ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο...ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΚΛΕΨΙΑ ΚΑΙ Η ΡΕΜΟΥΛΑ.

Λύκαστρος :

Όσο να πεις ένα δίκιο το έχει ο Γεωργιάδης όταν λέει πως δεν υπάρχει σε άλλη χώρα θεσμικό πλαίσιο προστασίας της πρώτης κατοικίας..Μόνο να μας πει όμως ο κύριος υπουργός σε ποια άλλη χώρα οι τράπεζες αφού έχουν φουσκώσει την οφειλή με πανοτόκια κατάσχουν και την δεύτερη και την τρίτη κατοικία και το σπίτι του παππού κληρονομιά στο χωριό και σου κάνει και αγωγή καταδολίευσης γιατί έκανες το λάθος πριν 4 χρόνια να γράψεις στην κόρη σου προίκα ένα σπίτι ημιυπόγειο στην κυψέλη που δεν το νοικιάζουν ούτε οι πακιστανοί για να στο πάρει και αυτό..Να μας πει ο κύριος υπουργός σε ποια άλλη χώρα τράπεζες δίνανε στους κολλητούς και κομματάρχες με μηδενικά εισοδήματα δάνεια εκατομμυρίων ευρώ και το μεσημέρι όταν έκλεινε το κατάστημα της τράπεζας ο διευθυντής έπαιρνε και το φακελάκι με τα μαύρα για την δουλειά και τον κόπο που έκανε και σήμερα όχι μόνο δεν είναι φυλακή αλλά εσείς τον προστατεύεται δια νόμου να μην τον αγγίξει ούτε ο Εισαγγελέας..

Και επιτέλους να μας πείτε κύριε υπουργέ ποιοι είναι αυτοί οι στρατηγικοί κακοπληρωτές με τις βίλες στην Εκάλη και στην Κηφισιά που προστατεύονται από τον νόμο όταν εσείς και οι προκάτοχοι σας βάζατε όρια στην αξία των ακινήτων..Ποιοι είναι αυτοί οι στρατηγικοί κακοπληρωτές που δεν θέλουν να πληρώσουν την τράπεζα και θέλουν να χάσουν το σπίτι με την πισίνα που έχουν;;Μήπως είναι από αυτά τα κομματόσκυλα που εσείς διορίζατε κατά χιλιάδες στο δημόσιο και παίρνανε μίζες και δωράκια και σήμερα κατοικούν στα βόρεια προάστια;;  

Να μας πείτε κύριε υπουργέ ποιοι είναι αυτοί οι στρατηγικοί κακοπληρωτές που πήρανε τα θαλλασοδάνεια με τις δικές σας πλάτες και ανοχές σε αγαστή συνεργασία με την τραπεζική συμμορία που σήμερα εκβιάζει απειλεί και τρομοκρατεί τον Ελληνικό λαό..Όταν λοιπόν εσείς και η κυβέρνηση σας αποκαλύψετε όλους αυτούς και τους πάτε φυλακή τότε ναι θα έχετε κάθε δικαίωμα να βγάλετε σε πλειστηριασμό και το σπίτι του αγρότη του εργάτη του άνεργου και του μισθωτού μέχρι τότε εσείς και προκάτοχοι σας ψευτοαριστεροί μόνο ως τα μπουλντόγκ την κυρίας Απαλλαγάκη και της Ενωσης Ελληνικών τραπεζών μπορείτε να χαρακτηριστείτε.. 



3 σχόλια:

ΑΡΡ. είπε...




Ο Μπρεχτ δεν έφα εκείνο το αμίμητο: (αριστερός ών και γόνος Εβραίου αρ τραπεζίτου κάτι ήξερε) ¨Τί είναι μια ληστεία τραπέζης μπροστά εις την ίδρυσί της;¨
Τόσο μαύρο χρήμα κυκλοφορεί εκεί έξω, προϊόν ουκ ολίγων λαθρεμπορικών και εγκληματικών δραστηριοτήτων. Το γαρ τραπεζικόν σύστημα επί τούτω ίδρυται. Δια το εκπλένειν και νομιμοποιείν το ακάθαρτο αυτό χρήμα κατακρατούν δια τούτο και την μη ευκαταφρόνητον προμήθειαν (50-50).
Δια τούτο είναι απαραίτητοι αι τράπεζαι. Οι Εβραίοι φυσικά είναι διδάσκαλοι και πρωτοπόροι του είδους. Όχι όμως ότι και οι άλλοι υστερούσι. Όρα και ¨αγία τράπεζα¨ και αι μοναστικαί πολιτείαι (αγ. Όρος) αλλά και Δελφοί κ.λ.π., θρησκευτικά ιδρύματα τα οποία είχον και μυστικόν συγκεκαλυμμένον τραπεζικόν χαρακτήρα. Ο θεός είχε αρχαιόθεν μιαν ιεράν ευαισθησίαν με το χρήμα. Ίσως εντονοτέραν ή οι άνθρωποι.

Ανώνυμος είπε...

Φιλτατε Αρριωνα λες

Ο θεός είχε αρχαιόθεν μιαν ιεράν ευαισθησίαν με το χρήμα. Ίσως εντονοτέραν ή οι άνθρωποι.

ο θεος την ειχε η οι αντιπροσωποι του που ειναι αρπαχτρες και λουγκρες ,και απορω με αυτον τον θεο τελοσπαντων μια σφαλιαρα δεν μπορει να ριξει η μηπως και αυτος ειναι τραπεζοπιστωτικο εφευρημα?

ΑΡΡ. είπε...


Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Φιλτατε Αρριωνα λες

Ο θεός είχε αρχαιόθεν μιαν ιεράν ευαισθησίαν με το χρήμα. Ίσως εντονοτέραν ή οι άνθρωποι.

ο θεος την ειχε η οι αντιπροσωποι του που ειναι αρπαχτρες και λουγκρες ,και απορω με αυτον τον θεο τελοσπαντων μια σφαλιαρα δεν μπορει να ριξει η μηπως και αυτος ειναι τραπεζοπιστωτικο εφευρημα?

..........................................................................

Φίλε ανώνυμε

Ο θεός δεν είναι μήτε καλός μήτε κακός όπως οι άνθρωποι. Απόλυτον δε καλό όπως και απόλυτον κακό δεν υπάρχει ούτε εις την γηίνην μήτε εις την ουρανίαν φύσιν. ¨Ουδέν γαρ καλόν αμιγές κακού¨ και αντιστρόφως όπως έλεγαν και οι σοφοί πρόγονοι, δεδομένου ότι και το καλόν αυτό, όπως π.χ. ο πλούτος και το πυρ, χρησιμοποιούμενον δια κακόν σκοπόν ήτοι καταστροφικώς ή αυτοκαταστροφικώς από καλού εις κακόν μεταπίπτει.

Υπάρχει θεού όψις και εις τον πλούτον. Και ει το θείον, και δια του πλούτου αυτού, πολλάκις φαίνεται οικείον και συμβατόν προς την ανθρωπίνην απληστίαν και κακίαν, τούτο ισχύει διότι το θείον αυτό προφανώς κρίνει ματαίαν την μετατόπισιν αυτού του πλούτου, μετατόπισις ήτις δεν εξυπακούει μήτε εγγυάται και την επ’ αγαθώ χρήσιν αυτού από μέρους, του ή και, των νέων κατόχων του. Ότι και ο νέος κάτοχος χείρων δύναται είναι του προηγουμένου.
Άλλωστε και ο πλούτος, ως θεός απρόβλεπτος αλλά και δίκαιος, ουκ ολίγας πληγάς και τιμωρίας επιφέρει τοις υβρισταίς κατόχοις αυτού ως λύων μεν όλα τα άλλα προβλήματα ουχί όμως και όσα ο ίδιος δημιουργεί...