Αν ρίξεις μια ματιά στο marine traffic, το εργαλείο που καταγράφει την κίνηση κάθε μη πολεμικού πλεούμενου στις θάλασσες από το υποχρεωτικό από τον ΙΜΟ ηλεκτρονικό που φοράνε, θα διαπιστώσεις ότι αυτή την ώρα γίνεται στον Λακωνικό κόλπο ο κακός χαμός!
Ούτε στα Στενά του Ορμούζ τέτοια κίνηση πετρελαιοφόρων και εκείνων που αράζουν μέσα στον κόλπο, στα όρια των χωρικών υδάτων και ανταλλάσσουν υγρά* εν πλω. Έτσι βαφτίζονται τώρα ως Turkish blend (!) ή Ινδικά πετρέλαια τα του Πούτιν, αυτά που έχουν φορτωθεί από κάποιο Ρώσικο ή Τουρκικό λιμάνι και πρέπει να αλλάξουν πιστοποιητικά γέννησης για να μπορούν μετά να πουληθούν χωρίς κυρώσεις και άλλες τέτοιες γραφειοκρατικές αηδίες.
Τα πλοία διαφορετικών σημαιών μεν, αλλά στην πλειοψηφία τους Ελληνικής ιδιοκτησίας έδρας κάποιων φορολογικών παραδείσων, όπως δείχνουν τα call signs τους στο maritime traffic. Και τι κάνει, θα ρωτήσεις, το λιμενικό για να ελέγξει, τουλάχιστον, αν τηρούνται οι προδιαγραφές ασφαλείας και ότι δεν θα τα κάνει κάποιος μαντάρα και γίνει της οικολογικής κολάσεως εντός του κόλπου;;
Τίποτα δεν κάνει, αφού το σημερινό γκουβέρνο έχει ξεχάσει να "κλείσει" τους κόλπους, σύμφωνα με τις δυνατότητες που μας δείχνει η Σύμβαση του 1982 για το Δίκαιο της Θάλασσας (UNCLOS), και που προσφέρει στα κράτη τη δυνατότητα θέσπισης θαλασσίων ζωνών εκκινώντας από τις ευθείες γραμμές και το κλείσιμο κόλπων. Μένει και τα κοιτάζει από τα 6 μίλια από την ακτή.
Έτσι οι νοητές γραμμές που προκύπτουν μετά αυτές τις τροποποιήσεις δεν καθίστανται σημεία βάσης αντί της φυσικής ακτογραμμής και για τις οριοθετήσεις αιγιαλίτιδας και ΑΟΖ.
Οι ευθείες γραμμές και το κλείσιμο κόλπων δημιουργούν μια ζώνη, τα εσωτερικά ύδατα, που για παράκτια κράτη με έντονες εσοχές και κόλπους, όπως η χώρα μας, προσφέρουν επιπλέον όφελος. Η θέσπιση των ζωνών αυτών εθνικής κυριαρχίας ανήκει στην κυρίαρχη ευχέρεια του κάθε παράκτιου κράτους ως προς το πότε, το πώς και το πού θα τις υλοποιήσει μονομερώς με εσωτερικό νομοθέτημα και μετά αρκεί μία απλή κοινοποίηση στα Ηνωμένα Έθνη.
Έτσι, μένουν ανοιχτά και ανεξέλεγκτα για κάθε λογής λαθρέμπορο τεράστια φυσικά λιμάνια, όπως αυτό του Λακωνικού ή του Μεσσηνιακού Κόλπου, ακόμα και Δυτικά του Ταινάρου που έχει "δεσμευτεί" το ελληνικό γκουβέρνο να πάει την αιγιαλίτιδα στα 12μιλια (χωρίς να έχουν πριν "κλείσει" οι κόλποι...)
Θα πεις, και τι έγινε, άσε τους χριστιανούς να βγάλουν κανένα φράγκο έξτρα τώρα που γυρίζει, για να το "κάνουν ανάπτυξη".
Όμως εκτός που δεν πρόκειται να κάνουν εδώ καμία ανάπτυξη, αφού βγάζουν πολύ περισσότερα παίζοντας με τα κέρδη τους στοιχήματα σε κάποιο χρηματιστήριο (αξιών, εμπορευμάτων, ενέργειας, ρύπων... τόσα υπάρχουν), η ολιγωρία για να γίνονται τώρα και τα στραβά μάτια έχει και άλλες συνέπειες:
Λόγω του μη κλεισίματος κόλπων, για να γίνεται το εν λόγω κόλπο, και της μη επέκτασης της αιγιαλίτιδας εκεί που πρέπει και από εκεί και πέρα της ΑΟΖ, μπορεί να βγαίνει το Υπουργείο Ενέργειας της Λιβύης, όπως προχθές, και να ανακοινώνει αύξηση των πετρελαϊκών διαθέσιμων της χώρας κατά 40%, από τα κοιτάσματα Νότια της Κρήτης, που τα θεωρεί μέρος της Τουρκολυβικης ΑΟΖ!
Κατά τα άλλα, οι πατριδοκάπηλες ρητορικές και οι εμπόλεμες καταστάσεις με όσους τώρα κάνουμε τέτοιες μπίζνες, πήγαν πάλι σύννεφο από το βήμα και του ΟΗΕ.
Τι δεν καταλαβαίνεις για το με ποιους διεθνείς απατεώνες έχουμε μπλέξει;; Έχουν φτιάξει μέχρι και πλωτό διυλιστήριο.
2 σχόλια:
Γι αυτό η διεθνής ερπετοπροστασία, ίδρυσε και θέλει αυτό το
ελαχίστης εθνικής κυριαρχίας και πολιτικά κατακερματισμένο
κομβικό κράτος, από ¨εθνικής¨ συστάσεώς του, ανεμοδούρα
και ¨μπάτε σκύλοι αλέσαι.¨
Μεγάλο πράγμα το ελληνικό πλυντήριο, κάνει τα κατάμαυρα κατάλευκα.
Ούτε και το χριστιανικό πλυντήριο αφέσεως λαϊκών αμαρτιών τόσο κερδοφόρο. Ψέματα;
Τιμή Βενζίνης ($, 19/9/22)
Λιβύη:0,030 Γερμανία:1,909 Ελλάδα:1,948
https://www.globalpetrolprices.com/Libya/gasoline_prices/
ευτυχώς που δεν δεν θα κάνουμε εμείς την Μεσόγειο Κόλπο του Μεξικού (Δένδιας) ... θα το κάνουν άλλοι ... να μας το πουλάνε ... 60 φορές πάνω (1,9/0,03~63)
Δημοσίευση σχολίου