ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Παρασκευή 2 Απριλίου 2021

Αρχίζει και γυαλίζει το μάτι μου....

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Έκανα το εμβόλιο, το καλό το ρώσικο....το σΠούτιν πως το λένε .

-Μετά από 2 ώρες παρουσιάστηκαν οι κάτωθι παρενέργειες.
-Η ευφυία μου κυμάνθηκε σε υψηλά για την εποχή επίπεδα.
- Απότομη αύξηση της libido με γυαλάδα στο δεξί μάτι (αν κάνω και την δεύτερη δόση μου είπαν θα γυαλίσει και το άλλο).


-Απότομη αλλαγή του μεταβολισμού και της καύσης των τροφών Έφαγα δύο γυρόπιτα και τα έκαψα σε 4 ώρες .
- Σε μια φίλη μου που το κάναμε μαζί πέραν των παραπάνω εξαφανίστηκε η κυτταρίτιδα …

Όμορφες και "γυαλιστερές" ....καλημέρες.

2 σχόλια:

Μμ. είπε...



Μόνο μην κάνωμεν το Αγγλικό και να γυρεύομεν μετά μαρκούτσι Τούρκου
να ξυσθώμεν. Χα, χα!
Αν και οι κνησμοανοικτόκωλοι δημαδερφάρες εκεί ψηλά των ανοικτών γενικώς
ροών και συνόρων δεν φαίνεται πρόβλημα κάποιο έχειν.
Απ' εναντίας. Θ' αποκτήσωσι έτσι καινούριους Κίνκ φίλους.

Ανώνυμος είπε...

και εγω εκανα το ρωσσικο και ο μισος εγινα αρκουδα