ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Κυριακή 20 Ιουνίου 2021

Γελάτε ρε κάνει τους άλλους και ανησυχούν.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Νιώθω ιδιαίτερα χαρούμενος για τους νέους διαδικτυακούς φίλους που απέκτησα αυτές τις ημέρες με αφορμή το γεγονός που συγκλόνισε το πανελλήνιο διαδικτυακό στερέωμα.
 
Τον κ. Αγάθιο Κρίστη καθηγητή Εφαρμοσμένης εγκληματολογίας και σύμβουλο της Σκότλαντ Γιαρντ.
 
Τον κ. Ηρακλή Πουρό ιδιωτικό ερευνητή.
 
Την κ, Ροζμαρυ Πανθέιρα συγγραφέα αστυνομικών μυθιστορημάτων και σεναριογράφο.
 
Τον κύριο Ζιλ Μεγκρέσιο ελληνοβέλγο καθηγητή ψυχολογίας και εφαρμοσμένης ανακριτικής.
 
Και τέλος τον κ Βρασίδα Κλουζίδη, συνδικαλιστή, ντετέκτιβ Α με τόνο, ο οποίος ήταν και πριν φίλος μου αλλά από λάθος με διέγραψε και έκανε 6 μήνες να το πάρει χαμπάρι λύνοντας επιτέλους το μυστήριο γιατί τόσο καιρό δεν έβλεπε τις αναρτήσεις μου.

Φώντας : τη Μις Μαρπλ ξέχασες που θα σου κάνει αίτημα φιλίας!
Λυκ : Είναι σνομπάρα περιμένει να της κάνω εγώ αίτημα.
Φώντας : Xαχαχαχα πεζζζζ μου τι σου συμβαίνει "τελευταία";;
Λυκ : Τίποτα νορμάλ είμαι αχαχχα.
Φώντας : Το διακρίνω.! 
Λυκ : Που να με απολαύσουν και σε live κατάσταση....γελάτε ρε κάνει τους άλλους και ανησυχούν.


Δεν υπάρχουν σχόλια: