Παραβλέπουμε τους τεμενάδες στο Μίμη σε άρθρο ΕΔΩ για type31 και πάμε στην ουσία:
Η τιμή των 250 εκ λιρών δεν προκύπτει με το πλοίο ολοκληρωμένο αλλά απλώς άοπλο. Πέραν των όπλων και ρανταρ και άλλα συστήματα θα μεταφερθούν από τις type23. Και σε κάθε περίπτωση μιλάμε για τιμή στόχο, όχι για κλειδωμένη τιμή.
Μιλώντας για τον απλό camm, μιλάμε για πύραυλο υποδεέστερο του ανταγωνισμού, τοποθετημένου μάλιστα σε "μανιτάρια". Παραμένουν τα ακουστικά και άλλα κατασκευαστικά ζητήματα και οι αλλαγές που απαιτούνται ακόμα και στην περίπτωση που συζητάμε για απαιτήσεις κορβέτας. Η type31 δεν είναι από άποψη κατασκευής μια iver huitfeld απλώς πιο υποεξοπλισμένη.
Το ιστολόγιο στηρίζει πλήρως την αρχή ότι "there is no replacement for displacement". Ωστόσο, δεν μπορεί να αποτελεί μοναδικό κριτήριο. Οι εκτεταμένες αλλαγές προκειμένου να γίνει η type31 γερή κορβέτα-ελαφριά φρεγάτα κατάλληλη για το ΠΝ θα απαιτήσουν extra κόστος που δεν μπορεί να υπολογιστεί εύκολα.
Τέλος, αν πραγματικά υπήρχε ποτέ πιθανότητα επιλογής της, θα μπορούσε να είχε έρθει εξαρχής με βαρύ οπλισμό και αισθητήρες, sylver και aster30 και να κερδίσει το διαγωνισμό. Βέβαια, τότε το πλοίο θα κόστιζε πάνω από 1 δις €. Και τώρα, όμως, θα κοστίσει πάνω από 500 εκ € προκειμένου να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις.
ΥΓ. Πέραν αυτών, παραδόξως σοβαρό το άρθρο.
1 σχόλιο:
Η πρόταση μπορεί να ειναι καλή για σοβαρές χώρες οι οποίες θα πάρουν το πλοίο ως ελαφριά κορβέτα, αφού τόσο επιτρέπουν τα οικονομικά, και στη συνέχεια θα το φορτώσουν και θα το αναβαθμισουν καθώς θα το επιτρέπουν τα οικονομικά και θα ακολουθήσουν τις τεχνολογικές εξελίξεις.
Έλα όμως που εμείς δεν διακρινόμαστε για κάτι τέτοιο ….όποτε ότι πάρουμε μένει όπως το παίρνουμε….εδώ σύγχρονες τορπιλλες δεν έχουμε πάρει για τα 214 ακόμα μετά από τόσα χρόνια!
Εκτός και αν όλα αυτά γίνονται διότι δεν μας αφήνουν…γνωστή καραμέλα….
Δημοσίευση σχολίου