Σείς όλα τα ζόμπια, θλιβερά φεμιναζίδια και άνοα φασιστοειδή της οθοπολιτικής κορεκτίλας, εσείς που πειστήκατε να διεκδικήσετε με σθένος την αντικατάσταση του όρου «το καλάθι τής νοικοκυράς» με «το καλάθι τού νοικοκυριού», γνωρίζετε ότι η αντικατάσταση αυτή ακυρώνει το πανάρχαιο αρχέτυπο της γυναίκας ως Αρχηγός τής οικογενειακής εστίας;;
Μάθετε λοιπόν ότι η λ. «νοικοκυρά» είναι ο δημώδης νεολογισμός της λ. «οικοκυρά» που είναι σύνθετη αποτελούμενη από τις λ. «οίκος» + «κύριος», με τη λ. «κύριος» να σημαίνει άνακτας, βασιλεύς, κυρίαρχος, άρχων και αρχηγός, όπερ «νοικοκυρά» σημαίνει «ο βασιλεύς του σπιτιού», «ο άρχων του σπιτιού», «ο κυρίαρχος του σπιτιού», «ο αρχηγός του σπιτιού».
Συνεπώς η χειραγώγηση για την επιβολή του (αναθεωρητικού ιστορικά για τη γυναικεία ηγεμονία ) όρου «το καλάθι του νοικοκυριού», αντί του ιστορικά παγιωμένου «το καλάθι τής νοικοκυράς» που είναι δηλωτικός της γυναικείας υπεροχής και κυριαρχίας στον οικογενειακό οίκο, δεν είναι παρά υπόγειες μεθοδεύσεις σατανοφαλλικών κέντρων εξουσίας που απεργάζονται την υπονόμευση της γυναίκας ως κυρίαρχο και αρχηγό της οικογενειακής οικίας.
Σείς όλα τα ζόμπια, θλιβερά φεμιναζίδια και άνοα φασιστοειδή της οθοπολιτικής κορεκτίλας, εσείς που πειστήκατε να διεκδικήσετε με σθένος την αντικατάσταση του όρου τής κοινής ανθρωποκτονίας με τον όρο «γυναικοκτονία», γνωρίζετε ότι ο όρος αυτός είναι απαξιωτικός για τη γυναίκα;; Γνωρίζετε ότι ο όρος «γυναικοκτονία» αντί «ανθρωποκτονία» αναιρεί την ανθρώπινη γυναικεία φύση;;
Μάθετε λοιπόν ότι η λ. «άνθρωπος» ετυμολογείται από τη λ. ανήρ (άνδρας) + ώπος (όψη), δηλαδή αυτός, που έχει όψη ανδρός, όπου «άνδρας» στην Αρχαία Ελλάδα σήμαινε τον άνθρωπο, καθότι κατά την Ελληνική Μυθολογία ο πρωτόπλαστος (άνθρωπος) ήταν άνδρας πλασμένος από γη και πυρ, ενώ η γυναίκα (Πανδώρα) πλάστηκε μεταγενέστερα από τον Ήφαιστο από γη και ύδωρ, κατ’ εντολήν του Δία, ως τιμωρία για το παράπτωμα στο οποίο υπέπεσε ο πρωτόπλαστος άνθρωπος (άνδρας) · ομοίως και στο Λεξικό Μπαμπινιώτη, ο όρος «άνθρωπος» ετυμολογείται από το «άνδρ-ωπός», από το «ανήρ, του ανδρός» δηλαδή «ο άνδρας», και το «ωπός», από το «ωψ», που σημαίνει «πρόσωπο, όψη», δηλαδή «άνθρωπος» είναι αυτός που έχει «ανδρός όψη».
Συνεπώς η επικράτηση τού απαξιωτικού για τη γυναικεία φύση όρου «γυναικοκτονία», αντί του ορθού «ανθρωποκτονία», υπονοεί ότι ο δράστης της δολοφονίας με θύμα γυναίκα δε θανατώνει άνθρωπο αλλά θανατώνει όν υποδεέστερο ανθρώπου. Κι όλα αυτά δεν είναι παρά υπόγειες μεθοδεύσεις σκοτεινών πατριαρχικών κύκλων που απεργάζονται την υπονόμευση της γυναικείας φύσης ως ανθρώπινης.
Και που να σας θυμίζαμε για την περίοδο της μητριαρχίας στην αρχαία Ελλάδα. Φυσικά
για έργα του Αριστοφάνη όπως Εκκλησιαζουσες ή Λυσιστράτη που τιμούσαν
τις γυναίκες ούτε λόγος. Να βλέπουν όμως NGTM που είναι "φεμινιστικό" μπορούν. Ο κοινός μέσος (εμβολιασμένος) δεν έχει ιδέα ούτε των λέξεων που
παπαγαλίζει, το λόγο λαμβάνει η συνομωσιολογία: σατανοφαλλικά σκοτεινά
κέντρα που απεργάζονται την υπονόμευση της γυναίκας.
Μιλάμε βάζουν τα χεράκια τους και βγάζουν τα ματάκια τους και δεν έχουν πάρει μυρωδιά. Η εστία
στην αρχαία Ελλάδα ήταν συνώνυμο ως βασίλειο της γυναίκας. Φυσικά ως
βασίλισσα η αρχαία Ελληνίδα σύζυγος είχε την απόλυτη ευθύνη των της
εστίας και της οικογένειας και επίσης είχε υπηρέτριες και βοηθούς ή σκλάβες να την βοηθούν. Μέσα στην εστία ο άντρας καθόταν σούζα. Η
Ειρήνη,η Οπώρα και η Θεωρία στον Αριστοφάνη υμνούν ουσιαστικά την
γυναικεία φύση σε έναν πολιτισμό που η γυναίκα μεσουρανούσε άσχετα αν
δεν την έβλεπε κάποιος στον Άρειο Πάγο ή στον πόλεμο. Στην πράξη όμως
οι περισσότερες αποφάσεις των ανδρών μετά από γυναικείες συμβουλές λήφθηκαν.
Πέφτει άγριο γέλιο στις ελίτ. Ο "δυτικός" τύπος ανθρώπου είναι το κατώτερο είδος ανθρώπου από Δημιουργίας του γένους μας.
1 σχόλιο:
Καλημέρες με τον Ορφικό Ύμνο της Θεάς Εστίας
Ἑστία εὐδυνάτοιο Κρόνου θύγατερ βασίλεια, ἣ μέσον οἶκον ἔχεις πυρὸς ἀενάοιο, μεγίστου, τούσδε σὺ ἐν τελεταῖς ὁσίους μύστας ἀναδείξαις, θεῖσ᾽ αἰειθαλέας, πολυόλβους, εὔφρονας, ἁγνούς· οἶκε θεῶν μακάρων, θνητῶν στήριγμα κραταιόν, ἀιδίη, πολύμορφε, ποθεινοτάτη, χλοόμορφε· μειδιόωσα, μάκαιρα, τάδ᾽ ἱερὰ δέξο προθύμως, ὄλβον ἐπιπνείουσα καὶ ἠπιόχειρον ὑγείαν.
«Ευδύνατη Εστία, θυγατέρα του Κρόνου, βασίλισσα, που έχεις τον μέσο οίκο του αέναου μέγιστου πυρός, ανέδηξε στις τελετές τούτους τους όσιους μύστες, θέτοντας τους αειθαλείς, πολύολβους, εύφρονες & αγνούς. Οίκε των μακάρων θεών, κραταιό στήριγμα των θνητών, αίδια, πολύμορφη, ποθεινότατη, χλοόμορφη. Μειδιόωσα, μακάρια, δέξου προθύμως τούτα τα ιερά, επιπνέοντας όλβο και ηπιόχειρη υγεία.»
ΚΙΜΩΝ
Δημοσίευση σχολίου