ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2021

CAFE-PILOTI σήμερα γλεντάμε.! - Αντώνης Ρεπάνης-Ανοίχτε πόρτες του Ουρανού.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Σήμερα είναι Κυριακή και ετοιμαζόμαστε στο cafe-piloti για γλεντάκι....να θυμηθούμε τα παλιά το τρίο καταστροφή,  Βρασίδας , Φώντας και η αφεντιά μου. Κάποτε στα πανηγύρια και σε κάτι ταβερνάκια χορεύαμε με αυτά τα τραγούδια. Τραγούδια που προλάβαμε σε 45αράκια σε τζουκ μποξ. Έριχνες το κέρμα πάταγες τον διαλογέα και μάγκες στην άκρη τώρα παραγγελιά... και το πρόσωπο παλαμάκια.

" Ανοίχτε πόρτες τ' ουρανού, ν' αντικρίσω, ν' αντικρίσω, το θεό μου
και να του πω γονατιστός, πως είμαι ένας αμαρτωλός
γιατί έχω διώξει την αγάπη μου, τον άνθρωπό μου
Θεέ μου δως της φώτιση, κοντά μου να γυρίσει
και να με συγχωρήσει, και να με συγχωρήσει
Ανοίχτε πόρτες του ουρανού, ν' ακουστεί, ν' ακουστεί η προσευχή μου
γιατί είμαι εγώ, η αφορμή, που έχει η αγάπη μου χαθεί
και το 'χω βάρος μες στη σκέψη μου και στη ψυχή μου
Θεέ μου δως της φώτιση, κοντά μου να γυρίσει
και να με συγχωρήσει, και να με συγχωρήσει "

Βρασίδας : Ρεπάνης=ρεμπέτης=Blues

Λυκ. :  Μόνος του μια Ιστορία του λαού μας.." Φίλε που τα πίνεις μόνος έλα κάτσε να τα πιούμε μας ενώνει ο ίδιος πόνος κι έχουμε πολλά να πούμε. Δυο γυναίκες, δυο αγάπες ήτανε το πάθος μας δυο γυναίκες τόσο σκάρτες ήτανε το λάθος μας. ".

Φώντας : Έτσι μην νομίζουν ότι εμείς οι Βόρειοι είμαστε είμαστε τίποτις του Κολεγίου.

Λυκ :  Θυμάστε...στις 2 μπύρες η επιστροφή από το μέρος που τα πίναμε ήταν ζόρικη....Πάρτο αλλιώς πέφτουμε χα χα χα 

Βρασίδας :  από τα Χαλίκια ....στα χαλίκια του δρόμου.

Λυκ :  πάμε για κατούρημα άλλα μην ανάψεις τσιγάρο θα ανατιναχτούμε αχαχχαχα

Φώντας :  Xρωστάμε ένα γλέντι εκεί.!

Λυκ :  το τζουκ μποξ δουλευει;; αν δουλεύει "στα σκαλοπάτια μου ακούω τα βήματα της" ντίρλα θα γίνουμε . Για covid θα μας καταγράψουν.

Φώντας : Θα πάρουμε τον Βρασίδα  να κρατά τα μπόσικα .... χχαχαχ στα πατώματα θα μας βρούν . Πάρε τηλέφωνο για κράτηση.

Λυκ :  σε καμμιά ψαρόβαρκα θα μας βρουν λιώμα αχαχαχα πως γυρίζαμε ρε φίλε; Ακόμα προσπαθώ να βρω εξήγηση... πως γυρίζαμε πως βρίσκαμε την πόρτα; 

Φώντας : με έβαζε ο Βασιλάκης ,( τον θυμάσαι τον Βασιλάκη;;).... Το πρωί και σήκωνα δίχτυα.... Ξέρναγα στη πλώρη.

Βρασίδας : Βάλε την ΔΙΠΡΟΣΩΠΗ.

Λυκ : Πατάμε το κομβίον και πέφτει ο δίσκος..." Αντώνης Ρεπάνης-Διπρόσωπη"  χα χα θα καούν τα κάρβουνα σήμερα στο cafe-piloti.

 


 





Δεν υπάρχουν σχόλια: