ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2020

Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΕΠΡΑΞΕ.!!


ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Κάθε μέρα στην δουλειά μου μιλάω με πολύ κόσμο (ναι δεν είμαι αραχτός και καφενόβιος όπως πιστεύουν μερικοί) , δεν έχω ακούσει ούτε έναν, μα ούτε έναν να πει ότι ντρέπεται που ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ η Ν.Δουλοκρατία.!!Αν ντρεπόντουσαν και όλοι αυτοί που ψήφιζαν ΠΑ.ΣΟ.Κ. και Ν.Δ. για 40 χρόνια, για το προσωπικό τους όφελος… αν ντρεπόντουσαν όλοι αυτοί που ψήφισαν στην τελευταία 10ετία μνημονιακά κόμματα, τότε ίσως να είχαμε κάποια ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο. Ακόμα και τώρα, με όλα όσα έχει κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ-Ν.Δ και όλοι οι υπόλοιποι, δεν έχω ακούσει ούτε έναν γνωστό μου ψηφοφόρο τους, να μου πει ψήφιζα ΣΥΡΙΖΑ-Ν.Δ  και ντρέπομαι τα παιδιά μου!!!!!!

Ούτε βεβαίως αυτοί που έχουν σκοπό να ξανά  ψηφίζουν Μητσοτάκη στης ερχόμενες εκλογές, ντρέπονται προκαταβολικά για αυτή τους την τάση αυξανόμενης καταστροφής! Από εκεί και πέρα μπορεί κάποιοι να θέλουν να ντύσουν την γύμνια της οικτρής μας πραγματικότητας, με διάφορα κοσμητικά επίθετα, όπως πεσιμισμός, καταστροφολογία, κατάθλιψη κ.λ.π. πούτσες μπλε! Είτε ντυμένη, είτε γυμνή ο καθένας από εμάς θα αντικρίσει την αλήθεια του, όπου θα επιπέσει και επί της κεφαλής του… αναλόγως της προσωπικής πορείας του καθενός έχουμε να λαμβάνουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: