ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Κυριακή 9 Μαΐου 2021

Και επί γής ειρήνη έψελναν τα Χερουβίμ.!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

-Να πας να κάνεις το εμβόλιο ρε ψεκασμένε!!
- Σιγα μην το κάνω αψέκαστε!! Τύποι σαν κι σας παρασύρουν τον κόσμο να γίνει πειραματόζωο!!
- Ποιός είσαι εσύ ρε ψεκασμένε που λες στον κόσμο να μην κάνει το εμβόλιο;;
- Εσυ ποιός είσαι ρε αψέκαστε που λες να το κάνει;
- Εγώ ρε είμαι μεγαλομέτοχος φαρμακευτικής που φτιάχνει εμβόλια να σώσει τον κόσμο!!
- Και εγώ ρε είμαι αυτός που θα τον σώσει από σένα και μαζεύω ψήφους για να μπω στην Βουλή!!
- Α συγγνώμη κύριε μου δεν ήξερα..
- Δεν πειράζει κύριε μου και συγγνώμη και από μένα ούτε εγώ ήξερα ...

Και επί γής ειρήνη έψελναν τα Χερουβείμ.!

Από αύριο θα αρχίσω και εγώ να ψέλνω.  Θέλεις κύριε μου να κάνεις το εμβόλιο ¨όχι ένα όλα κάντα" μπας και ησυχάσουμε, άλλα μέχρι εκεί . Κριτικές ή πρακτικές κατά αυτών που δεν θα θελήσουν είναι και .. νομικά επικίνδυνες .Το ίδιο ακριβώς ισχύει και αντίθετα. Δεν θέλεις να κάνεις το εμβόλιο . Καλά κάνεις αλλά μέχρι εκεί. Κριτικές ή πρακτικές κατά αυτών που θέλουν να το κάνουν είναι το ίδιο ...νομικά επικίνδυνες.

Τα κράτη-μέλη της ΕΕ να ενημερώνουν τους πολίτες ότι ο εμβολιασμός για τον Covid-19 δεν είναι υποχρεωτικός, προτρέπει η Κοιν.Συνέλευση του Συμβουλίου της Ευρώπης.  Δεν τα γράφει ο ψεκασμένος Μήτσος από την Κάτω Μαγουλίτσα αυτά, αλλά κάποιες ψεκασμένες νομικές σελίδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: