Ιδέα :
Κάθετοι οδικοί και σιδηροδρομικοί άξονες που θα ξεκινούν από Αλεξανδρούπολη και διαμέσου Βουλγαρίας, Ρουμανίας, Ουκρανίας, Λευκορωσίας, Λιθουανίας, Λετονίας, Εστονία, υπογειοποίηση δρόμου και κατάληξη στη Φιλανδία...μια νέα "μεγάλη ιδέα" υποδομών, εμπορίου και βέβαια γεωπολιτικής.
Η Ευρώπη πρέπει να ενώσει τις βορειοανατολικές με τις νοτιοανατολικές ακτές της...και οι ΗΠΑ θα συνέβαλαν καθοριστικά σε ένα τέτοιο πρότζεκτ, γίνονται άλλωστε σχετικές συζητήσεις...να ξαναδούμε την θέση της χώρας μας στον παγκόσμιο χάρτη, όχι στη μιζέρια του Αθηνοκεντρικού τέρατος.
Εκτός των άλλων, θα ήταν και φανταστικό road trip αλλά και ταξίδι με τρένο...μια διαδρομή με παγκόσμιο ενδιαφέρον, βόρειοανατολικές-νοτιοανατολικές ευρωπαϊκές ακτές.Επίσης η σιδηροδρομική/οδική σύνδεση Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη καθίσταται επιτακτική...Ελλάδα-Βουλγαρία μπορούν να συνδέσουν το Αιγαίο με τον Εύξεινο Πόντο με πολλαπλά οφέλη και για τους δύο αλλά και για το διεθνές εμπόριο και ασφάλεια..Το κέντρο της χώρας είναι η Θράκη όχι το Κολωνάκι..
Βεβαίως θα έχει...και πρέπει με κάθετους οδικούς άξονες να συνδεθεί η Θράκη μας με την βορειοανατολική Ευρώπη, μέχρι Εσθονία...εννώνουμε τις νότιοανατολικές με τις βορειοανατολικές ακτές της Ευρώπης...τεράστια αγορά και εμπορικές σχέσεις και όχι μόνο. Δεν ξέρουμε αν και για πόσο ακόμα θα παραμένει το καθεστώς των Στενών ως έχει...ο σχεδιασμός δημιουργίας νέου καναλιού μπορεί να ανατρέψει τα δεδομένα εκεί και να προκαλέσει τεράστια αναστάτωση...το καράβι μπορεί να ξεφορτώσει Αλεξανδρούπολη και μετά σιδηροδρομικώς μέχρι πάνω.
Πιστεύω πως αν παρέχουμε εναλλακτικές οδούς στο διεθνές εμπόριο τότε αυτομάτως μειώνεται η σημασία των στενών του Βοσπόρου είτε κάνει είτε όχι το κανάλι ο ερντογάν...πρέπει να σκεφτόμαστε την μεγάλη εικόνα και πως εμείς μπορούμε να "κουμπώσουμε" και να ωφεληθούμε.
Ο Ευξεινος πόντος τα επόμενα χρόνια θα είναι ασταθής λόγω ουκρανικού...ας φτιάξουμε την Διώρυγα Θράκης.
3 σχόλια:
Κάπου είχε πάρει τ'αυτί μου- ή το μάτι μου- την εποχή της συμφωνίας των Πρεσπών , ότι θα ενωθεί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με τν Κ.Ευρώπη μέσω Αξιού και Δούναβη,αλλά δεν ξέρω αν ξεκίνησε το έργο, οπότε δεν χρειάζονται όλα αυτά τα χερσαία δίκτυα δρόμων/τραίνων.*
*το ακόλουθο άρθρο μιλάει για κινεζική επένδυση, οπότε καταλαβαίνω τα άκυρο που θα φάει από τους οικολόγους
https://www.stereanews.gr/2017/07/%CF%85%CE%B4%CE%AC%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%BF-%CE%B4%CE%AF%CE%B1%CF%85%CE%BB%CE%BF-%CE%B4%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B1%CE%B2%CE%B7-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CF%8D-%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF/
Επίσης δεν ξέρω αν είναι εύκολη η σύνδεση με Δούναβη μέσω 'Εβρου ποταμού, αλλά εκεί έχει φράγματα και επικείμενες ΕΟΖ, οπότε πάλι δύσκολο μου φαίνεται
Από την άλλη,λύσε μου μια απορία,εκτός των πολεμικών πλοίων τι περνάει από τα Δαρδανέλια με σημαίνουσα βαρύτητα και έχουν τόση σημασία;;
Διάβασε εδώ τι λέγαμε τότε για την Τεχνητή σύζευξη Αξιού-Μοράβας-Δούναβη.
http://zeys-elaynon.blogspot.com/2019/02/chinese-investors-warm-to-balkan.html
Η Ελλάδα είναι το ΚΕΝΤΡΟ του Κόσμου. Νομίζεις θα αφήσουν μια Ελλάδα να ελέγχει μόνη τον χώρο της όταν είναι η πιο σημαντική χώρα στον πλανήτη;; Αν η Ελλάδα επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα στα 12 ν.μ όπως είναι το σωστό σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο...τότε το Αιγαίο θα γινόταν μια ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΙΜΝΗ και η Ελλάδα θα έλεγχε το σημαντικότερο διεθνή κόμβο στον πλανήτη. Αυτό και μόνο (υπάρχουν και άλλα) την τοποθετεί σε πρωταγωνιστικό ρόλο στο διεθνές σύστημα..και θα μπορούσε να διαπραγματευθεί ένα σωρό πράγματα.. Απο την διαχείριση του χρέους μέχρι τον ρόλο της στα διεθνή δρώμενα.
τ=Το παίγνιο που παίζεται ..παίζεται σε μια ενιαία σκακιέρα. Και η Ευρασιατική σκακιέρα είναι ενιαία....δηλαδή ότι συμβαίνει εδώ επηρεάζει τα γεγονότα στον Αρκτικό, στην Κίνα και το ανάποδο...ελέγχουμε τα δύο σημαντικά Στενά του πλανήτη...από το Σουέζ (από την Κρήτη) και τα Δαρδανέλια .Ρίξε μια ματιά σε έναν χάρτη και θα δεις ότι όλο αυτό το σύστημα έχει ένα ΚΕΝΤΡΟ που είναι η Μεσόγειος και το κέντρο του κέντρου είναι η Αν.Μεσόγειος....και το κέντρο του κέντρου του κέντρου είναι το Αιγαίο και μάλιστα ένα συγκεκριμένο σημείο.
Οπότε καταλαβαίνεις αν γίνει και η σύζευξη μεταξύ Αξιού-Μοράβας-Δούναβη και η Διώρυγα της Θράκης καταλαβαίνεις την αξία γεωπολιτικά της Ελλάδας.!!! Βέβαια οι πάγοι λιώνουνε και αν αυτό συνεχιστεί , ο Αρκτικός ωκεανός τοποθετηθεί στο παγκόσμιο θαλάσσιο δίκτυο επικοινωνιών με ασφάλεια καθ΄όλη την διάρκεια του έτους , που αυτό θα συμβεί στα επόμενα χρόνια , τότε δημιουργείται ένα είδος διαδρόμου ταχείας κυκλοφορίας γύρω από την Ευρασία και μέσα από την Παγκόσμια Νήσο το σύστημα δηλαδή Ευρασίας Αφρικής (όπου εμείς είμαστε το ΚΕΝΤΡΟ) ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΎΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ.!! Δηλαδή εμάς σαν αξία γεωπολιτική και όχι μόνο.
Οπότε το σχέδιο του Ερντογάν να φτιάξει καινούργια Διώρυγα έχει να κάνει με όλο αυτό το σύστημα και από πίσω του βρίσκονται οι Κινέζοι. Τα Δαρδανέλια χάνουν την αξία τους από την στιγμή που έχει ανοίξει το Βόρειο Πέρασμα. Κινέζοι και Γερμανοί βρίσκονται πίσω απο το σχέδιο ενώσεως Αξιού-Μοράβας-Δούναβη όποτε καταλαβαίνεις αν γίνει αυτό ξεχάστε ελεύθερη Ελλάδα. Γιατί μετά δεν θα είναι μόνο ο έλεγχος Σουέζ και Βοσπόρου που θα έχει η Ελλάδα στα χέρια της αλλά ο ΕΛΕΓΧΟς ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. Για αυτό η πρεμούρα για την Συμφωνία των Πρεσπών ,,,με τα Σκόπια να ενταχθούν στο ΝΑΤΟ γιατί θέλουν να αδρανοποιήσουν την Ελλάδα γιατί ότι όποιος θα ελέγχει την Β.Ελλάδα , την Μακεδονία θα έχει στα χέρια του αυτόν τον πλωτό διάδρομο απο όπου θα περνάει το ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ εμπόριο αλλά και ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΠΛΟΙΑ και εκτός του ότι θα γλυτώνουν δις κάθε μέρα .
Οπότε καταλαβαίνεις την ΑΞΙΑ μας.!!Και γιατί οι Γερμανοί , Τούρκοι και Κινέζοι θα δώσουν τα ρέστα τους για την Μακεδονία. Εδώ όμως βρίσκομαι εγώ.!!!
Να σου δώσω ένα παράδειγμα...η Ελλάδα είναι η ΚΑΡΔΙΑ του πλανήτη και για να δουλέψει αυτή η Καρδία έχει 3 αρτηρίες....
ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ ΕΔΩ " ΕΛΛΑΣ Η ΙΕΡΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ (εδώ θα παιχθεί το μέλλον όλων). "
http://zeys-elaynon.blogspot.com/2020/11/blog-post_98.html
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΔΩ." Όποιος ενώσει Αρκτική με Μεσόγειο γίνεται ο Κυρίαρχος του Πλανήτη. Διαμορφώνεται ένας νέος πλανήτης, μέσα στον πλανήτη. "
http://zeys-elaynon.blogspot.com/2020/11/blog-post_96.html
Δημοσίευση σχολίου