ΤΑ ΑΝΑΔΕΛΦΑ ΔΙΑ-ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ. Μέρος ( Δ 16 )
(Ωδάρχης, Αρρίων, Μειδίας, Αγριμέδων)
1) Έσσεται ήμαρ είπαν οι αρχαίοι σοφοί ότε το πνεύμα θέλει νοθευθή και παρεξηγηθή, η τέχνη θα μωρανθή, ο πολιτισμός θα ισοπεδωθή και το κάλλος έσσεται υπό δυσμένειαν. Και τότε το βάρος της αλήθειας δεινόν θέλει επιπέσει επί τους ώμους των ανθρώπων. Δεινόν ήμαρ. Και ήδη ελήλυθεν.
2) Ελλάς και δυτικός κόσμος ζη τώρα την μεγαλυτέρα των ίσως ιστορική παρακμή και αλλοίωσι του πολιτισμού των, μίαν μετά δημοκρατικού βάμβακος αργή λευκή γενοκτονία-σφαγή.
3) Προηγείται η πνευματική σήψις. ο οπαδικός τυφλός φανατισμός, η πίστις δολοφόνος της σκέψεως η και καταδότις του ελευθέρου πνεύματος. Πικρή δε η αλήθεια όπως και η σοφία, ωδίνες του τοκετού, ωδίνες της σκέψεως όταν γεννά νέους πνευματικούς και ιστορικούς ορίζοντες.
4) Τί κι αν το δίκαιο πνίγεται εις την ανομία, η λογική στην ανοησία, το αυτονόητο εις το πάθος και την μεροληψία; ο δρόμος της ψυχής είναι Σισύφειος μονόδρομος και ανήφορος.
5) Η αλήθεια όμως διδάσκει ότι: Έθνη τα άνθη του πολιτισμού. Έθνη η ηθική της ανθρωπότητος υγεία, η φυσική πατριωτική προέκτασι της ιδέας της οικογένειας. Άνθη του κακού δε τα διεθνοοικουμενικά κόμματα - κυκλώματα κλεπτών και εξουσίας, υπό θρησκευτικό ή πολιτικό μανδύα κεκαλυμμένα. Εθνικά καρκινώματα.
6) Παν μέτρον άριστον και θεάρεστον. Η άγαν δε Ορθοδοξία προκαλεί ασφυξία. Κανείς θεός της προκοπής δεν συμβιβάζεται ούτε συγχωρεί τον άδικο και άτιμο. Ότι όπου δικαιοσύνης αργία εκεί και βία, χώμα, φυλακή και εξορία.
7) Επειδή η μήτρα του κακού, το πραγματικό και μέγιστον προπατορικόν πάθος που διακατέχει και κατατρύχει διαχρονικώς το γένος των ανθρώπων τι είναι; Ο θρησκευτικός του ναρκισσισμός είναι. Ο νάρκισσος που έκανε εαυτόν θρησκευτικό εικόνισμα. Το προσκυνά και παίρνει αγία δύναμι και συγχώρεσι κάθε μέρα.
8) Γι αυτό λύπαι, αγωνίαι και μέριμναι, τύψεις και ενοχαί μας βασανίζουν και ταλαιπωρούν δικαίως. Πιο ευτυχή ζούνε ζώα και πτηνά που δεν ξοδεύουν σκέψιν χρόνο, πνεύμα και αισθήματα να προσκυνάν αόρατους θεούς και δαίμονας και να ιδρύουν μεγαλοπρεπείς ναούς και εξουσίας επί ζημία των.
9) Ζώα και πτηνά ευρίσκουν ηθικήν πληρότητα, ταυτότητα και αυτοπραγμάτωσιν, θεόν άφθονον και ανόθευτον, εις την φυσικότητα και χρονικότητα, την απλότητα της ουσίας της θνητής των υπάρξεως.
10) Πρόκειται γι αυτά που ο αλαζών νάρκισσος, ο πνευματικώς εννοείται προικισμένος άνθρωπος, περιφρονεί και στερείται. Μιλά για ταπεινοφροσύνη αλλά μόνο μεταξύ των ανθρώπων κι αυτό φαίνεται δεν φθάνει.
11) Χρειάζεται μαθήματα και απ’ το ζωικό βασίλειο. Για να παύση εφεξής νομίζειν σαν κακομαθημένο παιδί ότι δικαιούται προνομιακής εκ θεού μεταχειρίσεως μόνο και μόνο επειδή υπερτερεί πνευματικά από κάθε άλλο πλάσμα της γηίνης φύσεως.
12) Τέτοιες ιδέες τον μετέτρεψαν από επιστάτη και φροντιστή αυτής της φύσεως υβριστή, καταχραστή και δεινό καταατροφέα της. πριονίζοντα το κλαδί εφ’ ού κάθηται.
13) Πιο νάρκισσος του ανθρώπου γαρ στην φύσι δεν συναντάται και γι αυτό ούτε πιο εγωπαθής, παράλογος και αυτοκαταστροφικός. Αφού πόσοι, για παράδειγμα, δεν πιστεύουν ανεξέταστα σε ανάστασι νεκρών; Και μάλιστα, κατ’ εξαίρεσιν, μόνο των ανθρώπων και όχι και των ζώων;
14) Και δεν διερωτώνται κάν ούτε και φιλοσοφούν, ο άνθρωπος αυτός θ’ αναστηθή, βρέφος, νέος, μεσόκοπος, γέρων; Και σε ποια μορφή απ’ όλες, αν υπάρχει μετενσάρκωσις; Κι ακόμα τρισεκατομμύρια αναστηθησόμενοι πού θα χωρέσουν; Και τέλος, αν το σώμα θεωρείται ψυχής τάφος, πώς νοείται ανάστασις ψυχής μετά του γηίνου σωματικού τάφου της;
15) Τέτοια αρέσκονται πιστεύειν οι νάρκισσοι. Και βρίσκουν δυστυχώς προθύμους πολιτικοθρησκευτικούς κόλακας τυράννους που εκμεταλλεύονται την εγωπάθεια, αφέλεια και ανασφάλειά των αυτή κτίζοντας αιμοσταγείς αυτοκρατορίες και αμύθητα πλούτη.
16) Γιατί μόνο δειλοί και ανασφαλείς αναζητούν και φανατίζονται με παράλογα και αναπόδεικτα πιστεύματα και στηρίγματα. Τ’ αληθινά θαύματα όμως κατοικούν αλλού. Σε άλλα ηλιοσυστήματα, ουρανούς και γαλαξίες δοξάζονται και υμνούνται ανθρωπότης και θεοί. Ενώ εμείς ώδε χαμηλά, εις την σκιάν της αληθούς ζωής μισο-χαμοζώμεν.
17) Ως πότε άραγε υποχείριοι συνωμοτών, κομμάτων διχασμού, πολώσεως, δημοκρατικού αυνανισμού και ευθανασίας; Ως πότε απάνθρωποι; Ο αληθής ανθρωπισμός ξεκινά απ’ την αγάπη προς την οικογένεια και αγκαλιάζει την πατρίδα, την μεγάλη μας οικογένεια. Γι αυτό και είς οιωνός άριστος δια τους Έλληνας, το αμύνεσθαι αεί περί πάτρης.
18) Ο αγαπών την πατρίδα του μόνο αγαπά πραγματικά όλες τις πατρίδες και τα έθνη της γης. Ο μη τιμών δε και υπερασπιζόμενος οικογένεια και το γένος του άτιμος εστί, υποκριτής, καιροσκόπος και τυχοδιώκτης.
19) Διόσδοτε αίγλη, εφ’ ημάς και νυν ελθέ και μένε. εσύ που γεμίζεις τις άδειες ώρες και γλυκαίνεις τας αποστάσεις της αγωνίας. την αύχμη της σκέψεως. πειθαρχείς δε και τους θορύβους του φόβου.
20) Εσύ, το άριστο μελίχιο κλίμα της χαράς και της αθανασίας που μεταμορφώνεις ανεπαίσθητα στιγμάς και πράγματα από ασήμαντα και αμελητέα σε ιερά και ευφρόσυνα.
19 σχόλια:
Ιερό Αθηνάς στην Αρκαδία. Οι ιδιότητες και τα σύμβολα της θεάς Αθηνάς – Γιώργος Λαθύρης-Ιαλυσσός
https://www.youtube.com/watch?v=SO0vCff9e4g
Εξαιρετική εκπομπή που αναλύει καίρια και χρονια ερωτήματα και έννοιες......
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
Προφανῶς ὁ παρουσιαστής τοῦ https://www.youtube.com/watch?v=SO0vCff9e4g ἀγνοεῖ παντελῶς τήν πραγματικήν φύσιν καί τάς ἰδιότητας τόσον τῆς Τριτογένειας ὅσον και τοῦ τραγόποδος Πανός.
-7) Επειδή η μήτρα του κακού, το πραγματικό και μέγιστον προπατορικόν πάθος που διακατέχει και κατατρύχει διαχρονικώς το γένος των ανθρώπων τι είναι; Ο θρησκευτικός του ναρκισσισμός είναι. Ο νάρκισσος που έκανε εαυτόν θρησκευτικό εικόνισμα. Το προσκυνά και παίρνει αγία δύναμι και συγχώρεσι κάθε μέρα.
-Ποῖον ἦν τό προπατορικόν πάθος ἐν τῇ ἀρχαίᾳ Ἑλληνικῇ Γραμματείᾳ;
Φίλε απλέ ανώνυμε Σχολιαστή αλήθεια την σατανιστική τελετή έναρης του cern την έχουν δει αυτοί που μιλάνε για Πάνες και για λοιπά σύμβολα και ιδιότητες των "θεών";; Σε πληροφορώ ότι έχουν μαύρα και αξημέρωτα μεσάνυχτα.
Όλοι αυτοί οι ψευδοφιλόσοφοι και δήθεν ερευνητές της αλήθειας δεν γνωρίζουν απολύτως τίποτε. Οι μόνοι που γνώριζαν ήταν οι ΓΝΗΣΙΟΙ ιερείς των αρχαίων Ελληνικών Ηλιακών ναών και φυσικά μόνο οι ιερείς της Παρθένου Αθηνάς. Οι περισσότεροι από αυτούς που ομιλούν για την Παρθένο Αθηνά, δεν γνωρίζουν καν ΤΙ είναι η Αθηνά.
Εδώ το βίντεο...και πες μου αυτή η κεραφόρα τραγόμορφη ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ;;
https://www.youtube.com/watch?v=7QT9JXza2oU
Ἀπατεῶνες, ἀγύρτες καί φαῦλοι καταχθόνιοι δαίμονες ἀσχημονοῦσιν καθημερινῶς εἰς βάρος τοῦ ἱεροῦ πνεύματος τῶν Ἐλευθέρων Ἑλλήνων.
Ἡ παρουσία καί ἔντονος προβολή τῶν δαιμόνων τούτων ὑπό τοῦ Καταχθονίου Κερασφόρου Κέντρου ἕν καί μοναδικόν στόχον ἔχει, ὅς δέν εἶναι ἄλλος εἰ μή μόνον ἥ πλήρης πνευματική ὑποδούλωσις καί ἀκολούθως ἡ διαρκής ἐκπόρνευσις τῶν λαῶν.
"Τοιαῦτα" φαῦλα καί τρισάθλια ἑρμαφρόδιτα, λάτριδες τῆς μεγάλης πόρνης Βαβυλῶνος εἶναι ἐπίσης ἅπαντες οἱ νῦν παράσιτοι πολιτικοί, θρησκευτικοί καί οἰκονομικοί παράγοντες τῆς κάθε χώρας.
Νομίζω ὅτι δέν χρειάζεται νά ἀναφερθῶσι παραδείγματα.
Φίλε Λύκαστρε διακρίνεις τό σύμβολον τοῦ τρισαθλίου Ἀγαμέμνονος εἰς τό Βιντεάκι;
Αγαπητέ οικοδεσπότη και συνσχολιαστες καλησπέρα...!
Μόλις είδα το video και απαντώ....χωρίς να θέλω να το παίξω ξερόλας γιατί πιστεύω πως όλοι μας όσο ζούμε μαθαίνουμε μέχρι την τελευταία μας πνοή....
Ο τραγοπόδαρος θεός Πάνας που κάποτε έσπειρε τον πανικό στους αντιπαλους των Ελλήνων και τους έστεψε νικηφόρους έχει ίσος κάκιστα δαιμονοποιηθεί όσο κανένας άλλος αρχαίος θεός......
Η πρώτη ίσος κακοποίηση συναινεί σίγουρα από το χριστιανικό ανιερατείο....
Πριν...
Φωτογραφία: , ΑΦΡΟΔΙΤΗ και ΠΑΝΑΣ
https://www.tripadvisor.com.gr/LocationPhotoDirectLink-g189400-d198713-i159127405-National_Archaeological_Museum-Athens_Attica.html
Μετά...(παραθέτω το video μονο για την ζωγραφιά-εικόνα...)
ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ για ΜΑΤΙ ΒΑΣΚΑΝΙΑ και ΚΑΚΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ | Παράκληση Αγίας Μαρίνας - Παπαγιαννόπουλος
https://www.youtube.com/watch?v=opIyh_nz_JM&t=37s
Και η κακοποίησης συνεχίζεται ίσος από κακοποιούς παγανιστές χαζάρους,που καταλήγουν στους σημερινούς σατανιστές,με την μετατροπή της κατεξοχήν αρρενωπής ποιότητας του θεού σε ένα ερμαφρόδιτο κατασκεύασμα......
Εδώ βεβαια παίζει και η ανεξιχνίαστη ιστορία με τους σταυροφόρους ναΐτες και τις υπόγειες στοές της Ιερουσαλήμ.....
Baphomet
https://en.wikipedia.org/wiki/Baphomet
Ποιός είναι ο "Μπαφομέτ" (Baphomet) και γιατί έχει αυτήν την μορφή.Παναγιώτης Τουλάτος
https://www.youtube.com/watch?v=iFvOiEbWwF8
Η Ιστορία του Μπαφομέτ
https://satanismos.wordpress.com/2016/10/08/baphomet/
ΜΠΑΦΟΜΕΤ ΑΝΕΣΤΗ
https://twitter.com/ms666__/status/1685056218870513664
Οποτε κατά την ταπεινή μου άποψη θα πρέπει να ξεχωρίζουμε τον αρχαίο μας θεό με το οποιοδήποτε κατασκεύασμα από την έλευση του αντι-χριστιανικού αν-ιερατείου και μετέπειτα......
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
- Απλός ανώνυμος σχολιαστής: κατά την ταπεινή μου άποψη θα πρέπει να ξεχωρίζουμε τον αρχαίο μας θεό με το οποιοδήποτε κατασκεύασμα από την έλευση του αντι-χριστιανικού αν-ιερατείου και μετέπειτα......
- Ἀπάντησις: Εἰς τόν κόσμον τῶν Ρωμαίων ὁ τραγόπους Πάν ἦν ὁ Φαῦνος ἤ Faunus ἤ Silvanus ὅστις ἐθεωρεῖτο ἐγγονός τοῦ Σατούρνου ἤτοι τοῦ Κρόνου.
Κατά δέ τούς Ὀρφικούς, ὁ τραγόπους κερασφόρος καί διφυής Πάν ἦν ἁπλῶς προσωνύμιον τοῦ δυσοίωνος Κερασφόρου Ἀπόλλωνος.
Τά Ὁμηρικά πάλιν κείμενα παρουσιάζουσι τόν τραγόπουν Πᾶνα ὡς φίλον γόνον τοῦ ἀφωρισμένου Ἑρμοῦ Κάδμου καί μετά τῶν αὐτῶν χαρακτηριστικῶν, ἤτοι αἰγιπόδην, δικέρωτα, φιλόκροτον καί ὀξέα δερκόμενον ἤτοι ἔχοντα σπινθηροβόλον βλέμμα.
"Πάν ὁ φίλος γόνος (τέκνον) τοῦ ἱππεύοντος τράγον Ἑρμοῦ Κάδμου"
ΠΛΑΤΩΝ: Κρατύλος: (401)
Σωκράτης: Και ότι ο Πάν ο υιός του Ερμού είναι διφυής έχει τον λόγο του, φίλτατέ μου.
Ερμογένης: Πώς δηλαδή;
Σω: Γνωρίζεις ότι ο λόγος εκφράζει το παν και περιστρέφεται διαρκώς, είναι δε δυο ειδών, αληθής και ψευδής.
Ερμ: Οπωσδήποτε.
Σω: Λοιπόν το μεν αληθές μέρος του είναι λείον και θείον, κατοικεί δε άνω (¨Όλυμπον) κατοικίαν των θεών. το ψευδές όμως μένει κάτω, στον όχλο, και είναι τραχύ και τραγοειδές (βλ. τραγικόν και τραγωδία = ο κακοτράχαλος και δύσβατος ανθρώπινος βίος). Διότι εις αυτό τον χώρο περιστρέφονται τα σοφίσματα και τα ψεύδη.
Ερμ: Πολύ ορθά.
