ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021

Αχ.....Κωρονία .!!!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Στο ενδεχόμενο το γνωστό κι αγαπημένο τραγούδι "Ευλαμπία" να απαγορευθεί ως "σεξουαλικά παρενοχλητικό" μέσα στην υστερία λόγω της γνωστής ρήσης του Τσίπρα "Οταν λέμε ΟΧΙ, εννοούμε ΟΧΙ" το διασκεύασα κι το επικαιροποίησα όπως αρμόζει στην εποχή.
Το ότι ο Γιοκαρίνης ενδέχεται να μαδάει τις τρίχες του μετά από αυτό, είναι ένα πρόβλημα που μέχρι στιγμής παραμένει άλυτο.
 
Αχ   Κωρονία

Σε γνώρισα στο ΙΚΑ, στην ουρά μπροστά μου σ’ είχα για τον οδοντογιατρό
Μας έχεις ξετινάξει και έχεις ξεπετάξει Αθήνα μέχρι Ορχομενό
Σου έκλεισα το μάτι, μα εσύ ζητούσες κάτι να φτιάξεις το εμβόλιο
Ξέχασα τ’ όνομα μου, στο ξάφνου γύρισμα σου, που μου ‘δωσες φιλί γλυκό.
 
(All together now…)
 
Αχ Κορωνία, η ασθένεια σου έγινε χρονία
Αχ Κωρονία, και που να ψάξω για να βρω γιατρό
Σε κάποιο μαγειρείο κόλλησα άλλους δύο και είπα πως δεν φταίω εγώ.
Σαν πήγα στα κλαρίνα, νταγκλάδες και τσαλίμια και ήμουν πρώτος στο χορό
Τη πάτησα μαζί σου, σαν βήχας, το φιλί σου, τρελάθηκα και δεν μπορώ
Θα ψάξω να τουμπάρω, μου λείπει το τσιγάρο, αλλά οξυγόνο που θα `βρω;
 
(Έχει μυαλό η Κωρονία)
Αχ Κωρονία, η ασθένειά σου κόλλησε και μένα
Αχ Κωρονία, αντίδοτο να δούμε που θα βρω
Φόρεσα τα καλά μου, το είπα στο μπαμπά μου και πήρα φόρα για να ‘ρθω
Στην ΜΕΘ είμαι απ’ έξω, είμαι και περιμένω, μα μέσα δεν τολμώ να `μπω
Το σκέφτομαι λιγάκι, κουμπώνω το σακάκι και στα επείγοντα χτυπώ
Μ’ ανοίγει η νοσοκόμα , φωνάζει τον ιατρό της και μου πε δεν σε θέλω εδώ.
 
(Πού `σαι Κωρονία;)
Αχ Κωρονία, η ασθένεια σου έγινε χρονία
Αχ Κωρονία, εγώ θα ψάξω να σου βρω γιατρό
(One more time…)
Αχ Κωρονία, η ασθένεια σου κόλλησε και `μένα
(Ξανά…)
Αχ Κωρονία, αντίδοτο να δούμε πού θα βρω

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: