Τι είναι;; Είναι μια μόνιμη κατάρα σε περίπτωση που το ΠΝ τις παραλάβει. Με ανελαστικά κόστη 26.8 $mil εκάστη ετησίως, ενώ το πιο βαριά οπλισμένο πλοίο της ανατολικής Μεσογείου, η FDI HN, έχει μόλις 20 €mil ετήσια κόστη συντήρησης, τότε καταλαβαίνουμε πως θα είναι ένας φόρος αίματος προς την LM.
Να τονιστεί επίσης ότι έχει απορριφθεί από Ισραήλ πριν μια δεκαετία, από την Ταϊβάν, απ' το λιμενικό της Αμερικής και για την ώρα κυνηγάνε ναρκεμπορους στην Καραϊβική. Επίσης, έχει κατηγοριοποιηθεί με LVL 1 προστασία, δηλαδή εάν χτυπηθεί δεν δύναται να συνεχίσει να μάχεται.
“One of the nine Freedom-class Littoral Combat Ships was involved in joint exercises with the Dominican Republic Navy…those exercises as I understand it…were successful…they interdicted drugs smugglers.” ΕΔΩ.
Τα κόστη σύμφωνα με τον Αμερικανό Government Accountability Office. Όποιος τις φέρει είναι για μπουζου.
1 σχόλιο:
Δεν θυμάμαι αν σας έστειλα ένα άρθρο ενός απόστρατου στο Ντιφλενς Πόιντ προ 10ημέρου, αλλά είχε τίτλο "Η απόκτιση ΕλΣιΕς είναι λόγος για σύσταση ειδικού δικαστηρίου"
Επίσης διάβαζα προχρές για τα 2 Σε-130, είναι σε κάποιο νεκροταφείο και περιμένουν να γίνουν σκραπ που θα τους έριεο πιό ακριβά.Επίσης για να τα φτιάξουμε να περάνε, πιό φτηνά έςρχεται να στείλουμε 10 "ευπαθείς" μπίζνες κλας με το Κονκόρντ να το τεμαχίσουν και να βγάλουν φορτωτική με τον ΕλονΜάσκ να τα στείλουμε στην Ανδρομέδα
Ξενοδοχωφ
Δημοσίευση σχολίου