Σω: Ορθώς λοιπόν ο Παν ο μηνύων τα πάντα και αεί περιπολών ονομάζςται α ι π ό λ ο ς (αιγοβοσκός) και είναι διφυής υιός του Ερμού, εις μεν τα άνω μέρη λείος (άτριχος) εις δε τα κάτω τριχωτός και τραγοειδής. Και είναι ο Παν ή λόγος, ή αδελφός του λόγου αφού είναι αδελφός του Ερμού. Καθόλου δε παράξενο
ο αδελφός να ομοιάζη προς αδελφόν. Αλλά καθώς σού είπα και πιο πάνω ας αφήσωμε πλέον τους θεούς.
ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ: Αττικά: Κεφ. 32
Υπάρχει εις τον Μαραθώνα λίμνη ελώδης εις πολλά σημεία.
.................................
Ολίγον μακρότερον της πεδιάδος υπάρχει όρος του Πανός και σπήλαιον αξιοθέατον, είσοδος μεν εις αυτό στενή, οι εισελθόντες δε συναντούν διαμερίσματα και λουτρά και το λεγόμενον αιπόλιον του Πανός, πέτραι λελαξευμέναι ως επί το πολύ εις αίγας την μορφήν.
(Εικάζεται ότι εξ αυτού ενεφανίσθη και εξηφανίσθη υπερφυσικώς εις την μάχην του Μαραθώνος ο κατά το Δελφικόν μαντείον ήρως Εχετλαίος.)
Φίλοι μου εκτος τον άλλων έχουμε και την κάκιστη δαιμονοποίηση αυτού του συμπαθέστατου τετράποδου της γίδας-αίγας που το αρσενικό της είναι ο τράγος....
Παραθέτω τις λέξης....
Αιγαίον πέλαγος...
Αιγηίδα-Αιγηίς...
Αίγυπτος...
Τραγικός-Τραγωδία...(με πασα επιφύλαξη)
Αν δεν απατώμαι ο Πάνας συμμετέχει στην ακολουθία του Διονύσου όπου ειναι το χειμερινό άλτερ έγκο του Απόλλωνος...και αυτό ίσος του δίνει την ιδιότητα του λίγο ποιο σκοτεινού χειμερινού θεού,που συμμετέχει στα καρναβάλια (διονυσιακά δρώμενα) και την αναπαραγωγική διαδικασία.....
Αν και ο Πάνας λογικά προϋπήρχε του Διονύσου,τα "παιδιά" του οι σάτυροι και οι σειληνοί βρίσκονται σίγουρα στα διονυσιακά δρώμενα....
Διόνυσος
http://grecorama.com/el/%CE%B4%CE%B9%CF%8C%CE%BD%CF%85%CF%83%CE%BF%CF%82/
http://votaniki.gr/fyta-empneysi-politismou/oi-seilinoi-oi-satyroi-kai-to-ampeli/
Τα παλαιά χρονια όταν κάποια μητέρα σταματούσε να κατεβάζει γαλα για το μωρό της και δεν υπήρχε άλλη τροφός,αυτό που συστηνόταν στην μητέρα ήταν να δώσει στο μωρό της γίδινο γαλα....
Οποτε όπως καταλαβαίνετε λόγο και των πολλών άνυδρων νησιών μας οι αίγες με το κρέας,το γαλα και το δέρμα τους μεγάλωσαν πάμπολλες γενεές προγόνων μας και θα έπρεπε να τιμούνται όπως τους αρμόζει.....
https://www.youtube.com/watch?v=vNR9SeU4XGc
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
"-Ποῖον ἦν τό προπατορικόν πάθος ἐν τῇ ἀρχαίᾳ Ἑλληνικῇ Γραμματείᾳ;"
Καλημέρα σας.
Μπορεί ο αρθρογράφος ή κάποιος σχολιαστής να μας το απαντήσει αυτό?
Θ
The Waterboys - The Return of Pan
https://www.youtube.com/watch?v=DhjiIA3SKgk
Μυθολογία: Η πρώιμη ιστορία – Μαρία Παπαθανασίου
https://www.youtube.com/watch?v=h06ncLtQ2c4
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
Χμίν: (Μίν) ὠνόμαζον οἱ Αἰγύπτιοι τόν θεόν τοῦ πυρός ἤ Σεληνοθεόν Πάν ἤ Ὤπαν ἤ Ἥφαιστον, ἐξ οὗ καί αἱ ὀνομασίαι Ἀχμίν καί Ἐχμίν, Χέμμι καί Σχίμ διά τήν ἀρχαίαν Πανόπολιν.
Ὁ Πλούταρχος ὠνόμαζε τήν Αἴγυπτον Χεμία, ἐκ τοῦ Χ’ Μίν, ἤτοι ἡ χώρα τοῦ Ἡφαίστου ἤ Πανός, οἱ δέ Ἕλληνες ἀορίστως τήν ὠνόμαζον Ἑρμοχύμιον, ἄνευ ἐτυμολογίας.
Φανερόν εἶναι ὅτι οἱ Ἕλληνες τῆς Αἰγύπτου συνεδύαζαν τά δύο ὀνόματα ἤτοι τοῦ Ἑρμοῦ μετά τῆς ἐννοίας τοῦ Ναΐτου καί τοῦ Χ’ Μίν ἤτοι τοῦ κερασφόρου Σεληνοθεοῦ Πανός ἤ τοῦ τραγομόρφου πυρροῦ Σέθ ἤ τράγου καί κατ’ ἐπέκτασιν τῆς Σελήνης. Ἐξ οὗ καί αἱ ἀπεικονίσεις τοῦ Ἑρμοῦ ἱππεύοντος τράγον.
ΠΑΝ Ο ΜΕΓΑΣ ΤΕΘΝΗΚΕ
« οὗτος ἔφη ποτὲ πλέων εἰς Ἰταλίαν ἐπιβῆναι νεὼς ἐμπορικὰ χρήματα καὶ συχνοὺς ἐπιβάτας ἀγούσης· ἑσπέρας δ᾿ ἤδη περὶ τὰς Ἐχινάδας νήσους ἀποσβῆναι τὸ πνεῦμα, καὶ τὴν ναῦν διαφερομένην πλησίον γενέσθαι Παξῶν· ἐγρηγορέναι δὲ τοὺς πλείστους, πολλοὺς δὲ καὶ πίνειν ἔτι δεδειπνηκότας· ἐξαίφνης δὲ φωνὴν ἀπὸ τῆς νήσου τῶν Παξῶν ἀκουσθῆναι, Θαμοῦν τινος βοῇ καλοῦντος, ὥστε θαυμάζειν. ὁ δὲ Θαμοῦς Αἰγύπτιος ἦν κυβερνήτης οὐδὲ τῶν ἐμπλεόντων γνώριμος πολλοῖς ἀπ᾿ ὀνόματος. δὶς μὲν οὖν κληθέντα σιωπῆσαι, τὸ δὲ τρίτον ὑπακοῦσαι τῷ καλοῦντι· κἀκεῖνον ἐπιτείνοντα τὴν φωνὴν εἰπεῖν ῾ὁπόταν γένη κατὰ τὸ Παλῶδες, ἀπάγγειλον ὅτι ΠΑΝ Ο ΜΕΓΑΣ ΤΕΘΝΗΚΕ᾿. τοῦτ᾿ ἀκούσαντας ὁ Ἐπιθέρσης ἔφη πάντας ἐκπλαγῆναι καὶ διδόντων ἑαυτοῖς λόγον εἴτε ποιῆσαι βέλτιον εἴη τὸ προστεταγμένον εἴτε μὴ πολυπραγμονεῖν ἀλλ᾿ ἐᾶν, οὕτως γνῶναι τὸν Θαμοῦν, εἰ μὲν εἴη πνεῦμα, παραπλεῖν ἡσυχίαν ἔχοντα, νηνεμίας δὲ καὶ γαλήνης περὶ τὸν τόπον γενομένης ἀνειπεῖν ὃ ἤκουσεν. ὡς οὖν ἐγένετο κατὰ τὸ Παλῶδες, οὔτε πνεύματος ὄντος οὔτε κλύδωνος, ἐκ πρύμνης βλέποντα τὸν Θαμοῦν πρὸς τὴν γὴν εἰπεῖν, ὥσπερ ἤκουσεν, ὅτι ῾ὁ μέγας Πὰν τέθνηκεν᾿. οὐ φθῆναι δὲ παυσάμενον αὐτὸν καὶ γενέσθαι μέγαν οὐχ ἑνὸς ἀλλὰ πολλῶν στεναγμὸν ἅμα θαυμασμῷ μεμιγμένον. οἷα δὲ πολλῶν ἀνθρώπων παρόντων ταχὺ τὸν λόγον ἐν Ῥώμῃ σκεδασθῆναι, καὶ τὸν Θαμοῦν γενέσθαι μετάπεμπτον ὑπὸ Τιβερίου Καίσαρος. οὕτω δὲ πιστεῦσαι τῷ λόγῳ τὸν Τιβέριον, ὥστε διαπυνθάνεσθαι καὶ ζητεῖν περὶ τοῦ Πανός· εἰκάζειν δὲ τοὺς περὶ αὐτὸν φιλολόγους συχνοὺς ὄντας τὸν ἐξ Ἑρμοῦ καὶ Πηνελόπης γεγενημένον.᾿
ΠΑΝ Ο ΜΕΓΑΣ ΤΕΘΝΗΚΕ
[Πλούταρχος, Περὶ τῶν ἐκλελοιπότων χρηστηρίων]
" Φίλε Λύκαστρε διακρίνεις τό σύμβολον τοῦ τρισαθλίου Ἀγαμέμνονος εἰς τό Βιντεάκι;"
Φίλε σχολιαστή φυσικά και το είδα....για αυτό και ο Αχιλλέας του έριχνε κάτι μπινελίκια άλλο πράγμα αυτού του τρισάθλιου Αγα-μέμνωνα. Τον βρίζει χυδαιότατα μπροστά σε όλους τους άλλους ο Αχιλλέας..
“οινοβαρές, κυνός όμματ’ έχων καρδίην δ’ ελάφοιο…….
δημοβόρος βασιλεύς, επεί ουτιδανοίσιν ανάσσεις” Α 225-236.
Μετάφραση : (“ΜΕΘΥΣΤΑΚΑ, που έχεις τα μάτια σκύλου και καρδιά ελαφιού…
είσαι λαοφάγος βασιλιάς, γιατί κυβερνάς τιποτένιους”)
" Τα παλαιά χρονια όταν κάποια μητέρα σταματούσε να κατεβάζει γαλα για το μωρό της και δεν υπήρχε άλλη τροφός,αυτό που συστηνόταν στην μητέρα ήταν να δώσει στο μωρό της γίδινο γαλα....
Οποτε όπως καταλαβαίνετε λόγο και των πολλών άνυδρων νησιών μας οι αίγες με το κρέας,το γαλα και το δέρμα τους μεγάλωσαν πάμπολλες γενεές προγόνων μας και θα έπρεπε να τιμούνται όπως τους αρμόζει...."
Φίλε απλέ ανώνυμε σχολιαστή...τι σχέση μπορεί να έχει αυτό το άκακο ζωάκι της φύσης με το τέκνο Κάδμου Ερμή ;;; ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ.
Αυτός ο Λίβυος κερασφόρος θεός Άμμων, δηλαδή ο αναγεννημένος θεσμός των Ατλάντων...είναι ο ίδιος με τον καταγώγιο Διόνυσο ή Άμμωνα ή Αμμούν , ή Μαϊμούν, ή Θαμούν, ή Θαμούζ των Ατλαντίων ο οποίος λατρεύοταν και αυτός μέσα στα υπόγεια του Σκυθοκρατούμενου ναού των Σολύμων (Σκυθών) στην εποχή του Ιεζεκιήλ.
Θ
Πάθος = Ύβρις (< Ύπρις < Υπερίς = υπερβολή.)
Νάρκισσος (< νάρκη + ισχύς, = ο υπό ισχυράν νάρκην τελών, το άκρον άωτον της ύβρεως).
Νάρκη ( ά ν ευ + (επ) άρκεια, η ανεπάρκεια, το ανικανοποίητον, ατελέσφορον, παρανοϊκόν και αυτοκαταστροφικόν.
Η αθηναϊκή άλλωστε τραγωδία είναι μια ¨δραματοποιημένη¨ λογοκαθαρτική ¨επιχείρησις¨ προς ανάλυσιν, διάγνωσιν και θεραπείαν (κάθαρσις) του εμφύτου εις τον άνθρωπον αλόγου και παρανοϊκού στοιχείου που διακρίνει εν πολλοίς τους λόγους και τας πράξεις του, στοιχείου εις το οποίον οφείλεται το γεγονός ότι επαναλαμβάνει αδιόρθωτα τα ίδια λάθη τα οποία και διαιωνίζουν την κακοδαιμονίαν και δυστυχίαν του. (βλ. Ηράκλειτος: ¨ήθος ανθρώπων δαίμων.¨)
Φιλόπονε φίλε Λύκαστρε νομίζω ὅτι πολλοί Ἕλληνες ἔχουσι οἰκτρῶς παραπλανηθεῖ ὅσον ἀφορᾶ τό θέμα τῆς καταγωγῆς τοῦ τραγόποδος ἤ τοῦ τραγοκεφάλου καί ἴσως χρειάζεται νά ἀναθεωρήσωσι ὡρισμένα πράγματα σχετικῶς μετά τῆς Σατανιστικῆς ἤ Τυφωνικῆς ἤ Χαλδαϊκῆς κακοδοξίας εἰς τήν ὁποίαν δυστυχῶς ὑπέπεσεν και ὁ μοιραῖος υἱός τῆς Σεληνολάτριδος καί Ἄμμωνολάτριδος Ὀλυμπιάδος.
Ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι ἐκ τοῦ Χαλδαίου Τραγοκεφάλου Νεβρώδ ἤ Νεμρώδ ἐγεννήθησαν οἱ κακοεργεῖς Γίγαντες. Χαλδαῖοι Ἐπειοί ἦσαν καί οἱ σύν Κάδμω πολυγενεῖς ἐπιόντες (εἰσβολεῖς) οἵτινες ἔφερον μεθ’ ἑαυτῶν καί τόν τραγόμορφον κοπροθεόν αὐτῶν. Ὁ κακοποιός καί κακόβουλος Κάδμος Ἐρμῆς ὁ ἀρχιερεύς τῆς Τρισσοκεφάλου Ἑκάτης ὁ διαπράξας γενοκτονίαν εἰς βάρος τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ ἀπεικονίζεται διαρκῶς ἱππεύων Τράγον ὅπως καἱ ὁ τρίς ἀφωρισμένος υἱός αὐτοῦ τραγόπους Πάν.
Φίλε ΛΥΚΑΣΤΡΕ με αυτά που διαβάζω περί Aμμωνος μου έρχεται στο μυαλό η επίσκεψης του Αλεξάνδρου στον ναό του στην όαση Σίουα...μα και η περιπέτεια της αρχαιολόγου Σουβαλτζή που την σταμάτησαν λίγο πριν ανοίξει το μεγαλύτερο ταφικό μάλλον,Μακεδονικό μνημείο που ανακαλύφθηκε εκτος Ελλάδος.....
Aσε δε που μάλλον ο Αλέξανδρος μετά την στέψη του ως φαραώ και την επίσκεψη του στην συγκεκριμένη όαση δείχνει να καβαλάει ολίγον το καλάμι.....
Όμως αυτός ο ναός ονοματίζεται ως του Aμμωνος Διός....
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
" Φίλε ΛΥΚΑΣΤΡΕ με αυτά που διαβάζω περί Aμμωνος μου έρχεται στο μυαλό η επίσκεψης του Αλεξάνδρου στον ναό του στην όαση Σίουα."
Φίλε απλέ ανώνυμε σχολιαστή...το Μαντείο του Άμμωνα στην όαση της Σίουα, ήταν για αιώνες ότι είναι σήμερα ο Λευκός Οίκος των ΗΠΑ. Κανείς δεν μπορούσε να ανέλθει στην εξουσία ή να κάνει το οτιδήποτε αν δεν είχε την ΕΓΚΡΙΣΗ από το Μαντείο. Φυσικά αυτό ίσχυε και για τον Αλέξανδρο.
Η Σουβαλτζή το μόνο που θα έβρισκε σε εκείνον τον ΑΔΕΙΟ τάφο θα ήταν το απόλυτο τίποτε. Το έχω ξαναγράψει...ο ΣΩΣΙΑΣ* του θάφτηκε στην Αλεξάνδρεια και το πραγματικό ΟΛΟΚΛΗΡΟ και ΑΝΕΠΑΦΟ σώμα του νεκρού Αλέξανδρου το πήρε μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις και απειλές η μητέρα του Ολυμπιάδα. Το οποίο φυσικά μετά και το έκρυψε.
Ο τάφος του Αλέξανδρου βρίσκεται κάπου στην Μακεδονία.
* Ο Αλέξανδρος είχε σωσία.
Δημοσίευση σχολίου