ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΉΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ.
Οι περισσότεροι εστίασαν στο προφανές, που βγάζει μάτι. Στο παπαδαριό και τους ακροδεξιους, κάθε συνομοταξίας, που δήθεν ενδιαφέρονται για την επίλυση του δημογραφικού μας προβλήματος, προβάλλοντας τις μεσαιωνικού τύπου αντιλήψεις τους για το ρόλο της γυναίκας ως αναπαραγωγικής μηχανής "για να σωθεί η ράτσα μας".
Όμως όλοι αυτοί που πήγαν για να συνευρεθούν συνεδριακός, φαίνεται ότι έχουν άλλο ισχυρότερο κίνητρο. Τα λεφτά. Αν ψάξει κανείς λίγο πίσω από τα ονόματα των επιστημονικών οργανωτών, θα ανακαλύψει ίσως, πίσω από τα ιδιωτικά centers γονιμότητας και μια ολόκληρη βιομηχανία εκμετάλλευσης γυναικών που πουλάνε τα ωάρια τους για να ανθίσει η σχετική "βιομηχανία" .
Λόγω του νομικού καθεστώτος που υπάρχει στην Ελλάδα (Νόμος 3305/2005 - ΦΕΚ 17/Α/27-1-2005) θα δει ότι μόνο στην Ελλάδα, από όλες τις χώρες της ΕΕ, η εμπορία ωαρίων θεωρείται νόμιμη.
Τις στρεβλώσεις του νόμου του 2005 προσπάθησε να διορθώσει η Απόφαση 73/24-1-2017 ΦΕΚ 293/Β/7-2-2017 περί Κώδικα Δεοντολογίας Ιατρικώς Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής που, όπως φαίνεται, χάλασε πολλές business και κυκλώματα "επενδύσεων" . .
Το Συνέδριο είχε, ως φαίνεται, στόχο τον συντονισμό διαφόρων κυκλωμάτων (γνωρίζω 1-2 πολύ μεγάλα στην Βόρειο Ελλάδα που κάνουν business κυρίως με χώρες του Κόλπου και που φιγουράρουν με εκπροσώπους τους στα συνεδριακά πανελ), μάλλον για την άρση όποιων περιορισμών που τέθηκαν και για λόγους βιοηθικής αλλά και για την προστασία της εκμετάλλευσης γυναικών από παραϊατρικά κυκλώματα που εμπορεύονται τα ωάρια τους ή τα βρέφη που κυοφορούν ως παρένθετες εισαγόμενες μητέρες. .
Καθόλου έκπληξη δεν πρέπει να προκαλεί η σχέση αυτών των κυκλωμάτων με ισχυρούς παράγοντες της ακροδεξιάς, με σχέσεις και με παραθρησκευτικές οργανώσεις, που εκμεταλλεύονται, με πολύ υψηλή κάλυψη τα κυκλώματα εισαγωγής γυναικών από την Ανατολική Ευρώπη γι αυτόν τον σκοπό.
Σκοπός της γυναίκας, για κάτι τέτοιους, είναι αυτή να γεννάει λεφτά.
Το ίντερνετ, όταν ψάχνεις following the money, δεν ξεχνάει.
1 σχόλιο:
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ Μήδεια (στ. 240- 251)
πάντων δ΄ ὅσ΄ ἔστ΄ ἔμψυχα καὶ γνώμην ἔχει
γυναῖκές ἐσμεν ἀθλιώτατον φυτόν·
ἃς πρῶτα μὲν δεῖ χρημάτων ὑπερβολῇ
πόσιν πρίασθαι͵ δεσπότην τε σώματος
λαβεῖν· κακοῦ γὰρ τοῦτ΄ ἔτ΄ ἄλγιον κακόν.
Απ' όσα έχουνε ψυχή και αντίληψι
οι γυναίκες, είμαστε το αθλιότερο πλάσμα.
Κατ' αρχάς πρέπει ν' ακριβαγοράσει τον άντρα
και να τον κάνουμε κεχαγιά στο κεφάλι μας.
Το ένα κακό δηλαδή πάνω στο άλλο!
κἀν τῷδ΄ ἀγὼν μέγιστος͵ ἢ κακὸν λαβεῖν
ἢ χρηστόν. οὐ γὰρ εὐκλεεῖς ἀπαλλαγαὶ
γυναιξίν͵ οὐδ΄ οἷόν τ΄ ἀνήνασθαι πόσιν.
ἐς καινὰ δ΄ ἤθη καὶ νόμους ἀφιγμένην
δεῖ μάντιν εἶναι͵ μὴ μαθοῦσαν οἴκοθεν͵
Κι εδώ σε θέλω κάβουρα.. Καλόν θα πάρης
η κακόν;Γιατί οι χωρισμοί δυσφημούν τις γυναίκες,
και ν' αγοράσεις άλλον σύζυγο αδύνατον.
Άσε που σε νέα ήθη και έθιμα πηγαίνοντας
μάντις χρειάζεται να είσαι όντας άσχετη.
240 ὅτῳ μάλιστα χρήσεται ξυνευνέτῃ.
κἂν μὲν τάδ΄ ἡμῖν ἐκπονουμέναισιν εὖ
πόσις ξυνοικῇ μὴ βίᾳ φέρων ζυγόν͵
ζηλωτὸς αἰών· εἰ δὲ μή͵ θανεῖν χρεών.
Και στον ομόκοιτο που θα βρούμε
ανταποκρινόμενες στα καθήκοντά μας
κι αν κάθεται αυτός καλά και συμφωνεί
καλώς έχει. ζωή χαρισάμενη περνάμε.
Αλλιώς αυτοκτόνει καλύτερα.
ἀνὴρ δ΄͵ ὅταν τοῖς ἔνδον ἄχθηται ξυνών͵
ἔξω μολὼν ἔπαυσε καρδίαν ἄσης·
[ἢ πρὸς φίλον τιν΄ ἢ πρὸς ἥλικα τραπείς·]
ἡμῖν δ΄ ἀνάγκη πρὸς μίαν ψυχὴν βλέπειν.
λέγουσι δ΄ ἡμᾶς ὡς ἀκίνδυνον βίον
ζῶμεν κατ΄ οἴκους͵ οἳ δὲ μάρνανται δορί·
Εξάλλου ο άντρας όταν βαρεθή τα οικογενειακά
πάει έξω και ξεδίνει η καρδιά του
(με φίλο, συνάδελφο ό,τιδήποτε.)
για μας όμως σε μια ψυχή πρέπει προσηλωμένες
Κι έπειτα λένε ζούμε σε οικιακή ασφάλεια
ενώ αυτοί έξω στις κακουχίες του πολέμου.
250 κακῶς φρονοῦντες· ὡς τρὶς ἂν παρ΄ ἀσπίδα
στῆναι θέλοιμ΄ ἂν μᾶλλον ἢ τεκεῖν ἅπαξ.
(ανόητη σκέψι. τρις την ασπίδα να σηκώναμε
κι εμείς καλύτερα παρά μια γέννα.)
Δημοσίευση σχολίου