Διαβάζουμε ΕΔΩ : "Under Baldwin’s Buy American provision, Naval ships that use engines from countries like South Korea, Japan, Finland, Germany and Italy would eventually need to be built with engines sourced in the U.S."...σχετικό και ΕΔΩ.
Πάμε να δούμε γιατί τίποτα από αυτά δεν ισχύει.
Το κόστος δεν είναι μικρότερο των κορβετών, αφού με τα ίδια λεφτά παίρνεις 4 κορβέτες. Αντιθέτως με 2 δις παίρνεις ουσιαστικά 1,5 ffgx, αφού το κόστος μαζί με φόρτο όπλων και fos αγγίζει τα 1,5 δις στα υπαρκτά αμερικάνικα ναυπηγεία. Στα δικά μας ανύπαρκτα που πρέπει να τα επαναφέρουμε σε λειτουργική κατάσταση, το κόστος θα αυξηθεί και εννοείται τα οποίο κέρδος απ' τα φθηνότερα εργατικά χέρια θα εξαλειφθεί.
Επίσης, μας λέει το άρθρο πως το ΠΝ δεν μπορεί να αντικαταστήσει τις S με FDI, αλλά κάλλιστα μπορεί να πετάξει λεφτά σε αμερικάνικο σύστημα, να αυξήσει την πολυτυπία, άρα και τα κόστη χρήσης και υποστήριξης, για να περάσει η περίοδος της αμερικάνικης εταιρίας που μας αρμεγει εδώ και δεκαετίες, χωρίς να μας δίνει ποιοτικό προβάδισμα στα οπλικά συστήματα των F-16.
Επίσης, μας γράφει για διακρατικές συμφωνίες, χωρίς προκαταβολή την στιγμή που διακρατική θα είναι και η συμφωνία για τα F-35, αλλά εκεί θέλουν προκαταβολή, την ίδια στιγμή που οι Γάλλοι έρχονται με σταθερές δόσεις με αποπληρωμή σε 14 έτη για 4 gowind.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου