ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 24 Αυγούστου 2022

Ρε άι σταδιάαλα, και εσείς και ο γρύλος σας.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Δεν είναι ότι θα μας ταΐζουν γρύλους, τριζόνια και άλλα αρθρόποδα είναι ότι θα βγουν και εκπομπές στην TV τύπου Master Chef να διαγωνίζονται ποιος θα φτιάξει την καλύτερη γκουρμεδιά και να ψηφίζει κιόλας το κοινό ποιος θα αποχωρήσει.

-Βρασίδα το τριζόνι οσομπούκο ιν μπιάνκο που μας παρουσίασες σήμερα , το βρήκε η επιτροπή καλά παντρεμένο με την σάλτσα και τα αρωματικά της κανέλας, και της δάφνης σε πολύ καλές αναλογίες. Την δε γκρεμολάτα όπως ακριβώς πρέπει, αλλά θα προτιμούσαμε το τριζόνι λίγο πιο κράντσι... τραγανό ώστε να το καταλαβαίνει το δόντι .
 
Για την προσπάθεια σου αυτή θα σε βαθμολογήσουμε με ένα οκτώ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Επ'αφορμή του άρθρου σας κ.Λύκαστρε, ενθυμούμαι ότι κάπου στα μέσα/τέλη της 10ετίας του 80, είχα δει ένα ντοκυμανταίρ όπου παρουσίαζε την νέα -τότε- τάση σε μερίδα αμερικάνων οι οποίοι έτρωγαν κάμπιες.
Διατείνονταν ότι είναι πλούσια πηγή πρωτε'ι'νών κ.'α. και το θυμάμαι ακόμα γιατί έδειχνε μια κυρία να τις βάζει στο μπλέντερ, και να τις πίνει σαν χυμό.
Εγώ επειδή έχω και γνώση μαγειρικής λόγω σχολής, λέω να πάω στο μαστρασέφ με κάμπιες είτε πέστο είτε σκορδαλιά,και θα ήθελα τη γνώμη σας.
Ως απντέηντ της φετεινής σαιζόν, απολύω την καμαριέρα σήμερα,της δίνω και 1970,07 σε μισθό για 20 εργάσιμες,3-23/8 (1500€ καθαρά γιατί είχα πει στο γραφείο ότι τη θέλω μόνο για τον Αύγουστο), και τα επιδόματα (εκ των οποίων τα 45€ είναι το ρεπό στην εορτή της τον 15Αύγουστο,όταν την κλείδωσα 5' στην κουζίνα γιατί ήθελε να δουλέψει)
Αφού θέτε να μου κάνετε δώρο αστρολογική πρόβλεψη σας ενημερώνω ότι εγώ είμαι γεννημένος 21/5/1970 στην Αθήνα 3 με 4 το απόγευμα και εκείνη 22/8/1996 στην Αθήνα, και σας ερωτώ τι στράβωσε στις 13/8, και ενώ μέχρι την προηγούμενη ήτα;ν εξαιρετική, από τότε έκανε μισές δουλειές, με πρόσβαλλε και μου αντιμιλούσε συνέχεια
Εχω 2 εκδοχές δικές μου,και 3 ιδέες από άλλους,αλλά τελικά ας πάει στο καλό αφού δεν βγάζω άκρη και περνάμε και οι δύο άσχημα στη δουλειά
Αρχίζω καριέρα καμαριέρας και πάλι από σήμερα, έχω 1 μονόκλινο για 2 ακόμα μέρες,και ένα δίκλινο έως τις 30, αλλά αυτοί είναι γνωστοί μου, και θα τους παίρνω με το αμάξι για μπάνιο και μετά γυρίζω σε εργάτης μέχρι να πάω Αθήνα.
Τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς,
Ξενοδόχωφ