ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 1 Αυγούστου 2022

The Beach Boys ~ Surfin' Safari (1962)

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα , καλό σερφάρισμα και προσοχή τις γοργόνες . Εμείς πλατσουρίσαμε χθες κατιτίς , καλά να περάσεις εκεί . Τι να πω καλά μπάνια όσοι είμαστε της θάλασσας , δυστυχώς και στην Κρήτη πλέον που είσαι και στο 10 λεπτό σε θάλασσα στο Ηράκλειο έχω πάρα πολλούς γνωστούς και πελάτες που δεν πάνε καθόλου . Ούτε τις πατούσες τους δεν έχουν βάλει 1 Αυγούστου . Δεν μπορώ να το εμπεδώσω και κόσμος με εξοχικά πάνω στην θάλασσα . Θα κολυμπάμε εμείς για αυτούς ...............
Καλά μακροβούτια

kakos04

ΥΓ ελπίζω να μην ανεβάζεις άρθρα από την παραλία .....

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Οχι δεν θα ανεβάσω άρθρα από την παραλία. Το νερό είναι υπέροχο ζεστό και δεν κρυώνει κανείς, οπότε σήμερα έχει την τέλεια θάλασσα. Και τώρα πάω να χτυπήσω μια γρανίτα φράουλα και ένα παγωτάκι. Χρειάζομαι ενέργεια.😊😄 Θαλλασινα φιλιουθκια.

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Πωπωπω χειροτερος απο μενα εισαι και γρανιτα και παγωτο,το βραδυ φανταζομαι σουβλακια και κρυα μπυρα η ψαρακια και ουζο?
Υ.Γ.Κακε κρατα ελαιολαδο απο τις ελιες σου απο φθινοπωρο θα πεσει λορδα.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλησπέρα φίλε ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ...ούτε μπύρα ούτε ουζάκι το βράδυ. Και φυσικά ούτε σουβλάκια. Μαγειρεύω στο σπίτι ελαφρά...συνήθως ψητό και σαλάτα. Αλλά και αυτό μέχρι τις 7 το βραδάκι...μετά δεν τρώμε.😊😄

Αλλά στα παγωτά και στις γρανίτες δεν λέω ποτέ όχι....είμαι χειρότερος και από πιτσιρίκι. Έχω χάσει το μέτρημα στα παγωτά. Δεν θυμάμαι πόσα έφαγα...το σημερινό ήταν κρέμα με σιρόπι καραμέλας. Το έτρωγα και ατένιζα την γαλαζοπράσινη θάλασσα.

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Κανεις διαλειματικη νηστεια η κρατας τις αρχες σου και δεν τρως μετα τις 7?Παντως ειναι ενας καλος τροπος να τρως ισοροπημενα χωρις να στερησε και πολλα.
Στο χωριο που παω στα ορεινα στο καφενειο εχει καρυδοπιτα με παγωτο αμα λαχει οποτε καταλαβαινεις να μην αναφερω τη κανει και η πεθερα οταν παμε εκει τση ποτανας δηλαδης.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Απλά είπα θα τρώω σωστά και ισορροπημένα. Όμως ένα παγωτάκι ή ένα γλυκάκι μέχρι το μεσημέρι το καίω εύκολα.Καρυδοπι;τα εχω και εγώ εδώ από ένα ζαχαροπλαστείο που την κάνει...κόλαση φίλε μου. Και με την κρέμα παγωτό επάνω άστο καλύτερα.Σε προσεχή βλέπω η πεθερουλα.😂😂

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Εχω πολυ καλα πεθερικα γενικα,η πεθερα μου μαγειρευει πολυ καλα,κανει φοβερα πιροσκι πιτες κλπ και ενα γαματο μπακλαβα και εγω ομως ειμαι καλος γαμπρος δεν αφηνω τιποτε σκουπιζω και το πιατο,ειδικα στα γλυκα γι αυτο διατηρουμε ετσι χαχαχχαχαχ ρε τι παθαμε τωρα κανω νηστεια οποτε κομενα ολα

kakos04 είπε...

Τελικά είσαστε του γλυκού εσείς οι 2 , εγώ πιο πολύ του αλμυρού , άμα κλείσω το μαγαζί κάνω καμιά αράβικη με τυρί μουστάρδα - προσούτο ή παστουρμα αν έχω + μανιτάρια - τυρί και λίγη γλυστρίδα και ντομάτα που είναι της εποχής . Προσπαθώ να μείνω στην μια μπύρα την ημέρα....... Το κακό είναι ότι αν φάω βράδυ τσιμπάω μετά τις 9 30 , και καμιά φορά σαν Τυραννόσαυρος.......:)
Λάδι κρατάμε για 2 χρονιές πάντα ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ , φέτος θα κρατήσω περισσότερο γιατί θα χρειαστεί και για άλλους , θα σου πω τώρα που θα κάνω μια γύρα να ψεκάσω για τον δάκο τι παίζει φέτος , πιο λίγες μάλλον θα είναι από πέρυσι
Οι πεθερές Λυκ. προσέχουν τα καλά παιδιά , είναι δυσκολόβρεττα .

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

χαχαχχαχαχ φιλε Κακε το παιζω καλο παιδι ενα σκετο αρχιδι ειμαι.
Ρε φιλε τι επιστημονας εισαι εσυ?Τι σαντουιτς ειναι αυτο που τρως πωωωω ρε με κανατε και πεινασα παστουρμα ετσι και η γλυστριδα ειναι τουρσι η ωμη?
Υ.Γ.Ο λογιστης μου εχει ελιες και παιρνω λαδι απο αυτον εφετος καταστραφηκαν τα θερισε ολα το χαλαζι,οπως καταλαβες κραταω καβαντζες και παρακολουθω την αγορα γι αυτο ρωταω

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Φίλε Κακέ...οτιδήποτε γλυκό έχει γεύση φράουλα η φρουτένια γεύση μου αρέσει πολύ. Παράδειγμα τζικέικ, αφρικανάκια με γεύση φράουλα...η σαν αυτά εδώ.

https://petros-syrigos.com/wp-content/uploads/2021/06/glyko-psygeioy-fraoula-1.jpg

Φτιάχνω πολύ ωραία τούρτα τζιζκεικ....η αν έχω σπιτική μαρμελάδα φράουλα με ολόκληρα κομμάτια φράουλα...εύκολη γρήγορη και δροσερή.Τώρα αυτά όλα γλυκά και αλμυρά είναι μέχρι αργά το μεσημέρι. Τρώω τα πάντα....μπορεί να φάω πρωί πρωί όπως σήμερα 6 αυγόφετες αλμυρές. Αλλά και οι αλμυρές κρέπες και πίτες μου αρέσουν....αλλά ΧΩΡΙΣ παστουρμά. Μετά θα βρωμάμε για 2-3 μέρες ακόμη και ο ιδρώτας μας παστουρμά θα μυρίζει. Δεν μου αρέσει η μυρωδιά του.

Μια αράβικη απ'όλα παρακαλώ αλλά ΧΩΡΙΣ παστουρμά.

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

χαχχαχαχα βρωμαει ετσι?Δεν πειραζει θα διωχνεις τους εχθρους φαε και ασε τους αλλους να πεθανουν

kakos04 είπε...

Γλυστρίδα και μανιτάρια φρέσκα και αν νιώθεις και περιπετειώδης λίγη κάπαρη με το αλατάκι της να ανεβαίνει μια φορά και ευχάριστα η πίεση..........:)
Το χειμώνα βάζω λιαστή ντομάτα αντί για φρέσκια και πατέ ελιάς για ενυδάτωση..............

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

" Γλυστρίδα και μανιτάρια φρέσκα και αν νιώθεις και περιπετειώδης λίγη κάπαρη με το αλατάκι της να ανεβαίνει μια φορά και ευχάριστα η πίεση..........:)
Το χειμώνα βάζω λιαστή ντομάτα αντί για φρέσκια και πατέ ελιάς για ενυδάτωση.............. "

Μου τρέχουνε τα σάλια φίλε Νικόλα...πω πω νομίζω ότι το μυρίζω και το γεύομαι. Τι έπαθα βραδιάτικα ο έρμος.!!!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

" χαχχαχαχα βρωμαει ετσι?Δεν πειραζει θα διωχνεις τους εχθρους φαε και ασε τους αλλους να πεθανουν"

Αν διώχνει και τα κουνούπια..τότε φίλε ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ θα κάνω την καρδιά μου πέτρα, θα κλείσω και την μύτη και θα το φάω. χα χα χα χα

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Λοιπόν σειρά μου να σας ξελιγώσω...για απόγευμα τι μαγείρεψα. Είχα φιλέτο κοτόπουλο φρέσκο και καθαρό...το έκοψα σε μικρά κομματάκια...και το μαρινάρισα με ελαιόλαδο, κρεμμύδι κομμένο σε ροδέλες, μανιτάρια, και λεπτές φέτες λεμονιού...το άφησα καμμιά ωρίτσα να τραβήξει τις γεύσεις και μετά το έψησα σε αντικολλητικό τηγάνι...με όλα τα υλικά. Στο τέλος έβγαλα τις φέτες λεμονιού.

Το σερβίρισα με σαλάτα από καρδιές μαρουλιού, iceberg χοντροκομμένο, και ντοματίνια, ελαιόλαδο και σως από μουστάρδα.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Κάνω ολιστική ζωή παίδες...για βράδυ αυτό μόνο.! χα χα χα έτσι έγινα φίτης (από το φιτ).

https://prnt.sc/J1hxzObkJPcW

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Χθές βράδυ μαζί με τον Φώντα φάγαμε αυτό....σαν τα πουλάκια τρώμε. χα χα χα χα Μπήκαμε σε ολιστικό μούντ.

https://prnt.sc/MsKDx0S70HVN