ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Πέμπτη 8 Ιουλίου 2021

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ.

Αύριο θα ακούσουμε πολλά. Προσπαθώ να καταλάβω ποια είναι η έκπληξη που μας επιφυλάσσει το site (η Πτώση & Διάστρεμμα). Θα προσπαθήσω να κάνω μια μαντεψιά. Ίσως πάνω από τη γέφυρα να έχουν βάλει συστήματα για CEC. Ένας θεός ξέρει. CEC με camm er/ essm blk 2 στα 50km. Για γέλια.

Ας δούμε κάποιες από τις διαφορές. Αυτή τη φορά βλέπουμε το fcr να έχει μετακινηθεί από το δεξί μέρος στο μπροστινό ακριβώς πάνω από τη γέφυρα, ακριβώς στη μέση αυτής. Ξαφνικά το site κατάλαβε πως εκεί είναι το σωστό μέρος. Μέχρι πριν 1 μήνα έκανε πως δεν καταλαβαίνει πως στα αριστερά θα υπάρχει νεκρό σημείο, αφού το fcr δεν θα "βλέπει". Άλλη μία διαφορά είναι η τοποθέτηση strales. Μέχρι πριν 1 μήνα της λέγαμε πως οι φωτογραφίες της LM δεν φανερώνουν την ύπαρξη strales και μας έβγαζε τρελούς. 

Σήμερα τελικά είπε πως διορθώθηκε στα νέα renders της LM. Αυτό που δεν μας είπε είναι πως η αναχορηγία των πυρομαχικών του πυροβόλου θα έχει μειωθεί αισθητά, αφού ο χώρος έχει δεσμευθεί από τα +3 SCL που φέρουν μόλις 3 VL ASROC. Πριν 1 μήνα έγραφε πως η LM έδωσε λύση στο θέμα των επιθέσεων κορεσμού με την ενσωμάτωση των camm er έναντι των ESSM BLK 2. Αυτό έγινε επειδή δεν υπήρχε αμφίδρομη ζεύξη του TRS 4D με τους essm και γι' αυτό χρειάστηκε η τοποθέτηση camm er, ο οποίος πύραυλος φέρει ξεχωριστό εξωτερικό data link terminal. Πριν μία βδομάδα όμως έγραψαν πως όλα τα πλοία του USN φέρουν mk73 που χρησιμεύει στην αμφίδρομη ζεύξη με τους essm blk 2/ SM2 κλπ. Τότε γιατί μας άλλαξαν τον πύραυλο σε CAMM ER, αφού υπήρχε ήδη η λύση για την αμφίδρομη ζεύξη με το MK73;;


 Όπως βλέπετε οι αισθητήρες παραμένουν πάνω σε πέργκολες, σόναρ τρόπιδας δεν φέρει, το συρόμενο σόναρ έχει περιορισμούς στην ταχύτητα και στον τρόπο κίνησης του πλοίο, το MH-60R δεν θα δύναται να πετά συνεχώς, είτε λόγω των καιρικών συνθηκών είτε λόγω των απειλών από τα τούρκικα εχθρικά συστήματα. Το πλοίο είναι εμφανές πως δεν δέχεται άλλες προσθήκες. Μόνο στις τουαλέτες δεν έχουν μπει VLS. Τα VLS του είναι μόλις 11, όταν όλες οι άλλες προτάσεις φέρουν 32 VLS. Για τα επόμενα 40 χρόνια δεν θα μπορεί να γίνει χρήση πυραύλου αεράμυνας περιοχής των 120+km, αλλά θα περιοριστούμε max στα 50km. Τορπιλοσωλήνες δεν φέρει. 

Το ραντάρ του είναι περιστρεφόμενο και δεν προσφέρει αμφίδρομη ζεύξη, ενώ όλα τα άλλα προσφέρουν και είναι σταθερής διάταξης. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ελαττωματικό και σαν πλοίο έχει σαν κύρια αποστολή την διαφύλαξη της καραϊβικής από ναρκεμπόρους. Το ραντάρ του δεν θα μπορεί να αναβαθμιστεί και παρ' όλα αυτά το site μας λέει πως είναι καλή και πως σε πλοίο 4.500tn δεν βρίσκεις ραντάρ σταθερής διάταξης, όταν οι Ισραηλινοί στις saar6 των 1.900tn έχουν βάλει σταθερής διάταξης και έρχονται από κοντά και οι Φιλανδοί με τις Pohjanmaa των 3.900tn.

Αί σιχτίρ βραδιάτικα μην τα πάρω κρανίο και αρχίσω τα μπινελίκια. Για αυτό πάμε κατά διαόλου διότι οι τσάτσοι σας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και εσείς τους πιστεύετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: