ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Βρε βρε τι έχουμε εδώ....η γνωστή "παλιοπαρέα" από τα παλιά συνεχίζει πάλι τα ίδια. Στο ίδιο έργο θεατές και πάλι....βιάζονται να φτιάξουν και τον σιδηρόδρομο για την Νέα Βαβυλώνα τους. Γιατί η σιδηροδρομική γραμμή θα συνδέει και άλλες περιοχές. Για παράδειγμα θα συνδέει την πόλη Αίν Σούχνα που βρίσκεται στην δυτική ακτή της Ερυθράς θάλασσας με την πόλη της Χουργκάντα της Αιγύπτου που βρίσκεται νότια και στην ακτή της Ερυθράς θάλασσας , που περνά μέσα από την πόλη New Galala ..και από εκεί μετά είναι ένα τσιγάρο δρόμος για να φτάσει κανείς στην ΝΕΟΜ την Νέα Βαβυλώνα. Άλλωστε οι υπόγειες σήραγγες ακόμη υπάρχουν . Πόσο προβλέψιμοι είναι όλοι τους.!!!
Συμβόλαιο-μαμαούθ υπέγραψε η Αίγυπτος με την γερμανική εταιρεία Siemens Mobility για την κατασκευή ενός τεράστιου δικτύου σιδηροδρόμων μεγάλης ταχύτητας.Το συμβόλαιο μπορεί να ανέλθει σε ύψος έωα και 23 δισ.$ και αφορά στην κατασκευή τριών ανεξάρτητων γραμμών πολύ υψηλής ταχύτητας. Μια εκ των γραμμών θα είναι για εμπορικούς συρμούς και θα ενώνει λιμάνια όπως της Αΐν Σούχνα και του Σουέζ στην Ερυθρά θάλασσα με το λιμάνι στην Αλεξάνδρειας στη Μεσόγειο.
Μια εκ των γραμμών για επιβάτες θα είναι μήκους 460 χλμ. και θα ενώνει το λιμάνι της Αΐν Σούχνα στην Ερυθρά με το Ελ Αλαμέιν περνώντας μέσω από τη νέα διοικητική πρωτεύουσα της Αιγύπτου (NAC), το Κάιρο και την Αλεξάνδρεια και θα έχει κόστος 6 δισ.$.
Το συνολικό μήκος των τριών γραμμών θα είναι περί τα 1.000 χλμ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου