Ήταν που λες αδελφάκι μου κάτι Μπέηδες στην Μάνη πολύ μούτρα. Φορο-εισπράκτορες στο επάγγελμα με την βούλα.
Και λαμόγια από κούνια. Τον κατακλέβανε τον τότε Σουλτάνο, με τον οποίο τα είχανε βρει και κάνανε από τότε συνεκμετάλλευση. Δέκα μάζευαν από την Δεκάτη (τόσο πήγαινε ο ΦΠΑς με τον ΕΝΦΙΑ μαζί τότε) , ένα έστελναν στην Πόλη, τόσο αετοί. Λαδώνανε παντού και ζούσαν μπέηκα, που λέει και το τραγούδι.
Που και που ρίχνανε και καμιά ματιά να δουν τι παίζει, μην φτάσανε τίποτα αναρχοάπλυτοι από την Εσπερία και σηκώσουν τα μυαλά των υποτακτικών της εκλογικής τους περιφέρειας με τίποτα Ισότητες, Ελευθερίες και κάτι άλλα τέτοια αδελφίστικα που ήταν της μόδας στα ένδοξα Παρίσια, σου λέει. Και άντε μετά να το μαζέψεις το πράμα...
Και να σου μια μέρα που ο κυρ Παντελής του το σφύριξε ενός, Κουραδόμπεη με το όνομα. Γιατί αυτό κάνουν πάντα οι κυρ Παντελήδες, ανανταμ παπαντάμ. Το σφυράνε στους εκάστοτε ισχυρούς τοπάρχες επειδή λογίζουν και τους εαυτούς τους ισχυρούς. Και αν γίνει καμιά στραβή, μετά σφυράνε κλέφτικα και φωνάζουν τότε τον βλάκα να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά να τους σώσει. Αλλά ένεκα το οξύ το σύνδρομο από τας Στοκχόλμας, ξανά μανά ένα διάλειμμα με Κουραδόμπεη, να στανιάρει το σύστημα του συστήματος κυρ-Παντελή. Εγχώρια πατέντα που τώρα έγινε εξαγωγή και στην Στοκχόλμη.
"Οι κλέφτες και οι αμαρτωλοί, του λέει ο εν λόγω κυρ Παντελής, οργανώνονται από κάτι περίεργους γαλλοτραφείς και ψήνονται για Επανάσταση!"
Τον ζώσανε τα φίδια τον Κουραδόμπεη! Σου λέει, λες βρε να ξεσηκωθούν και να το κάνουν εδώ Ρωμαίικο να μου μείνουν τα γρόσια στο σεντούκι αμανάτι, και να μην μπορείς μετά με αυτά να αγοράσεις με αυτά ούτε ένα ευρώ, έτσι που κατρακυλάει η λίρα λόγω αξιολόγησεων Moodys, άσε την Standard & Poors;; Και ποιος την ακούει μετά και εκείνη την Κουραδομπέησα που έχει παραγγείλει στην Πόλη τα προικιά και στα Γιάννενα κάτι ασημικά, που λέει και το άλλο γκραν σουξέ. Αμανάτι θα μου μείνει εκείνη η θυγατέρα χωρίς αυτά και δεν βλέπεται, έτσι που βγήκε φτυστή η Μενδώνη. Το σκέφτηκε από εδώ, το σκέφτηκε από εκεί, bitcoin δεν είχαν ακόμα ανακαλυφθεί τότες για να σπάσει τα γρόσια του, το ξημέρωμα του ήρθε η φαεινή:
-Θα τους μπουρδουκλώσω, είπε. Αφού το τραβάει ο οργανισμός τους το επαναστατικό και είναι αγύριστα μυαλά, θα τους πω να κάνουν επανάσταση American style!
Αλλά που να βρεθεί τέιον για να το ρίξουν στη θάλασσα αλλά αμερικανικά;; Εκεί εκάναμαν επανάστασιν για να μην πληρώνουν φόρο τσαγιού στον King George, αυτόν που ήθελε να γίνει ξενοδοχείο δίπλα στο Μεγάλη Βρετανία, μπέρδεμα. Άσε που τούτοι εδώ πίνουν μόνο τσάι του βουνού, και το κάνουν και παπάρα. Δεν είχε βάλει και ο Σουλτάνος φόρο παπάρας για να το κάνουμε εδώ American bar, επαναστατικό. Και ο καιρός περνούσε και λύση δεν έβρισκε.
Την κάνανε και οι αναρχοάπλυτοι τελικά την κουτουραδα μετά, "και σε εμάς δεν λέτε τίποτα ωρε" η ατάκα που κόπιαρε ο Περακης αργότερα στο Λούφα και Παραλλαγή. Λούφαξε ο Μπέης και περίμενε.Και όπως το είχε μαντέψει, μαντάρα τα κάνανε οι άναρχάπλυτοι με το Πρώτη Φορά Ρωμαίικο, American bar. Που να τα έχουν μάθει τα κόλπα τα ζόρικα;; Στις καταλήψεις και στα δεκαπενταμελη του κρυφού σχολείου;;
Πτώχευση number one το 1828 με ένα δάνειο για μπαρούτι που το φάγανε οι μεσίτες τραπεζικοί της εποχής, μείνανε και από μπαρούτι, στο τσακ μας πρόλαβε η τότε Τρόικα στο Ναβαρίνο.
Πτώχευση number two το 36, με κάτι φρεγάτες που παράγγείλανε στας Αμεριικάς και ήρθε μόνο μία αντί για εξάδα, αμερικανάκια μας πιάσανε τότε τα αμερικανάκια. Και αυτή την μια φρεγάτα, τον Άρη, την κάψαμε και μόνοι μας μετά, για να μην παίρνουνε θάρρητα τα γκουβέρνα και νομίζουν ότι μπορούν να το κάνουν εδώ Ελβετία αλά Καποδίστρια.
Και αφού έγιναν όλα αυτά, ο Κουραδόμπεης βγήκε από την λούφα του μετά που έβαλε και φάγανε, σαν σήμερα, τον Καποδίστρια κάτι πρόγονοι του Μιχαλολιάκου, που και εκείνοι είχαν κόρες Μενδώνη style και ανησυχούσαν σφόδρα ότι θα τους μείνουν στο ράφι.
Ανέλαβε μετά ο ίδιος και τοπικός κομματάρχης. Του Αγγλικού κόμματος, βεβαίως βεβαίως και με τέιον Κεϋλάνης, εισαγωγής δικής του, και προοδέψαμαν. Με τεχνογνωσία βάθους όμως, από την εποχή που το Ρωμαίικο δεν υπήρχε ακόμα, τότε που τρώγανε τα ΕΣΠΑ και τους ΦΠΑδες οι Μπεηδες.
Και κάναν οι απανταχού Μπεηδες μετά μια από τα ίδια, μέχρι την σήμερον, σιγά μην και που θα πέρναγαν τα επαναστατικά του Καποδίστρια και θα γινόταν το δικό του. Σε τα μας τώρα;; Τστστσ...
Όλα τα άλλα, τα κακόβουλα για επιρροές από τας Γαλλίας, τους Διαφωτισμούς της κλπ, τα λένε κάτι ανιστόρητοι κομμουνισταί. Αυτοί που δεν έμαθαν ποτέ να εκτιμούν τα τέια Κεϋλάνης σε ποιητικά απογεύματα, τις παπαριές και τις πασαρέλες του Dior πάνω στα αρχαία.
Τούτων λεχθεντων, λεω να την κάνω φιλών πάλι την ζερβοδεξιάν σας, αυτήν που βάζετε να ψηφίζει παπάρες που νομίζουν ότι κάτι άλλαξε πολύ από τότε. Και ότι θα βρούμε όλα μας τα δίκαια εφ' όλης της ύλης, με καμία συνεκμετάλλευση, ακολουθώντας την παράδοση του εν λόγω Κουραδόμπεη.
Αλλά δεν το κάνω πριν πω αυτό που με πνίγει κόμπο στον λαιμό:
Δεν γίνονται αυτά εδώ μάνα μου! Ακόμα και μέχρι σήμερα υπάρχουν DNA αρματωλων και κλεφτών, από δαυτα που είπαν "face control no" στην πόρτα και έφτιαξαν πάλι σαν σήμερα το ΕΑΜ*, και που γράφουν στις παπάρες τους τους εκάστοτε Κουραδομπέηδες next generation.
Ξέρεις, αυτούς που δεν το 'χουν και σε τίποτα πάλι να επωμισθούν δύο πεπόνια Αργίτικα και να μας βάλουν πάλι σε γύψο deep frozen, όσο δεν τους αγγίζουν στο ελάχιστον οι παπάρες σε τέιον από κάποιους Comme il fault Βορείων Προαστίων. Αρκεί ο βλαχοδήμαρχος Κουραδόμπεης να είναι δικός τους, μπας και τους βάλει στο σχέδιο πόλης εκείνα τα καταπατημένα δασικά να τα κάνουμε Airbnb και ανάπτυξις, προίκα στις θυγατέρες Μενδωνη style. Και να την περνάνε μετά μπέηκα.
Αν δεν με πιστεύεις, ρώτα και εκείνο τον Τσιφόρο που κάτι τέτοιους τους ξέχεζε, ποιητική αδεία, με πεζο ιστορικό λόγο σε ήχο πλάγιο, ιστορικό.
* Σήμερα νομίζω χρειαζόμαστε το ΠΕΣ (παγκόσμιο ελληνικό συμβούλιο) στον αντίποδα του ΚΙΣ. Ένα όργανο ανεξάρτητο και μη ελεγχόμενο από πολιτικά σκουπίδια
2 σχόλια:
ΤΟ ΑΝΙΔΕΟΛΗΠΤΟΝ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΔΟΓΜΑ.
Χωρίς
1) εξουσιαστικά ανεξάρτητο (αυτοεκλεγόμενο και όχι πρωθυπουργικά διορισμένο ¨Γιάννης παρανομεί και Γιάννης -έμμεσα - δικάζει¨) δικαστικό σώμα
(Τ' ακούς σκατοσακούλα κοπροσυνταγματολόγε τουρκοΒενιζέλο της μη ευθύνης υπουργών;)
και χωρίς
2) Πολιτικώς αποχρωματισμένη απελευθερωμένη εθνική (δημόσια και ιδιωτική) παιδεία όπως ισχύει διεθνώς
(εδώ οι μαθητικές κοινότητες και φοιτητικές εκλογές μας μάραναν)
κι ο αναστάς Καποδίστριας να κυβερνήσει, δεν υπάρχει φως...
Γιατί εδώ (μεταξύ μας) κυβερνά ακόμα η πελοποννησιακή τουρκόλαγνος κοτσαμπασιδοφεουδαρχία, ο μικροελλαδισμός όπως έλεγε τότε και ο Ελ. Βενιζέλος, - όχι ο νυν κουράδας, προς θεού - για τους πολιτικούς του αντιπάλους.
ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ
Αξίζει εδώ να παραθέσουμε χαρακτηριστικά αποσπάσματα της πατριωτικής και περήφανης απάντησης του Καποδίστρια προς τους απεσταλμένους του Πατριαρχείου κληρικούς, που μετέφεραν την εξωφρενική κι αντεθνική πατριαρχική έκκληση εθελοδουλίας, όπως δημοσιεύθηκε στο «Δελτίο του Κέντρου Ερεύνης της Ιστορίας του Νεώτερου Ελληνισμού», τόμος Β’, Ακαδημία Αθηνών, Αθήνα 2000:
Αρ. 2683
Ελληνική Πολιτεία
Ο Κυβερνήτης της Ελλάδος
Προς τον Παναγιώτατον Οικουμενικόν Πατριάρχην και την περί αυτόν αγίαν Σύνοδον.
Η προς τους προύχοντας, κληρικούς, προκρίτους και λοιπούς χριστιανούς κατοίκους της Πελοποννήσου και των νήσων του Αιγαίου Πελάγους εκάστης τάξεως και βαθμού διευθυνθείσα παρά της Υμετέρας Παναγιότητος και της ιεράς Συνόδου επιστολή του Φεβρουαρίου μηνός είχε φανή και εις τας εφημερίδας όλης της Ευρώπης, και αυτής ακόμη της Ελλάδος, ότε εσχάτως οι άγιοι Αρχιεπίσκοποι και Μητροπολίται Νικαίας, Χαλκηδόνος, Λαρίσσης και Ιωαννίνων μετά του Μεγάλου Πρωτοσυγκέλλου έφθασαν εις την νήσον Πόρον, όπου κατά το παρόν και ημείς διατρίβομεν…
Όσον ολίγων ελπίδων και αν ήτον η προσδοκία μας, δεν δυνάμεθα να υποκρύψωμεν εις την Υμετέραν Παναγιότητα την ανέκφραστον λύπην, την οποίαν ησθάνθημεν, όταν εβεβαιώθημεν, ότι η αποστολή των Ιεραρχών τούτων σκοπόν μόνον είχε του να εγχειρίσωσι προς ημάς την ιδίαν του Φεβρουαρίου επιστολήν και να μας προτρέψωσιν εν ταυτώ, καθ’ όλους τους κατεπείγοντας τρόπους, ώστε να τους δώσωμεν καν ελπίδας ότι Ελληνικόν έθνος ήθελε παραδεχθή τας νουθεσίας της Υ. Παναγιότητος.
Οι ίδιοι ημείς, δεξάμενοι παρά των ιδίων αυτών την επιστολήν, είπομεν μεθ’ όλης της παρρησίας τα αίτια, με τα οποία το βήμα τούτο ούτε συνέπειάν τινα εδύνατο να έχη, ούτε καρπούς παντελώς να φέρη αναλόγους προς τας επιθυμίας της Υ. Παναγιότητος.
Βαθύτατα αισθανόμεθα ο,τι οφείλομεν εις την θέσιν και της Μεγάλης Εκκλησίας και της Υ. Παναγιότητος, δια τούτο και δεν εγκρίνομεν να ανακεφαλαιώσωμεν το περιεχόμενον της συνοδικής επιστολής.
Περικυκλούμενος και πολεμούμενος ο λαός ούτος εξ ενός μέρους από φοβερά στρατόπεδα, ωθούμενος συχνάκις έως του χείλους της αβύσσου, ο λαός ούτος υπάρχει ακόμη.
Ομόφωνος και γενική είναι η πεποίθησις αύτη· ούτε οι προύχοντες ούτε ο κλήρος ούτε ο λαός, προς τους οποίους η Υ.Π. διευθύνεται, έχουσιν ούτε δύνανται να έχωσιν άλλην παρ’ αυτήν την πεποίθησιν, χωρίς να εξαχρειωθώσι και να παύσωσι του να είναι άνθρωποι και χριστιανοί.
Πάμπολυ αίμα εχύθη, πάμπολλαι ουσίαι εφθάρησαν εις διάστημα οκτώ ετών πολέμου και δυστυχιών, καθ’ ους ο τόπος ούτος κατηφανίσθη, ώστε όλως διόλου αδύνατον είναι να επανέλθη εις οποιανδήποτε κατάστασιν πραγμάτων βάσιν έχουσαν το παρελθόν!
Εν Πόρω την 28η Μαΐου (9 Ιουνίου) 1828
Ο Κυβερνήτης
Ι. Α. Καποδίστριας
Ο Γραμματεύς της Επικρατείας
Σ. Τρικούπης
Δημοσίευση σχολίου