ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

Συνέλαβαν 90χρονη επειδή πουλούσε παντόφλες στη λαϊκή -Δεν είχε άδεια

ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Έτσι εξαντλούν το νόμο οι ξεφτιλισμένοι..!..Έξω από την ΑΣΟΕΕ-Πατησίων όπως και αλλού, δεν πειράζει κανένας τους αλλοδαπούς που πουλάνε ότι παράνομο υπάρχει. Την ίδια ώρα στις Λαϊκές αγορές γίνεται πάρτι από Γύφτους και αλλοδαπούς που πουλάνε τα πάντα, ακόμα και κλεμμένα.!!ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ μπράβο στα παιδιά που την συνέλαβαν.!!! Κατά τα άλλα ο αποβλακωμένος κάτοικος της χώρας ετοιμάζεται με φανφάρες και διαδηλώσεις, και ουάου "εθνικιστικές" αναρτήσεις στα διάφορα μπλόγκια να γιορτάσει την "επανάσταση" και "απελευθέρωση" από τον εχθρό το 1821.!!! χαχαχαχαχα.
Ζητείται ήρωας για να καταγαμήσει τον μιξοβάρβαρο, αλλά παμπόνηρο κάτοικο της χώρας των Ελλήνων.Αφού επιτευχθεί αυτός ο άθλος, τότε έπονται και άλλοι…
Σοκ προκαλεί η είδηση της σύλληψης μίας 90χρονης γυναίκας, στην περιοχή των Αμπελοκήπων, στη Θεσσαλονίκη.
Η ηλικιωμένη γυναίκα συνελήφθη το μεσημέρι της Πέμπτης, σε λαϊκή αγορά, και η αιτία το γεγονός ότι πουλούσε χωρίς άδεια, για να βγάλει τα προς το ζην, μάλλινες παντόφλες, τα τερλίκια.


Τα τερλίκια, είναι μάλλινα παπουτσάκια για το σπίτι που πλέκουν οι παλιές γυναίκες από τον Πόντο. Η 90χρονη, η οποία ζει μόνη με τον συνομήλικο σύζυγό της, πηγαίνει κάποιες φορές σε κεντρικό δρόμο των Αμπελοκήπων, όπου γίνεται η λαϊκή και πουλά τα παπουτσάκια που πλέκει η ίδια.
Όπως καταγγέλλει η κόρη της, -σύμφωνα με την εκπομπή «Ώρα Ελλάδος 7:00, του Open tv- ένα περιπολικό με τρεις άνδρες, την οδήγησε στο αστυνομικό τμήμα  των Αμπελοκήπων, μετά από καταγγελία, πιθανόν από άλλους πωλητές της λαϊκής.
Αφού της πήραν αποτυπώματα, την προσήγαγαν στο Μέγαρο της Κεντρικής Αστυνομικής Διεύθυνσης προκειμένου να ακολουθηθεί και άλλη διαδικασία. Η γυναίκα τελικά επέστρεψε ταλαιπωρημένη στο σπίτι της, έπειτα από 12 ώρες, με τους συγγενείς της να καταγγέλλουν πως δεν είχε φάει τίποτα, και δεν είχε πιει καν νερό.
«Δεν της έδωσαν ούτε νερό να πιει ενώ οι αστυνομικοί κάποιες στιγμές δεν ήταν καν ευγενικοί μαζί της», λέει η κόρη της.

37 σχόλια:

ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ είπε...


Καλημερούδια,

Σε μια χώρα που λειτουργούν όλα άψογα ,νοσοκομεία ,δικαιοσύνη λοιπές αρχές δεν θα πρέπει και οι γιαγιάδες να είναι νομοταγής;

Ο πατερούλης μου εδώ θα έλεγα "σαπλίκα που θέλουν " η σαπλίκα είναι χοντρή σανίδα βρεγμένη.

Αυτός είναι ο ηθικός ξεπεσμός μας ,και αυτών που την προσήγαγαν και όσων την κατήγγειλαν ,αηδία .

Ας βάλουμε ένα καφεδάκι για να ηρεμήσουμε αμααααν.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλημέρααααα αγαπητή Μακεδόνισα.
Ήδη έχω πιει 2 καφέδες...έχω ξυπνήσει από τις 6.30 (ύπνος δεν μου κολλάει) . Σαπλίκα η καλύτερα λαστιχένια σαγιονάρα να μουσκεύει στον κουβά.!! χαχαχαχα
Θα μπορούσαν να μην την είχαν συλλάβει την γιαγιούλα, να προσπερνούσαν και να έκαναν ότι δεν είδαν. Όπως κάνουν τα στραβά μάτια για τους αλλοδαπούς.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Με κάτι τέτοιες ειδήσεις που διαβάζω ...όπως με την σύλληψη της γιαγιάς, πως να ηρεμήσω αγαπητή Μακεδόνισα.;;;
Μα είναι δυνατόν...τόσο γκάου είναι οι άνθρωποι;;;Οι τόσο ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ δίχως συμπόνια για έναν συνάνθρωπο και μάλιστα σε αυτήν την ηλικία.!!
Και μην ακούσω από κανέναν από αυτούς να δικαιολογηθεί, λέγοντας ότι εκτελούσαν εντολές.!!!

ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ είπε...


Την ίδια ώρα ξυπνήσαμε ...τώρα βάζω τον δεύτερο.

Ότι και να μου δώσεις εγώ θα βαράω να ξέρεις.

Είναι ξεφτιλισμένοι ας την έπαιρναν και λίγο παρακάτω ας της μιλούσαν και ας την άφηναν αλλά που .

Θα αρχίσω προπόνηση μου φαίνεται για να είναι αποτελεσματικό το ξύλο ,κακός δεν άκουσα το αδερφάκι μου όταν μου είπε να μου μάθει σκοποβολή....θα χρειαστεί.

Οι αλλοδαποί έχουν προστασία όχι εμείς ,πως αλλιώς θα τα κάνουν μπάχαλο.

αυτό ήταν το πρώτο τραγούδι που άκουσα σήμερα και είναι από τα αγαπημένα να το χαρείτε όλοι όσοι το ακούσετε

https://www.youtube.com/watch?v=RHURqvp2B5g&index=2&list=RDRHURqvp2B5g

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Ακριβώς αγαπητή Μακεδόνισα, θα μπορούσαν να είχαν μιλήσει όμορφα στην γιαγιά, και μετά να την πήγαιναν και στο σπίτι της.
Φυσικά και να βαράς.!! χαχαχα σιγά μην σε σταματήσω.
Όλο αυτό με την αθρόα εισαγωγή αλλοδαπών μουσουλμάνων και την απόδοση ιθαγένειας σε αυτούς λέγεται ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ.
Βέβαια κάθε "εργαλείο" έχει διττή χρήση...και ο καλός ο "μαστορας" μπορεί να το χρησιμοποιήσει με πολλούς τρόπους.!! χαχαχα δεν μπορείς να φανταστείς τι εφευρετικό και "βρώμικο" μυαλό έχω, και πως μπορώ να τους χρησιμοποιήσω.!!!!


Το τραγούδι είναι από τα αγαπημένα μου.!!

http://tinyurl.com/y9ug85ta

ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ είπε...


Είναι στιγμές που θαυμάζω την υπομονή μας μέσα σε αυτή τη χώρα .

Δεν μπορώ να το εξηγήσω με την λογική μου ,για μια θέση στάθμευσης είμαστε σε θέση να έρθουμε στα χέρια ,μας αλυσοδένουν και δεν μιλάμε ,ούτε κουνιόμαστε.

Υ.Γ

Έχω μια ένσταση ,σου αναθέσαμε το παρουσιολόγιο κάποια στιγμή ,δεν επαναφέρεις όμως στην τάξη τους απόντες Αρρίωνα, Ερίωπα τι θα κάνεις επί του θέματος?



ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ : Έχω μια ένσταση ,σου αναθέσαμε το παρουσιολόγιο κάποια στιγμή ,δεν επαναφέρεις όμως στην τάξη τους απόντες Αρρίωνα, Ερίωπα τι θα κάνεις επί του θέματος?

Aγαπητή Μακεδόνισα, ο φίλτατος Αρρίων λείπει λόγω υποχρεώσεων, κάποια στιγμή θα επανέλθει δριμύτερος και ο σεβαστός Ερίωπας είναι εδώ καθημερινά και μας διαβάζει. Η παρουσία του είναι αισθητή, απλά θα σχολιάσει όταν το κρίνει αυτός ....ότι έχει κάτι να πει.
Μπορείς να του πεις ότι θέλεις, μας διαβάζει.!

ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ είπε...


Θέλει μαγκιά για ν'αρνηθείς
της σιγουριάς τα κυβικά,
για έναν έρωτα να πεις
εγώ θα ζω με δανεικά.


( όπου έρωτας βάλε αναζήτηση )


https://www.youtube.com/watch?v=R2Z9Jth7UeI

μπορεί να το δεις και δύο φορές το σχόλιο κάτι γίνεται....

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή Μακεδόνισα κάτσε πρώτα να μαζέψουμε τον γυριστρούλη τον Λύκαστρο που μας πήρε τα σοκάκια επί μία εβδομάδα και έριχνε οβολούς απ' εδώ και απ' εκεί σε ξένα τζουλ μπόξ και μετά ανησυχουμε για τον ΕΡΙΩΠΑ χαχαχα...

Εσένα δεν σου τα λέι αυτά, εγώ όμως τον μυρίστηκα γρήγορα.. και τον ..."φακέλωσα"

Σήμερα θα κάτσει στο τσιμέντο και θα φτιάξει καζάνι και για μας. Βάζε εσύ μουσική και μην στενοχωριέσαι.

ΕΡΙΩΠΑΣ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

ΕΡΙΩΠΑΣ : κάτσε πρώτα να μαζέψουμε τον γυριστρούλη τον Λύκαστρο που μας πήρε τα σοκάκια επί μία εβδομάδα και έριχνε οβολούς απ' εδώ και απ' εκεί σε ξένα τζουλ μπόξ .

ΧΑΧΑΧΑΧΑ μην τα λες όλα, εντάξει τώρα που γύρισα από τα τρία πέντε σοκάκια, θα σας αναλάβω σε γρήγορη εκμάθηση της Λυκαστρικής γλώσσας και εκπάιδευσης, και μάλιστα τους καλύτερους οβολούς τους έχω κρατήσει για το δικό μας τζουκ-μποξ.
Μην ανησυχείς θα κάτσω σήμερα στο τσιμέντο και τις άλλες μέρες και θα σας κάνω εγώ ουυυυυυ καζανιές να δουν τα μάτια σου. Όρεξη να έχω και κυρίως έμπνευση.!!

ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ είπε...

Τι επιθυμείς αγαπητέ Ερίωπα για σήμερα μουσικά ?

Πες και η επιθυμία σου πράξη.

Ξέρεις δεν λέει, αλλά αυτό δεν σημαίνει ,
πως δεν καταλαβαίνουμε πως ξεπορτίζει .

Σημασία έχει η επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις .....χαχαχαχαχα

ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ είπε...


"έριχνε οβολούς απ' εδώ και απ' εκεί σε ξένα τζουλ μπόξ και μετά ανησυχουμε για τον ΕΡΙΩΠΑ χαχαχα..."

Εκεί έριξαν και άλλοι οβολούς πολύ γνωστοί....χαχαχαχα
κρύβε λόγια

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ : Ξέρεις δεν λέει, αλλά αυτό δεν σημαίνει ,
πως δεν καταλαβαίνουμε πως ξεπορτίζει .

Τι να κάνουμε βρε παιδιά, έχω πολλές υποχρεώσεις.!! Μάλλον πρέπει να με κλωνοποιήσω για να τα προλαβαίνω όλα. Το τραγούδι με τον Πλιάτσικα που έστειλες Μακεδόνισα εξαιρετικό. Όντως θέλει πολύ μεγάλη μαγκιά για έναν έρωτα να τα τινάξεις όλα στον αέρα. Στις μέρες μας όλοι έχουν κάνει συμβόλαια συμβιβασμού και κάθονται στην σιγουριά της οικονομικής εξασφάλισης που προσφέρει το έτερον ήμισυ.

http://tinyurl.com/y38c8xnr

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Λοιπόν θα μας δημιουργήσω μια καινούργια ενότητα, και θα την αναλάβει κάποια γνωστή φίλη. Θα την ονομάσουμε : Το πρωϊνό καφεδάκι του Σαββάτου (τίτλος).

Πως σου φαίνεται σαν ιδέα αγαπητή Μακεδόνισα;;; Εκεί θα μπορείτε να λέτε ότι θέλετε, και να ανταλλάσσεται μουσική.

ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ είπε...

Καλά κάνεις καλέ μου να ξεπορτίζεις ....
κλωνοποίηση .....όχι βέβαια όσοι έχουν κατανόηση και γνωρίζουν καλά τις ανάγκες των ανθρώπων τους.... τους παραχωρούν και χρόνο και χώρο .
Η προσφυγή στις ιδιότυπες αλυσίδες είναι μη αποδεκτές για μένα.


"εξασφάλισης που προσφέρει το έτερον ήμισυ."

Αυτό μόνο όταν το ξέρουμε σίγουρα αλλιώς θα κριθούμε για απολυτές συμπεριφορές,νομίζουμε πολλές φορές ότι γνωρίζουμε αλλά στην πραγματικότητα είναι υποθέσεις που κείτονται μακράν της αλήθειας.

Όπως είπες πριν ψιθύρισε το σωστό τραγούδι ,βεβαιώσου ότι το καταλαβαίνει ο άλλος σωστά ,...εάν όχι περήφανα πας παρακάτω .

Τα συμβόλαια αυτά βασίζονται στην παντελή έλλειψη ειλικρίνειας .

Υπάρχουν δεύτερες, τρίτες ,σκέψεις και η μαγκιά να σταθείς και να ξεστομίσεις την αλήθεια πάει περίπατο.




ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ είπε...


Περίφημα ......αρκεί ο Ερίωπας να μην διαφωνεί με τις μουσικές επιλογές

Ανώνυμος είπε...

Φίλη Μακεδόνισα, εσύ που προκατέχεις την γνώση και την γλώσσα της μουσικής, στείλε μας σήμερα σε ένα δικό σου ταξίδι, έτσι όπως το βλέπεις εσύ το όμορφο ταξίδι της ζωής.
Αφήνουμε λοιπόν τον νου στην διακριτική σου ευχέρεια και ευχόμαστε "όλα για την ζωή"

ΕΡΙΩΠΑΣ

ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ είπε...

"προκατέχεις την γνώση και την γλώσσα της μουσικής"????

Ακούω πολλά είδη μουσικής ,όμως αν θυμάμαι καλά κάποια στιγμή

ο Λύκαστρος είχε πει ότι θέλεις ελληνικά και αν κρίνω από αυτά που ακούστηκαν τότε έχω μια ιδέα ,το ζητούμενο εδώ είναι να αρέσει σε εσένα που είναι αφιερωμένη αυτή η στιγμή .

Συγχωρήστε τα ατοπήματα μου λοιπόν....

https://www.youtube.com/watch?v=UuYEXzI8nhU

ΥΓ.τα άκουγε ο μπαμπάκας μου όταν ερχόταν από έξω τα αδέρφια του.

https://www.youtube.com/watch?v=7l-KCX5ZSB0
Αυτό είναι από τα δικά μου αγαπημένα


ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ είπε...


Την επόμενη φορά θα διαλέγετε τραγουδιστή και εγώ τα τραγούδια που ακούω από αυτόν για να μην έχουμε δυσαρέσκειες και χάσουμε αναγνωστικό κοινό .Τα παρακάτω είναι από τα πολύ αγαπημένα.

https://www.youtube.com/watch?v=1xN9RxvQ4i4

https://www.youtube.com/watch?v=qL99by4yr8U

Την αγάπη μου ,τώρα θα σας αφήσω ελπίζω να περάσατε καλά .

ευχόμαστε "όλα για την ζωή" ξανά και ξανάααααααα

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Αγαπητή Μακεδόνισα όλα τα τραγούδια που έστειλες είναι εξαιρετικά και είμαι σίγουρος ότι θα αρέσουν πολύ στον Ερίωπα.Να είσαι σίγουρη για αυτό.

Βρήκαμε τον Ερίωπα, εγώ γύρισα απο τα ξένα σοκάκια, και χάσαμε την....Αθηνά. χαχαχαχα Για να μαζευόμαστε ένας ένας.
Αθηνάν που επορπατείς;;

https://tinyurl.com/y4u39sbs

ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ είπε...


Θα έρθει και αυτή από Δευτέρα ,εεε ίσως και νωρίτερα ,
ξέρω που περπατάει το μαιμούνι αυτό επειδή εγώ υπογράφω την άδεια εξόδου ,
κάτι σαν το φακέλωμα του Ερίωπα χαχαχχαχα.

Όλοι παρόντες και παρούσες.



ΑΘΗΝΑ είπε...

Άμα σου πω... Είμαι στην Αρεθουσα, αφού δεν ήρθαμε με τον Εριωπα, είπα να την περπατήσω μόνη μου...
Είναι κι αυτή η Άνοιξη που μου χαμογελάει κάθε μέρα..

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς, αγαπητοί μου συμπατριώτες, όλα είναι στοχευμένα, τίποτα τυχαίο. Είναι ψυχολογική τακτική και την εφαρμόζουν σε φάση "κανονικοποίησης". Ο Έλληνας πρέπει να εμπεδώσει ότι είναι πολίτης δεύτερης κατηγορίας μέσα στην ίδια του την πατρίδα, σκουπίδι, υπάνθρωπος που δεν δικαιούται ούτε αέρα να αναπνεύσει. Εξού κι εξόφθαλμη ευνοϊκή μεταχείριση των νέων ιδιοκτητών-λαθροεποίκων τούτης της δύσμοιρης γής.
Έλληνες η γη δεν σας ανήκει, θα κυνηγηθείτε ανελέητα, μέχρι να φύγετε από αυτά τα χώματα ή πολύ καλύτερο μέχρι να εξοντωθείται βιολογικά.
Το θέμα είναι το ΟΡΓΑΝΟ που εφαρμόζει την εντολή και που συνήθως είναι ένας απλός κοινός, ένας από εμάς δικός μας: μπάτσος, δικαστής, εφοριακός, δημόσιος υπάλληλος. Βέβαια τύποις δικός μας καθότι στα υψηλόβαθμα κλιμάκια φυσάει καραμπινάτη μασωνία.
Τέσπα, το πρόβλημα είναι η υπακοή στην ιεραρχία όπως έδειξε και το περιβόητο πείραμα Μίλγκραμ. Πόσοι έχουν τα κότσια να θέσουν εαυτόν εκτός της κιμαδομηχανής;;;;;
Όσοι τα βρουν ελευθερώνονται και μαζί τους η κατακαημένη Ελλάδα.

ΑΘΗΝΑ είπε...

Σας παρακολουθώ και σας χαίρομαι, αλλα από το κινητό είναι δύσκολο..

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

ΑΝΩΝΥΜΟΣ : Το θέμα είναι το ΟΡΓΑΝΟ που εφαρμόζει την εντολή και που συνήθως είναι ένας απλός κοινός, ένας από εμάς δικός μας: μπάτσος, δικαστής, εφοριακός, δημόσιος υπάλληλος. Βέβαια τύποις δικός μας καθότι στα υψηλόβαθμα κλιμάκια φυσάει καραμπινάτη μασωνία.

Συμφωνώ σε όσα γράψατε αγαπητέ σχολιαστή , έτσι είναι. Αλλά αυτό το απλό όργανο, ο χαμηλόβαθμος απλός αστυνομικός ΔΕΝ έχει γιαγιά στο σπίτι;; Η δεν έχει ηλικιωμένα άτομα στην οικογένεια του;; Με τι καρδιά συμπεριφέρθηκαν στην καημένη την γριούλα με αυτόν τον τρόπο;; Ακόμα και εντολές να τους έδιναν , δεν θα έπρεπε να υπακούσουν. Τον μισθό που παίρνουν δεν τους τον δίνει η μασωνική ηγεσία στα ανώτερα κλιμάκια, αλλά οι απλοί Έλληνες πολίτες μέσω της φορολογίας τους.!! Αυτούς που με λίγα λόγια πλακώνουν στα χημικά, στο ξύλο, και συλλαμβάνουν, αυτοί ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ, και άρα ουσιαστικά δικοί τους υπάλληλοι είναι και όχι της μασωνικής ηγεσίας.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

ΑΘΗΝΑ : Άμα σου πω... Είμαι στην Αρεθουσα, αφού δεν ήρθαμε με τον Εριωπα, είπα να την περπατήσω μόνη μου...
Είναι κι αυτή η Άνοιξη που μου χαμογελάει κάθε μέρα..

Πολύ καλή ιδέα. Όντως κάνει καταπληκτικές μέρες γεμάτες ήλιο, ζεστό...όχι καυτό, αλλά με αυτήν την ζέστη που σε γεμίζει ενέργεια και δύναμη. Φορτίζεις έτσι ολόκληρο τον οργανισμό σου.!
Θα σε περιμένουμε να γυρίσεις.

Ανώνυμος είπε...

" ...βλέπω να "ε ί ν α ι" στην ζ ω ή μου εκείνη που πάντα είχα ερωτευθεί" [Ερίωπας]

-Μακεδόνισα, αγαπητή μας φίλη, τέλεια η επιλογή σου...

Σε ευχαριστώ πολύ


ΕΡΙΩΠΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΑΘΗΝΑ : Άμα σου πω... Είμαι στην Αρεθουσα, αφού δεν ήρθαμε με τον Εριωπα, είπα να την περπατήσω μόνη μου...


-Δεν πιστεύω να βρίσκεσαι κάτω από τα υψώματα του Γκολάν; Χαχαχα… στην Συριακή Αρέθουσα;
Την τοπική βαυβώ την βρήκες στην Μακεδονική Αρέθουσα; Αν την βρείς μην μπεις μέσα.
Να περνάς καλά, καλή μας φίλη.

ΕΡΙΩΠΑΣ

ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ είπε...


Αγαπημένε Ερίωπα χαίρομαι πολύ που πέρασες καλά.

Περισσότερο όμως χαίρομαι για το "ε ί ν α ι"

Η χαρά μεγαλώνει ακόμη περισσότερο με εκείνο το "πάντα είχα ερωτευθεί"

Να είσαι πάντα καλά

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ : Περισσότερο όμως χαίρομαι για το "ε ί ν α ι"

Την καλημέρα μου αγαπητή Μακεδόνισα. Τι μου θύμισες τώρα με αυτό που έγραψες. Αυτός που παίρνει γ ί ν ε τ α ι και αυτός δίνει Ε ί ν α ι.!!

ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ είπε...


Καλημέρούδια Λύκαστρε

Έχω καφέ έτοιμο ,η πίτα ψήνετε χαχαχχαχα

Έτσι ακριβώς είναι ,η δύναμη της αγάπης -γιατί αυτή είναι η βάση - είναι αυτή που μεταμορφώνει .

Μεταμορφώνει αυτόν που την λαμβάνει και τον κάνει να γίνετε και αυτός που δίνει Ε ί ν α ι.!! .

Μεταφερόμενο το παραπάνω σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής ,μας κάνει μία ανθρώπινη κοινωνία .

Εξελίσσει την ψυχή μας.


ΑΘΗΝΑ είπε...

'Την τοπική βαυβώ την βρήκες στην Μακεδονική Αρέθουσα; Αν την βρείς μην μπεις μεσα'

Όχι, καλέ μου Εριωπα, χωρίς χάρτη και σημάδια.. δύσκολο, απόλαυσα όμως την καταπρασινη γη και τις μουσικές της!

'Αν τη βρεις μη μπεις μεσα'

Σίγουρα όχι, χάχα αλλωστε είχα αφήσει την πανοπλία μου.. σπίτι!!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Έτσι όπως τα λες είναι φίλη Μακεδόνισα. Έλα να μου τα πεις στο τζουκ-μποξ φέρε και την πίτα μαζί διότι πεινάω.!!! χαχαχαχα
Σας άνοιξα θέμα με τζουκ-μποξ για το πρωινό μας καφέ, μαζί με τις πίτες και όλα τα καλούδια που θα φέρνεις.!

ΑΘΗΝΑ είπε...

'Την τοπική βαυβώ την βρήκες στην Μακεδονική Αρέθουσα; Αν την βρείς μην μπεις μεσα'

Όχι, καλέ μου Εριωπα, χωρίς χάρτη και σημάδια.. δύσκολο, απόλαυσα όμως την καταπρασινη γη και τις μουσικές της!

'Αν τη βρεις μη μπεις μεσα'

Σίγουρα όχι, χάχα αλλωστε είχα αφήσει την πανοπλία μου.. σπίτι!!

ΑΘΗΝΑ είπε...

'Την τοπική βαυβώ την βρήκες στην Μακεδονική Αρέθουσα; Αν την βρείς μην μπεις μεσα'

Όχι, καλέ μου Εριωπα, χωρίς χάρτη και σημάδια.. δύσκολο, απόλαυσα όμως την καταπρασινη γη και τις μουσικές της!

'Αν τη βρεις μη μπεις μεσα'

Σίγουρα όχι, χάχα αλλωστε είχα αφήσει την πανοπλία μου.. σπίτι!!

Ανώνυμος είπε...

Ο Λύκαστρος έκανε βίδες όλη την νύχτα το Τζούκ μπόξ και κοίτα να δείς πως το έστρωσε στον Κυριακάτικο καφέ.

ΕΡΙΩΠΑΣ

ΑΘΗΝΑ είπε...


-ΕΡΙΩΠΑΣ: Δεν πιστεύω να βρίσκεσαι κάτω από τα υψώματα του Γκολάν; Χαχαχα… στην Συριακή Αρέθουσα;

ΑΘΗΝΑ:Ποιος να τολμησει να παει τωρα εκει ...που οι Ισραηληνοι βαλαν ποδι για τα καλα και μαλιστα με την σφραγιδα του Τραμπ!!!

https://www.naftemporiki.gr/story/1457578/s-arabia-kata-ipa-gia-ta-ypsipeda-tou-gkolan

Η Συρία μπορει να λεει ότι δεν θα το αποδεχθεί και να ζητα απο το Ισραήλ να αποχωρήσει πλήρως από τα Υψίπεδα του Γκολάν.
Το Ιραν ,η Τουρκια και η Σαουδικη Αραβια να ειναι στα "καγκελα" με την μονομερη αυτη ενεργεια των ΗΠΑ...
Αλλα ο Νετανιάχου δηλώνει ότι δεν θα αποχωρήσει ποτέ.....

Εγω τον πιστευω !