναι 25% πιο ισχυροί από τις σειρές PW-119.Επίσης αυτό που κάνει εντύπωση βλέποντας κανείς το βίντεο είναι ότι δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές....τόσο που κανείς αναρωτιέται, αν οι Χαζάροι ιδιοκτήτες όλων αυτών των αεροδιαστημικών κατασκευαστικών εταιριών όπως η Lockheed Martin (που είναι καθαρά εβραϊκή εταιρία) ΔΕΝ δίνουν οι ίδιοι και στους Κινέζους τα ίδια σχεδόν σχέδια, με μικρές αλλαγές.!!!
Tο βελτιωμένο συγκρότημα ισχύος θα παρέχει στο Κινεζικό αεριωθούμενο την ικανότητα να πετάει μη ανιχνεύσιμο με υπερηχητικές ταχύτητες, στο ίδιο επίπεδο με το F-35 των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής (ΗΠΑ).
Ένας νέος και βελτιωμένος κινητήρας, σχεδιασμένος για να καταστήσει το Κινεζικό «αόρατο» μαχητικό J-20 ένα παγκοσμίου κλάσης μαχητικό αεριωθούμενο, πρέπει να είναι έτοιμος για μαζική παραγωγή έως το τέλος του έτους, όπως δήλωσαν στρατιωτικές πηγές.
Ο κινητήρας WS-15 διαθέτει τελευταίας τεχνολογίας μονοκρυσταλλικά πτερύγια στροβίλου και εξελίχθηκε αρκετά χρόνια, άλλα οι Κινέζοι τεχνικοί αγωνίζονται να τον θέσουν σε μαζική παραγωγή,
Ωστόσο, πολλά από τα προβλήματα – τα οποία σε μεγάλο βαθμό σχετίζονται με την υπερθέρμανση των πτερυγίων στις υψηλές ταχύτητες- έχουν επιλυθεί στις επίγειες δοκιμές και τις δοκιμαστικές πτήσεις, θέτοντας τον στόχο ενός προϊόντος σταθερά υψηλής ποιότητας, όπως δήλωσαν οι πηγές στην εφημερίδα South China Morning Post.
Το Πεκίνο επιθυμεί να αποκτήσει ένα «αόρατο» μαχητικό που θα μπορεί να ανταγωνιστεί με τους καλύτερους στον κόσμο καθώς αυξάνονται οι εντάσεις στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού και οι ΗΠΑ κλιμακώνουν την ανάπτυξη των μαχητικών F-22 και F-35 στην περιοχή.
«Ο WS-15 αναμένεται να είναι έτοιμος για ευρύτερη εγκατάσταση στα J-20 μέχρι το τέλος αυτού του έτους,» δήλωσε μια από τις πηγές.
Αν και παραμένουν κάποια «μικρά προβλήματα», αυτά θα πρέπει να επιλυθούν απο την στιγμή που ο κινητήρας «χρησιμοποιηθεί εντατικά από το αεροσκάφος», δήλωσε η πηγή.
Ο αμυντικός αναλυτής Ζου Σενμίνγκ, με έδρα το Πεκίνο, δήλωσε ότι η Κίνα αναμένει από τις ΗΠΑ να αναπτύξουν μεταξύ 200 και 300 F-35 – το πιο προηγμένο «αόρατο» μαχητικό- στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού ως το 2025, το οποίο σημαίνει ότι «η Κίνα χρειάζεται έναν παρόμοιο αριθμό J-20, ή τουλάχιστον 200.»
Τον Νοέμβριο δώδεκα F-35 έφτασαν στην βάση της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ στην Καντίνα της Ιαπωνίας, ενώ η Νότια Κορέα δήλωσε ότι σχεδιάζει να παραλάβει 40 μαχητικά αυτό το έτος.
Μια δεύτερη στρατιωτική πηγής δήλωσε ότι τα προβλήματα με τον WS-15 πρέπει να επιλυθούν πριν την παραγωγή μεγάλων αριθμών J-20.
«Επί του παρόντος η Κίνα διαθέτει περίπου 20 J-20, τα οποία δεν είναι αρκετά,» δήλωσε η πηγή. «Η κατοχή ενός εγχώριας κατασκευής κινητήρα είναι μια απολύτως απαραίτητη απαίτηση για την είσοδο του J-20 στην μαζική παραγωγή, καθώς καμιά άλλη χώρα δεν είναι έτοιμη για να παρέχει στην Κίνα τέτοια τεχνολογία αιχμής.»
Οι ισχυρισμοί των πηγών προσέδωσαν μεγάλη βαρύτητα σε μια αναφορά του Απριλίου από τον κρατικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα China Central Television (CCTV) που δήλωσε ότι η Αεροδιαστημική Επιχείρηση Τσενγκτού, η οποία κατασκευάζει το J-20, ετοιμάζονταν να ανοίξει την τέταρτη γραμμή παραγωγής του «αοράτου» μαχητικού εντός του 2019.
Και τον προηγούμενο μήνα το CCTV μετέδωσε οτι η Πολεμική Αεροπορία της Κίνας είχε εντατικοποιήσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα των πιλότων J-20.
Ο Λαϊκός Απελευθερωτικός Στρατός δήλωσε ότι το J-20 εισήλθε στην ενεργό υπηρεσία την 9η Φεβρουαρίου και επιχειρούσε μαζί με τα αλλα μαχητικά τετάρτης γενιάς, όπως τα μαχητικά J-16 και J-10 και το στρατηγικό βομβαρδιστικό H-6K. Τον Μάιο συμμετείχε σε ασκήσεις αποκλεισμού νήσου γύρω από την Ταϊβάν.
Η εφημερίδα Post μετέδωσε τον Φεβρουάριο ότι εκείνη την εποχή το J-20 ήταν εξοπλισμένο με έναν «προσωρινό» κινητήρα.
Μια από τις στρατιωτικές πηγές δήλωσε οτι το κοινό μπορεί να ρίξει μια πρώτη ματιά στο νέο «αόρατο» μαχητικό, ολοκληρωμένο με τους αναβαθμισμένους κινητήρες του, στην Κινεζική Διεθνή Έκθεση Αεροπορίας και Αεροδιαστημικής αργότερα μέσα σε αυτό το έτος.
Η εκδήλωσε, η οποία πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια, πρόκειται να διαρκέσει απο 5 ως 11 Νοεμβρίου, στην Ζουχάϊ, στην νοτιά επαρχία Κουανγκτούνγκ της Κίνας.
Minnie Chan
ΠΗΓΗ
Tο βελτιωμένο συγκρότημα ισχύος θα παρέχει στο Κινεζικό αεριωθούμενο την ικανότητα να πετάει μη ανιχνεύσιμο με υπερηχητικές ταχύτητες, στο ίδιο επίπεδο με το F-35 των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής (ΗΠΑ).
Ένας νέος και βελτιωμένος κινητήρας, σχεδιασμένος για να καταστήσει το Κινεζικό «αόρατο» μαχητικό J-20 ένα παγκοσμίου κλάσης μαχητικό αεριωθούμενο, πρέπει να είναι έτοιμος για μαζική παραγωγή έως το τέλος του έτους, όπως δήλωσαν στρατιωτικές πηγές.
Ο κινητήρας WS-15 διαθέτει τελευταίας τεχνολογίας μονοκρυσταλλικά πτερύγια στροβίλου και εξελίχθηκε αρκετά χρόνια, άλλα οι Κινέζοι τεχνικοί αγωνίζονται να τον θέσουν σε μαζική παραγωγή,
Ωστόσο, πολλά από τα προβλήματα – τα οποία σε μεγάλο βαθμό σχετίζονται με την υπερθέρμανση των πτερυγίων στις υψηλές ταχύτητες- έχουν επιλυθεί στις επίγειες δοκιμές και τις δοκιμαστικές πτήσεις, θέτοντας τον στόχο ενός προϊόντος σταθερά υψηλής ποιότητας, όπως δήλωσαν οι πηγές στην εφημερίδα South China Morning Post.
Το Πεκίνο επιθυμεί να αποκτήσει ένα «αόρατο» μαχητικό που θα μπορεί να ανταγωνιστεί με τους καλύτερους στον κόσμο καθώς αυξάνονται οι εντάσεις στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού και οι ΗΠΑ κλιμακώνουν την ανάπτυξη των μαχητικών F-22 και F-35 στην περιοχή.
