Γράφει ο Λύκαστρος :
Ήταν κάποτε σε έναν απομακρυσμένο πλανήτη ένας Πλανηδάρχης ο οποίος ήθελε μέσω των δύο μεγάλων εταιριών του πλανήτη αυτού , που ήταν και μέρος της παγκόσμιας κυβέρνησης να οδηγήσεις την φυλή των "Γκάμησετακαιαφηκετα" σε έναν ανώτερο πολιτισμό. Αποφάσισαν λοιπόν να καταργήσουν την ελευθερία της σκέψης , διότι έτσι οι "Γκάμησετακαιαφηκετα" θα διέπρατταν ένα έγκλημα...η γνώση θα μοιράζονταν μόνο από συγκεκριμένα μέσα και πηγές. Ουδείς θα είχε το δικαίωμα να σκέφτεται διαφορετικά από τους άλλους. Για αυτούς η γνώση ήταν μια υλική υπόσταση της κοινωνίας τους , και όπως όλα τα υλικά πράγματα έπρεπε να μηχανοποιηθεί, να αυτοματοποιηθεί και να "κονσερβοποιηθεί" ακόμα και το θεκς .
Έτσι όλοι οι "Γκάμησετακαιαφηκετα" θα ήταν το ίδιο και κανείς δεν ξεχώρισε. Θα υπήρχε ομοιομορφία σε όλους και όλα. Δεν θα υπήρχε μεμονωμένη δημιουργική ικανότητα και σκέψη....και όλοι θα έκαναν θεκς με τον ίδιο τρόπο.
Η επιλογή της συντρόφου ήταν πολύ σπουδαία δουλειά, και μόνο οι εξωγήινες με πλαστικά ειδικά εμφυτεύματα μπορούσαν μέσω της τεχνητής γονιμοποίησης να φέρουν τους νέους γόνους των "Γκάμησετακαιαφηκετα". Το θέμα του θεκς που εδώ στην γη θεωρείται απαγορευμένος καρπός για τους "Γκάμησετακαιάφησετα" είχε φτάσει σε ανώτερες σφαίρες. Οι γυναίκες του πλανήτη είχαν υψηλές απαιτήσεις από τους συντρόφους τους, και η ώθηση τους για να αναπαραχθούν ήταν λιγότερη από την δική μας. Στον πλανήτη των "Γκάμησετακαιάφησετα" το Θεκς διαδραματίζει έναν εντελώς άλλον ρόλο από σε εμάς εδώ. Δεν το χρησιμοποιούν σαν μέσο για να περάσουν την ώρα τους, αλλά ούτε και φυσικά ως έκφραση οικειότητας και αγάπης. Ο Κύκλος της αναπαραγωγής των "Γκάμησετακαιάφησετα" είναι απολύτως ελεγχόμενος. Το θεκς γινόταν με συγκεκριμένο τρόπο και εξ αποστάσεως.!! Η φαντασία και η μουσική έπαιζε πολύ μεγάλο ρόλο...
Όμως το θεκς γινόταν μόνο με συγκεκριμένο τρόπο...σε μια μεγάλη τετράγωνη κατασκευή γεμάτη νερό (εμείς την ονομάζουμε πισίνα) οι οι σύντροφοι στέκονται αντικριστά ο ένας στην μια άκρη και ο άλλος στην άλλη άκρη ,και κοιτάει ο ένας τον άλλον στα μάτια. Σε μια εσοχή δίπλα τους υπάρχει μια συσκευή με πέντε κλειδιά-κουμπιά τα οποία πιέζουν από μέσα προς τα έξω με ορισμένο ρυθμό, και συγχρόνως τα κουνούν από δεξιά προς τα αριστερά...σαν ένα φορητό πληκτρολόγιο πιάνου. Ξαφνικά μέσα από το νερό ένα κεντρικό αντικείμενο αρχίζει να υψώνεται , να κινείται και να περιστρέφεται γύρω από τον άξονα του , μια ελαφριά φωτεινή ομίχλη αρχίζει να εμφανίζεται μέχρι να μεταμορφωθεί σε μια σφαίρα φωτιάς.
Η ένταση του φωτός της σφαίρας αυξάνεται και το αρχικό της μπλέ και άσπρο χρώμα αλλάζει σε μια μία φανταστική σύνθεση χρώματος με κύματα που έχουν χρώμα πορτοκαλί, κίτρινο, πράσινο, μπλέ και λευκό.
Στα σημεία όπου αγγίζουν οι λάμψεις του φωτός τους δύο συντρόφους η αναταραχή και η ευχάριστη έξαψη των συντρόφων είναι μοναδική. Δημιουργείται έτσι μια ανώτατη στιγμή στην συλλογική δύναμη της σκέψης τους με την οποία ενώ δεν αγγίζει ο ένας τον άλλο, κάνουν θεκς εξ αποστάσεως....ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ....ΜΕ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ.!!
8 σχόλια:
Μπαρμπαρέλα Τζέην Φόντα, τί μου θυμήσατε τώρα. Η αποθέωσις της Κρονείας μαμακίας!
Γιατί ο Φράντζας ποιόν νομίζεις ότι προσκυνάει;;;
Το μπράτσο της τέτοιας είναι ακριβώς ένα μέτρο, ή το μισό μπόϊ του Τραμπούτιν,
ή ολόκληρο του Μπούτιν. Για πρωτογενή γυναίκα πάντως δεν την κόβω την Τατάρα.
Οι κακιές γλώσσες λένε ότι ο Τραμπούτιν είναι παθιασμένος με την κόρη του και αυτό τρελαίνει την εξωγήϊνη Τατάρα.
Βίος και αλητεία ο Πλανηδάρχης μας λοιπόν.
@ 4 Φεβρουαρίου 2020 - 10:41 μ.μ.
Το ήξερες φίλε αναγνώστη ότι η μητέρα της Τατάρας έχει καταγωγή από την Ράκα της Συρίας που είναι χτισμένη στον Ευφράτη ;;
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A1%CE%AC%CE%BA%CE%BA%CE%B1
Η Αλ Ράκα είναι η αρχαία Καλλίνικος την οποία ισοπέδωσαν οι Τυφώνιοι πολεμηστές του Όμαρ (Ιμπν ελ Χατάμπ) και αφού τέλειωσαν το έργο τους την ονόμασαν Ελ ράκα που σημαίνει "ισοπεδωμένη".
Τώρα για δικιά μας την καμήλα δεν το στοιχηματίζω, για Τυφώνια Χαζάρα ναί. Κάτι ακόμα, η ίδια θεωρεί τον εαυτόν της Αλβανίδα όπως είναι και ο Τράμπ που θέλει όλα να τα ισοπεδώσει. Το αίμα νερό δεν γίνεται βλέπεις καισε ακολουθεί και το κάρμα.
Κουνελάκι λοιπόν και ο Πλανηδάρχης και μάλιστα με φιόγκο. Αυτό ήταν η επιτυχία του μήνα, Λύκαστρε. Βγάλε κι' άλλα παρόμοια να γελάσει λιγάκι το χειλάκι μας, διότι χθές με τα προσωπικά της επισκέπτριάς σου δεν έβγαλα μιά σταγόνα έννοιας και ζαλίστηκα.
Και κάτι άλλο. Το "θέκς" είναι του Θαναθάκη; χα χα.. Εντάξει το έψαξα λίγο αλλά το βρήκα.
Και η μουσική καλή και ιδιαίτερα ταιριαστοί οι στίχοι.
ΕΡΙΩΠΑΣ
ΕΡΙΩΠΑΣ : Αυτό ήταν η επιτυχία του μήνα, Λύκαστρε. Βγάλε κι' άλλα παρόμοια να γελάσει λιγάκι το χειλάκι μας, διότι χθές με τα προσωπικά της επισκέπτριάς σου δεν έβγαλα μιά σταγόνα έννοιας και ζαλίστηκα.
Φίλτατε Ερίωπα θα βγάλουμε πολλά στην φόρα...και όχι μόνο για τον Πλανηδάρχη...ναι το "θεκθ" είναι από την φιγούρα Θαναθάκηθ του Αρκά. Θα σχολιάσω μόλις γυρίσω στον υπολογιστή μου.
ΕΡΙΩΠΑΣ : Η Αλ Ράκα είναι η αρχαία Καλλίνικος την οποία ισοπέδωσαν οι Τυφώνιοι πολεμηστές του Όμαρ (Ιμπν ελ Χατάμπ) και αφού τέλειωσαν το έργο τους την ονόμασαν Ελ ράκα που σημαίνει "ισοπεδωμένη".
Αλ το άρθρο που σημαίνει "Η" ισοπεδωμένη Αλ Ράκα...όπως λέμε είμαι Ράκος.;;; χα χα Είμαι ράκος με την έννοια είμαι πτώμα, είμαι λιώμα, είμαι στα κάτω μου. Αρχαία ελληνική λέξη και αυτή.
ΕΡΙΩΠΑΣ : Κάτι ακόμα, η ίδια θεωρεί τον εαυτόν της Αλβανίδα όπως είναι και ο Τράμπ που θέλει όλα να τα ισοπεδώσει. Το αίμα νερό δεν γίνεται βλέπεις και σε ακολουθεί και το κάρμα.
Aπο την ίδια περιοχή δεν ήταν και το άλλο το κάθαρμα ο Ιλλύριος ο Ουπράδα;; Ο Μέγας Σφαγέας;; Όντως τελικά το αίμα νερό δεν γίνεται....αν δεν είχε την ίδια καταγωγή με αυτόν και κοινές ρίζες αίματος σιγά μην την έπαιρνε.
Δημοσίευση σχολίου