ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 26 Ιουλίου 2023

Ας διαβάσει τώρα ΟΛΗ η μπλογκόσφαιρα τι μου έγραψαν σε μειλ για σένα....ΞΕΦΤΙΛΑ σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ θα σε κάνω

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Γράφει το σκατωμένο και ξεκωλιάρικο αλλόφυλο τσουτσέκι σε σχολιαστή που του έγραψε με όμορφο τρόπο ομολογώ αντί να τον ξεχέσει. Κανονικά τα γαμωσταυρίδια θα έπρεπε να πέφτουν βροχή προς αυτό το ερπετοειδές απόβρασμα : 

Παλαιός : " βέβαια ..όπως πολλά τσουτσέκια με κατηγορούν επειδή τους τα χώνω χοντρά και τους τα τρίβω στην μούρη ..δεν έχουν τι διάολο άλλο να πούνε και γράφουν ότι είμαι λέει πράκτορας – άντε ρε μαλακισμένα, εδώ είμαστε, αποδείξτε το !!"

Ρε ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ εμείς αυτοί που γνωρίζουμε τι ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ και ΛΕΡΑ είσαι δεν έχουμε να αποδείξουμε τίποτε . Τα λένε και τα γράφουν  καλύτερα αυτοί που είναι δίπλα σου και σε γνωρίζουν σε άλλους.!! Λάβε τώρα και ένα μέιλ που είχα λάβει για το ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ποιόν σου. Αυτά ΔΕΝ τα λέω εγώ αλλά άλλος....και αν τα πάρω κρανίο ακόμα περισσότερο (που θα θα τα πάρω αν δεν κλείσεις το ανθελληνικό και βρώμικο στόμα σου ) θα βγάλω και ονόματα στην φόρα. Ας διαβάσει τώρα ΟΛΗ η μπλογκόσφαιρα τι μου έγραψαν σε μειλ για σένα....ΞΕΦΤΙΛΑ σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ θα σε κάνω .

...." Μην δίνεις και πολύ αέρα στον Παλαιό.

Μπορεί να γνωρίζει πολλά, όπως εσύ, ο Μπουγάς και ο Εργοδότης
από Ιστορία..

είναι όμως πονηρή περίπτωση που κρατάει υπό ομηρία το μπλογκ του Εργ, χωρίς ο καημένος ο Εργ που είναι αγαθός κατά βάθος, να το έχει αντιληφθεί. Αφέθηκε στο ότι μπορεί από τον παλαιό να αποκομίσει πληροφορίες χρήσιμες για την προϊστορία.. και την πάτησε. Εκείνος τον δουλεύει -και όλους μας δηλαδή- για να παριστάνει τον κάποιο μέσα στην μπλογκόσφαιρα, κρύβοντας έτσι την ασημαντότητά του.

Οι πιο πολλοί καλοί σχολιαστές έχουν σταματήσει να σχολιάζουν στο μπλογκ (ίσως και να το διαβάζουν) από τότε που κατάλαβαν πού θα καταλήξει. Και κυρίως από τότε που ο παλαιός αποδόμησε και απαξίωσε τα εθνικά σύμβολα (σημαία, εθνικό ύμνο, Σολωμό κ.ά..). Το ένστικτό τους τούς καθοδήγησε σωστά. Το ένστικτο του Εργ όμως, στην περίπτωση του παλαιού δεν δούλεψε.

Ο παλαιός -και έχω πληροφορία που δεν μπορώ να την γράψω- μετά τα χρόνια που κωλοτριβότανε, μαζί με άλλα εκκολαπτώμενα μασονάκια, στη γκλίτσα του μέγιστου ερευνητή Κυράγγελου (και καθαρού ανθρώπου, έχω προσωπικές πληροφορίες και επαφή), ακολούθησε (ΜΠΗΚΕ σε) στοήτικη κατάσταση, της οποίας η εξέλιξή ήταν άκρως ανθελληνική, ΚΑΙ ΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΕΠΟΧΗΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ (ΜΕ ΦΕΡΕΤΖΕ ΤΟ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΤΡΩΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, πράγματα αποδεκτά, ωστε να τσιμπήσουμε εμείς οι πραγματικοί ευπατρίδες)

Έχει μπει από την αρχή για ζημιά (προς το Έθνος) στο μπλογκ. Μόνο εγώ κι άλλο ένα άτομο (ο use your illousion, φιλαράκι μου από το στρατό) τον καταλάβαμε από την πρώτη στιγμή, την πρώτη εβδομάδα της εμφάνισής του.Τον Εργ τον έχω αντιστοίχως ενημερώσει, αλλά την πάτησε μία κι έξω εφόσον τού έδωσε πίστωση χρόνου μήπως και αποκομίσει τις πληροφορίες που υποψιαζόταν.

Τελικά το άτομο δεν γνωρίζει τίποτα περισσότερο από όσα γνωρίζουμε όλοι μας για το απώτερο πλανητικό κι εξωπλανητικό μας παρελθόν. "
------------------------------------------------------------------------------------------------
 
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ;;;  ΤΙ ΚΑΘΑΡΜΑ ΕΙΜΑΙ;;; ΕΛΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝΟΙΞΕ ΞΑΝΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ...ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.!!! ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΒΑΤΟ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ;;; ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΠΟΥΤΑΝΑ....ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΝΑ "ΚΑΙΓΕΣΑΙ".


