ΤΑ ΑΝΑΔΕΛΦΑ ΔΙΑ-ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ. Μέρος ( Δ 14 )
(Ωδάρχης, Αρρίων, Μειδίας, Αγριμέδων)
1) Ο άνθρωπος, η ανθρώπινη παρουσία, είναι ανεκτίμητος και αναντικατάστατος. Γι αυτό και ο κανονικός άνθρωπος αποζητά την οικογένεια δια το έχειν ανθρώπους γύρω του. Κι έπειτα όσο υπάρχουν άνθρωποι υπάρχει ελπίς.
2) Αναγνωρίζομεν εαυτούς μόνο του μέσω του πλησίον πάνω στον οποίον καθρεπτίζονται τα αισθήματα, αι δυνατότητες και αι επιθυμίαι μας.
3) Η σκέψις μάς ενώνει με το πνεύμα και η προσευχή, η προσοχή της σκέψεως, με το θείον. Κι έπειτα εξετάσεις σ’ αυτή την γη δεν δίνουν μόνο άνθρωποι αλλά και θεοί.
4) Όταν ο πολιτισμός παρακμάζει και καταρρέει από υλισμό και απληστία τότε αναπτύσσει θανάσιμα καρκινώματα. Και τότε τα κάστρα πέφτουν από μέσα. Ο εχθρός του ανθρώπου ευρίσκει πρόσφορο έδαφος και ο πολίτης υποθηκεύει το έλεύθερο μέλλον του.
5) Ψυχής και πνεύματος τα νεύρα παραλύουν τότε και τα ηθικά του αντισώματα πλέον δεν σημαδεύουν τον αντίπαλο αλλά είναι γυρισμένα προς τον ίδιον. Το ίδιο και τα όπλα της πολιτείας. Δεν στρέφονται πια κατά του εχθρού αλλά κατά του λαού. Αυτοάνοσα.
6) Και είναι αυτά τα απονενοημένα όπλα, καιρό τώρα, που βάλλουν κατά του γένους, της οικογένειας και του θεού. Βάλλουν κατά της ελευθερίας, της ιστορίας και της αλήθειας.
7) Ουδέποτε εις την ιστορία της ελληνοκεντρικής – και γι αυτό ίσως τον λόγο – δυτικής πολιτισμένης ανθρωπότητος οι κυβερνήται των εθνών της δεν ήσαν τόσο απροκάλυπτα, ανάλγητα και προκλητικά ξενόδουλοι και εχθρικοί προς τους πολίτες που τους εκλέγουν.
8) Το εβραϊκό αφήγημα τόσο της χριστιανικής αγάπης όσο και της κομμουνιστικής αλληλεγγύης δεν είναι μια τίμια και ανυπόκριτος λύσις. Κι αυτό επειδή εδώ πρόκειται καθαρά για μια αλληλεγγύη και αγάπη ¨Ομερτά,¨ μεταξύ ληστών και εγκληματιών συνωμοτούντων για τον παντί τρόπω σφετερισμό της εξουσίας.
9) Αυτό με μια θρησκευτική και φιλοσοφική επικάλυψι-πρόσχημα, στάχτη στα μάτια, αδαών θρησκολήπτων και αθέων. Κατ’ ουσίαν μια ιδεολογία που συγκινεί, κολακεύει και διεγείρει, επιστρατεύει και αξιοποιεί τα κατώτερα, φθονερά και μηδενιστικά ένστικτα των μαζών προς ίδιον πολιτικόν όφελος, την επιβολή της πιο στυγνής, αυταρχικής και λαϊκίστικης τυραννίας.
10) Μια πολιτική συνταγή που απεδείχθη ιστορικά, και δυστυχώς, πολύ επιτυχημένη. Πηγάζει και τρέφεται βλέπεις από το άσβεστο μίσος και τον φθόνο για τον ανώτερο άνθρωπο γι αυτό και πολεμά συστηματικά κάθε πολιτισμική κατάκτησι και αξία του.
11) Προλαβαίνεις, δεν προλαβαίνεις λοιπόν τώρα πια. Γιατί ο πόλεμος έχει ήδη από καιρό ξεκινήσει, παντού φωτιές και προδοσίας συμπεθεριές και επικήδειοι εθνικού θανάτου. Και σε λίγο η φωτιά και η σφαγή, ό μη γένοιτο, καταφθάνει μοιραία και στην αυλή σου.
12) Αλλά ενέχει και μια μείζονος αξίας μεταφυσική διάστασι αυτό το πολιτικό θέμα. διότι άπτεται του πολιτεύματος της αθανάτου ψυχής. Ώστε δεν θα ημαρτάνομεν λέγοντες ότι μεταθανατίως κρίνεται η ψυχή του ανθρώπου ανάλογα με τα πολιτικοκοινωνικά και όχι τόσο τα εθνικά και θρησκευτικά της.
13) Κι αυτό επειδή η πολιτική σου ταυτότης εξαρτάται και διαμορφούται, επιλέγεται δηλαδή, υπεύθυνα και εξ ολοκλήρου από σένα τον ίδιον και όχι από την αναπόδραστο Ανάγκη όπως η θρησκευτική και εθνική ταυτότης που σού επιβάλλεται υποχρεωτικά από το κράτους όπου γεννήθηκες.
14) Άρα ψηφίζεις για το κόμμα και το προσωπικό σου όφελος και εις βάρος του εθνικού συνόλου; Επ!, κατ’ ευθείαν, κύριε, στην κόλασι των ατίμων και μέχρι νεωτέρας.
15) Αλλά εδώ, στον γήινο μικρόκομό μας, τί; Επιδιώκουν τον διεθνισμό, την παγκοσμιοποίησι, ένα φαντασιακό κόσμο ειρήνης και συναδέλφωσης χωρίς εθνικούς διαχωρισμούς και περιορισμούς. Αλλά μήπως ο χωρίς εθνικό προσδιορισμό κόσμος είναι χιλιάκις πιο επιρρεπής στην ανελευθερία, καταπίεσι και εξευτελισμό; ( Lasciate ogni speranza qui entrate.)
16) Εξ ού διεθνιστικού πολτού και ο νυν εκφυλισμός της οικογένειας και η σύγχυσις των φυλών και των φύλων. Είναι άραγε σοβαρός και ειλικρινής πολιτισμός αυτός που απαγορεύει, προστατευτικά δήθεν για τον άνθρωπο, την διαφήμισι τσιγάρων εν όσω υπερδιαφημίζει και προωθεί την ομοφυλοφιλία και παιδοφιλία;
17) Ρίξε έξω σου μια ματιά. Σπάνιο το ιδείν ελεύθερο άνθρωπο, όλον μέσα στον εαυτό του. Εξαρτώμενοι, αναλώσιμοι όλοι και κομματιασμένοι. Σκλάβοι μεγάλοι που σέρνονται ταπεινωτικά προ των ανωτέρων των και τυραννούν για να ξεσπάσουν σκλάβους μικρούς, κατωτέρους των.
18) Το έθνος αρχαιόθεν μόνο είναι κράτος, εγγυητής ελευθερίας του ανθρώπου και ηθική του πυξίς. Το πολυεθνικό κράτος είναι μια δουλοκτητική βαρειά βιομηχανία, μια αυτοκρατορική βαρβαρότης. Αναπαράγοντας το τυραννόδουλο κύκλωμα όπου ο δούλος γεννά τύραννο και ο τύραννος δούλους. Αλλά η Νέμεσις καραδοκεί εσαεί, πάντα εκεί. Πολυεθνομαζώματα, πολυεθνοσκορίσματα.
19) Ο θέτων το γενικό αγαθόν και συμφέρον της πατρίδος σε ήσσονα μοίρα έναντι της πολιτικής και θρησκευτικής του παρατάξεως και για προσωπικά οφέλη άτιμος εστί και, συνειδητά ή μη, όργανο του κακού.
20) Και όπως ο χωρίς έμπνευσιν και μεταδοτικότητα διδάσκαλος παραπαίει και ου δύναται σταθήναι εις την αίθουσα, το αυτό και ο τύραννος, ο κερδοσκοπικήν, άφιλον και απάτριδα ψυχήν έχων
1 σχόλιο:
Ηράκλειτος, ο "σκοτεινός" φιλόσοφος – υπ. Δρ. Δημήτρης Ζήνας & Δρ. Αγγελική Κομποχόλη
https://www.youtube.com/watch?v=co1Q2blhD6Q
Ελληνικοί κατακλυσμοί. Χρονολογήσεις τους σύμφωνα με την Γεωμυθολογία – Δρ. Έλενα Π. Μητροπέτρου
https://www.youtube.com/watch?v=Wqi8Pt58iXA
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
Δημοσίευση σχολίου