ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2023

Χρόνια πολλά! Ζήτω το Έθνος.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Η 28η Οκτωβρίου είναι η εθνική επέτειος στην οποία μνημονεύεται το θάρρος, η γενναιότητα και η αυτοθυσία των Ελλήνων κατά τον πόλεμο του 1940 - 1941. 

Η εποποιΐα του 1940 – 1941 δεν ήταν ένα τυχαίο αποτέλεσμα που οφείλεται μόνον στο θάρρος, τη γενναιότητα και την αυταπάρνηση των Ελλήνων πολεμιστών αλλά και στους  εμπειροπόλεμους αξιωματικούς. 

Κι ενώ οι λαοί της Ευρώπης και όχι μόνο υποτάσσονταν σχεδόν αμαχητί στην τρομακτική, ταχύτατη και καταστροφική πολεμική μηχανή βρέθηκαν αυτοί οι τρελοί, οι ατίθασοι, οι αντρειωμένοι να κάνουν το αυτονόητο, το αυτόματο γι αυτούς, να πουν ένα ακόμη μεγάλο ΟΧΙ!!!
 
Στην "τρελή κούρσα της ανθρωπότητας" κρατά η γενιά μας πλέον την σκυτάλη, πριν την παραδώσει στην επόμενη ας ζήσουμε με την μια και μοναδική επιταγή, να είμαστε πάντα έτοιμοι να κάνουμε ΟΛΟΙ το καθήκον μας. Θα πολεμήσουμε αν χρειαστεί και πάλι για ότι και όσους αγαπάμε χωρίς να διστάσουμε στιγμή . 
 
Χρόνια πολλά !!Ζητώ το Έθνος!!!
 

9 σχόλια:

ΑΡΡ είπε...



Από την στιβαράν εθνικήν δικτατορίαν του ΟΧΙ
εις την τραλαλά ευρωδημοκρατίαν
του εις όλα και οπισθογεμώς ΝΑΙ.

Αλλά έσεται ελληνικόν ήμαρ.

Ζήτω η 28η Οκτ. 1940.

Κατσίφας ήρως αθάνατος.

Σταθης Τ. είπε...

Ενα μικρο αφιερωμα στους γνησιους Ελληνες.



ΟΠΟΙΑ ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ.
ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΕΜΟΣ ΦΥΣΗΞΕΙ ΤΗΝ ΠΝΟΗ ΜΟΥ ΘΑ ΓΕΥΤΕΙΣ.
ΣΤΟΥ ΨΗΛΟΡΙΤΗ ΤΙΣ ΚΟΡΦΕΣ, ΣΤΟ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ,
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΕΤΟΙ,
ΕΚΕΙ ΕΧΩ ΚΡΥΨΕΙ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΜΟΥ.
ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ ΤΑ ΠΟΤΙΣΑ ΜΕ ΑΙΜΑ.
ΜΟΝΑΧΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΙΜΟΥΝΑ, ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΘΡΕΜΑ.
ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΣΠΡΟΓΑΛΑΝΗ ΕΚΛΑΨΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ,
ΟΡΚΙΣΤΙΚΑΝ ΚΑΙ ΕΣΒΗΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΑΠ΄'ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ.
ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΠΕΡΠΑΤΗΣΑ, ΑΙΩΝΕΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ,
ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΨΑΧΝΩΝΤΑΣ ΝΑ ΒΡΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΗ.
ΜΟΥ ΕΤΑΞΑΝ, ΜΕ ΓΕΛΑΣΑΝ,
ΜΟΥ ΠΗΡΑΝ, ΔΕ ΜΟΥ ΔΩΣΑΝ.
ΜΕ ΜΑΤΩΣΑΝ, ΜΕ ΠΛΗΓΩΣΑΝ
ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ.
ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΙΜΟΥΝ ΕΔΩ,ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ Θ'ΑΜΑΙ.
ΜΕ ΤΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΟΠΗ ΠΑΡΕΑ ΘΑ ΚΟΙΜΑΜΑΙ.
ΓΙ' ΑΥΤΟ ΟΠΟΙΟΣ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΗ, ΚΑΚΟ ΝΑ ΜΟΥ ΘΕΛΗΣΕΙ,
ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΗ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΘΑ ΠΟΤΙΣΕΙ.


Χρονια πολλα σε ολες και ολους.
Σταθης Τ.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλημέρα φίλε ΑΡΡ...σε ευχαριστούμε πολύ Στάθη.

Ανώνυμος είπε...

Η αποτυχία της Ιταλίας να καταλάβει την Ελλάδα, η οποία δεν είχε ούτε άρματα μάχης ούτε αεροπορία παρά μόνο πεζικό, ανάγκασε τους αφωρισμένους Ναζί να εισβάλουν στη χώρα μήνες αργότερα, χάνοντας ανθρώπους και χρόνο που θα μπορούσαν να είχαν χρησιμοποιήσει για τον κύριο στόχο τους, που ήταν να καταλάβουν τη Σοβιετική Ἐνωση, αλλάζοντας αναπόφευκτα την εξέλιξη του πολέμου.
Αυτό ας το θυμούνται όλοι και κυρίως κάτι φιλοναζιστικά τρωκτικά.


Κάτοικος Πεκίνου

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

" Αυτό ας το θυμούνται όλοι και κυρίως κάτι φιλοναζιστικά τρωκτικά."

Mα το θυμούνται κάτοικε του Πεκίνου...το θυμούνται για αυτό και τραβάμε ότι τραβάμε σαν έθνος. Οι απόγονοι των δοσίλογων και των φιλοΝΑΖΙΔΩΝ μας κυβερνούν ακόμα. Οι απόγονοι όσων συνεργάστηκαν με τους ΜΑΖΙ αυτοί είναι κυβέρνηση.

Αγνωστος είπε...

Καλησπέρα.Ζητω το Έθνος.
Δελφικός Παιάνας - Ολόκληρος ο ύμνος προς τιμήν του Απόλλωνα.
https://youtu.be/hD4dDsX_0Nc?si=wqRtG5l0dr2j63VE

Μμ είπε...


ΔΟΞΑΣΤΙΚΟΝ

Τους ήρωες τιμάμε
τα πάτρια δεν ξεχνάμε
την γη μας που πατάμε
στους νεκρούς μας την χρωστάμε.

......................

ουδέ τεθνάσι θανόντες επεί σφ' αρετή καθύπερθε
κυδαίνουσ' ανάγει δώματος εξ Αϊδεω

(ούτε πεθαίνουν με τον θάνατό τους επειδή η αρετή των στο υπέρτατο
δοξαστική ανυψώνει πέραν της δομής του Άδου.

(Σιμωνίδης ο Κείος: Επιγράμματα.)


Ανώνυμος είπε...

-Ο/Η Αγνωστος είπε...
Καλησπέρα.Ζητω το Έθνος.
Δελφικός Παιάνας - Ολόκληρος ο ύμνος προς τιμήν του Απόλλωνα.
https://youtu.be/hD4dDsX_0Nc?si=wqRtG5l0dr2j63VE

Από πότε βρε άνθρωπε ο ανδρόπορνος σκατο-Απόλλων ἐχει μερίδιο στη δόξα των Ελλήνων;
Μήπως πρέπει τώρα να τον κατεβάσουμε μαζί με τον Υάκινθο ψαροκασσέλα και στη παρέλαση;
Κράτα τον εσύ και κανε τον κάνδρο στο σαλόνι σου.

Ανώνυμος είπε...


Αυτά τα μαλακισμένα δεν τα είδε κανένας τενεκές να τα πιάσει στις κλωτσιές και να μηνύσει με 20 κατηγορίες το σχολείο που τα παραμόρφωσε και τα έστειλε στη παρέλαση;


https://www.youtube.com/watch?v=s3O7w5VL_MY

Δημήτρης Χ.