Βραζιλία, Σαουδική Αραβία, Πορτογαλία, Τσεχία,Ουγγαρία, Ολλανδία όλοι είναι Νατοικά μέλη. Αυτοί μέχρι ώρας είναι οι χρήστες του KC-390 της Embraer. Οπότε συγκρίθηκε το C-130 J της LM με αυτό, το αμερικάνικο έχασε πανηγυρικά.
Παρ' όλα αυτά η ελληνική κυβέρνηση (ο θεός να την πει έτσι) κυβέρνηση προωθεί απευθείας ανάθεση του κατώτερου αμερικάνικου.Μέχρι και οι πιο δύσπιστοι καταλαβαίνουν τι παίζει. Εδώ οι καλές μίζες.
Είναι λάθος η εμμονή στο C-130 το οποίο είναι μια παρωχημένη σχεδίαση. Το C-390 είναι ανώτερο και ικανότερο του C-130J. Αυτά εδώ το μεταγωγικό δεν έχει γίνει γνωστό στον Δένδια και στον Μητσοτάκη;;
Γιατί η μια αεροπορία μετά την άλλη, ακόμα και νατοϊκές, βγάζουν πρώτο στον διαγωνισμό το KC-390, όταν συγκρίνεται με το C-130J της LM; Ποιος ο λόγος μιας ακόμα απευθείας ανάθεσης; Πωπω και KC/C-390, παίξτε το πουλάκι σας εδώ με τον εθνικό προμηθευτή καραγκιόζηδες. Όσο πάει γίνονται και χειρότερα τα πράγματα στην μπανανία.The Brazilian (🇧🇷) company @embraer and the Saudi company SAMI have presented a deal for the Royal Saudi Air Force (🇸🇦) to procure the KC/C-390 as a replacement for the current 33x C-130H.
— SA Defensa (@SA_Defensa) November 29, 2023
The offer includes the possible creation of a KC/C-390 production facility in the country. pic.twitter.com/VwyKfnWpUy
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου