Το μακρινό 1973 καταπλέει στην Ελλάδα το νεοαποκτηθέν ΑΤ Κανάρης D-212. Πρώην USS STICKEL DD888 τύπου Gearing Fram I. Ναυπηγήθηκε το 1945. Παρελήφθη το 1972 από το ΠΝ στις ΗΠΑ σε ηλικία 27 ετών. Δύο χρόνια αργότερα το Ολλανδικό Βασιλικό Ναυτικό θέτει σε υπηρεσία την φρεγάτα Tromp F801, πρώτη της ομώνυμης κλάσης.
Προσπαθώ να σας φέρω με τρόπο τις τεράστιες διαφορές σε ικανότητες που έχουν νέες μονάδες σε σχέση με πλοία 30ετίας. Το βλέπουμε ήδη στην διαδικασία επιλογή νέων πλοίων για τον Στόλο, όπου φρεγάτες όπως οι meko A300, οι sigma, οι F110 αλλά κ υπόλοιπα εκ των υποψηφίων με κατάλληλες προσαρμογές απέχουν παρασάγγας σε ικανότητές AAW στο μεγαλύτερο αριθμό σεναρίων έναντι πλοίων 30ετίας με ραντάρ pesa σχεδίασης αρχών του 70. Με τα δεύτερα να υπερτερούν μόνο σε εξωπραγματικό φόρτο πυραύλων.
Ταυτόχρονα το σύνολο των προταθέντων πλοίων (εκτός ενός που δεν είναι πλοίο) υπερτερούν σε ικανότητες ASW έναντι πλοίων 30ετίας. Ταυτόχρονα προσπαθώ να σας φέρω με τρόπο ότι η χώρα μας, μέλος του Νάτο από το 1952, που έχει ταυτόχρονα πολεμήσει 2 παγκόσμιους πολέμους στην σωστή πλευρά της ιστορίας είχε πάντα πρόσβαση στο "στοκ" του USN. Δεν είναι τωρινή δηλαδή αυτή η ιδέα. Από το 1945 έως την δεκαετία του 80 έτσι πορεύτηκε το ΠΝ. Τώρα γιατί θα πρέπει να δώσω 5 δις για ακατάλληλα μη πλοία για να έχω πρόσβαση σε πλοία 30ετίας, να μην φάω πόρτα δηλαδή στα υπό απόσυρση/διάθεση πλοία, δεν το καταλαβαίνω .
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να δώσω 5 δις για να ξεκλειδώσω το στοκ που πάντα ήταν ξεκλείδωτο. Δηλαδή εντάξει. ΑΒ θα βγαίνουν προς διάθεση και το 2030 και το 2040 και το 2070 πιθανόν. Όταν θα είναι 30 ετών και GaN aesa όπως το SPY-6 θα είναι μουσειακά Θα πρέπει να πληρώσω 5 δις το 2021 για να πάρω ΑΒ το flight το 3 το 2060;;;
Δεν ξέρω. Απλά ρωτάω...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου