ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 28 Απριλίου 2021

Καλοκαιράκι , βραδινό μπανάκι χωρίς μαγιό.!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Γιατί να πάω για καφέ σε καφετέρια, όταν μπορώ να συνεχίσω να τον πίνω στην παραλία;;
Γιατί να μην ξαναπαραγγείλω σουβλάκια να μου τα φέρουν πάλι εκεί;; Πιο φτηνά θα μου 'ρχονται από ότι στο μαγαζί. Άσε που δεν θα έχω στο κεφάλι μου τον κάθε υστερικό που έτσι και βήξω θα με κοιτά σαν λεπρό, η να βρεθεί να μου κάνει καμμία ηλίθια παρατήρηση και να τον στείλω μετά ταξίδι ευχόμενος να συνδυαστεί με πολύ σεξ.

Ή να δω κανένα νούμερο να τρώει με την μάσκα στην μύτη να αρχίζω τότε την πλάκα μέχρι παρεξηγήσεως. Δεν είμαστε για τέτοιες κακοτοπιές .Ου μπλέξεις λέει η 11η εντολή .Άστους να πλακωθούν με άλλους παλαβούς.

 

Γιατί να άγχομαι αν θα πάω στις 11* στο σπίτι;; Σάμπως και πριν την πανδημία πόσες φορές γύριζα αργότερα τις καθημερινές αλλά και τα Σάββατα που δεν έβγαινα λόγω της πολυκοσμίας;;
Και αν έχω μπουχτίσει στην ζωή μου ξενύχτια και μεθύσια ...

Τι θέλουμε λοιπόν;;

Μπόλικο αουτάν, καρεκλίτσες παραλίας μέσα στο αυτοκίνητο, ραδιοφωνάκι , μαγιώ, πετσέτα και καλή παρέα . Ένα Jack Daniels καβάτζα στο αμάξι δεν βλάπτει. Ποτέ δεν ξέρεις...
😂🤣😂🤣😂 

Η εξυπνάδα είναι να παίζεις με τους δικούς τους όρους, απλά μόνο αντιστρέφοντας τους προς το συμφέρον σου και να περιμένεις πότε θα τσουρουφλιστούν στο δικό τους παιχνίδι και στην ίδια την βλακεία τους.

* Από τις 3 Μαΐου και για μία εβδομάδα, το πέρας κυκλοφορίας καθορίζεται στις 11 το βράδυ. Τα καταστήματα εστίασης και τα καφέ θα κλείνουν το αργότερο στις 10.45 μ.μ. «Σε κάθε περίπτωση, όλοι θα πρέπει να βρισκόμαστε στα σπίτια μας στις 11», τόνισε ο κ. Χαρδαλιάς. Άντε να έχεις πάει σε ταβέρνα και να πέσεις σε κίνηση και να μην προλάβεις να είσαι 11 στο σπίτι. Οι πατάτες θα σου κοστίσουν όσο ο αστακός. Χαχαχχα Νομίζατε ότι θα σας αμολήσουν έτσι εύκολα εμβολισμένοι και ανεμβολίαστοι.

 

Καλοκαράκι..βραδινό μπανάκι...μες στο νεράκι χωρίς μαγιό.!!! 😂🤣😂🤣😂

Δεν υπάρχουν σχόλια: