ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024

MΙΑ ΔΥΟ ΠΕΤΡΕΣ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟ "ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥ ΟΝΕΙΡΟ".

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

MΙΑ ΔΥΟ ΠΕΤΡΕΣ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟ "ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥ ΟΝΕΙΡΟ".

Φύλαξα όλες τις πέτρες που θα έριχνα πίσω μου κάθε φορά που έκανα ένα βήμα μπροστά και κανένα πίσω.

Με αυτή την σοφία, σαν το μοναδικό μου κεφάλαιο και με κάνα δυο που μου λείπουν ακόμα, λέω τώρα να φτιάξω ένα τζάκι σαν κι αυτό. Για να με ζεσταίνει τα επόμενα χρόνια που θα έρθουν, αφού θα έχω πάλι την πολυτέλεια να ξαναπιάσω τα πινέλα μου για να ζωγραφίσω, αντί με τις λέξεις, τις επόμενες στιγμές που αξίζουν, και να ακούω δίπλα του την μουσική μου.

Θα ανάβω το τζάκι...θα  βάζω την γάστρα με κρέας, δαμάσκηνα και πατάτες να σιγοψήνονται... ενώ παράλληλα θα κάθομαι δίπλα στην ζεστασιά και θα μελετώ Ομήρου Ιλιάς... προβλέποντας το μέλλον.Την καλησπέρα μου.

Υ.Γ Η κεντρική πέτρα πάνω από το τζάκι, είναι ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΗΛΙΟΣ που υπάρχει στο ΚΕΝΤΡΟ του δικού μας σύμπαντος. Αυτός που κινεί όλες τις ενεργειακές ροές προς όλα τα "παιδιά" του.

5 σχόλια:

ΑΡΡ είπε...



Ακολουθούντες το ουράνιον ρεύμα των αθανάτων που καίει αποθεωτικά την σάρκα και σμιλεύει το άκτιστο πνεύμα.
Ψηλά εις την ακρόπολι του χρέους και τον Όλυμπον του ανθρωπίνου καθήκοντος.

Έρρωσθε και ελληνοφρονείτε, συνέλληνες.

Ανώνυμος είπε...

Ἐις Ζωγράφον (Μουσική του Πέτρου Ταμπούρη)

https://www.youtube.com/watch?v=rIN2nwVtcH8

Απλός ανώνυμος σχολιαστής

Αράπης είπε...

.....Η κεντρική πέτρα πάνω από το τζάκι, είναι ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΗΛΙΟΣ που υπάρχει στο ΚΕΝΤΡΟ του δικού μας σύμπαντος. Αυτός που κινεί όλες τις ενεργειακές ροές προς όλα τα "παιδιά" του.....
Ή το ηλιακό πλέγμα στο κέντρο ως τμήμα του συμβόλου Cho ku Rei ♥ στο ρέικι(ένα από τα επτά τσακρα). Σύμβολο για προστασία και δύναμη. Το τσαγκρα κορώνα φεύγει στο αέναο προς τα ουράνια και το τσακρα ρίζα.
Επειδή όλα είναι σχετικά, στους αρχαίους πολιτισμούς υπήρχαν αρκετά κοινά σύμβολα. Ο τρόπος στην εξήγησή τους διέφερε (οπτική γωνία ή σφαιρικότητα).
Στον τωρινό πολιτισμό το κέντρο είναι ο 2ος εγκέφαλος (στομάχι με έντερο). Όλα είναι ενέργεια. Είτε κβαντική, είτε ηλεκτρομαγνητική που καταλήγουν στο ΦΩΣ(Βούδας, Χριστὸς κ.α.) μέσω της αγάπης (Χριστὸς).
Η Παναγία να μας σκεπάζει και η Αγία Τριάς να μας φωτίζει. Πνεύμα και ΦΩΣ.
Πάντων ημών εστί το ελληνίζειν.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

@ Aράπη

Όλες οι μονοθεϊστικές θρησκείες πάνω στον πλανήτη, χριστιανισμός, ισλάμ, ιουδαϊσμός, κ.λ.π και όλες μαζί οι θρησκείες έχουν σαν βάση τους στηρίζονται την αντίληψη των Ελλήνων περί "Θείου".

Όσο όμως κανείς εισχωρεί στα ενδότερα ανακαλύπτει ότι τουλάχιστον στα τελευταία προστάδια δημιουργίας ή παρουσίασης στο «κοινό» των τριών θρησκειών βρίσκει παντού τον Οσιρισμό και την λατρεία του Ήλιου.

Ακόμα και στην Ελληνική θρησκεία βρίσκεται κουκουλωμένη η λατρεία του Ήλιου. Ο ίδιος ο Πλάτων διαμαρτύρεται κατά κάποιο τρόπο για αυτό το κουκούλωμα και μέσα στο Κρατύλο του βάζει νοερά τον Σωκράτη να ετυμολογήσει τον Ήλιο...Ανίκητος Ήλιος...ο επιμένων Ελληνικά=Νικά....

Η υπηρέτηση του ανθρώπινου Πολιτισμού επαίρεται υπεράνω ποταπών αναμείξεων με θρησκείες και κομματικά αλισβερίσια και αν οι ανθρώπινες κοινωνίες δεν εννοήσουν το πνεύμα της Πλατωνικής "Πολιτείας" παραμένοντας έρμαια αγνοίας, διαρκώς θα αναπαράγουν δια της οδού των εκλογών και των θρησκειών την τυραννία τους!

Αράπης είπε...

ΛΥΚΑΣΤΡΕ
...Η υπηρέτηση του ανθρώπινου Πολιτισμού επαίρεται υπεράνω ............ κοινωνίες δεν εννοήσουν το πνεύμα της Πλατωνικής "Πολιτείας" παραμένοντας έρμαια αγνοίας, διαρκώς θα αναπαράγουν δια της οδού των εκλογών και των θρησκειών την τυραννία τους!
Επιμένω ότι είναι θέμα ηλετρομαγνητικής ενέργειας και κβαντα. Ερώτημα:Για ποίο λόγο δεν έχουμε εγκαθιδρύσει την Πλατωνική "Πολιτεία" μετά από τόσους αιώνες? Ο ελληνικός πληθυσμός είναι μόνο 10εκ.(προσεγγιστικά) και δεν είναι δύσκολο να εφαρμοσθεί. Τα αναγνώσματα μου σχετικά με το ερώτημα είναι: https://www.kathimerini.gr/k/gastronomos/1056770/dekemvris-ta-genethlia-toy-ilioy/
https://www.impantokratoros.gr/mithrougenna-xristougenna.el.aspx https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh38yN3qPTWZ9KnBtT0E15tV6agELqolad-qdhyphenhyphenA-4MixZ8hdNJQAr-VSBLXETFJiyLv0meKNe9wFk8apGsJEmJDPyr6cZKZ3PC4_nna4A7C4nQ1XUNM5HOgWKBH7UFJb0ublseb4QfesogxAeSFgaXNnOWZItvv6vWnFO_eeFLixBMT-BmE6xuEQWvXaa4/s1010/%CE%A9%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%9F.png "Το ύψιστον αγαθόν είναι η ελευθερία". Ελεύθερος να κάνω ό,τι θέλω και να λέω ό,τι θέλω, αρκεί να μην στερώ την ελευθερία των άλλων, να επενδύω το χρόνο μου όπου θέλω και να μην εκβιάζομαι με κανέναν απολύτως τρόπο, να μπορώ να μετακινούμαι όπου θέλω όποτε θέλω, και να μαθαίνω ό,τι θέλω, να πιστεύω ό,τι θέλω και να εκφράζω την πίστη μου όπως θέλω, να είμαι ελεύθερος να καταθέτω την άποψή μου και να είναι σεβαστή από όλους, το ίδιο σεβαστή με την άποψη όποιου άλλου, όποιος κι αν είναι αυτός, ελεύθερα να δημιουργώ, να επιλέγω, να μη δίνω αναφορά σε κανέναν αν δεν το επιθυμώ, να εφαρμόζω τον ολόδικό μου τρόπο ζωής, να αλλάζω τελείως τον εαυτό μου όποτε θέλω, να είμαι ελεύθερος σε όλα αυτά αρκεί να μην βλάπτω συνειδητά κανέναν. O Χριστός ήταν επαναστάτης και κήρυκας της επανάστασης! Αναθρέψτε τα παιδιά σας με τέτοιο τρόπο, ώστε αυτά να επαναστατούν ενάντια στην κακία, και τότε θα έχετε καταφέρει να τους δώσετε σωστή αγωγή…