ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2023

Σε δέκα χρόνια από σήμερα....

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Σε δέκα χρόνια από σήμερα θα βρείτε ένα παλιό παλτό, από αυτά που φοράτε τώρα, και μέσα στη τσέπη θα έχει μια μάσκα.
 
Θα την κρατήσετε για λίγο στα χέρια σας. Οι αναμνήσεις θα ξυπνήσουν αμέσως και θα σας φέρουν πίσω στη χρόνια που μόλις πέρασε.
 
«2020! Τι χρονιά ήταν κι αυτή! Με την πανδημία, την καραντίνα, τον Κούλη...» θα σκεφτείτε με μια μικρή δόση μελαγχολίας
.
Μετά θα πάρετε το σκουριασμένο καλάσνικοφ, το μαχαίρι σας, και την αντιασφυξιογονα μάσκα, θα επιβιβαστείτε μαζί με τους άλλους επιζώντες στο ενισχυμένο με λαμαρίνες και καρφιά Nissan Frontier για να βγείτε σε αναζήτησή τροφής και νερού, αποφεύγοντας τις συμμορίες και τους μεταλλαγμένους.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χαχα , καλησπέρα και καλή χρονιά . Κάτι από Mad Max εννοείς , γιατί ποιος φανταζόταν αυτά που περάσαμε κ τους υπερβολικά πολλούς NPCs που ζούμε ανάμεσα τους . Πολύ φοβάμαι ότι έχουμε κ άλλα να δούμε , μου χάλασε κ ο υπολογιστής κ ψάχνω μεταχειρισμένη μητρική γιατί είναι αρκετά παλιός κ λεφτά για 12πύρηνο κτλ δεν έχω . Μάλλον αντί για τα παιχνίδια όταν προλάβαινα όπως Doom , Return to Castle Wolfenstein , Rage & Rage 2 , Mad Max , S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl series κτλ θα ζήσουμε στην πραγματικότητα διάφορα αντίστοιχα . Μόνο οι δικοί μας δεν βλέπουν τι έρχεται και είμαστε και απαίδευτοι .
Σήμερα διάβασα για απόσυρση Τουρκίας από Συριακά εδάφη και νέα Τούρκικη βάση στην Καρπασία , ετοιμάζονται για αλλού κ αναδιατάσσονται . Για εμάς χτυπάει η καμπάνα και οι δικοί μας είναι μόνο μίζες κ Μίμη . Πάρτε ρε μουρόχαβλοι πυραύλους μακράς κρούσης γιατί πριν το μέτωπο θα περάσουμε από τα σπίτια σας πριν εξαφανιστείτε έτσι που μας κανονίζουν τον Απρίλη διακοπές με τον Ε.Σ. . Τυχαία μας αδειάζουν από φάρμακα και σφαίρες & ανταλλακτικά . Μοιράστε από τώρα όπλα και αγοράστε drone για το στρατό .

kakos04

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

" θα ζήσουμε στην πραγματικότητα διάφορα αντίστοιχα"

Kαλησπέρα φίλε Νικόλα. Αφού έβρισκες χρόνο για παιχνίδια πάλι καλά. Εγώ δεν προλαβαίνω πλέον ούτε να κοιμηθώ.!! Κοίτα να δεις...τόσα ωραία θέματα έχω καθίσει και έχω γράψει, σήμερα που έγραψα αυτήν την χαζομαρούλα έτσι για την πλάκα μου "Σε δέκα χρόνια από σήμερα"...έγινε χαμός στην συγκεκριμένη ανάρτηση. Μπαίνουν ΜΑΖΙΚΑ να την διαβάσουν.

Είναι γεγονός ότι όλο αυτό το σκηνικό τύπου MAD MAX το έχει ξαναζήσει η ανθρωπότητα στο απώτατο παρελθών. Η Ελληνική μυθολογία μας δείχνει το τι έγινε τότε. Μετά από μια τεράστια καταστροφή στην επιφάνεια του πλανήτη και αφού κάηκε η μάλλον έκαψαν το λεπτό στρώμα της ατμόσφαιρας πάνω από την γη...η χλωρίδα και και η πανίδα εξαφανίστηκαν. Οι άνθρωποι που επιβίωσαν μετά την καταστροφή στην επιφάνεια του πλανήτη έφτασαν σε σημείο να τρώνε ο ένας τον άλλο.!!!

" Τυχαία μας αδειάζουν από φάρμακα και σφαίρες & ανταλλακτικά "

Όχι τίποτε δεν γίνεται τυχαία. Όλα γίνονται βάση σχεδίου. Μας θέλουν άρρωστους και άοπλους για να μας ελέγχουν. Και κυρίως μας θέλουν χαζούς...αποβλακωμένους και ανίκανους να αντιδράσουμε στα σχέδια τους.

kakos04 είπε...

Χάχα μην ξεχνάς ποσών χρόνων είναι τα παιχνίδια, βάλε κ την ηλικία μου κ μετά το 2ο πιτσιρίκι 1-2 Κυριακές τον μήνα κ αν. Κ έχω να τερματίσω παιχνίδι από το τελευταίο Deus ex : Mankind Divided, κατάλαβες πότε ήρθε η κόρη. Κ φυσικά σπασμένα που λεφτά για αυθεντικά, μεγάλωσα με τα crack του megagames.com στις δόξες του τότε. Τώρα μακάρι να βρω 2 2ωρα την βδομάδα για περπάτημα . Θα αναπληρωσω από βδομάδα με πίστα στο Αμπέλι για κλάδεμα.....

kakos04 είπε...

Οι Αμερικάνοι από όσο ξέρω φτιάχνουν αποθήκες γνώσης κ υλικών + υπόγειες βάσεις και άλλες χώρες για λίγους . Εμείς κάνουμε τίποτα, εδώ έχουμε ξεχάσει τις υπόγειες υποδομές άλλων εποχών που έχουμε, όχι να τις εξοπλίσουμε! Έχεις αναφέρει κατά καιρούς ανά την επικράτεια. Αλλά μια που είμαστε στην μέση ληστείας καλύτερα να μείνουν θαμμένες μέχρι να απελευθερωθούμε. Να είσαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Σε δεκα χρονια απο σημερα αγαπητε δεν θα εχεις τιποτα και θα εισαι ευτυχισμενος. Πανω-κατω αυτο δεν ειναι το μοτο;

ΛΟΚΙ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Aγαπητέ ΛΟΚΙ είναι το μότο σύμφωνα με αυτούς. Αλλά δεν έχω σκοπό να τους αφήσω να μου τα πάρουν όλα.Σε δέκα χρόνια από σήμερα έχω σκοπό να έχω ακόμα περισσότερα.

Την καλημέρα μου.