ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τρίτη 25 Αυγούστου 2020

ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ...ΜΙΛΑΝΕ ΠΡΟΕΔΡΕ.!!

ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Ίσως θα έπρεπε τα "πνεύματα του βουνού" να του τα πούν προσωπικά τα Κυπριακά "Κάλαντα".
Γράφει ο Γιώργος Αδαλής :


Πρόεδρέ μου κάτσε να στα πω εγώ γιατί αυτοί που έχεις μαζέψει εκεί γύρω σου, είναι μόνο για «τα ριάλια-ριάλια» και άντε και κανένα «Εσε έ-βερεβε-ναν ά-βαραβα»!!!
- > Ακου με Πρόεδρε, συχνά ανεβαίνω στα βουνά και πάω και συναντώ τα πνεύματα! Τα πνεύματα του βουνού Πρόεδρε να ξέρεις ότι με εμπιστεύονται και μου μιλάνε. Μου είπαν λοιπόν ότι έχεις μαζέψει κάτι … Ανανάδες δίπλα σου. Κάτι απομεινάρια του σχεδίου ΑΝΑΝ δηλαδή, που ότι σχέση έχουμε εγώ κι εσύ με την κατασκευή διαστημοπλοίων, έχουν κι αυτοί με την Αγορά Ενέργειας!
Ακου με Πρόεδρε, για να μην μπερδεύεσαι! Η Noble ήταν μια εταιρία που ιδρύθηκε το 1932. Δεν ήταν χτεσινή! Από το Χιούστον του Τέξας ο CEO της ο Ντέιβιντ Στόβερ (ο Δαβίδ ντε), που ήταν παλιά Αντιπρόεδρος της BP και unit leader του προγράμματος της BP στον Κόλπο του Μεξικού, διοικούσε τους 2.500 υπαλλήλους της εταιρίας! ανάμεσά τους κι αυτούς τους λίγους στην Εγκωμη της Κύπρου!!! Το 2014 ο Δαβίδ, εκλέχτηκε πανηγυρικά CEO της Noble και την οδήγησε σε εγκαθίδρυση στον δείκτη S&P500 !
Κάθε χρόνο έφερνε έσοδα ύψους 5 ΔΙΣ $
στη Noble και τα πνεύματα μου είπαν ότι ήταν everybody happy μετά την διάλυση του "σχήματος" που είχε κάνει ο Τσαρλς Ντέιβιντσον επί Παπαδόπουλου...
Εμαθα λοιπόν Πρόεδρε εκεί πάνω στο Βουνό, ότι η Noble με τον Κορωνοϊό δεν κατάφερνε να αποπληρώσει τους τόκους ενός δανείου που είχε λάβει! Συνολικά τα χρέη της είχαν φτάσει στα 2 δις! Αλλά μάντεψε που σκόνταψε…
Σκόνταψε στην αποπληρωμή των δόσεων των τόκων.Αδυνατούσε να πληρώσει δηλαδή ποσά της τάξης των 15 και 50 εκ.$. Δηλαδή, τόσα έπρεπε να έχει στην ντουλάπα του ο διαχειριστής των πληρωμών του προσωπικού της εταιρίας στις πλατφόρμες!
Και μπήκε Πρόεδρε στον πτωχευτικό κώδικα! Και για να πιστοποιηθεί η αδυναμία πληρωμών, μόλις έκανε την αίτηση, μετά από 2 μέρες, δεν κατέβαλε το ποσό μιας δόσης 15 εκ$! Και τα πνεύματα Πρόεδρε μου μιλούσαν εκείνο το βράδυ ακατάπαυστα! Γλώσσα δεν έβαλαν μέσα ! Αλλά τι να σου λέω τώρα; Εσύ έχεις εκεί μαζεμένα όλα τα τεράστια μυαλά του κόΖμου ! Και ψάχνουν τώρα στο Γκούγκλ να βρουν ποιος ήταν ο Στόβερ και ο Ντέιβιντσον!
Πες τους μην κουράζονται Πρόεδρέ μου γιατί δεν θα βρουν λέξη γραμμένη! Μόλις συνέλθω από τις πρώτες μου διακοπές με … μάσκα, θα τα γράψω εγώ Πρόεδρέ μου!
Ευτυχώς για σένα, όλα αυτά που μου είπαν τα πνεύματα του Βουνού, τα είχαν πει στις 1/8 και στον Πρόεδρο Μακρόν!
Οπότε Πρόεδρέ μου, μάζεψέ τους λίγο, γιατί εκτιθέμεθα σφοδρά εις τα … πνεύματα του Βουνού!!!
ΥΓ.
Πρόεδρέ μου, να με συμπαθάς που δεν γράφω τι άλλο μου είπαν τα πνεύματα του Βουνού αλλά η σύντροφός μου, μου είπε ότι το καλύτερο που έχω να κάμω είναι να τους αφιερώσω τους παρακάτω στοίχους του αγαπημένου της τραγουδιού, το οποίο λατρεύει και το ακούει κάθε μέρα :
«Εσε έ-βερεβε-ναν ά-βαραβα-στρον τζια ε-βερε-ν μιτσίν μες τους-βουρουβου-ς εφτά-βαραβα πλανή-βιριβι-τες για-βαρα-λουρου-βουρου-δα μου Τριαλάλα-λα-λα...»

Δεν υπάρχουν σχόλια: