ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :
Για να αντιληφθεί ο απλός κόσμος πόσο κωλοχανείο είμαστε, αρκεί να σκεφτούμε πόσες φρεγάτες FDI θα μπορούσε να ναυπηγήσει το ναυτικό. Ναυπηγεί ήδη τρεις με προαίρεση με κλειδωμένη τιμή για άλλη μια. Τρεις με 3,2 δις.
Αντί να δώσουμε 1 δις για 76 ενυδρεία aav7 και 3 άοπλα mq9, θα μπορούσαμε να προβούμε σε παραγγελία 4ης και 5ης και με τα λεφτά των κορβετών σε παραγγελία 6ης και 7ης. Με 2 σωστές κινήσεις θα μπορούσαμε να αντικαταστήσουμε το 80% των S, αλλά όπως βλέπετε στην Ελλάδα μας περισσεύουν τα μουνόπανα.
Θα μπορούσαμε επίσης να πάμε και σε παραγγελία 8ης και 9ης, εάν επιλέγαμε να βάλουμε απ' την 5η και μετά για αρχή μόνο 16 aster 30, ram και DLS και μετά από μια δεκαετία πρόσθετα με σε όλες τις τελευταίες, άλλους 16 aster 30. Είπαμε όμως ένα πράγμα. Στην Ελλάδα περισσεύουν τα μουνόπανα.
Είναι χαρακτηριστικό του κάτοικου της χώρας. Κάποιοι συνεχίζουν να θέλουν ένα ΠΝ κατακερματισμένο για να εξυπηρετούν τους ξένους οίκους. Πάρε και εσύ γαλλε, πάρε και εσύ αμερικανό, πάρε και εσύ Ιταλε, πάρε και εσύ Σουηδε. Έτσι όμως ΠΝ δεν φτιάχνεις. Δεν είναι το γκαράζ σου μάγκα. Είναι ναυτικό και υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες για να λειτουργεί σωστά.
Αφού επιλέξαμε τους Γάλλους ως την καλύτερη δυνατή πρόταση, έπρεπε να επιδιώξουμε τέτοια προσφορά, αλλά κάποιοι προτιμούν doha με 700 mil που δεν μπορεί να πάρει άλλους 16 aster 30, σε σχέση με την fdi που η τιμή της θα έπεφτε απ' τα 750 στα 700 mil, λόγω μεγαλύτερου συμβολαίου και μελλοντικά θα μπορούσες να τοποθετήσεις, άλλους 16 aster 30. Για να μην αναφερθούμε στην χαώδη διαφορά των σόναρ της fdi με αυτά τα ανύπαρκτα της doha. Άλλο captas 4, άλλο captas 2.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου