ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Σάββατο 11 Ιουλίου 2020

Σε παρακαλώ Θεέ μου... Δώσε μου ένα σημάδι.

Λύκαστρος :

Έκανα το λάθος να ανοίξω την τηλεόραση....είχα να την ανοίξω κάτι χρόνια. Ακόμα κλαίω τα χρήματα που έδωσα, για να την αγοράσω διότι ήταν πεταμένα λεφτά. Μιλούσε ένας κύριος υποτίθεται ότι ήταν οικονομικός αναλυτής, και έλεγε :

Αν θέλουμε να δούμε τι θα συμβεί στην οικονομία και τις πολιτικές εξελίξεις καλό είναι να κοιτάμε και τι συμβαίνει στις αγορές.”
.
Εγώ πάλι...επειδή κανέναν αναλυτή δεν εμπιστεύομαι πλέον για τίποτα, μα τίποτα...και επειδή πλούσιος στην Ελλάδα είναι ΜΟΝΟ αυτός που τον βάλαμε να σου βαράει τις σφραγίδες και εκείνος που του βαράει ο άλλος την κάρτα...

Θεούλη μου καλέ... Είμαι στην Ελλάδα. Στον ιδιωτικό τομέα..
Υπάρχει καμία περίπτωση να σοβαρευτεί ποτέ αυτή η χώρα ή να φύγω μετανάστης στην Αυστραλία;;;
Σε παρακαλώ Θεέ μου... Δώσε μου ένα σημάδι... και μου έδωσε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: