ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021

Το προνόμιο δεν είναι απαραίτητα το μέσα και κοντά, αλλά το έξω και αλάργα.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Διάγγελμα Μητσοτάκη για υποχρεωτικό εμβολιασμό και εστίαση.

Συμπολίτες μου...
Συμπολίτες μου λέγω...
Συμπολίτες μου;;;
Που πήγαν τρέχοντας οι συμπολίτες μου;;
 
Σας  το έγραψα όλα τα καλά αρχίζουν με διαγγέλματα. Οι επόμενες δεκαετίες θα είναι κρίσιμες.
Συμπολίτες μου... Τι σας έχω σήμερα....
 
Ρε Κούλη
Ούτως ή άλλως δεν υπήρχε περίπτωση να μπω σε κλειστό χώρο με άλλους αν δεν υπάρχει λόγος που αυτό να το καθιστά αναγκαίο και αναπόφευκτο . Και αν μπω τότε θα κάνω ότι μέχρι σήμερα.  Να προσπαθήσω να τελειώσω όσο πιο γρήγορα γίνεται και να βγω. Προτιμώ το έξω, τον καθαρό αέρα και αν δεν υπάρξει αυτή η επιλογή προτιμώ σπίτι μου. Τι μου σκοτίζεις τώρα τον έρωτα και με απειλείς με πρόστιμα....
 
Το προνόμιο δεν είναι απαραίτητα το μέσα και κοντά, αλλά το έξω και αλάργα. Είναι από τις φορές που η παροιμία "του φευγάτου ή μάνα δεν έκλαψε ποτέ" είναι σοφή.
Σύμφωνα πάντως με κάποιες πηγές υπάρχουν και βουλευτές οι οποίοι δεν έχουν εμβολιαστεί έπειτα από σύσταση του ιατρού τους λόγω φαρμακευτικής αγωγής την οποία λαμβάνουν ή υποκείμενου νοσήματος. Μην πείτε ότι δεν σας έδωσα ήδη.....την διέξοδο...

1 σχόλιο:

Μμ. είπε...


Παλιά ο Καφετζόπουλος ήταν ο συμπαθής και ξεκαρδιστικός ¨ακάλυπτος.¨

Αυτό το μεταπολιτευτικό φρούτο μας προέκυψε ο αντιπαθής α-προ-κάλυπτος
και ανεκδιήγητος.