ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2021

Cybersex στα χρόνια της καραντίνας.!!!!!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Cybersex στα χρόνια της καραντίνας.

-Και για πες μου Μαράκι , τι φοράς τώρα;
-Κάθομαι στο τζάκι, έχει πολύ ζέστη και φοράω μόνο ένα t-shirt, με ένα μαύρο string Victoria Sectet χωρίς σουτιέν... Εσύ Βρασίδα, τι φοράς;
-Εγώ δεν έχω τζάκι, κάνει ψόφο εδώ μέσα, το χω δαγκώσει κανονικά και φοράω πιτζάμες, χοντρές μάλλινες κάλτσες και από μέσα μια σωβρακοφανέλα ΜΙΝΕΡΒΑ.

Αυτά μου στέλνει ο φίλος ο Βρασίδας και θυμάμαι εκείνη την διαφήμιση εσωρούχων...


 

 

2 σχόλια:

Μμ. είπε...



Τί τραγουδάρα ήταν αυτή! Τ' αυτιά μου ήρθαν στα μάτια μου!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα Πες μου ειλικρινά πως τα σκέφτεσαι και τα λες όλα αυτά;;;!!! Ακού εκεί τα αυτιά σου ήρθαν στα μάτια σου.!!! Μιλάμε κλαίω από τα γέλια διότι οπτικοποίησα τα λόγια σου και έπαθα πλάκα. Για ποιον νόμιζες ότι ανέβασα αυτήν την τραγουδάρα...μα για σένα φυσικά διότι ήξερα ότι θα σου άρεσε.