ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Κυριακή 13 Ιουνίου 2021

Μέρα δίχως γέλιο είναι μέρα χαμένη.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Αποφασίζουμε χθές με τον Βρασίδα να πάμε για καφεδάκι.

Εκεί που πίνω με τον Βρασίδα το καφεδάκι μου  ντίν χτυπά το κινητό. Η τάδε (ξένο όνομα ) σας έστειλε αίτημα φιλίας. Χαμογελάω. Μπαίνω στο προφίλ της τρείς λαλούν και 2 χορεύουν Λουλουδάκια, ηλιοβασιλέματα κανένα σκυλάκι τέτοια.. Πληροφορίες έχει γεννηθεί εκεί διαμένει κάπου στον πλανήτη και το ζουμί ... δούλεψε στην τάδε τραπεζική εταιρεία ή επενδυτική εταιρεία και έπιασε δουλειά πρόσφατα σε κάποιο finance ...
 
Το δείχνω του Βρασίδα και του λέω
- Έρχεται πλάκα ετοιμάσου θα γελάσουμε.
Δεν καταλαβαίνει.
- Μόλις κάνω αποδοχή του λέω θα στείλει μήνυμα στο msn που είτε θα με πληροφορεί ότι δίνει δάνεια μέχρι 5.000.000 ευρώ σε προνομιακό επιτόκιο είτε ότι κέρδισα μια κληρονομιά και δουλεύει σε λογιστική εταιρεία που χρησιμοποιούσε ο μακαρίτης και διαχειρίζεται την κληρονομιά, είτε ό,τι άλλο μαλακία θες .Φυσικά του λέω για την όποια διευθέτηση του θέματος θα χρειαστεί μια εκ μέρους μου προκαταβολή... 
 
Με κοίταζε ο Βρασίδας
Κάνω αποδοχή στο αίτημα και του λέω - τώρα περίμενε το πολύ 5 λεπτά.
Και ως εκ θαύματος ντιν ... μήνυμα από την νέα μου φίλη.
Με μετάφραση στα ελληνικά μέσω google που κάνει τους φιλόλογους να αυτοκτονήσουν μου ανακοινώνει ότι διάλεξε εμένα από τα 10 μύρια στην Ελλάδα να μου προσφέρει χαμηλότοκο δάνειο μέχρι 5.000..000 ευρώ (εγγυητικές χωρίς καμία αξία θα σου δείξει έτσι και τσιμπήσεις).
Το δείχνω στον Βρασίδα που μου λέει σβήσε την μαλακισμένη.
 
- Είσαι καλά;; του λέω τέτοια νομιστεράκια δεν χάνονται άλλωστε θα με σβήσει μόνη της μόλις κάνει το google translate.
 
H απάντηση μου στην προσφορά της :
"Νιώθω πραγματικά ευτυχής κι ιδιαίτερα τυχερός για την προσφορά σας. Πραγματικά με πετύχατε σε μια χρονική στιγμή που ένα δάνειο εκ μέρους σας της τάξεως των 5.000.000 ευρώ θα μου έλυνε πολλά προβλήματα. Για να είμαι όμως ειλικρινής μαζί σας θέλω να πιστεύω ότι δεν θα χρειαστεί κάποια επιπλέον εξασφάλιση ή εγγύηση εκ μέρους μου καθότι δεν διαθέτω καμία απολύτως ακίνητη περιουσία, όπως επίσης τα τυχόν έξοδα που θα χρειαστούν για την χορήγηση του ως άνω δανείου ζητώ να αφαιρεθούν από το σύνολο της εκταμίευσης. Παρακαλώ ενημερώστε με για την συνέχεια της προσφοράς σας".
 
Δείχνω την απάντηση στον Βρασίδα και βάζει τα γέλια.
- Τώρα;; με ρωτά
- Τώρα του λέω το στέλνω, το διαβάζει το μεταφράζει, το διαγράφει και με μπλοκάρει. 10 λεπτά το πολύ θα πάρει.
Σε λιγότερο από 5 λεπτά ήμουν blocked.
 
Γελάει ο Βρασίδας και μου λέει .."Σατανάαααα".
 
Αυτή είναι είναι η πεμπτουσία των social Βρασίδα μου . Tο γέλιο χαρίζει ζωή. Μια μέρα χωρίς γέλιο είναι χαμένη μέρα. Κρίμα που δεν που δεν έχω πλεόν χρόνο όπως παλαιότερα να φτιάξω ένα fake γυναικείο προφίλ με ένα πιασάρικο σχετικά όνομα και σχετική φώτο μη ανιχνεύσιμη στο δίκτυο και να κάνω πλάκα στους κλαρινογαμπρούς του msn. Μιλάμε δεν θα μας είχε μείνει άντερο από το γέλιο.
 
 


3 σχόλια:

ΑΡΡΙΩΝ είπε...



Γέλως εστί ο δήμιος του φόβου.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Έτσι ακριβώς εμβριθέστατε φίλε μου. Έτσι ακριβώς όπως τα λες.

ΑΡΡΙΩΝ είπε...



...και το αναψυκτικόν της σοφίας (ο γέλως) θα προσέθετα.

Διό και η τετραλογία των υποβαλλομένων προς θεατρικήν παράστασιν έργων των αρχαίων Αθηναίων ποιητών περιελάμβανε τρεις τραγωδίας και μίαν ¨τραγικοκαθαρτικήν¨ κωμωδίαν απαραιτήτως εις το τέλος.
Σοφοί αξεπέραστοι αρχαίοι πρόγονοι...