ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2021

ΜΙΑ FANOUROPITA KAI MIA ΟΜΠΡΕΛΑ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

ΜΙΑ FANOUROPITA KAI MIA ΟΜΠΡΕΛΑ

-Έλα Washington DC! Παρακαλώ να με συνδέσετε με τον Πρόεδρο,. Μητσοτάκης πείτε του, from Greece, με ξέρει. Επείγον πείτε του.

-Hold on please...
.................
-Hello;;

-Καλημέρα Mr President, Μητσοτάκης εδώ, από Ελλάδα, Ευτυχώς σας πρόλαβα! Σας πήρα πάλι για εκείνη την φανουρόπιτα που λέγαμε...

-Ποιός είπατε ότι είσαστε και για ποια pie μου τσαμπουνάτε κύριε;;


-Ο πρωθυπουργός της Ελλάδος κύριε πρόεδρε, με είχατε πάρει τις προάλλες, λίγες μέρες πριν τα γεγονότα στο Καπιτωλιο και μου ζητήσατε μια συνταγή...

-Οh Tsipras! Is that you;;

-Ποιός Τσιπρας κύριε πρόεδρε, Μητσοτάκης σας λέω, ο Κυριάκος...

-Κυριάκος;; Δεν θυμάμαι να σας πήρα. Για θυμίστε μου σας παρακαλώ.

-Με είχατε πάρει για μια συνταγή που είχε ζητήσει η first Lady από την σύζυγο μου, για μια φανουρόπιτα. Γιατί είχε χάσει, λέει, το καλό της το ρολόι, αυτό που μέτραγε τις ώρες για να φύγει από το White House. Και εγώ σας είχα παρακαλέσει, αν μπορείτε, να πείτε κάτι σε εκείνον τον Ερντογάν να μην το παρακάνει και πέσουμε και οι δύο μαζί και ποιος ακούει μετά την Μερκελ.. . Και αυτός, ο Ερντογαν, κρυφάκουγε στην γραμμή, θα το θυμάστε τώρα, ε;; Πήρα να σας δώσω την σωστή συνταγή φανουρόπιτας! Και με την ευκαιρία να σας ζητήσω και μια τελευταία χάρη και εγώ, τόσες κάνετε...

-Συνταγή από την σύζυγο σας;; Ω, τι κάνει η αγαπητή μου η Pigeon;; Τα μικρά σας διαβολάκια καλά;; Έμαθα και τα νέα για εκείνον τον Tsalakotos. Ελπίζω τώρα που παντρεύτηκε να ηρεμήσει. Η Σκάρλετ εννοώ.

-Ποια Περιστέρα, ποια Pigeon κύριε πρόεδρε;; Μαρεβα λέγεται η σύζυγος μου. Θα την είδατε πριν δύο μήνες και στους Financial Times ...

-Πως το κατάντησες έτσι το κορίτσι ρε Alexis;; Μια χαρά ήτανε όταν βρεθήκαμε στο Τέξας. Εκτός από να κάνει promo καλλυντικά, την έβαλες να κάνει τώρα και πίτες;; Την έρεψες, ένα μαύρο χάλι έγινε με αυτά τα τσουβάλια που φοράει.

-Δεν είμαι ο Τσιπρας Mr President, Μητσοτάκης σας λέω. Είχαμε έρθει με την Μαρεβα και σας κάναμε φέτος και ποδαρικό στο White House!!! Ξεχάσατε;;

-Δεν ξεχνώ ποτέ κύριε, όποιος και να είσαι και να λέγεσαι. Έτσι μου είπε ο επικοινωνιολογος μου να κάνω, να το παίζω ότι ξεχνάω. Κερδίζεις λέει έτσι συμπάθεια και ανοιακές ψήφους στην Φλόριντα,. Άσε άσχετος ο τύπος, την ψυχή μου βγάλε μέχρι να βγω. . Εσύ όμως μην διανοηθείς να ξαναπατήσεις το πόδι σου ούτε απ έξω από το White House! Α, και που ' σαι... Κάναμε inventory, απογραφή πως το λέτε εκεί στο Ελλαδα και λείπει μια ομπρέλα του staff. Aπο το secret service μου είπαν ότι μόνο εσύ είχες απλώσει χέρι πάνω της να την πάρεις από τον πεζοναύτη. Οπότε μην διανοηθείς να με ξανακαλεσεις αν δεν μου στείλεις πριν the missing umbrella. Understand;; Συνεννοηθήκαμε;;

- Δεν πήρα εγώ καμία umbrella, πρέπει να είναι misunderstanding κύριε Trump!...

-Ποιός Trump βρε ηλιθιε;; My name is Μπάιντεν, Τζο Μπάιντεν! Όσο για την Ομπρέλα, ζήτα καμία από τον Τσιπρα. Έμαθα ότι του περισσεύει μια που δεν ξέρει τι να την κάνει. Aντε παράτα με τώρα και έχουμε και δουλειές τουτ, τουουτ, τουτ...

-Ο Μπαιντεν ήταν! Και μου το έκλεισε! Ποιον μου πήρες ρε Δένδια

-Şimdi bana bir şemsiye borcun var mı dostum;; Hi hi hi... *

-Πάλι κρυφακους στην γραμμή ρε Ερντογάν;; Θα το πω στην Μέρκελ...

-Merkel beni bağladı. OTE'den**

(Σημ. Μτφρ (*) Χρωστάς και ομπρέλα τώρα βρε κουμπάρε;; Χι χι χι...
(**) Η Μερκελ με σύνδεσε, από τον ΟΤΕ

 

ΛΥΚ : Τό έποιασες το νόημα Κούλη;; Αν δεν κόψεις  εσύ τα bullshit με εκείνη την γκιόσα την Μερκελ που έβαλες για διαιτητή και μας τα πρήζεις.... Θα πάρω ανάποδες και κόψω τα cargo από τον δικό σου τον LNGινα που στα χώνει και θα ψάχνεις εσύ μετά να βρεις το Μαξίμου με φανουροπιτα. Understand;; Την ίδια συνταγή θα έχεις για φανουροπιτα με αυτή που έκανε ο Ερντογαν για να βρει αέριο στην μερική επήρεια της Κρήτης.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: