ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

ΑΥΣΤΡΙΑΚΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΕΙΠΑΝ.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Αυστριακοί επιστήμονες λένε ότι όσοι πίνουν σκέτο καφέ είναι ψυχοπαθείς.!
Από δώ το φέρνουν από κει το πάνε να δεις που στο τέλος θα βγει νόμος ..." Όσοι πίνουν σκέτο καφέ, θα κάθονται έξω στους ειδικούς χώρους μαζί με τους καπνιστές για λόγους πρόληψης και προστασίας της υγείας των υπολοίπων".

Οπότε οι φίλοι μου θα πρέπει να προσέχουν με ποιόν κάνουν παρέα. Διότι εκτός του ότι βρίζω, πίνω, φτύνω, δέρνω, πυροβολώ, και μαχαιρώνω.....πίνω τον καφέ μου σκέτο και καπνίζω.!

8 σχόλια:

kakos04 είπε...

Μαζί σου στον σκέτο καφέ , καθαρές γεύσεις :)

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Αγαπητέ φίλε χαίρομαι που πίνουμε σκέτο το καφεδάκι μας.!
Οι επιλογές που κάνουμε τις περισσότερες φορές δείχνουν πολύ έντονα τα βασικά στοιχεία της προσωπικότητάς μας. Η επιλογή του καφέ σκέτου, είναι χαρακτηριστικό δείγμα ανθρώπου της παλιάς σχολής.Είμαστε άνθρωποι που δεν εντυπωσιαζόμαστε εύκολα και δεν εκτιμάμε ιδιαίτερα τις μεγάλες υποσχέσεις, καθώς ο ρεαλισμός είναι από τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία της προσωπικότητάς μας.
Ώρες ώρες η κυκλοθυμία μας ξεπερνά τα όρια και οι έντονες εκρήξεις μας ίσως μας κάνουν ανυπόφορους.
Είμαστε όμως πιστοί φίλοι και σύντροφοι....όλοι όσοι πίνουμε σκέτο τον καφέ μας.

Ανώνυμος είπε...

αλλο και τουτο παλι,τι σκατα αχολουνται με τον καφε που το πανε δηλαδη?
δεν μπορει καποια ψυχωση κρυβεται πισω απο αυτο συχνο φαινομαινο των νεοταξιτικων παπαριων.

Μμ. είπε...


Όταν ο ήλιος ανατέλλει στις ένδεκα π.μ.
και δύει στις τρείς μ.μ.
και λάβης, εν ταυτώ, μεγάλη δόσι από Βιβλικούς κατσικογάμηδες
αυτή την καφετιά πλάκα σού κάνει πάντα
στα εγκεφαλικά προτεσταντικά κλίματα.

Ανώνυμος είπε...


ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...
ΠΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ : και τον καφέ μου τον πίνω ζαχαρωμένο σαν γλυκό του κουταλιού χαχαχαχα

Αγαπητή κυρία Σουφλή...σκέτο είπα ότι τον πίνω δηλαδή χωρίς γάλα...όχι πικρό.!! Βάζω πάντα μέσα 3 κουταλιές ζάχαρη. χα χα χα
10 Δεκεμβρίου 2019 - 8:34 μ.μ.
Εννοείται το σχόλιο δεν απευθύνεται σε εμένα ,κι είναι από άλλο άρθρο .Οταν όμως ενοχλεί το μυαλό μου,διαστρέφοντας διαδεδομένα λεκτικά σχήματα αποδίδοντας τους νέες ερμηνείες νιώθω την υποχρέωση να επέμβω. Γεννάται θέμα αξιοπιστίας για σένα και αυτοεκτίμησης ,ως καθημερινού επισκέπτη, για μένα.
Τελειώνοντας όπως δεν έχει νόημα το «ολίγο έγκυος» έτσι ερμηνεύεται και το «σκέτος με ολίγη ή πολλή»
Εχουν δίκιο οι Αυστριακοί: Οποιος πίνει σκέτο καφέ με ζάχαρη είναι ψυχοπαθής...
Μάλλον στο προφίλ του σκέτου πίνοντος καφέ πρέπει να προσθέσεις και την έννοια του ψυχανασμού!!
Καλημέρα...

.......

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

" Εννοείται το σχόλιο δεν απευθύνεται σε εμένα ,κι είναι από άλλο άρθρο .Οταν όμως ενοχλεί το μυαλό μου,διαστρέφοντας διαδεδομένα λεκτικά σχήματα αποδίδοντας τους νέες ερμηνείες νιώθω την υποχρέωση να επέμβω. Γεννάται θέμα αξιοπιστίας για σένα και αυτοεκτίμησης ,ως καθημερινού επισκέπτη, για μένα."

Όπως βλέπεις δημοσίευσα το σχόλιο σου....διότι θα ήθελα να σου απαντήσω. Καταρχάς ΔΕΝ με ενδιαφέρει τι λένε οι Αυστριακοί, τους έχω γραμμένους στα παλαιότερα των υποδημάτων μου , την ανάρτηση την έκανα για να γελάσουμε.!! Και όχι για να δείξουμε η να παίξουμε με λεκτικά σχήματα η να αποδώσουμε νέες ερμηνείες. Αν το μυαλό σου ενοχλείται...μάλλον κάτι άλλο το ενόχλησε...και όχι η ανάρτηση η τα σχόλια μου.! Όσο για την αξιοπιστία μου, άσε εμένα να "ανησυχώ"....αυτοί που με γνωρίζουν ξέρουν και την αξιοπιστία μου. Είναι λογικό άτομα που με ξέρουν μέσα απο ένα ιστολόγιο η απο τα διάφορα σχόλια μου...να μην με ξέρουν. Για να μπορέσει κανείς να με κρίνει εμένα η την αξιοπιστία μου, η την αυτοεκτίμηση μου...θα πρέπει να γνωρίζουν το παρόν , και το παρελθόν μου.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΕΝΑΝ...ΑΓΝΩΣΤΟ.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος 12 Δεκεμβρίου 2019 - 10:09 π.μ.

Κατά γενική ομολογία όταν παραγγείλουμε σκέτο καφέ θα έρθει χωρίς ζάχαρη ,ο σερβιτόρος μετά ρωτάει γάλα ?,όπου μπορεί να μπει .

Ο οικοδεσπότης ήθελε να διακωμωδήσει την κατάσταση με τους καφέδες.

Όμως για τον αναγνώστη με παρατήρηση θα δει και μερικά άλλα....
Όσο για τις κριτικές και τις κρίσεις εύκολα τις μοιράζουμε χωρίς σκέψη.
Δύσκολα αναγνωρίζουμε και αποδεχόμαστε τα λάθη μας ,η συγνώμη δεν βγαίνει από το στόμα εύκολα.

Δεν έχει να κάνει λοιπόν με το αν γνωρίζουμε καλά ή όχι κάποιον ,αλλά με το πόσο καλλιεργούμε την ψυχή μας και βελτιώνουμε τις αδυναμίες μας .




Ανώνυμος είπε...

ας γελάσουμε λίγο


https://www.youtube.com/watch?v=CgBd0VIlhrA