ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 10 Ιουνίου 2020

Turbo Lover ( Judas Priest ) Marcus Nimbler


8 σχόλια:

Χρήστος είπε...

Δεν μου λες Λ μία βαρκούλα είναι σίγουρο μεταφορικό μέσο γιατί σκέφτομαι να αγοράσω μία να πηγαίνω μέχρι το περίπτερο... Χαχαχα

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Θέλεις να μου πεις ότι βρέχει εκεί σε σένα Χρήστο;; χα χα χα πάντως μια βάρκα εκτός από μεταφορικό μέσον ...είναι χρήσιμη και για ψάρεμα.

Χρήστος είπε...

Τι μόνο βρέχει καρέκλες ρίχνει άστα να πάνε δεν ξέρω πού θα πάει αυτό.. και το χωριό είναι 20 χιλιόμετρα έξω από τη Θεσσαλονίκη..

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Εγώ το είπα....★ΒΡΟΧΕΣ ..ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΗΛΙΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ. ΒΡΟΧΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ..ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΨΗ ΑΡΗ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ...ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ..ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΒΡΟΧΗ...

χα χα χα έτσι θα πάει και το Σ/Κ....θα έχουμε όμως μετά το Φθινόπωρο , το καλοκαίρι που δεν έχουμε τώρα.!!χα χα χα

Χρήστος είπε...

Μου φαίνεται ότι δεν θα χρειαστεί να πηγαίνουμε στον αξιό για ψάρεμα αλλά τουλάχιστον θα έχουμε να φάμε χαχαχα..

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Δες αυτό Χρήστο...Ο Μωυσής έκανε πάλι το θαύμα του ! χα χα χα Οι κάδοι στην Θεσ/νίκη πάνε βόλτα μόνοι τους.!! χα χα χα


https://tinyurl.com/ydbmmllz

Τι την θέλεις την βάρκα για να πας στο περίπτερο;; Κάδο δεν έχετε να τον ανέβεις και να πας βόλτα;; χαχαχα

Μμ. είπε...


Και όπως έφα ο ποδοσφαιρικός προφήτης ¨μια βροχή μας σώζει¨χω, χω!

Χρήστος είπε...

Και δεν μου λες αγαπητέ Λ παίζει κανένα ρόλο ότι αφήνουμε την εποχή των ιχθύων και μπαίνουμε στην εποχή του υδροχόου..