«Ο WS-15 αναμένεται να είναι έτοιμος για ευρύτερη εγκατάσταση στα J-20 μέχρι το τέλος αυτού του έτους,» δήλωσε μια από τις πηγές.
Αν και παραμένουν κάποια «μικρά προβλήματα», αυτά θα πρέπει να επιλυθούν απο την στιγμή που ο κινητήρας «χρησιμοποιηθεί εντατικά από το αεροσκάφος», δήλωσε η πηγή.
Ο αμυντικός αναλυτής Ζου Σενμίνγκ, με έδρα το Πεκίνο, δήλωσε ότι η Κίνα αναμένει από τις ΗΠΑ να αναπτύξουν μεταξύ 200 και 300 F-35 – το πιο προηγμένο «αόρατο» μαχητικό- στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού ως το 2025, το οποίο σημαίνει ότι «η Κίνα χρειάζεται έναν παρόμοιο αριθμό J-20, ή τουλάχιστον 200.»
Τον Νοέμβριο δώδεκα F-35 έφτασαν στην βάση της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ στην Καντίνα της Ιαπωνίας, ενώ η Νότια Κορέα δήλωσε ότι σχεδιάζει να παραλάβει 40 μαχητικά αυτό το έτος.
Μια δεύτερη στρατιωτική πηγής δήλωσε ότι τα προβλήματα με τον WS-15 πρέπει να επιλυθούν πριν την παραγωγή μεγάλων αριθμών J-20.
«Επί του παρόντος η Κίνα διαθέτει περίπου 20 J-20, τα οποία δεν είναι αρκετά,» δήλωσε η πηγή. «Η κατοχή ενός εγχώριας κατασκευής κινητήρα είναι μια απολύτως απαραίτητη απαίτηση για την είσοδο του J-20 στην μαζική παραγωγή, καθώς καμιά άλλη χώρα δεν είναι έτοιμη για να παρέχει στην Κίνα τέτοια τεχνολογία αιχμής.»
Οι ισχυρισμοί των πηγών προσέδωσαν μεγάλη βαρύτητα σε μια αναφορά του Απριλίου από τον κρατικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα China Central Television (CCTV) που δήλωσε ότι η Αεροδιαστημική Επιχείρηση Τσενγκτού, η οποία κατασκευάζει το J-20, ετοιμάζονταν να ανοίξει την τέταρτη γραμμή παραγωγής του «αοράτου» μαχητικού εντός του 2019.
Και τον προηγούμενο μήνα το CCTV μετέδωσε οτι η Πολεμική Αεροπορία της Κίνας είχε εντατικοποιήσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα των πιλότων J-20.
Ο Λαϊκός Απελευθερωτικός Στρατός δήλωσε ότι το J-20 εισήλθε στην ενεργό υπηρεσία την 9η Φεβρουαρίου και επιχειρούσε μαζί με τα αλλα μαχητικά τετάρτης γενιάς, όπως τα μαχητικά J-16 και J-10 και το στρατηγικό βομβαρδιστικό H-6K. Τον Μάιο συμμετείχε σε ασκήσεις αποκλεισμού νήσου γύρω από την Ταϊβάν.
Η εφημερίδα Post μετέδωσε τον Φεβρουάριο ότι εκείνη την εποχή το J-20 ήταν εξοπλισμένο με έναν «προσωρινό» κινητήρα.
Μια από τις στρατιωτικές πηγές δήλωσε οτι το κοινό μπορεί να ρίξει μια πρώτη ματιά στο νέο «αόρατο» μαχητικό, ολοκληρωμένο με τους αναβαθμισμένους κινητήρες του, στην Κινεζική Διεθνή Έκθεση Αεροπορίας και Αεροδιαστημικής αργότερα μέσα σε αυτό το έτος.
Η εκδήλωσε, η οποία πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια, πρόκειται να διαρκέσει απο 5 ως 11 Νοεμβρίου, στην Ζουχάϊ, στην νοτιά επαρχία Κουανγκτούνγκ της Κίνας.
Minnie Chan
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου