ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2021

Ελληνική Κοινωνία...μια Ρωμαϊκή Αρένα

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Ελληνική Κοινωνία...μια Ρωμαϊκή Αρένα.

"Στέρησε στον άνθρωπο την ασφάλεια, την ελευθερία και την δημιουργία και θα μοιάζει ο πολιτισμός σαν να μην πέρασε ούτε μέρα από πάνω του".
Το φαινόμενο ξεκίνησε έντονα στα μέσα της δεκαετίας του '90, από τον πόλεμο της πρώην Γιουγκοσλαβίας. Τότε άρχισαν να προβάλλονται σκληρές εικόνες της αθλιότητας και αγριότητας του πολέμου. Τότε συνέπεσε η ιδιωτική τηλεόραση να δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο και στο όνομα του ανταγωνισμού κατά τους καναλάρχες και μίντια(υπ)ανθρώπους να συναγωνίζεται ποια εταιρεία θα προβάλλει περισσότερη ωμή βία. Μέχρι τότε η Ελλάδα είχε γνωρίσει την πρώτη live μέσω CNN μετάδοση του πρώτου πολέμου στον Κόλπο. Αλλά το είχε βιώσει μακριά από το πεδίο των μαχών. Μέσα στην νύχτα έδειχνε πυραύλους να πέφτουν μέσα σε πόλεις και να εκρήγνυνται. Τίποτα παραπάνω.


Μετά χτύπησε στο σαλόνι μας η βία. ΒΊΑ σωματική, βια λεκτική βία συναισθηματική.
Μετά ήρθαν οι τηλεδίκες και τα τηλεπαράθυρα. Τις Φωσκολικές σαπουνόπερες με ίντριγκες και δολοπλοκίες ακολουθούσε η "ενημέρωση". Μας πουλούσαν αίμα και πόνο και εμείς τον αγοράζαμε.
Βιώσαμε τόσο πολύ εγκληματικότητα και αίμα που σήμερα σχεδόν στεκόμαστε απαθείς στο άκουσμα και στη θέα τους. Ακόμα και σήμερα σταυροκοπιόμαστε, όχι από λύπη ή ενσυναίσθηση, αλλά από ανακούφιση που δεν συνέβη (ακόμα ) σε εμάς.Μακριά από εμάς - Δόξα τω Θεό καλά είμαστε - Και μη χειρότερα. Με αυτόν τον απλό τρόπο μας απομακρύνουν από τα πραγματικά χειρότερα που καθημερινά έρχονται και από αυτά που τα ακολουθούν. Αλλά μας έκαναν και κάτι άλλο. Πιο ύπουλο. Μέσα από τον δημόσιο λόγο (media-social media) μας άφησαν να γίνουμε κριτές.


Κριτές για τα πάντα. Με μια διαφορά. Κριτές του Θύτη, αγνοώντας πλήρως το θύμα ή τους λόγους.Ο εκάστοτε έντεχνα στοχοποιημένος θύτης (εγκληματίας) είναι το ζητούμενο.
Κανείς λόγος για τα αίτια, γιατί αν αρχίσουμε να ασχολούμαστε με τα αίτια θα οδηγηθούμε σε άλλους θύτες, αόρατους και άσχετους προς το παρόν. Ούτε το θύμα ή το αποτέλεσμα, βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμο ή μακροπρόθεσμο της πράξης του θύτη μας απασχολεί. Ο θύτης. Αυτός μας ενδιαφέρει. Όσο πιο σκληρή η αντιμετώπιση του τόσο καλύτερα. Όσο θα τον πολτοποιούμε τόσο καλύτερα. Εκδίκηση. Το κοινό περί δικαίου αίσθημα επιβάλλει ΕΚΔΙΚΗΣΗ. Αίμα, κρέμασμα, θάνατο, ευνουχισμό, τάρταρα, πυρ. το εξώτερον. Η πνευματική Τσίμπλα τρέφεται με εκδίκηση. Άσε που οι επί παντός επιστητού κρίνοντες έτσι δικαιώνονται. Προβληματισμός, ανάλυση, σχεδιασμός και ίαση είναι χάσιμο χρόνου. ΕΚΔΙΚΗΣΗ. Ό,τι δεν λύνεται κόβεται. Το είπε και ο Μέγα Αλέξανδρος (άλλο τι πραγματικά εννοούσε).


Για το πρόβλημα που δημιούργησε τον θύτη και φυσικά το θύμα ούτε λόγος Δεν μας ενδιαφέρει και φυσικά για κάποιους δεν συμφέρει να ασχοληθούμε.
Άρτος και θεάματα. Όσο ο άρτος είναι επαρκής τα θεάματα είναι παραμυθένια. Χορτασμένο στομάχι δεν αντέχει και δεν θέλει το αίμα. Θα ξεράσει.
Όσο όμως ο άρτος λιγοστεύει τόσο πιο σκληρό γίνεται το θέαμα
Όσο η πείνα μεγαλώνει πρέπει να ξεχαστεί. με τι ξεχνιέται; Μα με αίμα και θανατικό που φυσικά σφίγγει το στομάχι και δεν ζητάει φαΐ.
Ο άρτος δεν είναι μόνο βρώσιμος, είναι και πνευματικός
Αυτό υφιστάμεθα δεκαετίες τώρα και που την τελευταία μνημονιακή έγινε πλήρως ορατό, για όσους ακόμα βλέπουν.
Έχουμε καταντήσει μια Ρωμαϊκή Αρένα. Οι μεν θεατές διασκεδάζουν με τον θάνατο και την θέα του αίματος, οι δε πρωταγωνιστές (σκλάβοι) μέσα από τον θάνατο και το αίμα προσπαθούν να επιβιώσουν ελπίζοντας σε μια δόξα και απονομή της ελευθερίας τους. Η παρακμή του δυτικού πολιτισμού στο ζενίθ της. Επόμενος σταθμός ... η πτώση.
Το σκηνικό το συμπληρώνει το εκάστοτε θύμα 'βάρβαρος"." και τώρα που μας τελείωσαν οι βάρβαροι τι κάνουμε; " αναρωτήθηκε ο ποιητής "Μα φυσικά ανακαλύπτουμε ή δημιουργούμε νέους" η κυνική απάντηση των χειραγωγών.
Κρεμάστε σήμερα αυτόν τον βάρβαρο και αύριο ένας νέος θα εμφανιστεί στο προσκήνιο να περιμένει την σειρά του και μετά άλλος και άλλος και άλλος. Η αρένα πρέπει να έχει συνεχώς μονομάχους αλλιώς θα κλείσει.
Αν πάλι σας δούνε προβληματισμένους θα σας δείξουν εικόνες του "εγκλήματος" για να συνέλθετε.Έχουν τα μέσα.
Τελειώνετε με αυτόν γιατί ακολουθούν και άλλοι, η Αρένα έχει 24ωρο πρόγραμμα εκδηλώσεων ,365 ημέρες το χρόνο και δωρεάν είσοδο. Μόνο να ρίχνετε και μια ματιά στην σχετική πλατφόρμα να πληροφορηθείτε πότε θα έρθει η σειρά σας
Μην ακούτε τι λέμε όλοι εμείς οι στοχαστές και γνώστες του δικαίου. Μπορεί να έχουμε διαβάσει μερικά βιβλία παραπάνω αλλά δεν έχουμε βρει ακόμα τον τρόπο να σας μεταδώσουμε την σκέψη μας, ούτε να κάμψουμε την φυσική άρνηση σας προς στην δυσάρεστη πραγματικότητα, ούτε και να σας κάνουμε να διαβάζετε παραπάνω από 10 σειρές κείμενο
Προς το παρόν μα βάζουν μετράμε καθημερινά κρούσματα και νεκρούς.Το σκηνικό καθημερινά περιλαμβάνει τον θανάσιμος ιό, την θανάσιμη κρίση, την θανάσιμη μετάλλαξη και διανθίζεται με γαρνιτούρα εγκλήματος και κάθε είδους βίας Αυτόν τον καιρό το μενού περιλαμβάνει κάθε βάρβαρο που κατηγορείται ότι παρενόχλησε ή κακοποίησε σεξουαλικά ή ψυχολογικά αθώα θύματα την τελευταία 20ετία. Δεν χρειάζονται αποδείξεις;
Όχι!! Μια μόνο καταγγελία φτάνει και ο βάρβαρος θα ριχτεί στην αρένα. Θα ματώσει γιατί το κοινό της αρένας αυτό περιμένει. Αίμα!
Θα παρακαλέσει για το κεφάλι του και το κοινό θα πάρει την απόφαση. Τεκμήριο αθωότητας;;; Μην ακούω ανοησίες Δεν υπάρχουν τέτοια στην αρένα. Παρουσιάστηκες ως ένοχος; Διαπόμπευση με συνοπτικές διαδικασίες και πέταμα στον λάκκο με τα λιοντάρια.

MeToo τύχει του κακομοίρη. Ένοχος ή αθώος, θύτης ή θύμα;;;
Καμμιά σημασία δεν έχουν αυτά για το κοινό. Στον λάκκο!!
Ούτε μα ούτε μου. Μα ακούστε με θα πει. Ο,τι έχεις να πεις να τα πεις στα λιοντάρια... Στον λάκκο λέμε.. Αύριο .. ποιός ξέρει τι θα έχει το μενού. Θα φτιάξουμε κάποιον άλλον βάρβαρο

The Show Must Go On όπως τραγουδούσε και ο Freddy
...Another hero, another mindless crime... 

1 σχόλιο:

Μμ. είπε...



¨Δημοκρατική αρένα¨ είναι ίσως ο πιο δόκιμος όρος.

¨Χαίρε Κούλη, Κορωνούλη
περιούσιε Αδελφούλη!¨