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα κ.Λύκαστρε......
Παρακολουθούσα το μπλογκ παραπάνω χρόνια από το δικό σας και σας είχα βρεί και τους 2 από αναδημοσιεύσεις της κ.Σουφλή (τουλάχιστον 2 σελίδες της πίσω, η παρούσα σελίδα της είναι η 3η-4η που προς χαρά μου επανέκαμψε, αλήθεια αυτός ο Μπουγάς που ήταν συχνός σχολιαστής και - αν θυμάμαι καλά - εύστοχος τι να έγινε άραγε;;
Αν και δεν είμαι τόσο γνώστης και πολλά μου φαίνονταν εξωγήινα ή και απίστευτα, πάντα έριχνα μιά ματιά, έτσι για ν'αλλάξω παραστάσεις, και νε έρθω σε επαφή με κάτι άγνωστο σε εμένα....
Αυτό που είδα, είναι ότι στην δική τους επανεμφάνιση άλλαξαν πολλά- και μου είχε κάνει εντύπωση ο ρόλος του τύπου που δεν έχει ούτε ιερό ούτε όσιο και δεν σέβεται καν τον οικοδεσπότη (ας δεχθώ ότι αρκετά απ'όσα σούρει σε εμάς έχουν βάση αναλογιζόμενοι την κατάντια ημών και της χώρας), στην αρχή δεν άφηναν κάν τα σχόλια, ενώ κάπου αλλού είχα διαβάσει μεγαλύτερες χοντράδες απ'όσα αναφέρει η δημοσίευση σας.....
Κρίμα, αν είναι έτσι τα πράγματα*.
Τέλος μια ακόμα ερώτηση.Η Φωτεινή εχει σάητ με όνομα το 2ο συνθετικό του ονόματος σας;;
*Πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου έχω την υποψία ότι "εναλλακτικά" σάητ ίσως και να είναι εξ'αρχής ή στην πορεία προβοκάτορες.
Το έχω αυτό το κουσούρι/πρόνοια από την δολοφονία του Μπακογιάννη και του Βρανόπουλου, όπου η 17Ν πρώτα "έβγαλε" τον πατέρα Μιζοτάκη πρωθυπουργό, και μετά τον απήλαξε από τον βασικό μάρτυρα για την Καλτσεστρούνζι
Ξενοδόχωφ

S είπε...

Ανώνυμε ο Μπουγάς είμαι. Όλα καλά. Δεν θέλω καμιά εμπλοκή σ αυτούς τους καβγάδες και ειδικά με διαρροή ημέηλ.

kalliopisouf@gmail.com είπε...

Μια και γίνεται αναφορά στο πρόσωπό μου, ας γράψω κάποια πράγματα για να ξεκαθαρίσει το τοπίο...

Ο εργοδότης είναι ένας εξαιρετιός αλλά πολύ ευθυνόφοβος δυστυχώς, έχοντας επιτρέψει να του κάνει μπάχαλο το ιστολόγιο το 2017-2018 ο ψυχοπαθής ΣΠΥΡΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, που παίζει να ήταν και πρακτοράκι ...

Έθιξα του εργοδότη το θέμα, και με το δεδομένο πως ελέγχει τα σχόλια και επιτρέπει την ψυχοπάθεια του ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ να βάλει εναντίον μου, θα με αναγκάσει να καταφύγω νομικά...

Συνέχισε να επιτρέψει τα παρανοϊκά σχόλια του ψυχοπαθούς...

Τελικά, έκλεισε το ιστολόγιό του ο εργοδότης, αντί να πετάξει έξω τον ψυχοπαθή...
Αυτό δείχνει έλλειψη πυγμής... και το σταματώ εδώ...

Όσον αφορά στον Παλαιό, αν και τον ενημέρωσα ότι "κάτι βρωμάει" με τον τύπο, με αγνόησε...

Με λυπεί πως έχουν μείνει πλέον ελάχιστοι καλοί σχολιαστές... του έφυγαν όλοι...

Πλέον με προβληματίζει και ο ρόλος της Φωτεινής...

Κρίμα...

Ανώνυμος είπε...

Να'στε καλά κ.Σουφλή, μου θυμίσατε τον Σπυρόπουλο, όταν έχω τις μαύρες μου ή κάνω καμμιά βλακεία, τον σκέφτομαι και λέω "υπάρχουν και χειρότερα", ένας από τους λαλημένους ΠΡΙΝ το εμβόλιο...
Ξενοδόχωφ

kalliopisouf@gmail.com είπε...

Ο Σπυρόπουλος, είναι ειδική περίπτωση όχι απλά ψυχοπαθή, αλλά και ...κρυφογυαλιστερίζοντα το πόμολο...
Έχω δεχθεί τόση παράνοια στα ιστολόγια που έχει και διαβάζει μόνον ο ίδιος, που δεν περιγράφεται...
Οι κακές γλώσσες λένε, πως τον χαρτζιλικώνουν κάτι παιδιά από το ψηλό κτίριο της Αλεξάνδρας, για να καρφώνει πατριώτες...
Κάποιες κακές γλώσσες λένε, πως κάρφωσε τον εργάκια...
Το ευχάριστο είναι πως έχει κάνει όλα τα μπόλια και συντομα θα ξεβρωμίσει ο τόπος απ' αυτόν...

Το πρόβλημα δεν είναι ο ψυχάκιας Σπυρόπουλος...
Το πρόβλημα είναι ο ίδιος ο εργάκιας, που ανέχεται τους εκβιασμούς του κάθε Σπυρόπουλου και του κάθε "παμπάλαιου"...
Το πρόβλημα είναι πλέον και η ίδια η Φωτεινή με την ανάρτηση που έκανε...

Το πρόβλημα είναι πως δεν αρκεί να είσαι πατριώτης...
Πρέπει να είσαι και έξυπνος πατριώτης και έντιμος πατριώτης...

Βλέπω πως αρχίζει να ξεκαθαρίζει το τοπίο...
ΕΡΓΑΚΙΑΣ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΗ, ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ... τουλάχιστον από εμένα...