ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2023

ΤΑ ΑΝΑΔΕΛΦΑ ΔΙΑ-ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ. Μέρος Δ΄(21 )


ΤΑ ΑΝΑΔΕΛΦΑ   ΔΙΑ-ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ.  Μέρος ( Δ 21 ) 

(Ωδάρχης, Αρρίων, Μειδίας, Αγριμέδων)

1) Ο άνθρωπος αναπτύσσεται και τελειούται πνευματικώς όταν χειραφετείται από κάθε οργανωμένη θρησκεία και πίστι. Όταν  συνειδητοποιεί ότι αυτή δεν του είναι απαραίτητος και χρήσιμος, ένα ανασταλτικό της εξελίξεώς του πνευματικό βαρίδι.

2) Ο θεός δεν θέλει μεσάζοντες, είναι έμφυτος, αυτονόητος και μυστικός, δηλαδή φυσικός. και είναι αυτόθεος και αυτόθρησκος η κάθε ψυχή. Γι αυτό και ο Ύψιστος δεν είναι με, και δεν ανήκει σε, καμιά θρησκεία.  

3) Όταν ανακαλύψης ότι ο επίκτητος θεός σου είναι ο υπό της τυραννικής εξουσίας εντεταλμένος δήμιός σου και σφαγέας σου, τότε μόνο αρχίζεις να γίνεσαι, εν σωτηρίω τρόμω, ελεύθερος. Τότε μόνο είσαι ικανός του ιδείν και αντιμετωπίσαι τους δαίμονάς σου επί ίσοις όροις και όχι ως εθελόδουλο και εθελότυφλο κτηνώδες θύμα τον θύτη του.

4) Επειδή δεν είναι οι ιεροί τόποι αυτοί αλλά κρυφοί ενεργοβόροι ψυχοκλόποι. Σε παρασύρει ένα ανεξέλεγκτο ρεύμα θρησκευτικού ενθουσιασμού που αν δεν τον δαμάσης, σ’ εγκαταλείπει απεγνωσμένον εις τα τάρταρα της Στυγός, έδεσμα λαχταριστό της ώρας για τα ενεδρεύοντα πεινασμένα ξωτικά.

5) Κάπως έτσι απώλεσε και η αγάπη την αγνότητά της, το μίσος την αρετή του, η πίστις τα λογικά της, το ιερόν το νόημά του και το θαύμα την πνευματικότητά του.

6) Και έπειτα δεν πολεμάς το κακό με το κάκιον, την εσωστρέφεια με τον αναχωρητισμό, τον κόπο και τον πόνο με την νάρκη και την αφασία.  

7) Τότε ίσως να καταλάβης και το ότι η ανωτέρα κοινωνική τάξις των πραγμάτων δεν είναι άνθρωποι αλλά ψυχρόαιμα, ερπετόψυχοι. Και τότε θα είσαι είτε  Έλλην άνθρωπος την φύσιν και μη σατανικός ερπετικός είτε σατανικός και μη Έλλην.

8)  Έλλην ούτος ωνομάσθη ως όμαιμος υιός ολυμπίων θεών, ανωτάτων αγαθών. Όστις και ως ήρως ουράνιος  ώρκισται και προώρισται την ανθρωπότητα σώζειν το πρώτον και μετά τον εαυτό του.

9) Επειδή άλλοι εγεννήθησαν πνευματικώς δια της θείας σκέψεως δίκην θεάς Αθηνάς και άλλοι επλάσθησαν. Και όχι όλοι από τον ίδιον θεόν ούτε και απαραίτητα αγαθόν. Και γαρ κάνει κρά, μορφολογικώς και ψυχοπνευματικώς αυτό. Μόνο ένας μαγεμένος δεν το βλέπει. Διό και εις την ανθρωπότητα επικρατεί αυτό το αρχέγονο μίσος και ο αλληλοσπαραγμός.  

10) Αλλαγή και σωτηρία ώστε δια το ανθρώπινο γένος  - όπως και μεταθανάτια κρίσις και σωτηρία ψυχών - υπάρχει μόνο δια της πολιτικής εξελίξεως. Η οποία έγκειται πρωτίστως στο κατανοήσαι μας το τί εστί δημοκρατία. Μεγάλη γαρ η σύγχυσις εδώ και χάνεται η πολιτική μπάλα στην εξέδρα της τηλεμαλθακίας.  


11) Ότι εν αρχή ήν η γη, θεός Πλούτων, η της ανθρωπότητος μεγίστη οικονομική, πολιτική και ηθική (πατρίς, έθνος) αξία. Πας πλούτος γαρ εκ της γης αρύεται όπως και ο μη εξ αυτής εις αυτήν και πάλιν επενδύεται.  

12) Δημοκρατία υπάρχει όταν η γη και ο πλούτος της, η δημοσία περιουσία, δεν ευρίσκεται εις τας χείρας των ολίγων, της πολιτικής και θρησκευτικής ολιγαρχίας και των αυλικών αυτών, ως και σήμερον διεθνώς, αλλά είναι συλλογική ιδιοκτησία όλου του δήμου-κοινού, της κοινότητος, προς βιοπορισμόν και ευημερίαν αυτών.

13) Μία επιτροπή εντοπίων πολιτών μεριμνά για την οικονομική διαχείρισι αυτής. Όπερ σημαίνει ότι πάσα εκμετάλλευσις της πατρώας γης λαμβάνει χώραν μόνο κατόπιν εγκρίσεως και επ’ ωφελεία του λαού. Άρα δεν ξε -πουλάμε εδώ ούτε υποθηκεύομε δωρεάν γην σε εντόπια έωλα ολιγαρχικά κοράκια πολλώ μάλλον σε ξένους αποικιοκράτας.

14) Λέγεται και αληθής αποκέντρωσις αυτό, η πεμπτουσία της δημοκρατίας. Μέχρι και τοπικό νόμισμα αρχαιοελληνικού τύπου ακολουθεί, γιατί όχι; Αφού όσο  μεγαλύτερη οικονομική αυτονομία τόσο ολιγότερη διαφθορά και περισσότερος έλεγχος, διαφάνεια, αξιοκρατία και οικονομική δικαιοσύνη.

15) Έτσι και η έννοια πατρίς αποκτά ουσιαστικό-εμπράγματο και όχι μόνο ιδεολογικό περιεχόμενο. Ε, πώς να μη πολεμήσης μέχρι αυτοθυσίας τότε γι αυτήν όπως οι αρχαίοι εθνικοί Έλληνες, για μια πατρίδα που σού ανήκει όχι φαντασιακά αλλά πρακτικά, εκατό φοράς γενναιότερον του ασιάτου δούλου και δουλοπαροίκου,;

16) Αλλά τα κόμματα, τα ρουσφέτια και η κατάντια μας πού τα βάζομε τότε; Και τί θα κάνομε τότε χωρίς δημοκρατικούς βαρβάρους;

17) Αλλά η αρχαιοελληνική άμεσος δημοκρατία δεν είχε οργανωμένα κόμματα, πολιτικά ή θρησκευτικά, τα διεθνοποιημένα εθνικά παράσιτα και καρκινώματα. Εθεωρούντο γαρ αυτά ολιγαρχικά, συνωμοτικά, αντιδημοκρατικά και είχαν τεθή εκτός νόμου.

18)  Τί, πώς; Δεν το ήξερες; Ψέματα λες. Δεν μπορεί να μην σού το εδίδαξαν αυτό οι δημοκρατοκέρβεροι  ταγοί σου!

19) Τι κάνει νιάου νιάου στα Κύθηρα, πού να βράσωμεν τον κοινοβουλευτισμό σας  και τον κομμουνισμό σας, ηλίθιοι! Κάντε το όπως στα Κύθηρα, βλαχάκια, αν έχετε τα κότσια! Και μετά σας φταίνε οι Εβραίοι. Για νομικό πολιτισμό μιλάμε. Ιδού γαρ τα Κύθηρα ιδού και το δημοκρατικό πήδημα.

20) Αι ευγενείς ανθρωπιστικαί ιδέαι χαράσσουν επαναστατικούς οραματικούς δρόμους προς σωτηρίαν όλων ανεξαιρέτως των εθνών της ανθρωπότητος. Όχι για το πολιτικό κόμμα μόνο και το θεό του θρησκευτικού κόμματος! Έλεος. 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλά τα σημερινά διαβήματα,μα έχω μια απορία;
Όσον αφορά το 19)...δώστο βρε παίδες καμια παραπομπή να καταλάβουμε κι εμείς οι αδαής....
(Έχει να κάνει με το παράξενο καθεστώς των Κυθήρων που υπάγεται στα νησιά του αργοσαρωνικού;)


Απλός ανώνυμος σχολιαστής

Α.Δ.Π. είπε...




ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΓΧΩΡΙΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ
ΚΥΘΗΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ
Τ/F 27360 31338

W.W.W. eghorios. gr

E: epKa otenet. gr


https://www.eghorios.gr/istoria/