Γράφει ο Λύκαστρος :
Θα μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις που έκανα χθες. Βέβαια τις βάζω σε μια σειρά, για να γίνω κατανοητός. Βλέποντας παντού κανείς γύρω του, και στην Ελλάδα αλλά και στον πλανήτη ολόκληρο βλέπει τέτοια χάλια, τέτοια πνευματική κατάντια που απορεί κανείς.! Μα τόσο έχει προχωρήσει η επιστήμη , τόσα βιβλία, τόση γνώση και η ανθρωπότητα ακόμα να αφυπνιστεί;; Και καλά οι υπόλοιποι λαοί, αλλά οι Έλληνες δεν θα έπρεπε να έχουν αφυπνιστεί πιο γρήγορα;;
Για να γίνει αυτό χρειάζονται Δάσκαλοι, και όχι βιβλία....κατά το απώτερο παρελθόν στην Ελλάδα όταν δεν υπήρχαν βιβλία σε ακτίνα 200 τουλάχιστον σταδίων , αλλά ζούσαν πάνω από 200.000 Έλληνες , οι περισσότεροι από τους οποίους διψούσαν για Γνώση . Υπήρχαν κάποιοι ελάχιστοι Δάσκαλοι , οι οποίοι δίδαξαν τους κατοίκους της περιοχής της Αιγηίδας ώστε να γίνουν οι επόμενοι δάσκαλοι και να πλημμυρίσει με γνώση η πεδιάδα της Αιγηίδας.
Αυτοί οι λίγοι Δάσκαλοι ήταν η πρώτη "Σπίθα" γνώσης σε μια έρημη περιοχή , έρημη απο μαθητές και δασκάλους, από γνώσεις από γράμματα και επιστήμες. Πάμε πολύ πίσω στον χρόνο. Έπρεπε αυτή η "Σπίθα" να μετατραπεί σε ΗΛΙΟ , και αυτός ο Ήλιος/Δάσκαλος να δημιουργήσει και άλλους Ήλιους , και όλοι μαζί έναν ΓΑΛΑΞΙΑ γνώσεων που θα σκόρπιζε τις επιστήμες, τις τέχνες και τα γράμματα , το ήθος και την ιστορία στα πέρατα του πλανήτη. Στα πέρατα ενός πλανήτη που τότε το 99% των ανθρώπων που κατοικούσαν στην επιφάνεια του , μετρούσαν ακόμα με τα δάχτυλα και σπάνια έφταναν στο "έντεκα".
Έπρεπε ο πρώτος ΗΛΙΟΣ/Δάσκαλος να πετάξει για να πετάξουν κι άλλοι μαζί του, οι μαθητές του , αυτοί οι πρώιμοι Ήλιοι που διψούσαν για μάθηση , για γνώσεις για βελτίωσης ζωής , που έψαχναν χωρίς να το ξέρουν, να βρούν όχι καινούργια γνώση , αλλά αυτή που κάποτε είχε χαθεί μετά τον Μεγάλο Κατακλυσμό. Να την ξαναβρούν να την ξαναζωντανέψουν , να την κάνουν να λάμψει και πάλι όπως τότε στην Αιγηίδα...και όχι όπως στην Ατλαντίδα που λέρωσε με τις πράξεις της , τον πλανήτη ολόκληρο -όπως γίνεται πάλι στις μέρες μας- και τον γύρισε 30.000 χρόνια πίσω.
Η βελτίωση του τρόπου ζωής των Ελλήνων , αλλά και των άλλων λαών, έχει ανάγκη απο Δασκάλους με θάρρος, και θράσος απέναντι στα εμπόδια, απέναντι στην ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΦΘΟΡΑ , ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΉ ΟΜΊΧΛΗ που πλανιέται στο Αιγαίο εδώ και 12.000 χρόνια. Ναι αυτοί οι Δάσκαλοι κρατούν στα χέρια τους τα πνευματικά κλειδιά όλων των εγκεφάλων της ανθρωπότητας. Είμαι πλέον απόλυτα σίγουρος, ότι οι μαθητές ενός τέτοιου Δασκάλου πρέπει να αποκτήσουν πνευματική φωτεινότητα, όμοια ή ίση με αυτή του Δασκάλου τους. Άρα το κλειδί βρίσκεται στην πόση φωτεινότητα έχει ένας Δάσκαλος.!
Οι Δάσκαλοι πρέπει να βελτιωθούν και όχι οι μαθητές. Από τους Δασκάλους αρχίζει η πρόοδος , ο πολιτισμός, το άνοιγμα των πνευματικών συνόρων , το πέταγμα της γνώσης και η σπορά των ερωτήσεων, αυτών των ερωτήσεων που ζητούν και απαιτούν απαντήσεις. Απαντήσεις που θα προέλθουν όμως από έρευνα , από διαλογισμό, από φιλοσοφία, από ενδιαφέρον για βελτίωση , για ενδυνάμωση του νου, της ψυχής και του σώματος. Ο σωστός Δάσκαλος για μένα είναι αυτός που θα καταφέρει να ξυπνήσει μέσα στον νού των μαθητών του, το ΓΙΑΤΙ, το ΠΩΣ, το ΠΟΤΕ, με ΠΟΙΟΝ τρόπο, και να το κάνουν καθημερινή συνήθεια. Να το κάνουν τρόπο ζωής, να γαλουχηθούν έτσι ώστε να το κάνουν ένα με τον τρόπο ζωής τους. Αυτοί οι μαθητές μετά θα έχουν όλες τις δυνατότητες και τις προϋποθέσεις να γίνουν Δάσκαλοι , και φυσικά να δημιουργήσουν περισσότερους Δασκάλους για τον Ελληνισμό.
Έχω γνωρίσει αρκετούς δασκάλους στις μέχρι τώρα σπουδές μου , στα διάφορα σχολεία όπου μαθήτευσα, όμως το μόνο που κάνουν είναι να μεταφέρουν αυτό που γνωρίζουν (αν γνωρίζουν). Έτσι όμως δεν ανοίγει το Πνεύμα, δεν πετάει, δεν ρωτάει, μένει απλά στο νέο επίπεδο σε στάσιμη κατάσταση. Προσφέρουν κάποια γνώση στους λιγοστούς μαθητές τους, αλλά δεν τους δημιουργούν ερωτήματα, ενδιαφέροντα , απορίες, δεν τους αυξάνουν το ενδιαφέρον για προσωπική έρευνα με βάση τις γνώσεις που έλαβαν. Έτσι έχουμε φτάσει σε ένα σημείο , όπου ναι μεν υπάρχουν κάποιοι δάσκαλοι, που δυστυχώς δεν ερευνούν, ναι μεν υπάρχουν κάποιοι μαθητές που λαμβάνουν κάποιες γνώσεις , που όμως δεν ενδιαφέρονται για τίποτε περισσότερο , πόσο μάλλον για προσωπική έρευνα. Και τελικά έχουμε τους Έλληνες που δεν προοδεύουν σε τίποτα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Οι μικροί μαθητές χρειάζονται μεγάλους Δασκάλους, και όχι δασκάλους με οριακή απόδοση. Καλύτερα να έχουν οι Έλληνες δέκα Δασκάλους, υψηλού επιπέδου , παρά χίλιους που γνωρίζουν όσα και τα πρόβατα.!! Οι πραγματικοί Δάσκαλοι αυτοί που θα φέρουν την Άνοιξη στους Έλληνες θα είναι λίγοι.! Μόνο αυτοί μπορούν να δημιουργήσουν άξιους δασκάλους, και αυτοί ικανούς και δυνατούς μαθητές.
Θα μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις που έκανα χθες. Βέβαια τις βάζω σε μια σειρά, για να γίνω κατανοητός. Βλέποντας παντού κανείς γύρω του, και στην Ελλάδα αλλά και στον πλανήτη ολόκληρο βλέπει τέτοια χάλια, τέτοια πνευματική κατάντια που απορεί κανείς.! Μα τόσο έχει προχωρήσει η επιστήμη , τόσα βιβλία, τόση γνώση και η ανθρωπότητα ακόμα να αφυπνιστεί;; Και καλά οι υπόλοιποι λαοί, αλλά οι Έλληνες δεν θα έπρεπε να έχουν αφυπνιστεί πιο γρήγορα;;
Για να γίνει αυτό χρειάζονται Δάσκαλοι, και όχι βιβλία....κατά το απώτερο παρελθόν στην Ελλάδα όταν δεν υπήρχαν βιβλία σε ακτίνα 200 τουλάχιστον σταδίων , αλλά ζούσαν πάνω από 200.000 Έλληνες , οι περισσότεροι από τους οποίους διψούσαν για Γνώση . Υπήρχαν κάποιοι ελάχιστοι Δάσκαλοι , οι οποίοι δίδαξαν τους κατοίκους της περιοχής της Αιγηίδας ώστε να γίνουν οι επόμενοι δάσκαλοι και να πλημμυρίσει με γνώση η πεδιάδα της Αιγηίδας.
Αυτοί οι λίγοι Δάσκαλοι ήταν η πρώτη "Σπίθα" γνώσης σε μια έρημη περιοχή , έρημη απο μαθητές και δασκάλους, από γνώσεις από γράμματα και επιστήμες. Πάμε πολύ πίσω στον χρόνο. Έπρεπε αυτή η "Σπίθα" να μετατραπεί σε ΗΛΙΟ , και αυτός ο Ήλιος/Δάσκαλος να δημιουργήσει και άλλους Ήλιους , και όλοι μαζί έναν ΓΑΛΑΞΙΑ γνώσεων που θα σκόρπιζε τις επιστήμες, τις τέχνες και τα γράμματα , το ήθος και την ιστορία στα πέρατα του πλανήτη. Στα πέρατα ενός πλανήτη που τότε το 99% των ανθρώπων που κατοικούσαν στην επιφάνεια του , μετρούσαν ακόμα με τα δάχτυλα και σπάνια έφταναν στο "έντεκα".
Έπρεπε ο πρώτος ΗΛΙΟΣ/Δάσκαλος να πετάξει για να πετάξουν κι άλλοι μαζί του, οι μαθητές του , αυτοί οι πρώιμοι Ήλιοι που διψούσαν για μάθηση , για γνώσεις για βελτίωσης ζωής , που έψαχναν χωρίς να το ξέρουν, να βρούν όχι καινούργια γνώση , αλλά αυτή που κάποτε είχε χαθεί μετά τον Μεγάλο Κατακλυσμό. Να την ξαναβρούν να την ξαναζωντανέψουν , να την κάνουν να λάμψει και πάλι όπως τότε στην Αιγηίδα...και όχι όπως στην Ατλαντίδα που λέρωσε με τις πράξεις της , τον πλανήτη ολόκληρο -όπως γίνεται πάλι στις μέρες μας- και τον γύρισε 30.000 χρόνια πίσω.
Η βελτίωση του τρόπου ζωής των Ελλήνων , αλλά και των άλλων λαών, έχει ανάγκη απο Δασκάλους με θάρρος, και θράσος απέναντι στα εμπόδια, απέναντι στην ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΦΘΟΡΑ , ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΉ ΟΜΊΧΛΗ που πλανιέται στο Αιγαίο εδώ και 12.000 χρόνια. Ναι αυτοί οι Δάσκαλοι κρατούν στα χέρια τους τα πνευματικά κλειδιά όλων των εγκεφάλων της ανθρωπότητας. Είμαι πλέον απόλυτα σίγουρος, ότι οι μαθητές ενός τέτοιου Δασκάλου πρέπει να αποκτήσουν πνευματική φωτεινότητα, όμοια ή ίση με αυτή του Δασκάλου τους. Άρα το κλειδί βρίσκεται στην πόση φωτεινότητα έχει ένας Δάσκαλος.!
Οι Δάσκαλοι πρέπει να βελτιωθούν και όχι οι μαθητές. Από τους Δασκάλους αρχίζει η πρόοδος , ο πολιτισμός, το άνοιγμα των πνευματικών συνόρων , το πέταγμα της γνώσης και η σπορά των ερωτήσεων, αυτών των ερωτήσεων που ζητούν και απαιτούν απαντήσεις. Απαντήσεις που θα προέλθουν όμως από έρευνα , από διαλογισμό, από φιλοσοφία, από ενδιαφέρον για βελτίωση , για ενδυνάμωση του νου, της ψυχής και του σώματος. Ο σωστός Δάσκαλος για μένα είναι αυτός που θα καταφέρει να ξυπνήσει μέσα στον νού των μαθητών του, το ΓΙΑΤΙ, το ΠΩΣ, το ΠΟΤΕ, με ΠΟΙΟΝ τρόπο, και να το κάνουν καθημερινή συνήθεια. Να το κάνουν τρόπο ζωής, να γαλουχηθούν έτσι ώστε να το κάνουν ένα με τον τρόπο ζωής τους. Αυτοί οι μαθητές μετά θα έχουν όλες τις δυνατότητες και τις προϋποθέσεις να γίνουν Δάσκαλοι , και φυσικά να δημιουργήσουν περισσότερους Δασκάλους για τον Ελληνισμό.
Έχω γνωρίσει αρκετούς δασκάλους στις μέχρι τώρα σπουδές μου , στα διάφορα σχολεία όπου μαθήτευσα, όμως το μόνο που κάνουν είναι να μεταφέρουν αυτό που γνωρίζουν (αν γνωρίζουν). Έτσι όμως δεν ανοίγει το Πνεύμα, δεν πετάει, δεν ρωτάει, μένει απλά στο νέο επίπεδο σε στάσιμη κατάσταση. Προσφέρουν κάποια γνώση στους λιγοστούς μαθητές τους, αλλά δεν τους δημιουργούν ερωτήματα, ενδιαφέροντα , απορίες, δεν τους αυξάνουν το ενδιαφέρον για προσωπική έρευνα με βάση τις γνώσεις που έλαβαν. Έτσι έχουμε φτάσει σε ένα σημείο , όπου ναι μεν υπάρχουν κάποιοι δάσκαλοι, που δυστυχώς δεν ερευνούν, ναι μεν υπάρχουν κάποιοι μαθητές που λαμβάνουν κάποιες γνώσεις , που όμως δεν ενδιαφέρονται για τίποτε περισσότερο , πόσο μάλλον για προσωπική έρευνα. Και τελικά έχουμε τους Έλληνες που δεν προοδεύουν σε τίποτα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Οι μικροί μαθητές χρειάζονται μεγάλους Δασκάλους, και όχι δασκάλους με οριακή απόδοση. Καλύτερα να έχουν οι Έλληνες δέκα Δασκάλους, υψηλού επιπέδου , παρά χίλιους που γνωρίζουν όσα και τα πρόβατα.!! Οι πραγματικοί Δάσκαλοι αυτοί που θα φέρουν την Άνοιξη στους Έλληνες θα είναι λίγοι.! Μόνο αυτοί μπορούν να δημιουργήσουν άξιους δασκάλους, και αυτοί ικανούς και δυνατούς μαθητές.
15 σχόλια:
Υποκλίνομαι για άλλη μια φορά.
Βασικά φίλε Λύκαστρε, κάποιος ενδείκνυται να υπενθυμίσει στον σύγχρονο Έλληνα ότι δεν είναι ντροπή να ρωτά, ούτε είναι πονηριά όταν κάποιος του υποβάλλει κάποια ερώτηση και μάλιστα σχετική με ένα γενικό θέμα που συζητείται.
Σε αντίθεση με τα παραπάνω, δηλώνω ότι πρόσφατα, μου υπέβαλλε η σχολιάστρια Μερόπη μία γενική ερώτηση την οποία εσκεμμένα δεν απάντησα επειδή πιστεύω ότι, αν πραγματικά την ενδιαφέρει το θέμα, η πρωτοβάθμια γνώση δεν είναι μακριά. Αν φέρει κάποιο στοιχείο δικής της έρευνας ευχαρίστως να βοηθήσω με ό,τι γνωρίζω.
Το θέμα για παράδειγμα των Αμβροσίων Πετρών του Θεραπευτή Ηρακλή είναι αρκετά ενδιαφέρον και νομίζω ότι προσφέρει τη λύση για την αντιμετώπιση όλων των λοιμώξεων και ιώσεων.
Αξίζει να αναφερθεί ότι στη σειρά The Rain, ο καταστροφικός ιός που βγήκε μέσα από τα εργαστήρια του δόλιου Οργανισμού ΑΠΟΛΛΩΝ, και εδώ διαπιστώνει κανείς ότι οι Δανοί κάτι περισσότερο γνωρίζουν για τον θεό των λοιμώξεων απ’ ό,τι εμείς, τελικά αντιμετωπίζεται επιτυχώς με τον τρόπο που αναφέρεται στον Νόννο και στις παραγράφους που υπέδειξες εσύ φίλε Λύκαστρε για τις Αμβρόσιες Πέτρες, δηλαδή τα θεραπευτήρια του Ηρακλέους Ηλίου και το θαυματουργό φυτό που χαρίζει την ανοσία κατά των λοιμώξεων.
Όμως ένα τόσο σπουδαίο και επίκαιρο θέμα δυστυχώς πέρασε στην λήθη διότι η πλειοψηφία των χιλιάδων αναγνωστών που μπαίνουν κάθε μέρα στο ιστολόγιό σου είναι παθητικοί. Έχουν μαραζώσει τον εγκέφαλό τους με το να παίζουν διαρκώς το ρόλο του «Δέκτη», ενώ σπάνια εκπέμπουν έστω και μία απορία.
Κάποτε σου είχα πει ότι μόνο όταν αλληγορικά «σκοτώσεις» τον δάσκαλό σου γίνεσαι και εσύ δάσκαλος, διαφορετικά θα είσαι πάντοτε σε εξάρτηση. Όλες οι φιλοσοφικές σχολές Ανατολής και Δύσης απαιτούν αιώνια υποταγή στον Δάσκαλο, το ίδιο και οι πανεπιστημιακοί. Κάτσε σφουγγάριζε το μοναστήρι δέκα χρόνια να σου μάθω το άλφα και άλλα τόσα για το βήτα, και έτσι δημιουργούνται δούλοι μαθητές και αφέντες γκουρού. Ο κόσμος έχει γεμίσει με γκουρού, που αν στύψεις τα λόγια τους, μια σταγόνα ουσία και νόημα δεν βγάζουν.
Οι Κέλτες, μας πληροφορούν οι αρχαίοι συγγραφείς μας, έλεγαν ότι ο Ηρακλής σαν άνθρωπος ήταν ένας Τέλειος δάσκαλος και ότι αλληγορικά έσερνε τους ανθρώπους πίσω του πιασμένους από την μύτη με μία χρυσή αλυσίδα. Εμείς όμας λέγαμε ότι ο Ηρακλής μας ελευθέρωσε από την Τυραννία των Τυαφαονίων.
Ίσως είναι καιρός φίλε Λύκαστρε να γνωρίσουμε ξανά αυτά τα ηθικά και φυσικά διδάγματα που σώζουν το πνεύμα και το σώμα.
Στο πόδι όμως δεν γίνονται καλές δουλειές. Κάτι ξέρει και η λαϊκή μούσα.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Και κάτι συναφές με όσα ανέφερα στο πρώτο σχόλιό μου. Στην παρακάτω ανάρτηση θα δείτε πως προσπαθούν να θεραπεύσουν μία ασθένεια με ασθενές πλάσμα αίματος. Η Φρίκη σε όλο το μεγαλείο της.
https://www.abc.net.au/news/2020-08-23/what-is-convalescent-plasma-how-can-it-treat-coronavirus/12571462
ΕΡΙΩΠΑΣ
Aγαπητέ Ερίωπα φυσικά και δεν είναι ντροπή κανείς να ρωτά. Και σίγουρα δεν απάντησες στην Μερόπη διότι έχεις τους λόγους σου. Άλλωστε είναι γνωστό ότι δεν δίνεις "μασημένη" γνώση. Έδωσες ένα στοιχείο για τις Αμβρόσιες Πέτρες θα πρέπει όποιος ενδιαφέρεται να το ψάξει λίγο και μόνος του.. Διότι όταν κάποιος "πεινάει" αντί να του δώσει κανείς έτοιμο φαγητό, θα του μάθει να ψαρεύει μόνος του για να μπορεί να είναι αυτόνομος.
Και πάμε στο θέμα του Θεραπευτή Ηρακλή, και μόνο η λέξη Ηρακλής μας δίνει το στοιχείο του Ήλιου....μιλάμε για Ηλιακό Δάσκαλο. Διότι σύμφωνα με τους προγόνους μας, ο Ηρακλής είναι και ο Ήλιος.
Και "στερεώνει" αυτή την θεραπεία με την αγριελιά και το φίδι σύμφωνα με αυτά που μας λέει ο Νόννος. Το φίδι δεν είναι και το σύμβολο του Ασκληπιού θα μπορούσε να μας πει κάποιος. Μιλάμε λοιπόν για υψηλές επιστημονικές τεχνικές...που στις μέρες μας οι μεγάλες φαρμακοβιομηχανίες θα ήθελαν να κατέχουν, όχι για να βοηθήσουν τον κόσμο, αλλά για να τα κονομήσουν περισσότερο.
Έχουμε τους περισσότερους γιατρούς στην ιστορία της ανθρωπότητας, αλλά οι ασθένειες όχι μόνο δεν εξαφανίζονται, αλλά πολλαπλασιάζονται.!!
ΕΡΙΩΠΑΣ : Ίσως είναι καιρός φίλε Λύκαστρε να γνωρίσουμε ξανά αυτά τα ηθικά και φυσικά διδάγματα που σώζουν το πνεύμα και το σώμα.
Φυσικά και είναι καιρός αγαπητέ Ερίωπα να ξαναγνωρίσουμε και να ξαναμάθουμε όλα αυτά για τα οποία μας έχουν μιλήσει οι πρόγονοι μας. Διότι οι πρόγονοι μας μας έχουν πει ότι αυτή η γη γεννά για τους θνητούς και το κακό αλλά και το γιατρικό για κάθε πόνο και αρρώστια. Υπάρχουν πολλές και μεγάλες δυνάμεις και όση δύναμη έχουν οι ρίζες/φυτά άλλο τόσο και οι λίθοι. Η ρίζα πεθαίνει , αφού ακμάσει για λίγο. Και η δύναμη που έχει ένα φυτό κρατάει όσο αυτό μένει ζωντανό. Στους λίθους η Αμβρόσιες Πέτρες δεν υπάρχει κάτι το βλαβερό ποτέ, και η ενέργεια τους δεν χάνεται. Ο Βωμός του Ήλιου , έχει ιαματικές ικανότητες.
Βλέπεις φίλε Λύκαστρε πόσο πιό νόστιμο είναι το φαγητό όταν το ετοιμάζεις μόνος σου. Επίσης τι ικανοποίηση νιώθεις όταν ψάξεις και βρείς μία ικανοποιητική απάντηση σε κάποιο θέμα που σε ενδιαφέρει. Πιστεύω να ένιωσες τον παλμό σου να καλπάζει όταν κατάλαβες περί τίνος επρόκειτο. Όρεξη νάχεις να το προχωρήσεις και θα εκπλαγείς ακόμα περισσότερο. Και να ήταν μόνο αυτό το κείμενο καλά θα ήταν. Χιλιάδες Ελληνικά επιστημονικά κείμενα έχουν κακοποιηθεί βάναυσα και αλλοιωθεί από τους "ανεπιστήμονες" Ευρωπαίους και ιδιαίτερα τους Άγγλους οι οποίοι δεν χάνουν ποτέ την ευκαιρία να ρίξουν το φαρμάκι τους για την Ελληνική Γραμματεία και τους συγγραφείς της.
Το κείμενο του Νόννου θα το φυλάξουμε για τον Αρρίων μόλις τελειώσει τα μπανάκια του να μας το μεταφράσει, αν θέλει βέβαια.
Και κάτι τελευταίο. Ο Ησύχιος μας πληροφορεί ότι ο Ηρακλής είχε και ένα σπάνιο προσωνύμιο. Τον ονομάζει Γίγνων.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Νομίζω φίλε Λύκαστρε ότι η Πέτρα σε αυτή τη περίπτωση σημαίνει Ναός. Είναι μία ξεχασμένη έννοια η οποία συναντάται και στην Καινή Διαθήκη. Συγκεκριμένα όταν ο Ιησούς ευρισκόμενος στην πόλη Πανιάδα δείχνει τον ναό του Πανός πίσω του λέγοντας ότι πάνω σε αυτή τη Πέτρα θα χτίσω τον δικό μου ναό. Έχουμε πολλές αναφορές γιά Πέτρες που υπονοούσαν την ύπαρξη ναού. Έχουμε και Γιγόνιες Πέτρες αφιερωμένες στον Ηρακλή.
ΕΡΙΩΠΑΣ
ΕΡΙΩΠΑΣ : Νομίζω φίλε Λύκαστρε ότι η Πέτρα σε αυτή τη περίπτωση σημαίνει Ναός
Ακριβώς φίλε Ερίωπα...Αμβρόσιες Πέτρες είναι οι Ηλιακοί Ναοί...κάποτε στο μακρινό παρελθόν υπήρχαν αρκετοί Ηλιακοί Ναοί στον ευρύτερο Ελληνικό γεωγραφικό χώρο. Σίγουρα ο μεγαλύτερος ήταν χτισμένος επάνω στην Ακρόπολη...μιας και η πόλη των Αθηνών χτίστηκε 1000 χρόνια νωρίτερα από όλες τις άλλες πόλεις.
Οι καλύτεροι ανιδιοτελείς διδάσκαλοι είναι οι νεκροί. Διδάσκουν γαρ τα απαραίτητα χωρίς τον κίνδυνο εκμεταλλεύσεως, προσηλυτισμού και εξαρτήσεως.
Μακράν μείνατε σωτήρων και μαρτύρων που φορούν θρησκευτικήν στολήν. Δεν είναι ελευθεροποιά πρότυπα αλλά προσηλυτιστικά δολώματα.
Η ψυχή προσομοιούται προς τας εκάστοτε κινήσεις και στάσεις του σώματος. (Λουκιανός.)
Διό αποφεύγετε λατρευτικάς επικύψεις, υποκύψεις, οσφυοκάμψεις, προσκυνήσεις, τετραποδίσματα και εδαφιαίας προκυλίσεις (όρα ¨μπουσουλούδες¨ Τήνου).
Η θρησκεία εστί τρομακτικός διδάσκαλος μοιρολατρικής δουλείας. (Π.Γιαννόπουλος) Σπάζει τα νεύρα της ψυχής. (Πλάτων)
Πνευματικός δε ανήρ εστί ο παράγων πρωτογενή σκέψιν και όχι ο αποστηθίζων θρησκευτικός παπαγάλος.
ΕΝΔΟΝ ΣΚΑΠΤΕ
Τα πιο επικίνδυνα θηρία της ζούγκλας ενεδρεύουν κρυμμένα (και ενίοτε και μεταμφιεσμένα) γύρω από την λίμνη όπου ξεδιψούν τα διψασμένα.
Η σωτηρία της ψυχής από την απώλεια και κλοπή αυτής απέχει μόνο όσο ένα θρησκευτικό παραπάτημα.
Κανείς ζων, και όχι ιδεατός, σωτήρας δεν είναι τέλειος ως άνθρωπος άρα και τελείως ανιδιοτελής και ακίνδυνος.
Το παγκοσμιοποιημένο εμπόριο της σωτηρίας των ψυχών δυστυχώς ανεδείχθη τα επικερδέστερον παντός άλλου εις την ιστορίαν της ανθρωπότητος. ¨Βγάζει¨ πρωθυπουργούς, τυράννους και βασιλείς. Γέγονε πανίσχυρος θεσμός, νόμος και θρησκεία.
Αλλά δεν υπάρχει ασφαλής και οριστική σωτηρία πέραν της αυτοσωτηρίας (ο θεός μέσα μας) που αποκτάται μέσω της ορθής παιδείας και φιλοσοφίας όπως την εβίωσαν και εδίδαξαν οι αρχαίοι Έλληνες σοφοί. γι αυτό και οι τελευταίοι αυτοί γεγόνασι αξεπέραστοι.
Διαβάζοντας φίλε Αρρίων τα σχόλιά σου, μου ήλθαν στο νου κάποια οξύμωρα σχόλια που έκανε πρόσφατα ο οικουμενικός πατριάρχης για τη συμπεριφορά του κοπρόσκυλου αφεντικού του, ξέρεις ποιόν λέω, σχετικά με την νέα μορφή που έδωσε στον Ναό «Αΐς Τεμπούλ» που έκτισε κάποτε ένας αρχιδολοφόνος και μέγας διώκτης του Ελληνικού λαού, ο τρισκατάρατος σατανοσκοπιανός Ιουστινιανός, και είπα να τα μοιραστώ μαζί σας στο ιστολόγιο του Φωτεινού και Αγαθού Αστέρος μπας και βρεθεί κάποιος να μου ξεδιαλύνει και μένα του αγράμματου λίγο αυτό το μυστήριο της πεισματικής δουλοπρεπούς Ρωμιοσύνης που κρατά σε διαρκή νάρκωση το πνεύμα των Ελλήνων.
Ο καλός μας «ποιμένας» υποστήριξε πρόσφατα σε δηλώσεις του ότι διακρίνει παντού το ακυρίευτο πνεύμα της Ρωμιοσύνης. Και εδώ διερωτάται κανείς μα καλά είναι σοβαρές αυτές οι δηλώσεις και μάλιστα αυτή την εποχή; Μας θεωρεί ακόμα δούλους με το «στίγμα» της Πανάθλιας Ρωμαϊκής Σατανολατρείας ή γνωρίζει πολύ καλά τι λέει; Μήπως οι Σατανολάτρες Χαζάροι Ίσαυροι δεν χάθηκαν ποτέ και διαιωνίζονται μέσα από νέες ταυτότητες;
Σε ένα άλλο σχόλιό του ο αρχιερέας του «Αΐς Τεμπούλ», ζητά από τα νέα παιδιά της Ελλάδος να συνειδητοποιήσουν το μέγα προνόμιο και το υψηλό χρέος τους να είναι φορείς και συνεχιστές της πατρώας παρακαταθήκης της Ρωμιοσύνης.
Δήλωση που προκαλεί εύλογα το ερώτημα: «Μα καλά ποια είναι αυτή η ευλογημένη πατρώα παρακαταθήκη της Ρωμιοσύνης που εμείς δεν γνωρίζουμε και προβάλλεται με τόσο δουλικό τρόπο;»
Στην Αυστραλία ο παραγιός του μεγάλου Ποιμένος διαμένει σε πολυτελέστατη κατοικία αξίας επτά εκατομμυρίων δολαρίων αδιαφορώντας πλήρως τόσο αυτός όσο και η Υψηλή Πύλη για το σιωπηλό δράμα, και το αίσχος, των Ελληνικών γηροκομείων που λειτουργούν υπό την αιγίδα της Αρχιεπισκοπής τους.
Ένα όνειδος για όλους τους Έλληνες της Αυστραλίας και περισσότερο για εκείνους που έχασαν μέσα στην κρίση του Κορονοϊού αγαπημένους συγγενείς μέσα στα αχούρια και γεμάτα λοιμώξεις γηροκομεία της Αρχιεπισκοπής. Ανθρώπους, που κυριολεκτικά εγκατέλειψε η διοίκηση του ιδρύματος, αρρώστους, αβοήθητους και μόνους μέσα στους ακάθαρτους θαλάμους του θανάτου. Χρειάστηκε να επέμβει το κράτος για να κλείσει τα αχούρια και να προλάβει όσους ηλικιωμένους είχαν απομείνει ζωντανοί αλλά σε κακά χάλια και να τους μεταφέρει σε μονάδες εντατικής θεραπείας.
Αιδώς, ανεύθυνοι, κάκιστοι, κεκράκτες της δουλοσύνης. Θα έπρεπε να είχατε σχίσει τα ιμάτιά σας και να είχατε κρυφτεί σε σπηλιές μαζί με τ’ άγρια θηρία και όχι να ζητάτε να συνεχίζουν τα Ελληνόπουλα να είναι φορείς της ελεεινής παρακαταθήκης των αισχρότατων Ρωμαίων. Ο εισαγγελέας όμως έχει ήδη πιάσει δουλειά. Κάντε λίγη υπομονή. Το έγκλημα των γηροκομείων της Μελβούρνης είναι το σκάνδαλο του αιώνος. Στοίχισε πολλές ζωές αθώων ανθρώπων και δεν θα παραμείνει για πολύ καιρό θαμμένο από τα ΜΜΕ της "Ρωμιοσύνης" . Τρομάρας τους.
ΕΡΙΩΠΑΣ
ΕΛΛΗΝΟΦΗΤΗΣ
ΕΠΕΙΔΗ υπήρξαμεν η αριστοκρατία του πνεύματος, οι άδολοι και άφθονοι εκπολιτισταί της οικουμένης.
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ είμεθα οι ευγενείς, ει και φθονούμενοι και κατατρεγμένοι, απόγονοι και κληρονόμοι ευκλεών και σοφών προγόνων,
Κοινωνοί και μεταλαμπαδευταί των αιωνίων ηθικοπνευματικών και κατ’ επέκτασιν πολιτικών και εκπολιτιστικών αρχών και αξιών της ελευθέρας ανθρωπότητος
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΕΘΑ ευφθηνή αφρασιατική εργατόμαζα, κομμουνιστικός όχλος και νεοταξικός έκφυλος σωρός
Αλλά έθνος και φυλή πατριωτών, ηρώων, πολεμιστών και σοφών πνευματοφόρων,
ΟΥΠΟΤΕ, ΘΕΟΔΙΚΑΙΩΣ, ΑΠΟΛΟΥΜΕΘΑ
αλλά δοξασθησόμεθα και πάλιν ως έθνος και φυλή.
Έσσεται επανελθόν ελληνικόν ήμαρ!
***
(Ελληνική αιδημοσύνη-εντροπή-φιλοτιμία)
Ιππόλοχος δ’ εμ’ έτικτε, και εκ του φημί γενέσθαι
πέμπε δε μ’ εις Τροίην, και μη μάλα πολλ’ επέτελλεν
ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ ΚΑΙ ΥΠΕΙΡΟΧΟΝ ΕΜΜΕΝΑΙ ΆΛΛΩΝ,
ΜΗΔΕ ΓΕΝΟΣ ΠΑΤΕΡΩΝ ΑΙΣΧΥΝΕΜΕΝ… (Όμήρου Ζ, 206-9)
***
Πέσε πρηνής επί νεκρώι, τηλ’ από Λαρίσης εριβώλακος ΟΥΔΕ ΤΟΚΕΥΣΙ ΘΡΕΠΤΡΑ (τα της ανατροφής προς τους προσφιλείς γονείς εκ μέρους των τέκνων οφειλόμενα ηθικά καθήκοντα-χρέη) ΦΙΛΟΙΣ ΑΠΕΔΩΚΕ. (Ομήρου Π, 300-2)
***
Ζευ πάτερ, αλλά συ ρύσαι από ηέρος (σώσε από τον ζοφερόν καιρόν) υίας Αχαιών / ποίησον δ’ αίθρην (αιθρίαν, αίθριον καιρόν, καλοκαίρι), δος δ’ οφθαλμοίσιν ιδέσθαι. ΕΝ ΔΕ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣΣΟΝ (εις το φως κατάστρεψέ μας) , επεί νυ τοι εύαδεν (εάν σε ευχαριστεί) ούτως.»
ως φάτο (Αίας Τελαμώνιος) ΤΟΝ ΔΕ ΠΑΤΉΡ ΟΛΟΦΥΡΑΤΟ ((ελυπήθη) δάκρυ / χέοντα. αυτίκα δ’ ηέρα μεν (διε)ΣΚΕΔΑΣΕΝ και ΑΠΩΣΕ (απώθησε) ομίχλην / ηέλιος (ήλιος) δ’ επέλαμψε.
(Ομήρου 645-50)
***
Πρέσβα Διός θυγάτηρ Άτη (απ-άτη), η πάντας αάται (εξαπατά), / ουλομένη (όλεθρος) . τηι μεν θ’ απαλοί πόδες. Ου γαρ επ’ ούδει (επί εδάφους) / πίλναται (πατά), αλλ’ άρα η γε κατ’ ανδρών κράατα (κρανία) (επί) βαίνει / βλάπτουσ’ ανθρώπους. (Ομήρου τα 91-4)
***
Στρεπταί μεν τε φρένες εσθλών. (Μεταπείθονται αι φρένες- τα μυαλά των καλοπροαιρέτων.) (Ομήρου, Ο, 195)
***
Ακεσταί τοι φρένες φρένες εσθλών (ιάσιμοι αι φρένες των καλοπροαιρέτων) (Ομήρου Ν, 118)
Σε εκείνους που σκέπτονται πως η Ελλάδα σήμερα δεν έχει καμία σημασία ας μου επιτραπεί να πω ότι δεν θα μπορούσαν να κάνουν μεγαλύτερο λάθος. Η σημερινή, όπως και η παλιά Ελλάδα, έχει υψίστη σημασία για οποιονδήποτε ψάχνει να βρει τον εαυτό του.
Χένρυ Μίλλερ, 1891-1980, Αμερικανός συγγραφέας
Αρκετά αργοπορημένα θα κάνω και εγώ μία ερώτηση αγαπητέ Λ μήπως γνωρίζεις και αν θες να μας πεις πού υπάρχουν ηλιακοί ναοί και ηλιακά ενεργειακά σημεία γιατί και εγώ μέσα σε σημεία με τον κυπα πάνω από το κεφάλι μου δεν πατάω το πόδι μου παρά μόνο βγαίνω έξω στον ήλιο με τα χέρια σηκωμένα...
ΧΡΗΣΤΟΣ : Όταν από νήπια σε προσηλυτιζουν δεν υπάρχει χορός για Ελληνικά ιδεώδη .
Παλαιότερα φίλε Χρήστο επί εποχής Ωγυγίας...όλος αυτός ο γεωγραφικός χώρος -δηλαδή ο Ελληνικός χώρος μαζί με την Αίγυπτο- ήταν διάσπαρτος από Ηλιακούς Ελληνικούς Ναούς. Ο Παρθενώνας είναι ένας τέτοιος Ηλιακός Ναός. Μιλάμε για μια εποχή πριν από τον Κατακλυσμό, και την καταβύθιση της Αιγηίδας, όταν σε όλον τον τότε γνωστό κόσμο Αυτοκράτορας ήταν ο Έλλην Πρωτέας. Οι Αργοναύτες πριν μπούν στο "Κοίλο" πλοίο , ορκίζονταν σε αυτόν, σύμφωνα με τους Ορφικούς.
Δημοσίευση σχολίου